poniedziałek, 6 grudnia 2010

31.03.06 // Dzieci, ryby, zwierzęta głosu nie mają- wygodny stereotyp dorosłych na finał


Nie wierzę, dorwałam się do głosu! Halo, tu ja Demi!!! Kto był tu z nami od początku, ten wie, że to był mój blog, stworzony dla mnie, przeze mnie i o mnie. Tak miało być , ale moja pani, despotka jedna tak się zachłysnęła atmosferą sunsilka, że nazywając rzecz po imieniu wykopała mnie bezapelacyjnie i rozpanoszyła się na dobre w moim pokoiku.
Będę jednak szczera i trochę wredna, gdy stwierdzę, że większość osób zagląda tu nie dla niej, ale dla mojej sympatycznej osóbki.
Bo jak tu nie być pod urokiem mojego sympatycznego pyszczydła, wilgotnego , wszędobylskiego nochala, i czarnych , bystrych oczek.
A to ciało? Puchate i przystojne, wprost urzeka!!!

Piszę, bo dotarły do mnie głosy, że mało mnie tu ostatnio ( wiadomo, przez taka jedną!), że się nie odzywam, że tęsknicie, chwalicie, komplementujecie, że nawet "powalam" co niektórych "na łopatki", że sobie pozwolę zacytować ( dzięki Kawtanku, ja Ciebie też !).

No to jestem i łamię stereotyp, że zwierzęta głosu nie mają, ryby to może i tak , ale kto by próbował nawijać pod wodą, Ale ja za to, jak się wydrę, to pół kamienicy, co tam , pół osiedla drży w posadach. A co, niech nie pałętają się jacyś obcy pod moimi drzwiami!

To mówicie-wiosna?? Taaa, ale jeszcze taka byle jaka, bo pani mi nadal kubrak zakłada na to moje delikatne ciało. Za to zapachów w powietrzu tyle, że wychodząc na dwór w wiadomych celach nie mam niestety czasu na te przyziemnie sprawy. Stoję i wącham, wącham, wącham, zaciągam się nowościami w powietrzu i uwierzcie mi, są inne niż te zimowe.
Żałujcie, że wasze nosy nie są tak czułe, jak mój, tyle tracicie i tyle przegapiacie.
No to merdam do was ogonem i pamiętajcie, kiedy moja pani sunsilkuje, ja prawie zawsze leżę na jej kolanach, wciśnięta pod klawiaturę, w bardzo niewygodnej pozie, z pyszczkiem na twardym oparciu krzesła, cierpliwie znosząc rytmiczne stukania przycisków odbijające się echem w moich wrażliwych uszach.
I to wszystko, żeby być bliżej jej i was :)


komentarzy [95] Komentuj z głową »

szczęśliwa
02.04.06 11:04, Adrianna
// skasuj komentarz
ale fajie mnie nazwałaś! Jeszcze nikt na mnie tak nie mówił!!! Super, bardzo mi się podoba! :)

spokojna
02.04.06 10:55, lovelka
// skasuj komentarz
Nie myśl sobie, że jak wrócę, to Cię nie odwiedzę. Aa, a Twoja córka to pisze w tym roku egzamin do liceum? Czy mi się coś przyśniło? W każdym razie karz się uczyć;P.

spokojna
02.04.06 10:54, lovelka
// skasuj komentarz
Starałam się. Pisz, a ja idę suszyć włosy, bo zaraz wyruszam na wielki podryw do kościoła- jak na wiejską dziołchę przystało.

spokojna
02.04.06 10:48, lovelka
// skasuj komentarz
Mam 95;). Pofatygowałabyś się o nową notkę, chyba, że Demi zmieniła Hasło;).

zakochana
02.04.06 10:36, Frage
// skasuj komentarz
a widzisz:) a ja mam jeszcze ze sloniem:) i paluchami:)

zakochana
02.04.06 10:36, Frage
// skasuj komentarz
no to czekam na kolorowy wpis:)

spokojna
02.04.06 10:28, lovelka
// skasuj komentarz
Wstałam nową notkę popełniłam. Jak dostane dzisiaj, kolejne 10 łańcuszków to wyjdę z siebie. Śniły mi się same cuda, naszczęście nie alarm w sklepie, PRL też nie w sumie to nic z tamtego okresu nie pamiętam:P. A bo w końcu jestem sierpień 89'. Dziecko kapitalizmu prawie;).

