niedziela, 5 grudnia 2010

03.11.06 // przegapiłam...

No i się porobiło.
Dwa dni temu Złota Polska Jesień, a wczoraj już "zima zaskoczyła drogowców", bynajmniej w Olsztynie na pewno.
Komunikacja utknęła w martwym punkcie, ludzie marzli na przystankach w obfitych opadach śniegu, ech, szkoda gadać.

Właśnie odkryłam, że przegapiłam swoją rocznicę pobytu na Sunsilku.
29 pażdziernika był dniem, kiedy pierwszy raz zostawiłam tutaj swój ślad.
Rok czasu, 12 miesięcy z wami.

Że też wytrzymałam???!!! ;)

Myślę, że warto było i cieszę się, że dobre wiatry przywiały mnie w tą stronę, że tak to poetycko sobie ujmę.
Nie będę wymieniała wszystkich superlatyw i tego wszystkiego co zyskałam dzięki sunsilkowi, zarówno w sferze duchowej, jak i cielesnej. A byłoby co wymieniać.

Po prostu dobrze mi tu.
I pomimo, że ostatnio wszystko odrywa mnie od tego miejsca, mimo, że dojrzałam sunsilkowo i traktuję ten domek obecnie inaczej niż na początku, właśnie bardziej rozsądnie i dojrzalej, mimo wielu wzlotów i upadków związanych głównie z brakiem czasu, coś mnie tutaj przyciąga i nie potrafiłabym jak na razie zrezygnować dobrowolnie, wykasować, zapomnieć, jeszcze nie....

Po prostu...


