niedziela, 5 grudnia 2010

29.09.06 // życie jest czasochłonne...

Oj, zaniedbuję Was, zaniedbuję i ostatnio nawet analizowałam dlaczego i doszłam do epokowego wniosku:

czas się kurczy!!!!!

Niedługo dojdzie do stadium, w którym będziemy wstawać z łóżka, wychodzić do pracy lub szkoły, wracać do domu, kłaść się do łóżka i znowu rano wstawać.

Powaga! To jedyne logiczne wytłumaczenie tej sytuacji, która panuje w moim życiu.

Chcąc być w porządku wobec wszystkich obowiązków, z których chcę się uczciwie wywiązywać musiałabym funkcjonować 24 godziny na dobę, bez przerw na sen, odpoczynek, przyjemności.

To nieuczciwe.

Dzień wypełniony lenistwem odczuwam, jako stracony, zmarnowany, a przecież takie luki w życiu też są potrzebne.
Z czego to wynika?
Z nadobowiązkowości, głupoty, wychowania?
Przyjmowania zbyt wielu ról na swoje nędzne barki?

W sobotę bawię się na weselu.
Szkoda, że nie umiem nadużywać alkoholu, zapiłabym tę jesienną chandrę, która mnie dręczy ostatnio.

Niestety, nie mam szans na pozbycie się jej przyczyny, mogę co najwyżej walczyć i robić dobrą minę do złej gry.

Skazano mnie na dożywocie.

Nie mogę uciec od własnego ciała.


