poniedziałek, 6 grudnia 2010

30.04.06 // życie w multikolorze

Koniec!
Koniec miesiąca, koniec kwietnia, może koniec zimna i mieszania w garncu.
Koniec bylejactwa pogodowego.
Teraz tylko słońce, ciepełko i atakujące ze wszystkich stron barwy.
Rzeczywistość kolorowa jak marzenia...doczekaliśmy!

* * *
Zauważyliście , że na sunsilku nastąpiło wyciszenie?
Wraz z końcem walki o laur zwycięstwa konkursowego nadchodzi początek ery spokoju.
Odpadną wszystkie pseudoblogowczynie, skończy się spamowanie i wklepywanie kopiowanych wielokrotnie komentarzy, skończy się kombinowanie, oszukiwanie, przekręty i matactwo... tylko na jak długo?

No to do następnego konkursu ;)



komentarzy [45] Komentuj z głową »
spokojna
03.05.06 20:43, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ces :)cio tam u ciebie ;> w nastepnej notce postaram sie zamiescic zdjecie mojego psa ;)
03.05.06 19:33, magatka
// skasuj komentarz
wiesz jak jest-nawet gdybys wygladala jak potwor z glebin to i tak bedziesz uwazana za piekna bo pokaza cie w gazecie;)
zakochana
03.05.06 17:59, *buskowianka*
// skasuj komentarz
A dziekuje za podlanie kwiatkow :) Oczko juz jest naprawione - moja mama jest cudowna. A ja przedluzylam pobyt o jeden dzien (magisterke to mi chyba krasnale napisza :P) No tez mam nadzieje, ze znow tu bedzie cicho i tak przytulnie. A jutro u mnie beda zdjecia z weekendu w domku. Dzis nie moge dostac sie po kabel
spokojna
03.05.06 16:09, Yoanna
// skasuj komentarz
hehe, nie w holywood w Polsce;) hehehe:) z reszta nie taki zawod straszny jak sobei go wyobrazaja ludzie;) a po za tym z maturki chce mi sie smiac:)tz wiesz, juz mi sie stresowac nie chce to sie smieje;) hehee:) nio buziaczek kochana, plusa zostawiam i edukuje sie dalej juz:) mua mua mua:*
03.05.06 14:01, Vievioorka
// skasuj komentarz
Nie tak znowu ciepło...u mnie jest zimno brr....a co do tych wszystkich konkursów,to jestem tu nowa więc narazie chyba nie chce mi sie brac w tego typu rzeczach udzialu... pozdrawiam :)
spokojna
03.05.06 13:57, lovelka
// skasuj komentarz
Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem, poszłam dalej o kilka lat w historii. Słuszne spostrzeżenie z tym wyciszeniem. Ale nie mam czasu lecę, bo woła mnie obiad, rodzina i PRL.
03.05.06 11:04, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ahhhh.. Co nam teraz wymyślą? Jestem taka zaniepokojona.;d
02.05.06 22:30, Plapla // może skończa sie koszmarne puste pokoje?
// skasuj komentarz
mam nadzieję,że wygra ktos,kto naprawde na to zasłużył:))
szczęśliwa
02.05.06 19:55, Adrianna
// skasuj komentarz
śliczne te Twoje Cztery Łapki! :))) Na tej zielonej trawce! :)))
szczęśliwa
02.05.06 19:54, Adrianna
// skasuj komentarz
no racje jest cisza! :)))) A może przed burzą! :))))
02.05.06 19:08, j
// skasuj komentarz
Witam , to prawda cos jest dziwnego tutaj , bo po 3 dniach miałam ochote zrezygnować.Połowa wpisów to czysty bełkot.Pisanie dla pisania ,jakies durne całuski ,papatki, lizanie tyłka , zachwycanie sie czymś co nic nie oddaje, namolne zapraszanie do siebie ,chwalenie sie ,ze dało sie plusa.Nie wiem co mam o tym sadzić? Zniechęca mnie to i nie daje mozliwości wyłuskania wartościowych i ciekawych osobowości.Istny zjazd towarzystwa wzajemnej adoracji i wyścig szczurów.A ja mam ochote pogadac sensownie , a nie mizdrzyć sie przez net. pzd.serdecznie Edyta
spokojna
02.05.06 17:32, ironicznaa.
// skasuj komentarz
miala rybke (ta na zdjeciu) i mam psa, czarnego jamnika ;)
smutna
02.05.06 15:40, hari
// skasuj komentarz
tak by dobrze było:] cisza i spokój;)
smutna
02.05.06 15:40, hari
// skasuj komentarz
na to wyglada że pierwsza:)
smutna
02.05.06 15:37, hari
// skasuj komentarz
oj. to w maju spokojnie bedzie:] zobaczymy kiedy następne konkursisko przylezie:P
zadowolona
02.05.06 15:21, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Wybaczymy napewno, nadrobisz to pieknymi fotami :) Demi w zieleni
zakochana
02.05.06 15:11, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
dokładnie bawmy sie dobrze :***
02.05.06 15:06, juz nie tu.
// skasuj komentarz
3 zdjecio miodzio;)
02.05.06 15:05, juz nie tu.
// skasuj komentarz
niech odpadna te ktore tylko dla konkursu przyszly i bedzie spokoj;)
zakochana
02.05.06 15:00, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
