niedziela, 5 grudnia 2010

30.10.06 // uwaga rodzęęęę!!!!!

Dzisiaj nie będzie o tym, jak to sobie remontujemy, malujemy, szpachlujemy, przeinaczamy, upiększamy i tym podobnych pierdołkach.
Dzisiaj sprawa poważna.
Rodzę!
Na bok więc pędzel, szmata, wiadro, na bok zmęczenie i stres.
Pełna mobilizacja i gotowość!
Jeszcze mam bóle, ale o 14.50 świat powiększy się o "jeszcze jedną cipcię" ( cyt. słowa lekarza) moje dziecko, moją Sylwunię.

* * *

Tak, co roku przeżywam to na nowo. To nie jest tylko dzień urodzin mojej córki. To jest także dzień mojego porodu. Dzień kiedy pierwszy raz dokonałam tego cudu.
Lęk?
Nie czułam go. Pamiętam za to radość i uczucie dumy, że to już, że za parę godzin będę mogła zobaczyć swoje maleństwo?
Ból?
Zapomina się o nim w momencie, kiedy tylko poczuje się dotyk maleńkiego ciałka na swoim brzuchu.

Wczoraj w ferworze porządków wygrzebałam stare kalendarze, w których robiłam codzienne notatki dumnej mamy: pierwszy u śmiech, spacer, Sylwia stoi sama na nóżkach, to już druga kupka do nocniczka, wyżynają się ząbki...wszystkie na raz, pierwsze słówka...czytałam to ze wzruszeniem, z rozrzewnieniem w sercu. Tyle już razem przeszłyśmy córeczko.

Kocham Cię ponad wszystko na świecie i pragnę, aby życie też Cię kochało i nigdy Cię nie skrzywdziło. Zasługujesz na to moja cudowna, kochana, mądra, rozsądna córeczko.
Wszystkiego najlepszego w Dniu Twoich Urodzin.

I wybacz, że zdjęcia bez Twojego pozwolenia ( Sylwia strasznie tego nie lubi), Ale nie mogłam się oprzeć ;)))))