szczęśliwa
02.04.06 10:20, Adrianna
// skasuj komentarz
uwielbiam się śmiać!!! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!!! ADA :))))

spokojna
02.04.06 10:10, Yoanna
// skasuj komentarz
jejku jejku jejku..jakie słodkie, puszyste białe cudoooo!!! hehehhee:) tak sobie ostatnio mysle, ze jakbym sie wyniosła na swoje w koncu to bym bez takiego czworonoga zyc nie umiała..tylko ze moja milosc szczegolnie swiruje na punkcie wielkich psiakow;) hehehe:) buzka:*******************

leń
02.04.06 10:00, rudowłosa
// skasuj komentarz
Ja się boję, że ktoś mnie tu znajdzie. Poza tym ciągle piszę o tym samym, już nie mam siły tego czytać! I jestem chora, i mam dużo lekcji. Leń ze mnie i cierpiętnica. I wkurza mnie to, ale co z tego...?

02.04.06 03:10, curly999999999
// skasuj komentarz
Dzieci i ryby głosu nie mają to przykład durnego poglądu.....z dziecmi powinno się dużo rozmawiać i pozwalać im podejmować swoje własne decyzje....tylko bez przesady i z umiarem. Nie wierze żeby pytanie się trzy latka ile chciałby dostać pieniędzy jest rozsądnym posunięciem ale można się go na parzykład spytać co wolał by zjeść na obiad i dać mu do wyboru 3 rzeczy. Przez to dzieciak nauczy się sam dokonywać wyboru....z czasem oczywiście powinno się pozwalać dziecku na podejmowanie większych i poważniejszych decyzji. Myślę że to uczy dzieci samodzielności i odpowiedzialności. Temu stereotypowi JAK NAJBARDZIEJ MÓWIMY NIE!

spokojna
01.04.06 23:48, lovelka
// skasuj komentarz
Z prl-u bo dużo jest tego w internecie, a miała być to prezentacja z histori. Slajdów mam całe 5, a powinnam mieć 45:/. No trudno jutro będę coś kombinować;). Tata miał pomysł beznadziejnie wstydliwy, bo ja już się tam nie pokarze na oczy. Jej tylko on mógł mi to zrobić:).

zadowolona
01.04.06 22:59, Iv
// skasuj komentarz
tym razem temat jest kapitalny :D bardzo mi się podoba :)

01.04.06 22:37, daYtonka
// skasuj komentarz
Dyskretnego? Mrugnę Ci okiem:D Dyskretne?:D Hehe no jaaasne, ze Ok:) Juz ja sie postaram, zeby wiekszosc z bloga mnie skojarzyła :)

spokojna
01.04.06 22:22, lovelka
// skasuj komentarz
A ja teraz siedzę i robie prezentacje o Prl- u. Mam całe dwa slajdy, a powinnam mieć 40:/. żYCIE jest piękne. I kolorowe;).

spokojna
01.04.06 22:20, lovelka
// skasuj komentarz
Dzięki za plucha, i ja Tobie daję. Tato mi dziś przykleił kod kreskowy do pleców i cały sklep piszczał, ochroniarz chciał mnie przeszukiwać, a ja prawie się nie popłakałam ze wstydu. Znalazł sobie dowcip:/. Już więcej nie pójde do sklepu:P. A kino po świętach chce stawiać nasz Kosmita;). Skąd on ma forsę, sa jakieś złoża w kosmosie?

01.04.06 22:10, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
doskonale wiem o czym piszesz ;-)) Ellie-behind these hazel eyes

01.04.06 22:09, SpaceMan
// skasuj komentarz
Hmmmm.... hau, hau?;)

01.04.06 22:06, Plapla // Jutro Toffi dostanie nowa kość do czyszcenia kiełków...
// skasuj komentarz
Och.......żeby wszystkie zwierzątka były tak otoczone opieka jak te nasze...

zadowolona
01.04.06 21:39, iwonne
// skasuj komentarz
Dominiczek :) to chłopczyk jest, a nie wygląda? hę? ;)

spokojna
01.04.06 19:45, lovelka
// skasuj komentarz
Wyobrażasz sobie, że prawie nikt nie chce Jagody i Lovelki? Najpiękniejsze misie na aukcji, a oni je olewają. Ja rozumiem integracje z rodziną, ale gdzie Ty jesteś?

