poniedziałek, 6 grudnia 2010

02.04.06 // Życie pełne kolorów...

Nowy temat, czytam wasze opinie, że nareszcie coś ciekawego, że ładny, że fajny, a ja...a mi...bez obrazy...mi się wydaje, że to znowu powielenie tego co było , tyle, że pod innym hasłem.
zieleń- wiosna, działka, rośliny, nadzieja- pisałam
czerwień- miłość, serce, uczucia- pisałam
biel- zima, śnieg, chłód, czystość- pisałam, bla, bla bla pomimo wszystko spróbuję, a niech tam.

Nadzieja ma kolor zielony
Wiosna, mimo wszystko, pomimo, że za oknem pada deszcz i znów jakiś smutek zagościł w sercu cały czas żyję nadzieją na lepsze jutro.
Czy zauważyliście, że życie jest ciągłym oczekiwaniem? Jaki kolor ma oczekiwanie na lepsze jutro, na sen, na miłość, na pierwszy krok dziecka, na dorosłość, na list, na telefon, pukanie do drzwi, na deszcz, na święty spokój?

A nie chciane? Jaki ma kolor choroba, śmierć, tęsknota, ból?
Życie w biało-czarnym świecie, życie przez pryzmat negatywu, czy myśleliście o tym kiedyś?

Mając do wyboru głuchotę, ślepotę, paraliż z pewnością ominęlibyście ślepotę.
Wzrok, zmysł bez którego ciężko wyobrazić sobie życie. Bez barw, kształtów, perspektywy. Jak wytłumaczyć osobie niewidomej od urodzenia co to jest kolor, jak wygląda czerwień, zieleń, biel.
Wzrok jest cudownym, bezcennym darem. Kolory są bonusem do tego daru, doceniajmy to, chłońmy rzeczywistość, cieszmy się nią, jak czymś niezwykłym, nie traktujmy, jak zwykłą natrętną codzienność.

Moje zielone oczy czekają na zieleń.

* * * * *
Zapewne zauważyliście, że od wczoraj króluję samotnie w rankingu gadułek. Może wreszcie przerwiecie ten mój samotny monolog i dołączycie do mnie? Wczoraj myślałam, że to sunsilkowy żart , ale dzisiaj już po prima aprilis, więc co to jest? :)