komentarzy [58] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
03.11.06 20:13, .......... // ******CZESC**********
// skasuj komentarz
oo łapka rodzi od 30 to juz 4 dnii hehe bidulkaaa zyjesz??:D .. milego odpoczynku w weekend:D olee zimnoooooooooo :D!!!!!!!!!!!
spokojna
03.11.06 17:43, lovelka
// skasuj komentarz
A z tym remontem to nie taka prosta sprawa. Moi rodzice cały czas się migają od kupienia farb i tapety. Ja wolałabym mieć to już za sobą, umówiłam się już z dziadkiem na malowanie, bo w tym tygodniu mam luźniej, ale oni nie! Dowalą mi remont jak będę miała najwięcej roboty w szkole:/. Dlatego umywam ręce. Nic nie wybieram, nic nie będę robić. Zostanę chyba z tą niepasującą do niczego kanapą i będę rozkoszować się złym gustem wystroju. Albo kupię sama te tapety i farby i pomaluję razem z dziadkiem bez ich udziału, tylko na razie nie mam forsy.
spokojna
03.11.06 17:39, lovelka
// skasuj komentarz
Z tym satanizmem to już chyba przesada:). Mnie ta 'zabawa' wkurza bo musimy brać wszystko co amerykańskie. Wszyscy mówią, ze nasze święta są beznadziejne, a tak naprawdę wcale nie chcą ich poznać tylko uciekają w te medialne, światowe.
leń
03.11.06 17:21, green_eyes
// skasuj komentarz
powiedzmy ;)
leń
03.11.06 17:04, green_eyes
// skasuj komentarz
juz dojechalam...we wtorek.
samotna
03.11.06 15:39, krootkaa
// skasuj komentarz
ja moze kieyś też będe mieć taką pocieche:P ? przekasz Sylwusi odemnie życzenia urodzinowe:*
leń
03.11.06 11:52, green_eyes
// skasuj komentarz
..:)
zakochana
03.11.06 09:06, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
To ty pracowity robaczek jestes:::):):):):):):):caluski slonko:*:*:*
spokojna
03.11.06 00:34, KiniaM
// skasuj komentarz
Leonek ... hmmmm .... kojarzy mi się z naszym Seatem .... chyba jakoś mi nie leży ... ale lew z niego niezły :)
zadowolona
02.11.06 23:58, PrettyWoman
// skasuj komentarz
:) Od brygady to oczywiście ja pisałam, jak zwykle się zapomne wylogować
02.11.06 23:54, BrygadaRadosnychRozpustnic
// skasuj komentarz
Jak się obudziłam to za oknem widze biało, na samochodach stojących na parkingu i na dachach, a teraz w nocy sypie strasznie i zimo
szczęśliwa
02.11.06 23:33, Beacia i jej trójeczka // Właśnie
// skasuj komentarz
niech nam żyją.......:)No i + za + :)
02.11.06 21:39, juz nie tu.
// skasuj komentarz
100 lat :*
szczęśliwa
02.11.06 20:38, **.n.**
// skasuj komentarz
masz bardzo ładną córeczke... życz Jej ode mnie wszystkiego naj :** widzać ze ją bardzo kochasz, tak łądnie o Niej piszesz... kiedyś tesh bym chciała miec w przyszłości dzidziusia i tak to wszystko przezywac, pierwszy kroczek, słówko... ahhh... marzenie...
zajęta
02.11.06 20:15, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))))
// skasuj komentarz
Pięknie :)))))) Gorące życzenia dla Sylwusi :)))))) Sttooo laaatt :))))))) Ja też zawsze przeżywam rodzenie Betki, ale jakoś mam mniej przyjemne wspomnienia :D Buziaki :))))))))))
zakochana
02.11.06 20:04, Dżustina
// skasuj komentarz
a no idzie mi w biodra i 'boczki' ;)) nie jest tragicznie, ale wole zatrzymac to rozpasanie i wrocic do wagi,kiedy czulam sie dobrze, bo teraz tak nie jest ;)
szczęśliwa
02.11.06 20:04, Adrianna
// skasuj komentarz
tak dopóki byłam w pracy także nie miałam czasu na chorowanie mój mąż 2 tygodnie temu leżał plackiem, a teraz mnie dopadło akurat wtedy kiedy wzięłam sobie trochę wolnego i nie mogę chodzić na basen, bo chaiam ten czas poświęcić sobie! :(
zakochana
02.11.06 19:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Oj tak, mam co robić, zyycie maturzysty daje mi w kosc:P
szczęśliwa
02.11.06 19:52, Adrianna
// skasuj komentarz
nie ma sprawy! :) a kochana co tam wiecej u Ciebie? Ja jestem trochę chora boli mnie gardło i z nosa ceiknie! Ale mam nadzieję, że do poniedziałjku przejdzie!!!
spokojna
02.11.06 19:48, venila moderator
// skasuj komentarz
sto lat.
zakochana
02.11.06 19:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Tyyyyy gupolkuu, co tam u Ciebie? ja się własnie zaglebiam w dokladny przebieg historii Titanica:P w rzeczy, w ktorych w mym ukochanym filmie nie bylo;p
spokojna
02.11.06 19:31, Melinda
// skasuj komentarz
No proszę, to u Was też pada śnieżek ? :)))
spokojna
02.11.06 19:30, KiniaM
// skasuj komentarz
Ty masz piesia , a ja dostałam kocia ..... nie mam pomysłu na imię ......
02.11.06 19:29, *inka*
// skasuj komentarz
ale z ciebie musi być dobra mamusia :)
zajęta
02.11.06 19:25, lea moderator
// skasuj komentarz
a dopóki mi sie nie znudzi :) za 2-3 miesiące musze przepleśc dwie pierwsze rzedy aby odrostów nie było ;)
zadowolona
02.11.06 18:42, Iv
// skasuj komentarz
hehehehe no rewelacja :) uwielbiam śnieg !! :D
zadowolona
02.11.06 18:40, 4maleeena
// skasuj komentarz
Cięzko mi jest wciągać swoje osiemdziesiąt kilo na szóste piętro. Szkolna winda zepsuta od dwóch dni, muszę się wczołgiwać. Trzymaj kciuki za nasze odchudzanie! Będziemy piękne! Tralalala :)
zajęta
02.11.06 18:34, lea moderator
// skasuj komentarz
ech super :) fajnie, że tak cudnie wspominasz narodziny córki, ,moje wspomnienia do pieknych nie należą niestety ... sto lat dla córki Ps. to rzeczywiście warkoczyki :)
