wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 29.10.05 // Czyścioszek, czyli kilka słów o pielęgnacji.

kąpiel- posągowa obrażonność

suszenie- anioł cierpliwości

relaks czyściocha
Jak juz pisałam w poprzedniej notce moje ciało pokrywa bialutkie, miękkie, kędzierzawe futerko, które codziennie powinno być starannie wyczesywane. Ostatecznie człowiek też się czesze i to kilka razy dziennie (jeżeli oczywiście ma co) i nikt nie robi z tego wielkiego halo. Czy to lubię? No...tak sobie... mam takie ulubione miejsca, jak na przykład karczek, dla których kontakt ze szczotką to istne niebo, ale moje łapki stanowczo nie lubią czesania i brzuszek również. Nie oponuję za bardzo, bo jak trzeba, to trzeba, tym bardziej, że na koniec zawsze czeka na mnie NAGRODA w postaci smakołyka, ale wcale nie jestem zmartwiona, kiedy moja pani nie ma czasu na wieczorną wyczeskę. Odrębny rozdział, to moje pazurki, nie daję ich obcinać i koniec, niech sobie rosną, jak chcą i wcale mnie nie obchodzi, że pani zainwestowała w profesjonalny sprzęt. Jedyny sposób na mnie, to wizyta w salonie piękności dla psów, który niestety muszę co jakiś czas odwiedzać. Wtedy trudno, mają mnie i mogą robić ze mną co chcą. tam jestem pokorna i trochę wystraszona i wolę zachować spokój, żeby nie obcieli mi przypadkowo tego co nie trzeba.Tak więc w salonie jestem strzyżona, mam obcinane pazurki i czyszczone uszka (koszt ok. 70 zł.). Mimo białego futerka wcale nie trzeba mnie codziennie kąpać. W deszczowe dni wystarczy umycie łapek, stoję sobie wówczas grzecznie w wannie i podaję łapkę za łapką, a pani płucze mi je prysznicem. Kąpię się raz na ok. dwa miesiące lub w zależności od potrzeb. Muszę przyznać, że kąpiele, to jest jedna z kilku rzeczy, które bardzo lubię robić, choć mokra nie wyglądam zbyt efektownie, kto oglądał na Carton Network bajkę o Chojraku, ten wie co mam na myśli.

komentarzy [4] Komentuj z głową »

spokojna
30.10.05 12:30, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ja też mam takie stworzonko,tyle,że czarniutkie =) nie ma to jak 6 członek rodziny =)

zakochana
30.10.05 12:14, hell
// skasuj komentarz
mmm zajbista foka.

zakochana
30.10.05 12:08, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
czar i magia sunsilkowego domku, jego poprostu nie da sie nie lubic zapraszamczesciej do mnie :D milej niedzieli

zakochana
30.10.05 11:43, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
ale z ciebie slodziutkie stworzonko :))) witam w sunsilkowym gronie:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)