poniedziałek, 6 grudnia 2010

29.04.06 // lenistwo w puchatym kolorze


"Na tapczanie leży leń,
nic nie robi cały dzień.
Jak to? Ja nic nie robię?
A kto...?"


Lenistwo powszechnie uważane jest za wadę, nie wolno nam się lenić, powinniśmy być pracowici, aktywni, tryskający energią.
Jednak każdy chyba lubi ten stan, kiedy nic nie musi, kiedy wolno nam niczym się nie przejmować i leżeć przysłowiowym pępkiem do góry.
No więc leżę sobie, przynajmniej teoretycznie , bo w praktyce wygląda to tak, że oddaję się swoim ulubionym czynnościom.

Czyli czemu?
Po pierwsze spałam dzisiaj snem sprawiedliwym, bez drgnięcia, przekrętu na drugi bok lub choćby wystawienia przegrzanej kończyny spod kołdry.
Po prostu spałam, bez krzty świadomości wyrzucając z siebie całe okrutne nagromadzone bezlitośnie zmęczenie.
Wstałam z "przespaniowym" bólem głowy, ale radosna jak skowronek.
Po drugie pognałam na działeczkę przyglądać się jak kiełkują moje roślinki, mogłabym tak godzinami…cóż każdy ma jakieś zboczenie.
Niestety zaczęło lać, ale i to miało swoją dobrą stronę, bo nareszcie miałam czas na przeczytanie nagromadzonych czasopism.
Ostatecznie zimno mnie wykurzyło z łona natury, więc po czwarte oddaję się sunsilkowaniu, co też zaliczam do czynności relaksacyjnych i odpoczynkowych.

Znajdę jeszcze chwilę na lekturę książek odkładanych na potem, może porządek na półce…no, co? tak ku własnej radości i satysfakcji, na przeróbkę spodni czekających cierpliwie od zimy, jakiś ciekawy film, na dzieci, na męża.

Przyjaciele, znajomi i dalsza rodzino dajcie mi spokój w tym czasie, chcę go mieć tylko dla siebie, więc wyrozumiałość dalece wskazana i bez fochów mi tu proszę ( oczywiście nie mam na myśli Dorotki i sunsilkowian, ale wy to daleko idące wyjątki niezbędne w mym życiu !).


"Na tapczanie leżą cztery łapy..." ;))))


