poniedziałek, 6 grudnia 2010

03.05.06 // discopolo live

Zdradzam was!
Normalnie zdradzam was od pięciu dni bez względu na pogodę, humor i stan zdrowia,
zdradzam was i już, i niestety nie mogę się opamiętać, bo mym sercem , duszą i ciałem zawładnął znowu ten jeden jedyny w swoim rodzaju zakątek na świecie.

Wtajemniczeni dobrze się domyślają, mój zielony raj, moja działeczka!

No cóż poradzę, ze kocham to miejsce nad życie i gdy tylko topnieją śniegi,
wyłania się pierwsza trawka, na gałązkach zaczyna pączkować to i owo ja po prostu dostaję amoku.
Ten chorobliwy stan utrzymuje się już od trzech lat i nic nie wskazuje na poprawę.

Tak więc śmiało można to uznać za chroniczne, z tym, że ja w roli zarażonego nieuleczalnym świnstwem delikwenta czuję się świetnie i nie żądam poprawy.

Kto lubi przyrodę, ten mnie zrozumie...mam nadzieję :)

* * *

Tak więc dzisiejszy ostatni dzień majowego dłuuugiego weekendu, który jak zwykle okazał się stanowczo za krótki,
spędziłam grilując, czytając, a nawet opalając się z lekka, bo słonko nareszcie przygrzało.

I wszystko byłoby cudownie, gdyby nie jeden drobiazg.

Dopiero w tym sezonie zainstalowano nam prąd, więc teraz wszyscy na wyścigi znoszą na działki wszelkie możliwe elektryczne sprzęty.
Zamiast wymarzonej ciszy i śpiewu ptaków musiałam słuchać warkotu wiertarki, elektrycznych kosiarek, ale przede wszystkim ogłupiającej , włączonej na pełen regulator muzyki discopolo.

Sąsiad widocznie uznał, że uszczęśłiwi nas wszystkich jeżeli głośniki będą włączone na maksa.
Koszmar!!!
Ile można słuchać o kimś kto stracił cnotę , bo sam tego chciał , lub o tym co nie da ojciec i matka, ale może dać sąsiadka...litości!!!

A jutro już dzień jak co dzień i przy życiu trzyma mnie tylko myśl o tym, ze za dwa dni znowu weekend :)