komentarzy [56] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
02.10.06 19:30, .......... // :)
// skasuj komentarz
hehe 4 wstaje 4:20 jade 5:30 zaczynam ole:) gojda zniesie wiele hehehe
nieszczęśliwa
02.10.06 18:57, .......... // :)
// skasuj komentarz
noo nie mam heheh dzis 4 rano kierunek praca 16 w domku obiad bla bla i teraz tu chwilke i znow spac i od nowa:D no!
zajęta
02.10.06 18:55, just_me
// skasuj komentarz
nie, nie, niiieee... to od tego, ze jak był mały i nie miał jeszcze takiej dużej piknej płetwy grzbietowej to miał na grzbiecie taka ciemną pręgę i moj (jakze zdolny szwagier) nazwał go genialnym imieniem Grzbiet:) i taaaak juz zostało (wspomne jeszcze, ze swego czasu szwagier nazwał szynszyla "Szaszłyk" i tez juz niestety imie mu zostało:P)
zajęta
02.10.06 18:46, just_me
// skasuj komentarz
a Grzbiet pozdrawia Łapke i Demi hehe:))):*
nieszczęśliwa
02.10.06 18:36, .......... // :D
// skasuj komentarz
lapkaaaaaaaaaaaaaaaaaa ma ten problem co ja malo czasu heheheh:D:D:D cmok
zadowolona
02.10.06 18:01, do widzenia
// skasuj komentarz
powiedz mi, jak to sie dzieje ze Twoja psinka ma biala siersc wokol pyszczka? ja mojemu wycieram i mysje po kazdym jedzeniu, ale one mu tam juz nie chce sie wybielic... :)
spokojna
02.10.06 17:49, lovelka
// skasuj komentarz
Był koszmarny, mimo Twoich życzeń;). Ech byle do piątku! I jak tam na tym weselu było?
leń
02.10.06 15:38, rudowłosa
// skasuj komentarz
Może to jesienna chandra, a moze po prostu Twój organizm buntuje się przeciwko obowiązkom po wakacyjnej labie. Myślę, że jeszcze tydzień, góra dwa, a wszystko wróci do normy i czas się rozkurczy! :P Pozdrawiam!
zajęta
02.10.06 15:02, just_me
// skasuj komentarz
a ja tez podarowałam psujozeby bo to jest to, co faceci lubia najbardziej hehe:D z dołkiem juz troszke lepiej...:) poooozdrawiam:)
zajęta
02.10.06 12:41, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
To masz dokładnie tak samo jak ja - też chciałabym się upić, ale nie potrafię.... ale to może lepiej - Buziaki :))))
zakochana
02.10.06 10:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochana ten Twoj poczatek wpisu przypomina mi zeszło roczną zimę, modlmy się by tegoroczna nie była taaka! ja to wtedy po powrocie ze szkoly juz nie mialam na nic sily i szlam spac. a tuuu... teraz konczty mi sie 1sze polrocze wlasnie w grudniu, ja nie wiem jak ja się będę uczyła- chyba przez sen;p / kochana Beatko, mam przeciez na poczatku wpisu wiadomosc o 5dniowym weekendzie:P co oznacza, ze dzis juitro i po jutrze mam wolne! =) buziaczek;*
szczęśliwa
02.10.06 10:19, Beacia i jej trójeczka // +
// skasuj komentarz
za odwiedziny :)))
szczęśliwa
02.10.06 10:13, Beacia i jej trójeczka // Co racja to racja...
// skasuj komentarz
zdecydowanie ciepłolubne ,zdjęcia z samolotu są prywatne. Mojego braciszka on w Walii teraz siedzi z bratówką często latają mam nadzieję że i ja w końcu polatam sobie w tych chmurkach coś pięknego.
02.10.06 09:39, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
nie śpisz Bejbe? ;D :PPP Ja już u lekarza byłam i w Urzędzie Skarbowym, teraz jadę do Urzędu Pracy... widzisz jaka zaradna ze mnie dziewczonka? ;D
02.10.06 07:17, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
... eeee ... aaa ... no to musialo być smacznie, nie ma co! ;D Kurde! A mi się śnił taki pająk:[
zakochana
01.10.06 23:15, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
to dobrze że bolą gnatki bo znaczy ze sie wybawiłas :) oj ja tez poszalałąm prze piątek i sobote i dzisiaj troche mi głowa ciąży :)
01.10.06 23:07, Sheol
// skasuj komentarz
OK,przekonałaś mnie :)
zakochana
01.10.06 22:58, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
<kopie w dupke> dobranoc!:******************************
01.10.06 22:58, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
kiedyś była taka piosenka disco polo ''majtochy w grochy teraz musisz nosic, bo na swój kontener nic juz nie założysz'' ;PPP Dobranoc :*
zakochana
01.10.06 22:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja zem zboczuch;P to pokazcie mi swoje cipuniee:PPP aj i wlasnie! Mialas mi Beatko TAMTE fotki poslaccccccc:> a nie wyslalass
samotna
01.10.06 22:47, Lisica_Łachudra
// skasuj komentarz
bo za duzo cortazara sie juz w swoim zyciu naczytalam i potem takie gierki slowne czasem mi wychodza ;)
zakochana
01.10.06 22:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ło bosiu:P ale z Was zboczuchy!:P
01.10.06 22:34, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
a jakże! lubimy zielone szczególnie jak sa różowe! a to o cipce to najszczersza prawda! wolnośc i oddech dla naszych zosiek! ;D
01.10.06 22:34, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
eeej... a co to byla za praca domowa ... ?? Co trzeba bylo zrobić?
01.10.06 22:33, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Niech idą do gór, w himalaje, antarktyde, do dżungli gdzie nie ma życia ludzkiego ale niech nam dają spokój!!! :P
zakochana
01.10.06 22:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ach zdezelowany:P bo stresik mam przed jutrzejszym dniem! jutro okaze się czy Adasia wezma na politechnikę sląska:P bo on sie z lubelskiej wypisal i chce byc tu w moim miescie. uh uh oby dziekan mial humorek:P chociaz w sumie to ja jestem pewna, ze przyjmą bo to zaoczne, wiec pieniazki dla nich:)