01.04.06 18:26, *Dagulinda* // uurocza
// skasuj komentarz
psina, serio ;*

01.04.06 17:40, Fretka
// skasuj komentarz
WITAM! U MNIE MAŁY KONKURS! ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU! POZDRAWIAM! :-)

spokojna
01.04.06 17:26, lovelka
// skasuj komentarz
A czemu tylko Ty jesteś wśród gadułek?

spokojna
01.04.06 17:20, lovelka
// skasuj komentarz
A no nie mam żalu do Pana Hiacynta, ale musieliśmy się rozstać. Dałam mu eksmisję, do babci- razem z Wujkiem Aloesem, bo on też trujący! Będzie miał tam dobrze, słoneczko, wodę, a i babcia od czasu do czasu coś do niego powie. No i jakie towarzystwo! Kwitnące pomidory, kiełkujące marchewki;). A co do gaci, to jednak kupię sobie swoje bo bez gaci to tak zbyt naturalnie jak dla mnie;). A niech ta baba z redakcji ma i niech się cieszy. Nie jestem zawistna;P.

szczęśliwa
01.04.06 16:26, Adrianna
// skasuj komentarz
oj mają mają! Czasem warto posłuchać dziecka!!!! Ono nigdy nie kłamie!!! Pozdrawiam ADA

01.04.06 15:51, WerkaZ
// skasuj komentarz
Ooo pies pisze bloga. Fajnie, może mojego nauczę ;P

01.04.06 15:19, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Zapraszam na Wybory MiSsss KolorQ=D HuEee

zajęta
01.04.06 15:12, **Kirke**
// skasuj komentarz
znowu sobie weszlam do Ciebie bo nie moge sie napatrzyc na te cudna psiczke...

01.04.06 14:59, karolajna...
// skasuj komentarz
oj nie, napewno nie jest to jamniczek. ;) jak tylko znajde zdjątko jakieś to wyśle.

zakochana
01.04.06 14:50, *buskowianka*
// skasuj komentarz
pryma aprylis :)

leń
01.04.06 14:48, rudowłosa
// skasuj komentarz
a ja tam wolę tą jedną niż zwierzaki (nie bijcie!).

zadowolona
01.04.06 12:46, Iv
// skasuj komentarz
eee wcale nie przyklejonym :P ide skrobać nową notkę :)

zakochana
01.04.06 12:41, Frage
// skasuj komentarz
tak z kolezanki:P sie smiac:)

zakochana
01.04.06 12:40, Frage
// skasuj komentarz
no ladnie:P

sexy
01.04.06 12:30, Angelaaa
// skasuj komentarz
+

spokojna
01.04.06 12:27, szczęściara1976 // nie no psy
// skasuj komentarz
kocham chyba juz tyle razy mowilam;nie mam nastroju do zartow pomimo prima aprilis

01.04.06 12:17, daYtonka
// skasuj komentarz
Teraz sobie uświadamiam, ze sie uzależniłam od tej strony..:) Wprowadzam POWOLNE odzwyczajanie, wiec dalej siedze i komentuję (choorera na liste najbardziej zazdrosnych dziewczyn mnie nie chca dodac:/). Jak odwyk sie nie uda założe nowego bloga, juz po tym konkursie i caaałkiem anonimowo-bez zdjec,bez głupot z całego dnia-tylko i wyłącznie te moje chore myśli:) Dzieeekuję:)

sexy
01.04.06 12:07, Angelaaa
// skasuj komentarz
no!!!!!!!!!1 wreszcie cieplutko sie robi :))))))))) jak mnie to cieszy to pojęcia nie masz!!!!!!!!!!!!!!! moja droga ! ale ja to kącik porad poproszę ;)

01.04.06 12:05, k2905
// skasuj komentarz
...a i jeszcze cos... dodaje Cie do moich ulubionych :-) no i plusi ode mnie :-)

01.04.06 12:04, k2905
// skasuj komentarz
komplement jak najbardziej uzasadniony

spokojna
01.04.06 12:03, frugo1993 // Hej:)
// skasuj komentarz
hej pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

01.04.06 11:26, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
100%! ;D sprawdziłam :PPP

01.04.06 11:20, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
miriam niby tez nie była chłopakiem;p

01.04.06 11:17, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
cos Ty.. mam sztucznego ptaszka... w szafie ;p

01.04.06 11:17, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
czuję w powietrzu, że coś się święci ;DDDD

spokojna
01.04.06 11:15, szczęściara1976 // ah
// skasuj komentarz
jak ja kocham piesiaczki

01.04.06 11:14, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
prima aprilis!!!!! tak jak to, że mam sztuczne zęby :P

01.04.06 11:13, daYtonka
// skasuj komentarz
Ooo to ja musze moje kundlowatego siersciucha z domu wywalic i takiego sobie sprawic:D Moze mnie nie bedze gryzł i mnie polubi?:D

zadowolona
01.04.06 11:10, Iv
// skasuj komentarz
Aza to w ogole modelka jest :D hehe ona ma więcej fotek niz ja :)