komentarzy [74] Komentuj z głową »
zajęta
06.05.06 20:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
przepiekny ten ogrod...
zajęta
06.05.06 20:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
zawsze nabijalam sie z tej piosenki( Straciła cnote) ale pustak
zakochana
05.05.06 23:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Coooś Ty kochana!:* a wiesz mozliwe ze uda sie jakos dostac dofinansowanie do tego zlotu;D
leń
05.05.06 23:12, green_eyes
// skasuj komentarz
to prawda, też nei znoszę disco polo jak kazdy, aczkolwiek wiekszosc tych "kazdych" najlepiej bawi się wlasnie przy disco polo. noo beatko pieknie masz na tej dzialeczce, ale ja tez mam dzialeczkę ha! i niestety rodzinka jutro wlasnie na nia wyjezdza (mamy tam dom) i nei bedzie ich caly weekend, a ja co? ksiązki, ksiązki, ksiązki ... jasne :)
zajęta
05.05.06 22:39, Pulpecja * Dudzinka moderator // :D
// skasuj komentarz
Było 69 komentów jak weszłam...to chyba jakiś znak....nooo....end - idę, idę....dawno miało mnie nie być, ale musiałam jeszcze wdepnąć tu i tam :)))) Buziaki :))))))))
05.05.06 20:56, curly999999999
// skasuj komentarz
Discopolo niecierpie! Dostaje kurwiki w oczach jak słysze....i jeśli akurat w reku mam nóż to powędruje on prosto w kabelek od radioodbiornika.... Wróciłam. Krem zdecydowanie się NIEprzydał. Lało 3 dni a może nawet dłużej...w Gdańsku też lało przez 2 dni. A w Srode jak wracałam do swojego bagna...świeciło słoneczko. :(
05.05.06 20:33, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Hah zdrajczyni działkowiczka :P Dodaję Cię do ulubionych. Już wcześniej miałam to zrobić, ale taka skleroza.
spokojna
05.05.06 19:41, Yoanna
// skasuj komentarz
hehe nie dziwie sie ze taaaki raj Cie kusi:) to moze od razu dojziemy do jakiejs zdrady w tym cudnym Edenie hmm?? kurcze ale mi sie podoba ten drewniany koniczek, lub osiołek:) ale slicznie tam slicznie..plus sie nalezy za dzieło no no no:) coz za zdolna Pani:)hehe
spokojna
05.05.06 18:53, lovelka
// skasuj komentarz
Byłam dziś, tato mnie wyrzucił. No mam mieszane uczucia co do tego filmu, co zresztą i w notce opisałam. Całkiem całkiem wg mnie, ale reklamy i tak lepsze. Boli mnnie łeb i kończę prezentacje więc idę:) +
05.05.06 17:45, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
alez tam pięęęęęęęęęknie :)
05.05.06 17:45, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
czuję się zdradzona ;D
zakochana
05.05.06 14:42, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Dziekuje:*:*:*juz mi lepiej napewno wkoncu sie doczekam:*:*jeszcze tyle zycia przedemna:*:*:*
zadowolona
05.05.06 14:19, RaDeK
// skasuj komentarz
spox blog zapraszam do mnie na new note licze na kilka +
szczęśliwa
05.05.06 14:15, kunomiśka
// skasuj komentarz
pięknie........
spokojna
05.05.06 13:43, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
zaproś mnie do swego domu,nie powiem nic nikomu ... tralalasialala :))) mamuska nie panikuj czasem takie disco lolo dobrze robi :)). rajsko tam masz.ja przyjade na maliny.urosna? :)))))) =*
zakochana
05.05.06 11:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ZLOT MIESZKAŃCÓW SUNSILKOWA! Zapraszam ;*
zakochana
05.05.06 11:30, Monisi@
// skasuj komentarz
JEJ!!! jaki cudny ogród!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
zakochana
05.05.06 10:45, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Masz racje. A wiesz czuje teraz taki spokoj. O nic juz nie walcze i jest mi z tym dobrze. Bog wie co jest dla mnie najlepsze, a ja musialam to zrozumiec.
szczęśliwa
05.05.06 10:37, **.n.**
// skasuj komentarz
:**
szczęśliwa
05.05.06 10:37, **.n.**
// skasuj komentarz
:**
szczęśliwa
05.05.06 10:37, **.n.**
// skasuj komentarz
buziaki:**
szczęśliwa
05.05.06 10:37, **.n.**
// skasuj komentarz
serdecznie zapraszam;)_
szczęśliwa
05.05.06 10:36, **.n.**
