wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 31.10.05 // Halloween





Halloween, pogańskie święto, na które nie wszyscy w naszym kraju patrzą łaskawym okiem. Ale dlaczego wszystko zawsze ma być stateczne, poważne i rozsądne. Dla nas jest to okazja do świetnych wygłupów i dobrej zabawy. Na dodatek urodziny mojej młodszej pani wypadają 30 października więc okazja jest podwójna i wyprawiamy je w nastroju grozy i fantazji. Moi państwo są troche postrzeleni i takich samych dobrali sobie przyjaciół, chociaż w ich wieku... Spotykamy się bynajmniej całą paczką, poprzebierani, wymalowani, z odpowiednimi akcesoriami, wystrój mieszkania oczywiście dopełnia całości (białe prześcieradła, sztuczne pająki, węże, serpentyny w kształcie duszków, dyń i pająków, pajęczyny z wełny oplatające całe mieszkanie itp., co roku inne pomysły i durackie zabawy, zadania. Do tradycji należy też chodzenie poprzebieranych dzieciaków po mieszkaniach- "cukierek, albo figielek" uuuuuuuuuuuu!

komentarzy [16] Komentuj z głową »

02.11.05 21:15, Man
// skasuj komentarz
Mmmm laseczki-sexi nosek;D)))

zadowolona
02.11.05 17:16, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
no to fajnie tam u was u mnie nie chydza po domach

01.11.05 15:02, sheep moderator
// skasuj komentarz
ale super piesek :) i pomysł na bloga :) pozdrawiam :)

zakochana
01.11.05 14:04, hell
// skasuj komentarz
niesmowite i zdumiewajace. hm rozwaze to.=) /rko uczylam sie na lalce w domu bo w sql trzeba bylo na manekinie ktoprego i tak nie dotklam ha. w tym roku wprowadzil musztre na rozkaz bacznosc klasa. szczescie ze nie mam juz po.=)

sexy
31.10.05 23:55, Czarnoksiężniczka // =]
// skasuj komentarz
Mam nadzieje ze bedziesz nas tu czesto odwiedzala i dawala wpisiki, komentarze i plusiki ;) pozdroweczka ;*

sexy
31.10.05 23:38, Czarnoksiężniczka // =]
// skasuj komentarz
Hehehe dziekuje za slowa uznania ;) pozdrawiam i + za halloween :)

leń
31.10.05 22:41, green_eyes
// skasuj komentarz
mam pytanie:) malutkie:) masz może takiego pieska do oddania? bo zakochałam się w samych zdjęciach=) a poszukuje chetnych do oddania... bo pragne zabic pustkę. Schronisko zamknęli w moim mieście, więc zostało mi tylko czekać na jakiegoś laskawego dobroczynce.. Piesek wyglada jak maskotka, widać, ze pokochałabym go bardzo. Bo strasznie lubie takie pieski...kudłate.

szczęśliwa
31.10.05 21:51, kunomiśka // sorka ale ten uraz to jeszcze z dzieciństwa
// skasuj komentarz
nie mam nic do takich fajnych piesków jak u ciebie ale go małych kundli wałęsających sie po drodze i zaczepiających małe dzieci (zostałam kiedys pogryziona przez takiego właśnie osobnika) na szczęście juz go nie ma....... ale są za to inni i jest ich coraz więcej (niestety na wsi nie można temu poradzić)

szczęśliwa
31.10.05 21:18, kunomiśka // + dla ciebie :) zapraszam do mnie :)
// skasuj komentarz
:)

szczęśliwa
31.10.05 21:18, kunomiśka // hejka
// skasuj komentarz
bardzo dobry pomysł na wpis gratuluje!!! pozdrawim a tak pozatym to fajny piesek :)

leń
31.10.05 21:04, green_eyes
// skasuj komentarz
przebywalabym tutaj gdyby nie pies. ryczec mi sie chce jak na niego patrze. o stracilam swojego=(. i jakos tak.. ladnie tu, milo..ale jednak. ps. ja tez warmia imazury :d skad dokladnie jestes?

zakochana
31.10.05 20:43, hell
// skasuj komentarz
w mojej osadzie mamy cmentarz wielokondygnacyjny i klimaty sa oryginalne. mlodziesz sie spotyka poznym wieczorem. zjezdzaja sie ludzie. jest sprzedawana wata cukrowa popcorn jest ciekawie./ ps taka mache facet z po kazal mi zalozyc na po kategorycznie odmowilam. / akceptuje swoje wady dlatego ich nie mam.=)

spokojna
31.10.05 19:54, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Przepiekne foty.. strasznei zabawne i pomyslowe.. dobrze ze inni potrafia sie bawic :)

sexy
31.10.05 19:52, lija
// skasuj komentarz
No widze kolejna siostrę, jak będziesz wiedziała kiedy dokładnie jest zlot na Łysej Gorze to daj znać!!!!

spokojna
31.10.05 19:48, venila moderator
// skasuj komentarz
btw. moge z toba polatac na miotle ? :>

spokojna
31.10.05 19:48, venila moderator
// skasuj komentarz
no proste ze nic mu nie brakuje, ty mala wiedzmo. =)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)