01.04.06 11:07, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Ty! A popatrz na 'idolki' ;pppp Dzidzia? Groch? buhahaha

01.04.06 11:07, daYtonka
// skasuj komentarz
A tak wogóle to jaka to rasa?:)

01.04.06 11:06, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
hahahahaha... Ty tu pewnie coś bredziłaś przez noc ;ppp

01.04.06 11:03, Cornelia*
// skasuj komentarz
jejq...dluga notka...sliczny piesek Pzdr

01.04.06 11:01, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
właśnie kurde 500... porcelanowy ząb! porcelanowy!!! fuck :/ bo ja już mam w ogóle cały dół sztuczny :////

zmęczona
01.04.06 11:00, anielska dziewczyna // ;)
// skasuj komentarz
usmiałam się czytając tą notke:)) chyba zaczne cześciej sluchac mojej jamniczki, pewnie tez ma mi duzo ciekawego do powiedzenia;)) Pozdrawiam cieplutko ;)

01.04.06 10:56, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Demi... Nie sluchaj siem Matusi!!! Martusia ma Fiu Fiu i nie wie co mówi!!!! A teraz idz i poluz siem pani na kolankach:P

zadowolona
01.04.06 10:56, Wioletka1127
// skasuj komentarz
Całego udanego weekendu życzę

sexy
01.04.06 10:52, Szysia
// skasuj komentarz
hehe :) no Słoneczko u mnie też nieźle daje :) ale dobrze dobrze. Koniec już z tymi ponurymi dniami....bleee

zajęta
01.04.06 10:47, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz Pysio jest bardzo grzeczny chodzi sobie po pokoju i nawet juz reaguje na swoje imie...pozdrawiam

01.04.06 10:44, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
No tak wiesz... Ugryźć okazyjnie:PP Niestety to nie jest prima aprilis...:(

sexy
01.04.06 10:31, Szysia
// skasuj komentarz
zapraszam do siebie, same babskie tematy :D:D

01.04.06 10:26, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
No... Straszna Pani!! Ugryź ją!!!! =D

01.04.06 10:24, Agnesska // :*
// skasuj komentarz
sliczny piesek :D Pozdrawiam i gorące buziaki;*;*;

01.04.06 10:06, k2905
// skasuj komentarz
siemka simka, u mnie zawitała juz wiosna, zapraszam :-) ps. sliczny piesek

szczęśliwa
01.04.06 10:00, Lady M.
// skasuj komentarz
ojjj ja bym sie przejeła :(

szczęśliwa
01.04.06 09:39, kunomiśka // kochana beatko :)
// skasuj komentarz
przyjmij odemnie tego skromnego plusika :* dałabym ci 5 ale nie byłam w 100 i pewnie nie bede mogła głosować, w tamtym miesiącu byłam wysoko, ale w tym nie wiem co sie stało, że tak strasznie spadłam, tak samo sie starałam :( no ale cóż, nie zawsze można być na wysokim miejscu :/ pozdrawiam i plusika zostawiam :)

01.04.06 08:48, daYtonka
// skasuj komentarz
Hmmm..."poddaje sie" ponieważ trace całą radosc z pisania i tego bloga gdy musze zacząć omijać w notkach temat, który jest teraz najwazniejszy w moim życiu...wiec nie widze, sensu dalszego pisania:(

sexy
01.04.06 08:28, DA
// skasuj komentarz
To jest zdecydowanie ulubiony piesek w Sunsilkowie:)))))))))))

szczęśliwa
01.04.06 08:24, Lady M.
// skasuj komentarz
Plusik dla Demi :D

zadowolona
01.04.06 07:47, Iv
// skasuj komentarz
nie w kąt, tylko triszke na bok :) dziś mój chłop wyjeżdża i nie wiadomo czy wróci jeszcze na świąte czy dopiero w maju no to się nacieszyć nim musiałam :P

01.04.06 01:28, karolajna...
// skasuj komentarz
jakie słodkie... śliczna biała kuleczka :) szkoda ze moje śledziki nie chcą byc takie kochane

spokojna
01.04.06 00:34, alexisas
// skasuj komentarz
:)

zakochana
01.04.06 00:05, Frage
// skasuj komentarz
dobra ty rezerwoj samolot ja znajde koncert:P kwiecien plecien bo przeplata......

zakochana
31.03.06 23:52, Frage
// skasuj komentarz
a widzisz bo ie wiedzialam:) ze chcesz:P

zakochana
31.03.06 23:27, Frage
// skasuj komentarz
jejku moj max przy demi to diabelek wielk9i czarny:)

zakochana
31.03.06 23:21, *buskowianka*
// skasuj komentarz
juz sciszam muzyczke :) w koncu trzeba isc spac - Dobranoc