komentarzy [57] Komentuj z głową »
foch
04.04.06 17:32, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Mi zielony kojarzy sie bezapelacyjnie z trawa, wiosna, pakami na drzewach i misz-maszem bieli z przebisniegami...
zakochana
04.04.06 17:10, Maduixa // ja tez zauwazyalm ze tylko ty jestes wsrod gadulek:)
// skasuj komentarz
ale chyba po prostu niezaktualizowali rankingow. zielony to oczy mojej mamy przede wszystkim:)
spokojna
04.04.06 16:35, Yoanna
// skasuj komentarz
nio jesli bysmy ne powariowali to moze i bysmy sie przyzwyczaili:P
zajęta
04.04.06 14:33, just_me
// skasuj komentarz
o kutfa... czytam, czytam... ja tez cos wspomniałam o kolorze tesknoty czy bólu! dopiero teraz przeczytałam, ze Ty tez:P eeehhh...
zadowolona
04.04.06 14:31, Iv
// skasuj komentarz
oni czasem wolno uzupełniają rankingi :P pięknie napisane +
zakochana
04.04.06 13:44, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Podbno gdy pojawily sie te krzyże, to samochody zwalniały, przejezdzając obok akademikow. A tak w ogole, to dzis mi jest smutno i jestem taka zmeczona, a oni non stop gadaja i gadaja - tak bym chciala odpoczać
sexy
04.04.06 12:47, Angelaaa
// skasuj komentarz
wher are you? ;p
sexy
04.04.06 12:47, Angelaaa
// skasuj komentarz
heeellooo how are you ? ;)))))))))
spokojna
04.04.06 12:26, KiniaM // Witaj. Temat kolorów mam nadzieję , że nie zostanie odebrany tylko powierzchownie.
// skasuj komentarz
Sama to zauważasz . Żeby więc nie zmienił się w stereotypowy temat . .... Smutne, że jasteś sama w gadułkach. Odwiedzisz mnie? Zapraszam.
04.04.06 12:22, Marilyn // ***
// skasuj komentarz
wiesz myślę, że każdy z tych "obrazów" ma swój niepowtarzalny kolor i jaki by on nie był to jest, synestezja to nieodłączny mój przyjaciel ;) oczekiwanie na lepsze jutro np. kojarzy mi się z mieszanką błękitu i bieli, tęsknota z szarym odcieniem zieleni a święty spokój- żólty i to tak od razu; mam wzrok dzięki Bogu ale myślę, że osoby niewidome też mają swoje pojęcie koloru. pozdro! p.s. u mnie łapki łapki ;)
zajęta
04.04.06 12:03, **Kirke**
// skasuj komentarz
o to witaj w kl;ubie zielonych bazyliszkow...
sexy
04.04.06 10:05, Angelaaa
// skasuj komentarz
no ocoooooooooooo ?!?!?!?!??!? ;))) za lewym uszkiem!!! powiedz , że to od cioci ;p
03.04.06 23:51, curly999999999
// skasuj komentarz
ja ominełabym paraliż.........wystarczająco się napatrzyłam na dziadków po wylewie którzy chcą chodzić a nie mogą....którym robią się odleżyny......coś strasznego słuchajcie......zawsze jak widze takie rany robi mi się niedobrze.
szczęśliwa
03.04.06 22:16, nata_
// skasuj komentarz
odwiedz mnie czasem :[
spokojna
03.04.06 21:57, szczęściara1976 // ja tez mam zielone
// skasuj komentarz
oczy.jakis wysyp zielonookich?
spokojna
03.04.06 20:09, lovelka
// skasuj komentarz
A to nie jesteś obijak:). Bido tylko nam się nie pochoruj! Ja też idę na M jak... A co, przecież Cie samej nie zostawie;).
03.04.06 20:08, Plapla // Musisz chyba dopuścic Demi do głosu...Bedzie
// skasuj komentarz
was dwie gadułki:)
spokojna
03.04.06 19:57, lovelka
// skasuj komentarz
Obijak:P.
zajęta
03.04.06 19:32, just_me
// skasuj komentarz
ja to się tu chyba zamrugam na śmierć... :P
spokojna
03.04.06 19:13, Yoanna
// skasuj komentarz
Nio tak..najpierw zostaemy wrzuceni w wir zycia by ciagle cos osiagac, by do czegos dazyc..ale na tym wlasnie chyba cały sens polega..na pasji na celu..a kolorki..chyba nam to wszystko opo prostu ubarwiaja:) hehehe Buziaczek :*********
spokojna
03.04.06 16:15, lovelka
// skasuj komentarz
Spadłas na 31. Juz nie jesteś sama.
zajęta
03.04.06 11:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
zobacz u mnie jak dzis kolorowo...pozdr
sexy
03.04.06 10:11, Angelaaa
// skasuj komentarz
to jest to o czym pisałam....!!! gdzieś u kogoś ;) chyba! mnie to wkurza , że jak sie nowy miesiąc zaczyna to sunsilk łapie jakąś grype... czy cuś!!! mi się podoba , że jak patrze na moje miejsce to to.... ciągle spadam w dół ;)) heeeeheee ;D
zajęta
03.04.06 09:10, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Hehehe Łapka - gaduła :D:D:D:D Co do tematów - podrzuć kilka pomysłów Weronice - już ona się nimi zajmie - może uda się je wykorzystać ? :)))) Buziaki :)))))
zakochana
03.04.06 09:05, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oczyyywiście, że dla Cieeeeeeeeebie kochana!:)))))))) :***
zakochana
03.04.06 00:35, *buskowianka*
// skasuj komentarz
i znow zgodze sie z Toba :)
03.04.06 00:23, juz nie tu.
// skasuj komentarz
poprostu tak nas wszytskich wyprzedzasz , ze nawet nie ma co nas umieszczac w rankingu - taka jest przepasc;):P
03.04.06 00:18, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
a ja się cały czas modlę żeby ta 'donaise' to był żart ekipy sunsilk :(
zakochana
02.04.06 23:29, *buskowianka*
// skasuj komentarz
widziałam widziałam jak sie "rozpanoszylas" w gadułkach :) a tak w ogole, to dobrze powiedzine (chyba sie powtarzam). Przyznam Ci sie szczerze, moze potrzebne jest wymyslanie tematu, ale ja pisze o tym, co ma dla mnie znaczenie. O tym co jest we mnie, a czy to jest na temat czy nie - to przyznam sie nie dokonca mnie obchodzi. Buziol dla Demi :) a dla Ciebie plusik
02.04.06 23:15, Eklerek
// skasuj komentarz
