niedziela, 5 grudnia 2010

26.10.06 // sny w kolorze tropikalnej pomarańczy

Sen..niezbędny element naszej egzystencji, potrzebny jak woda, pokarm, powietrze.
Od dwóch dni sypiam w komfortowych warunkach, nowe łóżko, super materac, soczysty, cieplutki kolor ścian, ale niestety nie oznacza to, że śpię dobrze.
Myśli odbywają maraton w mojej głowie, ostatnie wydarzenia przygnębiają.
Ktoś by się obruszył, co tez obchodzą mnie cudze nieszczęścia, ale obchodzą, a nawet bolą.
Tak już mam.

A świat jest zły, ludzie okrutni, życie nieprzewidywalne.

Jedyny pozytywny akcent Lovelko, który zauważam z moich okien, to ta cudna złota jesień, drzewa skąpane w promieniach słońca.
My ludzie dążymy do samozagłady, a przyroda trwa, mimo wszystko.
Tylko ona jest właściwie niezmienna, choć i tu sięga ludzka bezwzględna ręka.

Wiem, wpadłam na moralizatorską nutkę, nie mnie oceniać, ani tym bardziej zmieniać świat, ale pokrytykować mogę, ewentualnie przekląć brzydko, ale i to ulgi ostatnio nie przynosi.

Gdzie moje różowe okulary?

komentarzy [27] Komentuj z głową »
spokojna
30.10.06 12:18, szczęściara1976 // a po co
// skasuj komentarz
ten metalowy pret miedzy tymi polkami????????
spokojna
30.10.06 12:18, szczęściara1976 // a
// skasuj komentarz
ja chora jestem
zadowolona
30.10.06 08:25, Iv
// skasuj komentarz
+ dla Ciebie :D
zadowolona
30.10.06 08:22, Iv
// skasuj komentarz
nooo rewelacja że jesteś zadowolona z remontu :) a tak co słychać u Ciebie ??
zajęta
30.10.06 07:42, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Nooo ??? To gdzie Twoje okularki różowe ??? A w ogóle to co tam tego tam... eee... napisz maila :) I trzymkaj się - nie smutaj... nooo Buziaki :)))
zakochana
30.10.06 03:05, Frage
// skasuj komentarz
a czemu na jednym zdjeciu niebieski sufit??????????????????:P
zakochana
30.10.06 03:04, Frage
// skasuj komentarz
ladniutko:) czysciutko cieplo:) jak w domu!:D
29.10.06 20:15, *Dota*
// skasuj komentarz
Eeeeeee, myślałam, że zobaczę więcej zmian poremontowych, a tu constans. Jutro otwieram, więc wyśpij się za mnie. A mój Zbychu już widział co nie co. Eeeeeeeeeeeeee, ja tak nie chce. Buziaczki, odpoczywaj na króciuuuuutkim urlopiku.
zakochana
28.10.06 23:29, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
No no rewalka te pomalowane sciany:):):):caluski slodziaku moj:*:*:
leń
28.10.06 22:33, green_eyes
// skasuj komentarz
czekam więc, kochana :*
szczęśliwa
28.10.06 19:43, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
slicznie,superpomyls zzywym kolorkiem wsypialni w te nadchodzace zimne dni
spokojna
28.10.06 19:41, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
kuźwa szukaj okularów,bo jak Ty jeszcze legniesz na ten przed ostatni stopień,na którym stoje to już masakra.
samotna
28.10.06 15:20, krootkaa // .
// skasuj komentarz
o no widze ze juz chyab trcohe po remoncie;P no bardzo przytulnie:) sliczny koloreeek:)
spokojna
28.10.06 13:52, Melinda
// skasuj komentarz
Ostatnio jak słyszy sie o wszystkich nieszczęściach w tv., to coś mi sie zdaje ze i różowe okulary nie pomogą +
szczęśliwa
28.10.06 11:56, Lady M.
// skasuj komentarz
ale masz fajne mebelki :)
foch
27.10.06 21:31, Owszy
// skasuj komentarz
Jaki cieplutki kolorek.
szczęśliwa
27.10.06 20:33, Adrianna
// skasuj komentarz
piekne drzewa, uwielbiam naszą jesień! Kochana co tam u Ciebie słychać? Ja to dziś ide na dyskotekę, chyba nie byłam na takich tańcach z 10 lat! musze sie troche odmłodzić no i stawy rozruszać bo mi całkiem zardzewieją! :)
zadowolona
27.10.06 15:42, do widzenia
// skasuj komentarz
poszukaj pod tymi drzewami, ktore rosna za oknem, na pewno je znajdziesz gdzies miedzy liscmi :) a sypialnia rzeczywiscie, bardzo przytulna !
spokojna
27.10.06 14:14, lovelka
// skasuj komentarz
Powiedz mi Beatko czy ja się czepiam, albo czy jestem śmieszna odnośnie tego linku: http://www.sunsilk.pl/app/topic?topic=160&user=lovelka&page=0 To ja jestem dziwna, czy świat zwariował?
nieszczęśliwa
27.10.06 11:54, .......... // cz eeeeeeeeeeee ssss cc:D
// skasuj komentarz
milego weekenduu:d pomaranczowaa łakoo ma:D
zmęczona
26.10.06 22:48, Oliwcia
// skasuj komentarz
na nosie masz okulary hehe tak jak pan Hilary :*
spokojna
26.10.06 21:58, lovelka
// skasuj komentarz
No i od razu mi lepiej! Wystarczyło jedno wspomnienie o mnie w Twojej pięknej notce! Chyba łapie mnie depresja przedzimowa. W ogóle ostatnio jestem taka jakaś nie lovelkowa... Śliczne masz te ściany. Ja się właśnie wacham, czy by sobie takiego nie machnąć, bo przygotowuje się do remontu, a obecnie mam kolor koralowy jasny ( a ostatnio blady). Tak, świat zmierza do unicestwienia. Nie wiem, co się ostatnio porobiło z tymi ludźmi. Tęsknie do przedwojennego pokolenia pełnego wartości.
zakochana
26.10.06 21:14, Dżustina
// skasuj komentarz
ano nie przynosi ulgi, za to jaka ulga polozyc sie w cieplej sypialni :))
26.10.06 21:09, *Dota*
// skasuj komentarz
Wow, jak cudny ten pomarańcz. Nie moge sie doczekać 4 listka, by móc zobaczyć go osobiście. Buziole.
nieszczęśliwa
26.10.06 20:49, .......... // ******CZESC**********
// skasuj komentarz
wpadam sie przywitac i zmykam bo ide na tv kolorowych snow w nowej slicznej sypialnii:D
sexy
26.10.06 20:43, clymenia // ...
// skasuj komentarz
a kolor scian ma podobny w swoim pokoju.
sexy
26.10.06 20:41, clymenia // ...
// skasuj komentarz
zakochałam sie w tych brzozach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)