31.03.06 22:26, xxKochanyAniołekxx
// skasuj komentarz
oo.... pierwszy raz tu jestem, ale na pewno nie ostatni ;)

31.03.06 22:10, Narazie papa
// skasuj komentarz
No wreszczcie Demi sie odezwala :P Tak, tak Demi maasz racje stesknilam sie strasznie :** A tak wogole to nawet ta Twoja Pani nie jest taka zla wrecz odwrotnie ;) No ale masz racje to Twoj blog wiec musisz tu czasem zagladac :******* +

zakochana
31.03.06 22:08, Frage
// skasuj komentarz
blondyn nie ma

31.03.06 22:07, daYtonka
// skasuj komentarz
Łooo dać teraz mojego psa do głosu... Suczka jakaś biega koło bloku z cieczką a on biedactwo w domku zamknięty i tylko z parapetu ja obserwuje... co on sie biedny przy drzwiach upiszczy:(

leń
31.03.06 22:06, green_eyes
// skasuj komentarz
no jasne, że tak ! ;]

szczęśliwa
31.03.06 22:05, Lady M.
// skasuj komentarz
a tak przy okazji Demi jesy urocza :D

szczęśliwa
31.03.06 22:05, Lady M.
// skasuj komentarz
na końcówke dnia dam plusika :*

31.03.06 21:55, Plapla // Toffi to gentelman w każdym calu:))
// skasuj komentarz
Tak bardzo lubię to zwierzątko...Zreszta cała rodzina go lubi...taki mały lizusek:)A że z "pinczera" wyrósł kundelek...jakos to nikomu nie przeszkadza;))

31.03.06 21:12, Plapla // Oki,Demi...:)))Z Toffikiem zobacze się w niedzielę
// skasuj komentarz
na pewno przekażę wiadomość od ciebie,ślicznotko:)))Toffi teraz mieszka z moimi rodzicami,wyjechał na wieś,ma tam wiele adoratorek w sąsiedztwie,ale żadna nie jest taką damą jak ty:))

spokojna
31.03.06 20:12, Cava3
// skasuj komentarz
pieszczoszek .. jak maskotka wygląda :)

zajęta
31.03.06 20:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
psiak uroczy...a moj Pysio juz sobiee biega po domku..

leń
31.03.06 17:55, green_eyes
// skasuj komentarz
Kawtan i Tosia pozdrawia Demi ! i ściska mocno i dziekuje i w ogole :). Demi ugryź panią w tyłek - rada Tosi. =)

spokojna
31.03.06 16:08, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no trzeba dac demi głos;P jak powie biduula ze jest głodna? :P buziol +

spokojna
31.03.06 15:32, lovelka
// skasuj komentarz
Wreszcie jak na prawdziwego psiaka przystało podporządkowałas sobie panią:P. Ja wczoraj namawiałam mamę na takiego słodkiego bolończyka jak Ty. Byłam po karmę dla Melona, a tu ogłoszenie wisi. No ale trudno, mama się przekonac nie dała. Myślisz, że powinnam pokazać jej Twoje zdjęcia? Pewnie i by się zgodziła, po roku próśb i płaczu, a i Mela miałaby kogo podgryzać;).

szczęśliwa
31.03.06 14:59, kunomiśka // biedna kochana Demi :)
// skasuj komentarz
musisz częściej zabierac głos w ważnch sprawach sunsilkowych, jak tylko wyczujesz że pani zbliża sie do komputera to hop szybko an krzesło i już masz ja z głowy :P przcież ty masz cztery łapy ! a nie dwie :) pozdrawiam i całuje w nosek :)

zakochana
31.03.06 12:51, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Ile ty biedactwo musisz przecierpiec, by być z nami :) Sliczna jest i dostajesz ode mnie buziaka. Tak, tak, ja całuje psy, prosto w ich wilgotny nosek :) albo gdzies w pyszczek. Jak wolisz :)

sexy
31.03.06 12:17, Angelaaa
// skasuj komentarz
wzięłabyś demi do fryzjera bo ja już ledwo zza tych kudłów widać ;D

31.03.06 12:16, Plapla // Demi,jestes śliczna:)Szczególnie na trzecim zdjęciu:)
// skasuj komentarz
A twojej pani powiedz,że jak cie będzie "wykopywać" z bloga,to bedzie miec ze mna do czynienia.Toffi,beżowo-kundelkowaty ulubieniec Plapli i jej córci:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)