komentarzy [46] Komentuj z głową »
12.11.06 11:12, *Dota*
// skasuj komentarz
Wpadłam z plusiorem, żebyś choć ty nie spadła na łeb na szyję z wielkim łoskotem!!! Hi Hi!
sexy
12.11.06 10:07, clymenia // .
// skasuj komentarz
a tu tak cicho, impreza z okazji roczku się przedłużyła?
zakochana
11.11.06 21:24, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Oj znow do mnie niezagladasz:(((:(:(((((:wrrrr warcze:(:(:(:((:(::(:(:(calsuski:*:*:*
spokojna
11.11.06 19:47, lovelka
// skasuj komentarz
Łapko! Paskudo! Widzę, ze obie zaniedbujemy sunsilk, ale ja chociaż się o nową notkę pokuszę, a Ty co? Zupełnie nas nie informujesz co tam u Ciebie... Żądam natychmiastowej poprawy;). Jesień Cię przygniotła?
szczęśliwa
11.11.06 16:07, kunomiśka
// skasuj komentarz
u mnie też było tyyyle śniegu, szkoda ze jakiejs fotki nie zrobiłam... ehhh... pozdrawiam i plusikuje :*
zadowolona
11.11.06 11:50, pani_zuczek
// skasuj komentarz
u ciebie jest snieg <wow> bo u mnie zimna jesien za oknem <brrr>
nieszczęśliwa
11.11.06 08:51, .......... // buzkaaaaaaaaaaaa
// skasuj komentarz
lapkoooo milego weekenduuuu pewnie sa jakies plany..
samotna
11.11.06 05:49, *sylwuszek*
// skasuj komentarz
witaj :) chcialabym ci zyczyc milego weekendziku :) pozdrawiam cieplutko :)
10.11.06 13:23, BrygadaRadosnychRozpustnic // RR
// skasuj komentarz
Zapraszam do wzięcia udziału w głosowaniu
zajęta
10.11.06 12:49, ramka2
// skasuj komentarz
Buziaki i+:):)
zmęczona
10.11.06 10:31, Danieloo
// skasuj komentarz
mi sie bardziej podobają te zdjęcia z tym białym puchem :D a Twojego psiaka prawie na tym śniegu nie widać :P
foch
09.11.06 19:31, Owszy
// skasuj komentarz
Jak diametralna zmiana na tych zdjęciach.
leń
09.11.06 15:10, rudowłosa
// skasuj komentarz
Chyba dobrze, bo wiele dziewczyn bardzo by Twoje odejście zasmuciło... W końcu się zżyłyśmy... A to, co dzieje się w Olsztynie nazwałabym anomaliami klimatycznymi - dwa tygodnie temu piękne, babie lato, tydzień temu zima i drogi zasypane śniegiem (nawet przed moją szkołą bałwan stał!), a dzisiaj leje! Ani śladu po śniegu! No, pogoda typowo listopadowa. Pozdrawiam! :*
szczęśliwa
09.11.06 14:54, BeatteT. // no to ja...
// skasuj komentarz
...myśle że trzeba być gotowym na wszystko
szczęśliwa
09.11.06 14:54, BeatteT. // no to ja...
// skasuj komentarz
...myśle że trzeba być gotowym na wszystko
rozczarowana
09.11.06 10:38, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
czesc kochana! normalnie witam cie dzisiaj z wielkim usmiechem:) co u Ciebie...:) kochana!?
spokojna
08.11.06 18:01, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Przegapilas.. no coz.. bedą nastepne rocznice :) wszystkim ostatnio brakuje czasu.. to jakas zarazliwa choroba :)
08.11.06 01:58, Sheol
// skasuj komentarz
Ech,tyle miłego się cisnie na usta,ale trzeba dozować, żebyśmy się tu nie poryczeli :) Wróciłem, Łapko, a więc zapraszam do siebie na kęs strawy quasi-filozoficznej :)
zakochana
07.11.06 19:22, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
hej kochana jak tam remont juz skonczony???jak tak to czekam na fotki:):):):):):caluski:*:*:
rozczarowana
07.11.06 18:18, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
tak powiem ci ze chyba zaczynam, po raz kolejny juz ta walke ale mam dzis jakos wiecej optymizmu ze sie powiedzie...dziekuje:*
zadowolona
07.11.06 17:17, 4maleeena
// skasuj komentarz
Najlepszego z okazji roku! Jak żyją Twoje różowe kozaki? :-) Kiedyś obiecałam Ci foty moich, zapraszam zatem, w końcu wrzuciłam zdjęcia!
nieszczęśliwa
07.11.06 16:34, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
no niby zla pora na zdawanie,ale co tam,przeciez i w gorsza pogode bede jezdzic:) mam nadzieje ze zdam. a co do szatana??hmmm...moze kiedys hehe
spokojna
07.11.06 15:50, lovelka
// skasuj komentarz
Oj okropnie Ci współczuje! Jeszcze bardziej, jak sobie pomyślę, ze ja jutro też biegnę rano do kałuż. Ale nie podtopiłas się co?
zadowolona
07.11.06 13:47, Iv
// skasuj komentarz
a Ty dzis nie w pracy .??
zajęta
07.11.06 13:12, ramka2
// skasuj komentarz
Witaj Łapeczko ,mnie ta pogoda też przygnębia.Mam nadzieję,że jakoś dotrwamy do lata.Życzę Ci miłej pracki i zostawiam cieplutkie pozdrowienia,buziaki i +.:):)
zadowolona
07.11.06 10:39, Iv
// skasuj komentarz
