wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 30.10.05 // Przyjaciele

 maltanka Tola, sunia naszych przyjaciół, moja przyjaciółka :)
uwielbiamy razem rozrabiać
...w różnych miejscach :)
Wiecie już,że jestem bardzo towarzyskim i ugodowo do świata nastawionym stworzeniem. Ale na łaski mojego psiego serduszka też trzeba sobie zasłużyć. Nie biegnę bowiem do każdego bez wyjątku z rązkręconym w młynka ogonem. Wręcz przeciwnie do obcych i nieznanych jestem raczej nieufna i ostrożna, co bardzo cieszy moja panią (o, jak lubię kiedy ciągle coś ją cieszy z mojego powodu). Ale jak już poznam i polubię, to ho.ho.A jak pokocham...tego nie da się opisać. Każdy kłaczek na moim dość obficie porośniętym ciałku, każdy atomik wewnątrz, cała dusza i wszystko co w niej gra (a tak apropo, to co wy wszyscy z tą duszą, bo jeszcze nie jestem zorientowana?) należą do tych, których kocham. No, ale rozsentymentalniłam się. Wracając do przyjaciół. Największa bratnia dusza, to oczywiście Tola. Maltanka, urodzona 12 kwietnia 2005r., należąca do najbliższych przyjaciół mojej rodzinki. Kocham ją jak siostrę, opiekuję się nią z racji starszeństwa, dzięki mnie nauczyła się szczekać w wieku, kiedy inne psie noworodki marzą tylko żeby prosto zrobić kilka kroczków przed siebie. A na co jej pozwalam świadczyć może pobyt Toli na kilkudniowych koloniach w naszym domku, kiedy to jej rodzinka wyjechała na wakacje. Tola pisała do swoich pamiętnik, który może załączę. No, cóż dobrze mieć bratnią duszę.

komentarzy [8] Komentuj z głową »

spokojna
30.10.05 23:03, szczęściara1976 // zapraszam
// skasuj komentarz
do mojego benia ;)

zajęta
30.10.05 22:54, *patka*
// skasuj komentarz
a możę warto te marzenia przemienić w rzeczywistość???

spokojna
30.10.05 22:41, holiday
// skasuj komentarz
ojoj, cudna psina :)

30.10.05 22:34, Kaś
// skasuj komentarz
swietny piesek!:) pozdrawiam! bede czesciej tu zagladala:)

spokojna
30.10.05 20:02, lovelka
// skasuj komentarz
Śliczny jesteś:) Tyle Ci powiem;) I bardzo się cieszę, że z nami jesteś. Mam nadzieję, że też mnie odwiedzisz. Pozdrawiam:)

spokojna
30.10.05 19:11, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
o matko jakie oczęta.

zajęta
30.10.05 13:44, *patka*
// skasuj komentarz
ooo jaki sliczny piesek

spokojna
30.10.05 13:38, venila moderator
// skasuj komentarz
mm. no. działkowe rozkosze podobaja mi sie najbardziej =) pozdrawiam i zostawiam plusa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)