komentarzy [51] Komentuj z głową »
30.04.06 22:57, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Mi się najbardziej podobają lalki Szu-szu. A tobie?? buhahaha
30.04.06 22:51, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Akle sikały.. owszem... ;P;P buhahaha
30.04.06 22:51, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Gugi gugi guuuu~!!! tak mowią dzieci? Nie wiem bo nie miałam... A z amoich czasów lalki nie gadały;/
zadowolona
30.04.06 22:50, iwonne
// skasuj komentarz
hahaha Rudzia, Ty też wskakuj do łóżka, bo już od rzeczy gadasz ;) Kelly Clarkson- Because of you <- prawda, że piękne :) mua :*****
zadowolona
30.04.06 22:48, Iv
// skasuj komentarz
Sliczne pazurki we wczesniejszym wpisie :) a u mnei wszytsko bardzo dobrze :) od dzis bujam się z moim chłopem srebrną Astrą :P
zadowolona
30.04.06 22:26, iwonne
// skasuj komentarz
marudo moja i tak Cię kocham :) wróciłam od rodzinki i ściągam sobie music, a potem wskakuję do łózka mrrrrr słodkich snów :) +
nieszczęśliwa
30.04.06 21:38, .......... // cmokusie ...
// skasuj komentarz
dziekuje:) no nic to lenia komu innemu podesle milego wieczoro rowiez hehehe
zmęczona
30.04.06 21:23, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
a pewnie , że odpoczywam przy dźwiękach "inspiracji Anioła":))) podam Ci adres do aukcji jak wystawie jakies nowe rzeczy:)
foch
30.04.06 21:19, pink_butterfly
// skasuj komentarz
" Błagam nie dajcie sie sprowokować , młodym panienkom które wszystko wiedza i maja monopol na ubliżanie. Przecież im o to chodzi , nie mogą do swoich rodziców popyskować , to tu szczekaja ja najete. Myślę , że ktoś nad tym panuje i prędzej czy póżniej porządek tu nastanie i wtedy "stare pupcie " będę ze soba normalnie rozmawiać.:))) " To o nas. :-(
zmęczona
30.04.06 21:04, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
ojj ja tez leniuchuje:)) i dobrze mi z tym:P powiem Ci w sekrecie , że ja też mam zboczenie... koralikowe, ale to nie jest groźne;))
zakochana
30.04.06 20:42, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Dziekuje milo przeczytac takie slowa od osobki takiej jak Ty:*:*naprawde dziekuje bardzo:*:*
foch
30.04.06 20:34, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Dziewczyny powiedzialy mi, ze w tym miesiacu wychodzi ostatnia Filipinka. Smutne, bo wlasnie moja mama tez ja czytala. :-( Filipinke ponoc przejmuje redakcja Twista [beznadziejna gazeta]. W konsekwencji zlikwidowali Blogowisko. Nawet nie moglam napisac ostatniej notki, namiarow... Nic. :-( Bez sensu. Poszlysmy na Blogowisko Twojego Stylu ale tam babki na nas tak wyjechaly, ze nie wiem. :-( A to nie nasza wina, ze nie mamy sie gdzie podziac. :-(
30.04.06 20:28, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Faktycznie.. Jesteś bardzo rozeznana co do mojej pięty. buhahaha;P;P
zajęta
30.04.06 19:21, lea moderator
// skasuj komentarz
a mnie cos wzięlo i się poryczałam za ten plus łapko :)
nieszczęśliwa
30.04.06 19:17, ..........
// skasuj komentarz
ty tez masz lenia a ja ci mojego chcialam sprzedac heheheeheh cmok:)
zakochana
30.04.06 19:13, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
oj szkoda, bo to jednak zawsze mozna worcic do tego i sie niezle posmiac:)
30.04.06 18:42, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
buhahaha ;D;D
30.04.06 18:41, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Dwu łapa!!! Wyniki konkursu!!!!!!
zakochana
30.04.06 18:31, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Dzis to chyba wiekszosc chce sie polenic:) nalezy sie nam:)pozdrawiam i caluski zostawiam orz +:)
szczęśliwa
30.04.06 15:42, Adrianna
// skasuj komentarz
milego dnia! :)))))
30.04.06 15:33, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Każdemu się należy trochę relaksu, wypoczynku itd, tylko właśnie brakuje tej pogody. Zawsze lepiej na trawce ;D Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;) Przynajmniej masz czas na nas. A rodzina pewnie jak na złość zwali mi się na łeb. Ps. pociesz się tym, że u mnie w domu na pewno zimniej ;/
zakochana
30.04.06 14:54, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
ehehe oj ta ja uwielbiam leze i nic nie robic:P ale wtedy ogaania mnie ochota na jedzenie,albo na robienie czegos innego..chyba nie potrafie za dlugo lezece bo mnie nosi;p,ale Ty korzystaj;*
zajęta
30.04.06 14:02, lea moderator
// skasuj komentarz
ja całe zycie byłam i jestem leniem wstyd !!!
spokojna
30.04.06 13:39, Yoanna
// skasuj komentarz
leniwe zdjatko bardzo mi sie podoba:) hehe a co do deszczu..w sumie...i tak sie uczem nieco do tej maturki wiec mi to roznicy specjalnej nie robi:) buuuuzi:*
foch
30.04.06 09:11, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Ja sie lenie i chce autograf!!!! [Mam nadzieje, ze lapki nie bola od rozdawania... ;-)]
zakochana
30.04.06 08:52, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zegnaj...
30.04.06 03:53, juz nie tu.
// skasuj komentarz
a ja si epostaram lenic jak najmniej - powiedzial ze postaram sie:P:P:P a o tego daaaaleka droga;D
szczęśliwa
30.04.06 00:02, Ania
// skasuj komentarz
czasami sa dni które po prostu trzeba przelezec ;-)+
29.04.06 23:15, j
// skasuj komentarz
A ile wiosen liczy sobie synuś?Z tego co napisałas drugie dziecko jest płci żeńskiej, fajnie masz ,bo trafiła sie parka. Mi niestety ,mimo usilnych wyliczeń przy poczynaniu, wyszły tylko dwa siusiory.Jak to mówie nie oddam chłopaków bez walki i bede... suczysko tesciowa he,he Biedne będą te potencjalne kandydatki na synowe. Gdy pytam chłopa kto nam bedzie tyłki na starość podcierał ,to ta zaraza twierdzi ,że.... Rosjanka.Pewnie on bedzie zadowolony jako lubieżny staruszek ,gorzej ze mną he,he.Znasz moje imie ,więc nie wypada mi sie juz podpisywać nickiem.pzd.serdecznie Edyta