// skasuj komentarz
propozycja zlotu sunsilka i takie tam majówkowe :D
szczęśliwa
05.05.06 10:36, **.n.**
// skasuj komentarz
a u mnie nowa notka :D
szczęśliwa
05.05.06 10:36, **.n.**
// skasuj komentarz
dawno Ciebie u mnie nie było....
szczęśliwa
05.05.06 10:34, **.n.**
// skasuj komentarz
widać ze kochasz to co robisz... i są tego cudowne efekty :D
szczęśliwa
05.05.06 10:34, **.n.**
// skasuj komentarz
a pięknie w tym Twoim ogródku...
szczęśliwa
05.05.06 10:34, **.n.**
// skasuj komentarz
ja mam naszcescie dłuższy długi weekend
szczęśliwa
05.05.06 10:33, **.n.**
// skasuj komentarz
człowiek nie wie co traci... moze kiedyś sie opamieta, wyłączy radio i posłucha naturalnej muzyki :D
05.05.06 10:26, j
// skasuj komentarz
Witam ! U nas nad morzem piekna pogoda ,ciepły wiaterek i wszystko w tempie błyskawicznym budzi sie do życia. Pozdrawiam wraz z dowodami uznania.Edyta
zadowolona
05.05.06 10:01, iwonne
// skasuj komentarz
a ja byłam na Oszukać przeznaczenie 3 lalalala czyli nic nie straciłam ufffff co za ulga! ;D
05.05.06 00:33, SpaceMan
// skasuj komentarz
Miałas juz spac, a nie zastanawiac sie!:)
zadowolona
05.05.06 00:28, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Słodkich i kolorowych snów :)
05.05.06 00:26, SpaceMan
// skasuj komentarz
<cmok>:-)
zadowolona
05.05.06 00:21, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
To Trzeba było nastukac sąsiadowi :) żartuje, ale mogłas mu cis powiedzać, cholercia... ja bym chyba nie wytrzymała. Tez musze skoczyc na działeczkę, grill mi się marzy... mniam...
05.05.06 00:18, SpaceMan
// skasuj komentarz
Dobrej! I wiesz kogo co...i nie mówie tu o bierniku!;D
05.05.06 00:13, SpaceMan
// skasuj komentarz
Bo ja wogóle jestem ładnym chłopczykiem:)
05.05.06 00:07, SpaceMan
// skasuj komentarz
...noooooooo jeszce było tabu-tabu-dibu tabudibu, tamudibu-tamtabudibu;DDD
04.05.06 23:58, SpaceMan
// skasuj komentarz
W sumie nie wiem, czy to obciach, czy nie-sama ocen;D A Zenek ma ponoc chatke z basenem i jak czytałem dzis ponad 100 koncertów rocznie grywa:)
04.05.06 23:47, SpaceMan
// skasuj komentarz
Kiedy ja go nien widuje, a spiewał to na poczatku lat 90-tych:-)
leń
04.05.06 23:31, green_eyes
// skasuj komentarz
co pierwsza?
04.05.06 23:26, SpaceMan
// skasuj komentarz
Bo to jest text zespołu Akcent-uczyłem sie z jego wokalista:-)
04.05.06 23:20, SpaceMan
// skasuj komentarz
Wiec nie ma wyjscia-choc ten piołun i ten miód to ja- tak to wlasnie ja-tak mówi o mnie kto mnie zna;d
zmęczona
04.05.06 23:18, anielska dziewczyna // ;))
// skasuj komentarz
no jakto dlaczego?;))) bo tak pieknie wyglądałyście :) az trudno wam bylo powstrzymac hmm... zachwyt?;)
zmęczona
04.05.06 23:08, anielska dziewczyna // ta czerwona...
// skasuj komentarz
szminka to wiesz takie urzeczywistnienie marzeń z dzieciństwa;)) chyba każda dziewczyna marzy , żeby chociaz raz umalować sobie usta na krwisto czerwony kolorek ;) jednak wolę zdecydowanie jasniejsze i delikatniejsze kolory:)
04.05.06 23:00, SpaceMan
// skasuj komentarz
I bara, bara, bara rikitikitak-jesli tralalaa, llalala;)
04.05.06 22:52, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Oo Ty feeee Aglądałaś ten bleee film. bleeeeeee
zmęczona
04.05.06 22:30, Oliwcia
// skasuj komentarz
nie bądź taka ciekawska bo za to do piekła diaboły biora :P
smutna
04.05.06 21:48, hari
// skasuj komentarz
można zmieścić:] i to nawet niejedną;)
zadowolona
04.05.06 21:38, Iv
// skasuj komentarz
ja też lubię na działce siedzieć ale najlepuiej to nic nie robić :P ewętualnie ,mogę skosić trawę lub ją podlaĆ :P
spokojna
04.05.06 21:33, venila moderator
// skasuj komentarz
jasne ze sie trzymam. zero stresu. czerwone majtki i usmiech. i to jest tooo ;]
zmęczona
04.05.06 21:03, Oliwcia
// skasuj komentarz
a ja mam cały czas weekend :) baaaaaaaardzo długi :)
foch