oh...Ja nie mam tyle czasu pisać....ile bym chciała....ale moze kiedyś Ci dorównam....a co tam....hehe A co do kolorów.....i niewidomych...cenna uwaga....
zakochana
02.04.06 23:10, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dodałam sliczna fotke z kwiotkami dla Ciebie kochana:D:********
zakochana
02.04.06 23:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
uuuuu a mnie pani nie odwiedziła, no no no !:P
02.04.06 22:53, Plapla // Oczekiwanie ma różne kolory...zależy na co czekasz:)
// skasuj komentarz
Podobno osoby niewidome "widza" kolory ,czuja je...Mimo wszystko wole widzieć...Szczególnie teraz,wiosną,kiedy świat jest pelen kolorow:)
02.04.06 22:50, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
ah mnie tez to zastanawia z tymi gadułkami ;-) mozna by Cioe posadzic o to ze rozmawiasz sama z soba... ;-)) ah jak tak spacerowałam dzisiaj z pieskiem az tak mi sie kolorowo robiło na duszy i jeszcze tyle kwiatów dzisiaj u mnie w domku (moi rodzice sa juz razem 20 lat!!)kolorowo,wiosnnie-NARESZCIE
zadowolona
02.04.06 18:53, Wioletka1127
// skasuj komentarz
A widziałam właśnie wczoraj w rankinku gadułek :)
leń
02.04.06 18:49, green_eyes
// skasuj komentarz
a mi dzisiaj zle i nawet nadzieja nie pomoze, nie zwroci GO, nie zwroci. i jest mi zal, choc wiem, ze nie powinno, i ze .. ze wszystko ma swoj koniec. dzisiaj jestem tylko dla Niego. czy to dziwne? ;**
02.04.06 18:35, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
No nie wiem co to jest... haha =D od samiutkiego wczorajszego rana tam taka samotna przesiadujesz=D Biedactwo...
02.04.06 18:34, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Hueh... Looknij do mnie... Mam dla ciebie Taką sobie Tyci niespodzianke... :PP
zadowolona
02.04.06 16:58, Iv
// skasuj komentarz
a noo :) wiosenka pełną parą :)
zajęta
02.04.06 16:31, just_me
// skasuj komentarz
Bardziej działa na mnie niebieski.. A oczy na złość szare mam:[ Ale MRUGAM nimi zawzięcie ;))
zakochana
02.04.06 15:07, Frage
// skasuj komentarz
:P a masz!!! +
zakochana
02.04.06 14:36, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Pomidorowy strajk. Wpadnij proszę! :****
02.04.06 13:51, Agnesska
// skasuj komentarz
Masz bardzo ładne zielone oczy :*
zakochana
02.04.06 13:18, Frage
// skasuj komentarz
ja cie slucham:)
02.04.06 12:57, endorfina
// skasuj komentarz
ehe jestes jedyna gadulka :) :D a co do oczkow to sliczne...
leń
02.04.06 12:55, rudowłosa
// skasuj komentarz
dobrze, to ja napisałam notkę, czytam, komentuję. wracam. i wcale się nie boję. i jestem pełna wiary. i czekam. czekam wieczorami. czekam aż świat zazieleni się na śmierć. czas na miłość?
zakochana
02.04.06 12:25, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no gaduło :D duzo komentarzy piszesz to dlatego tak :P:P ech tesknilam za Sunsilkiem :(( i za Tooooobą;********** a temat faktycznie... pasuje do wiosny, ktora sie w koncu pojawiła ALE i tak wszystko bedzie o nas tyle, ze kolorowo :P ale co z tego;D taki temat mozna sie pod niego podporządkowac lub tez nie ;D ihaaaaaaaaaaa:D :*
spokojna
02.04.06 12:19, Cava3
// skasuj komentarz
Strasznie mi sie podobają zielone oczy .. Zawsze chiałamtakie mieć ,nawet myślałam o kupnie zielonych soczewek :P
spokojna
02.04.06 12:14, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
+
spokojna
02.04.06 12:13, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aj kochana i tak sie dzieje.pewnie moje przeznaczenie sie zagubiło i tam sobie posiedzi,az w koncu bede stara brzydka i o wiele grubsza i mnie przez okno wyrzuci :))). ah.a śmierć ma kolor przezroczysty... wtedy nie chce sie być... a tysiace łez mimowolnie splywa po bladej twarzy... za ścianą z lustra stac.za sciana z lustra na chmurce grac.ten zapomniany rytm....
02.04.06 12:08, *Dagulinda* // hehe no nie mozna leniuchowac cały czas:]
// skasuj komentarz
lubi e czasem o takich skomppliowanych rzeczach myslec ;) no u mnie dzis nie ma słonka, tazke.. ;/
zmęczona
02.04.06 11:53, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
temat brzmi ładnie, ale tak jak napisałaś to to samo co wcześniej - tylko pod inną nazwą ;) dużo nowych pokojów w sunsilków (nowych osób), więc to chyba temat głównie dla nich, by mogli się wykazać:) dodam jeszcze tylko, ze moim ulubionym kolorem sie zielony :) Pozdrawiam
zmęczona
02.04.06 11:43, Oliwcia
// skasuj komentarz
zaraz do gadułek Oliwcia do Ciebie dołaczy :) sasasa zamierzam milon razy was skomentowac :) hehe
spokojna
02.04.06 11:39, Marsenia
// skasuj komentarz
świetny ludzik, sama malowalaś?;)
zakochana
02.04.06 11:28, Frage
// skasuj komentarz
nie samotny oni to aktualizuja co kilka dni dlatego tak:)
spokojna
02.04.06 11:25, lovelka
// skasuj komentarz
Szalony ten uśmiech.
spokojna
02.04.06 11:25, lovelka
// skasuj komentarz
A jednak przed kościołem zdąrzyłam. Ja tam zawsze piszę, że temat fajny, a potem w ogóle nic nie piszę na temat;). Co do osób, które nie widzą, to nie umiem sobie tego wyobrazić. Nie mogłabym nic nie widzieć, to jest przerażające. Nie można niewidomym wytłumaczyć jak wygląda jakakolwiek rzecz, bo nie możemy do tego użyć ani kolorów, ani kształtów. Naprawdę mnie to przeraża. A co do rankingu gadułek to gadam jak najęta od wczoraj, żeby do Ciebie dołączyć, ale nie wychodzi. Dobra czas już iść:P. Papa:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)