spokojna
29.04.06 21:13, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
na tapczanie leży jagód... mamuśka nic nie robie.ale w poniedzialek zaczynam a w czwartek pierwsza maturka...módl sie... wielka buzia i wielki kiss=*
29.04.06 20:37, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
hueee ja go potem z tego zlizywalam. buhahahaha ;D
szczęśliwa
29.04.06 20:24, Adrianna
// skasuj komentarz
no własnie pogoda zmusiła mnie do mniej aktywnego spędzania czasu --- wręcz do leniuchowania!!! :))) Ale jest słodko! :)
29.04.06 19:16, *Dagulinda* // nooo
// skasuj komentarz
baaaa:] a umnie pogoda sie popsuła, i az sie nic nie chce :/
29.04.06 19:05, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Drugie;P;P Dala bym ci plusa za to ale oddałam już dziś wszystkie swoje...:(
zajęta
29.04.06 19:04, just_me
// skasuj komentarz
nic nie przebije snu jak swiety mikołaj mnie ratował bo wlazłam w nowym jorku na dach i nie umiałam zejsc... on wjechał na górę w takim koszyku strażackim, włozył mi dmuchane koło ratunkowe (takie dzieciece, kolorowe) i kazał wejsc do koszyka...kaftanik bede miec na bank:/ Tobie tez wróżę:D
zadowolona
29.04.06 19:01, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a pewnie! odpoczywaj, relaksuj się, leń do upadłego, co będziesz sobie żałować! :D należy Ci się! a co?! mhm fajową masz bluzkę! ryli :) od jakiegoś czasu szukam czegoś w takim kolorze, kurka no leje jak nie wiem co, buzi dla mojej gwiazdy :* +
zajęta
29.04.06 19:00, just_me
// skasuj komentarz
ohhh dzięki za autografa bo juz leki miałam, ze mi nie dasz:(:P mi się jeszcze ostatnio często pająki śnią.. albo takie duuuze i ja na nie skaczę i zabijam, albo takie mniejsze, wskakuja mi na nogi i gryzą..:/ ja to coś czuje ze to przejaw przyszłej choroby psychicznej:)
29.04.06 18:55, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ani jednego;D A jo mam z biedronki;PPP P.S. Kisiel mi siem wylal na biurko. Jakiś taki plywający... nie bedem go jadla!
29.04.06 18:46, j // Lenistwo...
// skasuj komentarz
kojarzy mi się raczej ze statycznym wypoczynkiem, któremu to lubię się oddawać z nieukrywaną przyjemnością. Niestety błogostan "nicnierobienia" jest towarem tak deficytowym, że ciągle cierpię na jego niedosyt. Na dodatek w gronie najbliższych przyjaciół, mam maniakalnego zwolennika czynnego wypoczynku, który to zwykłą wycieczkę rowerową potrafi zamienić w Wyścig Pokoju. Zauważyłam ,ze gdy zaczyna pytać mnie, co będziemy robić w wolny dzień, płochliwie rzucam błagalne spojrzenia na pozostałych hłe,hłe... pzd.serdecznie żona andy67m
29.04.06 18:45, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Fajnie wyszla demi na fotce;P
29.04.06 18:44, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
buhahaha! Niedopse;P;P
zakochana
29.04.06 18:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dokladnie kochana. mam tak samo:/ jade z Adasiem jutro (do srody) do wisly... i dopiero od srody bedzie super pogoda. Wrrrrrrrrr!
zajęta
29.04.06 18:23, just_me
// skasuj komentarz
a ja jestem leń i bałaganiara, przyznaje bez bicia:D
spokojna
29.04.06 17:44, lovelka
// skasuj komentarz
Lenistwo! Kocham być leniwą, chociaż co za dużo to nie zdrowo. A każdy odpoczynek kończy się zmęczeniem. A książki? Za ksiażki już się wzięłam, na początku rozbrajam zbiór felietonów Skiby, potem wezmę jakiś odmurzdżacz, a na koniec, czyli na deser zostawiłam sobie ukradzione od babci: Przeminęło z wiatrem. Żeby tylko weekand nie przeminął za szybko. I na film czas znajdę;). Hi Wayu nadchodzę, bo bacia dała na bilet:D. I może mam coś jeszcze w zbiorach komputerowych? Idę nie smęcę, bo Mela ma coś z okiem i muszę iść na spotkanie z przystojnym panem weterynarzem. Jak znam tę bestię to pewnie symuluję, żeby ją pogłaskał i znów jej powiedział na ucho kilka komplementów.
zakochana
29.04.06 17:33, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
na tapczanie lezy pomidor i je ogórka:p hahaa:P kochana sliczna masz ta bluzeczke, ktora masz na sobie!:D :*:*:*
zajęta
29.04.06 17:16, **Kirke**
// skasuj komentarz
slimaka juz nie ma biedakowi za bardzo sie spodobalo i niestety stracilabym piekne liscie fiolka, wiec wypusciłam go na zielona trawe tam bedzie mu lepiej, a biedronka pofruneła do nieba zeby przyniesc mi troche radosci zycia...pozdrawiam i sle buziaki w ten nieco cieply ale deszcxowy dzien
zajęta
29.04.06 17:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
no ja nie moge powiedziec zebym dzis byla leniem. Najpierw bylam na zakupach,potem ugotowalam obiad, w miedzyczasie posprzatalam chate, zrobilam pranie i umylam moje cudne kwiaty...teraz chce chwile sie zrelaksowac przy kompie ale zaraz ide na spacer z Zuzia
szczęśliwa
29.04.06 17:04, monikka
// skasuj komentarz
Mi ostatnio czesto zdaza sie lenic:)
29.04.06 16:59, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Tak sobie kiedyś myślalam.. ahhh że kiedyś byśmy poszli z moim kólkiem i dziecią szpital pomalowali. Widzisz jaka ze mnie duszyczka dobra! ;p
29.04.06 16:54, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
buhaha mam podobną poduche;P Gdzie kupiłaś? A tak pozatym to trzeba by zaatakować... hihihi;>
szczęśliwa
29.04.06 16:28, kunomiśka
// skasuj komentarz
uwielbiam się lenić... tutaj może tego naie widac ale straszny ze mnie leń - przyznaje sie.... :) plusik :) i buźki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)