04.05.06 20:12, pink_butterfly
// skasuj komentarz
A moja mama tez od pierwszego źdźbła trawy szaleje na dzialce.... :-) Ale ladnie u Ciebie... Jej.... :-) A sasiada to trzeba bylo szczotka pogonic. ;-P Albo wystawic SWOJE glosniki. ;-)
zmęczona
04.05.06 20:01, anielska dziewczyna // a disco -polo...
// skasuj komentarz
to mogę słuchać... na weselu po kilku kieliszkach wina;) Wtedy to jest zabawa na całego ;)) jesteś szalona - uwierz mi ;))) hihihihi...
zmęczona
04.05.06 19:59, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
i dobrze, że nas zdradzasz... w końcu ruch i przebywanie na świezym powietrzu w piękna pogodę jest jak najbardziej wskazane:) ja też zaczęłam wychodzić z domku ... może się nawet trochę opale;)
zajęta
04.05.06 19:56, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Heeeh sama bym pozdradzała Suna z taką działeczką :DDD A krowa se zeszła niżej :P Pozdróweczki :)))))
zadowolona
04.05.06 19:54, iwonne
// skasuj komentarz
jeny, ja bym się tak mogła huśtać i huśtać :D potrzebowałabym takiej działeczki na okres sesji, połączyłabym przyjemne z pożytecznym
zadowolona
04.05.06 19:51, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, jesteś szalona mówię Ci, zawsze nią byłaś skończ już wreszcie śnić, nie jesteś aniołem mówię Ci, jesteś szaaaaaalona bahahaha ;D
zadowolona
04.05.06 19:50, iwonne
// skasuj komentarz
o kurka! nasza buskowianka się rozpisała ;D Rudzia, na czym byłaś w kinie? a ja w niedzielę usiadłam z moją kuzynką i obejrzałyśmy cztery filmiki na dvd: Teksańską masakrę piłą mechaniczną, Straszny film, Córkę mojego szefa (dno) i Nagą prawdę o miłości, mhm czy już pisałam, że ze mnie maniak filmowy :D +
zakochana
04.05.06 17:36, *buskowianka*
// skasuj komentarz
buuu A taki mialam piękny dzien. Owszem widzialam go, bo stal z moja ekipa. Powiedzialam "hello" do wszystkich, ale on stal dalej. Nie przejelam sie tym. Potem leszczyna, robertos, brylant, moj misiek i ja poszlismy na piwo. Bylo fajnie i bardzo smiesznie. Potem jeszcze zadzwonili do mnie z firmy z Sandomierza, że przeszlam nastepny etap i zapraszaja mnie na kolejna rozmowe. Cieszylam sie jak dziecko, postanowilam isc sobie na solarke, żeby juz w ogole byc the best. I ide, nie ubieralam sie specjalnie: dzinsy, koszulka, polarek (bo wieje), okulary w których chyba mi do twarzy. I ide. Ledwo weszlam na chodnik idzie on i ona. Njpierw ugiecie kolan, slabo, chcialam mu powiedziec czesc, chylil głowe i zajął sie rozmowa z nią. Widzialam tylko, że ona na mnie spojrzala, a jej wzrok wyrazał probe oceniania mnie. Nie wiem czy mnie poznala. Juz nie boli mnie to, znaczy sie boli, ale nie tak jak w grudniu, gdzie prawie mdlalam, nie moglam jesc i jeszcze musialam udawac przed nim, że jest okey, bo on sie chcial przyjaznic. Przeszlam obok nich z wysoko podniesiona głowa (okulary mi tu duzo pomogly) i choc w srodku przezylam wszystko jeszcze raz, w przyspieszonym tepie, nie spadla nawet łza. Wiem, ze z tym bolem musze poradzic sobie sama. Ale czemu mam takie szczescie, że wiecznie ich widze, jakby to miasto bylo dla nas za male. Nie chce juz mowic o tym nikomu, bo nie ma juz sensu. Po raz kolejny facet pochyla glowe, jak przechodze obok, tak jakbym ja go skrzywdzila. A we mnie mieszaja sie wszystkie uczucia. Czasem chcialabym poprostu sie do niego odezwac, pogadac. Wreszcie nie czuc sie winną, ale z dwojga zlego lepiej chyba jest tak zyc jakby jego nigdy nie bylo. W koncu przeszlosc nie ma tu juz zadnego znaczenia. To co znaczylam, czy to, ze nic nie znaczylam. Malzenstwa sie rozpadaja i trzeba zyc dalej - ja tez bede. Tylko nie wiem dlaczego, tak ciagle chce by powiedzial o mnie choc jedno zdanie. Wole go juz w ogole nie widziec, niz widziec tą twarz zwieszona i udajaca ze mnie nie ma, tą jego glupia mine. Facet dla ktorego tyle posiecialam, przechodzi obok mnie i jest mu glupio. Rewelacja. Ale to tez juz nie ma znaczenia. Mama mi kiedys powiedziala, że mam tyle oredownikow w niebie, że musi byc dobrze. A to, że jeszcze czasem robi mi sie smutno, to juz nie wazne. Przeciez w koncu tak nie bedzie wiecznie. Buzka