spokojna
02.11.06 15:00, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
:]]]. Słodkie :]]]. Buziaki dla córki :**
zajęta
02.11.06 14:35, ramka2
// skasuj komentarz
Buziaki i +:):)
spokojna
02.11.06 14:14, Melinda
// skasuj komentarz
Czy jest matka, która by dokladnie nie pamiętała tej cudownej chwili :)))Wszystkiego dobrego dla córci :)+
szczęśliwa
02.11.06 11:45, Adrianna
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepszego dla Sylwi, aby spełniały sie jej kazde marzenia!!!!
sexy
01.11.06 22:20, clymenia // ......
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepszego dla twojej córki:* +
zakochana
01.11.06 20:29, *buskowianka*
// skasuj komentarz
az mi łzy w oczach staneły.. ciekawe czy ja tez bede czuc sie jak ty, czy bedzie mi to dane. Buziaki od pracohcolika w biegu
sexy
01.11.06 19:45, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego dla Sylwi :)
01.11.06 14:51, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
to ile Sylwia ma lat? ;D
zadowolona
01.11.06 12:05, do widzenia
// skasuj komentarz
to w koncu czesc Ciebie :)
nieszczęśliwa
01.11.06 11:06, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
witam! jak tam samopoczucie?? pozdrawiam.
nieszczęśliwa
31.10.06 20:51, .......... // @-------->-------------------------
// skasuj komentarz
wszystkiegoo najjjj a djecia superr :D
spokojna
31.10.06 20:42, lovelka
// skasuj komentarz
takim razie wszystkiego najlepszego gorąca 16! :* A Tobię wielkie dzięki, za powiększenie świata o tą dodatkową, wyjątkową cipcię;).
szczęśliwa
31.10.06 18:45, Beacia i jej trójeczka // No nieźle
// skasuj komentarz
czytam i nie wierzę ,kochana nie tylko imię nas łączy ,terminy porodów też :). Mojego Pawełeka urodziłam o 8.15 UWAGA ! 30.10.2001 r. :D Pozdrowionka i plusik :D
zakochana
31.10.06 17:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
noooooo i wszystkiego najlepszego dla Niej!:D zyczyc jej mogę bo przecież ją poznałam w Galerii Centrum, nieprawdaz?:D ;*
zakochana
31.10.06 17:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jeee. czemu Sylwia nie pozwaala dawać tutaj swoich fotek? przeta piekna z niej kobietka!:D:D:D
zadowolona
31.10.06 15:24, 4maleeena
// skasuj komentarz
Najlepszego dla Sylwii :) Napewno się nie pogniewa za fotki, zwłaszcza, że są bardzo ładne.
zakochana
31.10.06 12:15, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
hello moja droga znow zapominasz o mnie:(:(:(:(:(:(:ale ja ci wybaczam bo jestem dobra:*:*:*:
nieszczęśliwa
31.10.06 10:47, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
tak,ja go tak obstrzyglam:)wszystko maszynką,oczywiscie w domu na spokojnie:) dziekuje za wpisik i zapraszam czesciej. a wiec dodaje do ulubionych.
31.10.06 10:05, ..................
// skasuj komentarz
Witam...siostra Marzenka 23 tyle mi opowiadała więc zaglądam... i spóźnione ale szczere życzenia dla córci i Ciebie oczywiście!!!!! Buziaki
zajęta
31.10.06 08:47, ramka2
// skasuj komentarz
Najlepsze życzenia dla Sylwuni ,+,buziaki i uściski dla zapracusiowanej Łapki.Moi mili byli ,ale bardzo krótko.Może uda im się przyjechać na moje urodzinki za miesiąc.Biedna Pulpinka ma na głowie pracę,dwie szkoły i oczywiście dom,ale jestem pewna,że ze wszystkim sobie poradzi.Pozdrawiam całą ekipę remontową.:):)
spokojna
30.10.06 18:35, szczęściara1976 // wszystkiego naj dla corci
// skasuj komentarz
a co do rury;) chyba musisz obijac sie o te polki i sciane jak tanczysz na niej;)
zakochana
30.10.06 16:44, Frage
// skasuj komentarz
nie moglas lepiej tego nam opisac ani przedstawic gratuluje cudownej mamusi cudownej coreczki:D
spokojna
30.10.06 16:42, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
najlepszego dla Sylwii... ma wspaniałą mamę! ;*
szczęśliwa
30.10.06 14:48, Margie
// skasuj komentarz
cóż znam ten ból;))ja uwielbiam przegladać stare albumy,patrezć jak Wika sie zmieniła,jak urosła,jak kolor włosków jej sie zmienił:))najlepsze życzonka dla Sylwii:))
zakochana
30.10.06 14:22, Dżustina
// skasuj komentarz
no wlasnie to jest tak, ze nasi koordynatorzy wysylaja osoby, ktore nas sprawdzaja :) ja nie wiem nigdy czy obijajac sie nie zostane na tym zlapana, bo jak zostane, to juz do mnie nie zadzwonia. poza tym agencja z wawy moze przyslac kontrole, za co odpowie potem moj koordynator, wiec chcial nie chcial, musze klapac jadaczka xD a gdzie ja dostane 7zl/h :)
leń
30.10.06 14:18, ........... // ,
// skasuj komentarz
w taki razie najlepszego dla Sylwii ;]
zadowolona
30.10.06 14:13, Iv
// skasuj komentarz
:D heheh a Azulkamusiała mieć sterylizacje bo ma problemy z macica :/ ma juz 8 lat
zakochana
30.10.06 14:08, Dżustina
// skasuj komentarz
o juz, bo jeszcze uwierze xP Ty zawsze wygladasz swietnie :)
zakochana
30.10.06 13:59, Dżustina
// skasuj komentarz
ooo przyyyj ;)) 100 lat 'Cipci' i Tobie :) ja raczej nie zaznam radosci po zakonczonym porodze xD mam krzywa miednice i macice, i nie wiem co jeszcze :3
nieszczęśliwa
30.10.06 13:46, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
fajne foteczki:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)