wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 31.10.05 // Przyjaciół część II

Klara i Zuza

Zuza

o, stado się powiększyło :)

Klara..to facet

obiad podano

kto tak potrafi pomiziać się po pleckach?

bolonka Tosia (sąsiadka z bloku)

moja pierwsza,nie odwzajemniona, wielka miłość (niestety już jest w niebie dla króliczków)
Tola, to moja przyjaciółka. Natomiast dwie pierzaste, to raczej rodzina, bo mieszkamy w jednym domu. Mam na myśli Klarę i Zuzę, papugi nimfy. Nie mamy ze sobą zbyt bliskich i spoufałych kontaktów, ale tolerujemy sie wzajemnie i nie czynimy żadnych afrontów lub nieprzyjemności. Papugi traktują mnie z nadmierną, nachalną wręcz ciekawością, wiadomo, jak to papugi. Na szczęście nie wyjadają mi z miski i nie siadają na kolanach mojej pani więc mogą sobie być.
Odzielny rozdział, to królik sąsiadów. Pierwsza biała, tak jak ja istota, którą spotkałam. Chłopak, samiec, można powiedzieć moja pierwsza miłość. Przejawiająca się sterczeniem pod jego drzwiami i głośnym, sapiącym wniuchiwaniem się (podczas powrotu do domu z podwórka) oraz totalnym natręctwem podczas wizyt u niego w domu. Niestety miłość okazała się nie spełnioną, bo mojego kawalera wywieźli na wakacje na wieś i tak mu się już biedaczkowi tam ostało. No cóż nie on jeden na świecie. W dodatku pani mówiła, że to mezalians. Niby meza.. co?

komentarzy [10] Komentuj z głową »

zadowolona
02.11.05 17:07, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
tez mam nimfe :) ale tylko jedną :) fajne to ptaszynki

zakochana
31.10.05 18:08, hell
// skasuj komentarz
wlasnie wczuwam sie. mam ochote sie pobawic ale dupska nie chce mi sie ruszac. przez ta zmiane czasu nie mo0ge sie przestawic. oczekuje lata.

zakochana
31.10.05 17:48, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
ale fajne papuzki :DDD

sexy
31.10.05 14:27, Czarnoksiężniczka // =]
// skasuj komentarz
Śliczne zwierzaki ;) pozdrawiam ;*

31.10.05 13:34, minimati
// skasuj komentarz
ale Ty jesteś śliczna :*

spokojna
31.10.05 12:33, holiday
// skasuj komentarz
język i pismo to podstawa :) najwięcej mamy zajeć z tych przedmiotów :D +

spokojna
31.10.05 10:05, venila moderator
// skasuj komentarz
mhm./ rosochaty kudłacz. nie wiem o kogo ci chodzi czy o mojego mezczyzne ( tutaj bardziej uzylabym okreslenia rozkoszny kudłacz) czy o mojego psa. bynajmniej oboje naleza do mnie =)

spokojna
31.10.05 09:43, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
zwierzyniec =) ja bym szału dostała,bo pewnie głośno ćwierkają,a ja jestem przyzwyczajona,że ja najgłośniej się dre w domu hehe =)

zajęta
31.10.05 09:32, *patka*
// skasuj komentarz
No to dobrze, że zrealizowałaś marzenie Twojego synka :))

zakochana
31.10.05 08:51, hell
// skasuj komentarz
papuzaki tez mialam ale faliste i jedna mi spieprzyla to juz nie wrocila druga musielismy sprzedac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)