zakochana
04.05.06 15:36, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
ah piekny ten zakatek Twoj...serio slicznie tam masz ja sie nie dziwie czmeu Nas zdardzasz i nie pytam w czym jest lepszy od Nas:P:P hmmm fakt z tym disco polo to koles przesadzil heehehhe gdyby to byla jeszcze dobra muzyka (zalezy dla kogo) to by mi nie rpzeszkadzalo;p
zadowolona
04.05.06 15:29, Iv
// skasuj komentarz
ten konik jest rewelacyjny normalnei masz za niego + wielkiego :)
zakochana
04.05.06 15:29, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
kochana śliczny masz ten ogródeczek...taki mały raj na ziemi :)
zadowolona
04.05.06 15:29, Iv
// skasuj komentarz
pięknie u Ciebie :* + też mam działeczkę z tym że to raj moich rodziców :)
smutna
04.05.06 13:56, hari
// skasuj komentarz
moja sąsiadka też nas kiedyś discopolo zamęczała. i wtedy mój sąsiad techno zapuścił... tego ja nie wytrzymałam i najgłośniej jak się dało zapuściłam najcięższe brzmienia jakie miałam na składzie. ostro i metalowo. no i na tym wojna się skończyła. i teraz każdy sobie sam słucha to co lubi i nie przeszkadza innym:] i tak być powinno:) pozdrawiam:)
04.05.06 13:30, j
// skasuj komentarz
Byłam ,działkę obejrzałam i zobaczyłam krwawicę Twą w tej ziemii, czyli rośnie wszystko na żyznej glebie.Za rady dziekuje ,cosik mnie to pocieszyło,że me odczucia nie sa odosobnione.W związku z tym za Twa rada bede zostawiac te tzw. dowody sympatii.pzd.Edyta
zakochana
04.05.06 11:12, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Wcale Ci sie nie dziwie - piękny kawałek ziemi. A u mnie dzis tez beda zdjatka z ogródku przed domkiem - wlasnie lece po kabel. A co do muzyki disco polo - kiedys przyjechal do mnie wujek, postawil swojego dodga (czyt. bestia czyli fiat 126p) i puscil na full muzyke disco polo. Przed moim domkuiem!!! Mslalam ze spale sie ze wstydu. Nie chce nikogo obrazac, ale kiedys znalam dziewczyne, która lubiala sluchac disco polo i mówila po "włoskiemu". Nie bede opowiadac, jakie zdanie na jej temat mieli inni. A na łonie natury powinno byc slychac śpiew ptakow, a nie muzyke (moj brat kosil trawnik, wiec tez bylo fajnie :P)
spokojna
04.05.06 09:44, lovelka
// skasuj komentarz
A swoją drogą śliczna ta Twoja działeczka;).
spokojna
04.05.06 09:43, lovelka
// skasuj komentarz
Ee nie idę... Mama mi zakazała. Powiedziała, że najpierw prezentacja a potem głupoty: bo jestem leń i odkaładam wszystko na ostatnią chwilę i zgupiłam obcinacz do paznokci. Jestem na etapie układu warszawskiego i już wymiotuje chociażby Gomułką, a swoją drogą on wygląda jak troll. A sąsiad ma wyrobiony gust muzyczny! Brakuje Ci jeszcze: Jesteś szalona mówię CI zawsze nią byłas skończ już wreszcie śnić, czy: Chłop z mazur lalalalala Chłop z mazur.... lalalalala, a albo: Jolka Jolka to dziewczyna... Chociaż i tak największe hity to: sialalalalala mydełko faaaaa albo: W supermarkecie dobrze jest kobiecie.
zakochana
04.05.06 08:25, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
PRZEPIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘEKNA HUSTAWKA! :d iha iha moge sie na niej pobujac?:P
zakochana
04.05.06 08:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
discooo discoooo polo life!:D:D:D:D
04.05.06 00:12, juz nie tu.
// skasuj komentarz
oj kurcze to zamiast wypoczynku mialas udreke dla uszu wspolczujeeeeeeee:*
szczęśliwa
03.05.06 23:01, kunomiśka
// skasuj komentarz
współczuje, a co do działeczki to rozumiem i popieram :) pozdrówki i wielki Cmok dla Demi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)