;) moja Azulka nie marznie ,no chyba ze jesteśmy na ponad godzinnym spacerze to juz troszke zimno jej sie zaczyna robic :D ona uwielbia snieg :)
zadowolona
07.11.06 10:21, Iv
// skasuj komentarz
uściskam :) moja Azulka nie założyłaby takiego wdzianka ;D ehhehe ona ma dużo futerka i jej nie ma zimn a ze zmokni hehe ana uwielbia kaluze zaliczac :D hehe
szczęśliwa
07.11.06 06:23, Żabka moderator
// skasuj komentarz
chyba kazdy traktuje ten domek inaczej niz na poczatku.. czas potrafi czegos nauczyc, doswiadczyc itd.. ale co ja sie bede wymądrzac wpadłam by pozdrawić gorąco i ucałowac w czółko
zajęta
06.11.06 14:53, ramka2
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:):)Buziaki i +
nieszczęśliwa
06.11.06 14:18, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
witam:) jak tam samopoczucie?? bo u mnie nawet dobre ale ta pogoda...rano sypal snieg a teraz deszcz,no masakra:)
zadowolona
06.11.06 13:47, Iv
// skasuj komentarz
piękne zdjęcia ... a u mnei dziś i wcozraj pada .. masakra .. nawet pies nie chce na dwór wychodzić :/
spokojna
06.11.06 12:15, lovelka
// skasuj komentarz
Wagaruję, ale nie krzycz:P. Nie najlepiej się dzis czuję:)). A jutro też nie idę, bo idą do teatru. Ja już na tym byłam, więc sobie posiedzę:P.
spokojna
06.11.06 12:15, lovelka
// skasuj komentarz
No rękawiczki kupią, tylko ja trochę wybrzydzam;). A co do Mateusza, to pewnie traktuje Sylwię tak jak mój brat mnie! Ostatnio taki się mądry zrobił, dowcip mu się wyostrzył i cały czas dokazuje. A dziewczynki z klasy nazywam babami. I mówię mojej mamie, żeby się za niego wzięła bo wyrasta nam mały troglodyta, a ona nic. Dlatego ja przejęłam dyscyplinę i już nauczyłam go przepuszczania mnie w drzwiach do windy! Chyba zostanę pedagogiem;).
rozczarowana
06.11.06 10:37, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
czesc kochana, wybacz ze tak nic nie pisze ale jakis mały kryzys miałam, a raczej ciagle mam. zapraszam do mnie, wszystko tam pisze!
06.11.06 07:41, KaRlA // naprawde..
// skasuj komentarz
ale i sie pozmieniało.. u mnie rano był jeszcze złociście a wieczorem juz przez okono widziałam biały snig..sama nie wiem kiedy on spadł i tak szybko...pozdrawiam i zapraszam..
nieszczęśliwa
05.11.06 10:37, .......... // ******CZESC**********
// skasuj komentarz
jeszcze nie???a to lapka ma takie plany?? rezygnowac??wrrr:D:D no by mi to bylo ostatni raz:D:D:D:D
sexy
05.11.06 10:34, clymenia // ...
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepsze z okazji roczku na sunsilku :) i życzę kolejnych rocznic:) +
sexy
04.11.06 23:34, Tusiok
// skasuj komentarz
ja na swoim starym bloguszu też roczek przegapilam :(( No tto teraz musze zbierać dni od nowa... :P
zakochana
04.11.06 19:46, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no jak tam pracocholiku jeden?? :)
spokojna
04.11.06 19:08, lovelka
// skasuj komentarz
Jeszcze nie? Nigdy nie!
zadowolona
04.11.06 15:47, do widzenia
// skasuj komentarz
uwielbiam patrzec na Twojego psa :)
zadowolona
04.11.06 14:26, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Ale ta pogoda zmienna, u mnie było podbnie, a dziś ocieplenie i odwilż. A Tobie życze 100 lat na sunsilku :)
04.11.06 13:17, *Dota*
// skasuj komentarz
Przegapiłaś roczek!!!! To niemozliwe, ty niczego nie przegapiasz!!!! Ale tym razem miałaś prawo. Jesteś zacharowana. Całuski.
zakochana
03.11.06 21:41, *buskowianka*
// skasuj komentarz
u nas nie było tak źle, ledwo sie ziemia przybiliła, a dzis juz wszystko zleciało
spokojna
03.11.06 20:44, lovelka
// skasuj komentarz
U nas też zima zaskoczyła drogowców- jak zwykle:D. Niby dużo śniegu nie było, ale MPK miało problem;). Z tym remontem to też chyba nie kwestia pieniędzy, bo najpierw się ze mną umawiają, a potem olewają. A tam, jakoś przeżyje ten bigos w pokoju:).
spokojna
03.11.06 20:42, lovelka
// skasuj komentarz
Że tez my wytrzymaliśmy! Kurczę, ja tez przegapiłam ten Twój roczek... Ale Ty i tak wiesz, ze życzę Ci 100 lat na sunsilku. Sunsilk to niby blog, a jak dziś się mnie zapytali na angielskim czy prowadzę pamiętnik to nawet o nim nie pomyślałam. Chyba to nie jest dla mnie pamiętnik, tylko taki drugi dom, coś gdzie mogę się wyżalić i wyżyć. Ale Ty wiesz o co chodzi. Ty też to znasz:)). :*+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)