estes usprawiedliwiona jeszce jakas godzinka i też wybywam, najpierw meczyk suatkówki a potem to już ognisko do rana....a słoneczko tak ładnie swieci :)
zakochana
02.05.06 13:35, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
o jaki ładny ten ogródeczek :)
zajęta
02.05.06 12:48, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Niooo... trochę lepiej :)))) Odkąd jem jak człowiek...hmm.....Buziaki :)))))
zajęta
02.05.06 11:50, **Kirke**
// skasuj komentarz
sami go projektowaliscie czy ktos wam pomagał?
zajęta
02.05.06 11:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
masz przepiekny ogrod!!!!!!!! marze o wlasnym domku z ogrodem w ktorym bedzie mnostwo kwiatow. pozdrawiam
zadowolona
02.05.06 11:34, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, kiedy zabierzesz mnie na swą piękną działaczkę? hę? :) +
zadowolona
02.05.06 00:02, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Musze sie przyznac że dawno u Ciebie nie była, ale ze mnieświnia-a może prosiak :) Zauwarzyłam że spamowanie jeszcze jest, ale może mniej. Oby nastała era spokoju :)
zajęta
01.05.06 23:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
no nie wiem czy tak wszystko sie skonczy ale wierze ze bedzie coraz lepiej w naszym domu, pozdrawiam
zajęta
01.05.06 23:13, lea moderator
// skasuj komentarz
no i dobrze,że koniec tego wariactwa, bo mnie to baaardzo męczyło ;)
spokojna
01.05.06 23:12, ironicznaa.
// skasuj komentarz
ja cie :) chciłabym miec takiego piesa ;) pozdro
zmęczona
01.05.06 22:46, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
własnie do nastepnego konkursu. ale coz niekotre nie wiadomo po co nabijaja chyba nie wiedza ze i tak potem odpadna ;). niech bedzie juz ciepło niech juz nie pada. ach. :*
sexy
01.05.06 21:21, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Pozycz mi troche tego szczescia :(
zajęta
01.05.06 15:25, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Łapko..... ahhhh chyba zaraz pojedziemy się potarzać w trawce.... :)))) Buziaki :))))))
szczęśliwa
01.05.06 14:12, monikka
// skasuj komentarz
Ja juz od jakiegos czasu zauwazylam, ze sie uspokoilo:) Ale tak sie zastanawiam, bo jest niby konie konkursu, a tu nadal sie nominuje...
01.05.06 14:10, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Ja tam nie zauważyłam spokoju... Ale mam nadzieję, że skończy się wreszcie ten spam ;/ bo już mnie to wkur...
spokojna
01.05.06 12:15, Yoanna
// skasuj komentarz
a i plusior bedzie;) mowiłam ze ten pioesio jest sliczny?? oczywiscie w balsku swej panciuni blednieje jego urok i zachwyt nad nim:) hehehehe:) :)dobra jestem co nie:) hehe:)
spokojna
01.05.06 12:14, Yoanna
// skasuj komentarz
hehe..no z tym koncem mieszania w garncu i tym zimnem neistey nie bałdzo sie PPani trafiło, ale mam nadzieje ze neibawem sie to odmieni i bedziemy mieli ciepełeczko:)
01.05.06 12:07, _Dragon_fly
// skasuj komentarz
kurcze ale masz ślicznego piesiunia!! :) a i wogóle jakie ładniutkie zdjęcia!! :D plusika zostawiam buźki :* +
01.05.06 09:58, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
jaaaaa Żebym ja miała taki oródek ( i takiego psa ) to by było fajno.... ;p
szczęśliwa
01.05.06 09:54, kunomiśka
// skasuj komentarz
na dobry początek dnia + i buźki :*
zakochana
01.05.06 07:33, Monisi@
// skasuj komentarz
jaki fajny kucyk na czubku! ;D
spokojna
01.05.06 00:49, szczęściara1976 // a co do odpoczynku
// skasuj komentarz
to w sobote na roztoczu bylismy,w niedziele na targu staroci i na spacerku:)a dzis chyba na dzialke pojedziemy jesli nie bedzie padac:)
spokojna
01.05.06 00:48, szczęściara1976 // to miejsce
// skasuj komentarz
na fotce u mnie to Kazimierz nad WIsła:)piekne miejsce alew sezonie zbyt tloczne:) po drugiej stronie wisly jest Janowiec :) tez ladnie a mniej ludzi:)
zmęczona
30.04.06 23:09, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
życie w multikolorze ;))) to jest to co anielska lubi najbardziej ;)
zmęczona
30.04.06 23:08, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
no to teraz już będzie tu tak jak być powinno... spokój, cisza, miło i przytulnie :) hihihi... chyba, że pojawi sie jakiś nowy konkurs z zabójczymi nagrodami ;)
zadowolona
30.04.06 23:06, Iv
// skasuj komentarz
no będziey ostrożni :) ja uciekam spać bo spałam dziś niecałe 4 godzinki :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)