zakochana
01.10.06 22:23, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
wlasnie wlasnie jakie majtki masz na sobiee?:PPP
01.10.06 22:21, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
...bo ja tez bawełniane!!!! wiedziałam! wiedziałam!
01.10.06 22:21, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
przeznaczenie! mówię Ci, przeznaczenie!!!! pewnie mamy na sobie takie same majtki! jakie masz? ;P
01.10.06 22:18, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
o jezu! moja gwiazda do mnie napisała!!!!! ;DDDD Do you know that I love U? ;**** mua! mua! muaaaaaaaaa!!!!
samotna
01.10.06 22:00, Lisica_Łachudra
// skasuj komentarz
czasem tak bywa- ja mam znow problem z nadurzywaniem lenistwa. tlumacze to sobie tym ze na razie mi wolno, ze byc moze kiedys nie bedzie czasu na to wszystko, ze wtedy bede zabiegana. niby laduje akumulatory na zapas. a zeby zapic smutki to tez u mnie bardzo ciezko. proces ten wymaga odpowiednich trunkow i jeszcze bardziej odpowiedniego towarzystwa, o co ostatnio coraz trudniej...
spokojna
01.10.06 20:36, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
i super,gdybys byla kim innym,nie bylabys taka jaka jestes,a jestes... no sama wiesz jaka :) ;* i ja chyba bym musiala caly czas pic na ta chandre... hehehe.
zakochana
01.10.06 20:15, Dżustina
// skasuj komentarz
uh.. u mnie tez niebo zaryczane. pamietasz mnie jeszcze? :)
szczęśliwa
01.10.06 18:01, tweety102 moderator // ...
// skasuj komentarz
wyszalas sie na tym weselu ? juz CI ciut lepiej?
szczęśliwa
01.10.06 16:44, Żabka moderator
// skasuj komentarz
moze nie trzbea od razu sie upiajc, wystarczy w jesienne wieczory po szklaneczcie dobrego winka na sen...
01.10.06 13:01, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
+++++++++++++++++++++
01.10.06 12:02, Sheol
// skasuj komentarz
No,ale jak ciało ok, to od czego tu uciekać ? :)
szczęśliwa
01.10.06 10:48, Margie
// skasuj komentarz
Ja zauwazyłam ze teraz ogólnie mniej osób siedzi na sunsilku...praca,nauka,nauka,praca...ja sama teraz rzadziej zaglądam,dzieci,sprzątanie,gotowanie...i dzien mija...tym bardziej że dni są coraz któtsze:(((Pozdrawiam
01.10.06 10:07, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Bleeeeeeeeeeeeee@!!!!! Co za pajączak!!!!!!!!!!! <krzyk> wrrrrr TYe paskudy wszędziesą !! ;(
zakochana
30.09.06 20:19, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
no to wytańcz się na weselu za wszystkie czasy :))) buziaki
szczęśliwa
30.09.06 17:57, kunomiśka
// skasuj komentarz
mnie też brakuje czasu na wiele rzeczy, musze głównie skupic się na nauce i wszystkim co związane ze szkołą.... brakuje czasu na przyjemności, na sunsilk, brakuje mi czasu dla was... przykro mi sie robi...ale pocieszam się tym że już za 9 miesięcy będa wakacje, słodkie, gorące, błogie wakacje... :) pozdrawiam i plusikuje :*
30.09.06 17:17, aniechta
// skasuj komentarz
ja tez dochodze do tego wniosku co Ty ze ni bedzie czas na nic innego jak spanie i obowiązki. Nie będzie czasu na swoje zachcianki, na jakąkolwiek rozywkę zabawe:( Ale tak już jest i nic to nie zmieni. takie nadeszły czasy niestety
sexy
30.09.06 14:58, Czarnoksiężniczka // Kochana zapomniałaś o mnie :(
// skasuj komentarz
I nawet mnie nie przywitałaś :( Ale ja rozumiem że masz mało czasu :( W dzisiejszych czasach wszyscy coś robią gdzieś biegną nie ma czasu na zatrzymanie się i zastanowienie się nad tym wszystkim :( +
zajęta
30.09.06 12:30, just_me
// skasuj komentarz
wszystkiego naj dla Twoich mężczyzn :) :*
spokojna
30.09.06 10:59, lovelka
// skasuj komentarz
Nie chandruj tylko się ciesz, ze za oknem jeszcze ładna pogoda o nie musisz latać z parasolem, nic nie niszczy Ci fryzury. Baluj, baluj na tym weselu. I każdy tak, ma że coś musi zaniedbać, żeby o co innego zadbać. Ciężko wszystko pogodzić, zwłaszcza że każdy coś od nas chce.
spokojna
30.09.06 10:57, lovelka
// skasuj komentarz
Ale ja uciekłam tylko z 2 lekcji. Cały dzień nie siedziałam, poszłam się trochę dotlenić, potem się pouczyłam ( to powinno być karane w piątki!), a potem jeszcze jakiś filmik. Co do gotowania to mamunia wprosiła nas na obiad do babci, dzięki temu moja ocena z histori ulegnie obniżeniu, bo nie zdąrze się wszystkiego wyuczyć. Potem jej wypomnę, jak mi będzie wyrzucać, że się nie uczę:PP.
sexy
30.09.06 09:36, clymenia
// skasuj komentarz
jesienne chandry nie da się zapić :)
zakochana
30.09.06 09:12, elninio
// skasuj komentarz
tak jak wczoraj obiecałam przyszłam + wstawić :) :*
zajęta
30.09.06 08:17, just_me
// skasuj komentarz
A wyobraz sobie, że spotykam takie osobniczki w liceum:D też mnie dopadła jakaś chandra i też szkoda, ze nie umiem naduzywac alkoholu bo wieczorem na dyskotece mogłabym zapic i sie swietnie bawic. Heh widze, ze masz jak moj ojciec...U niego nie ma dnia lenistwa, jak mu sie zdarzy, ze nie ma co robić to chodzi i szuka dziury w całym, a nuż się znajdzie i będzie mógł naprawić?
zakochana
30.09.06 00:45, elninio
// skasuj komentarz
Nie! 9latek?? ... no moja Droga...to rzeczywiście dzieci potrafią zaskakiwać :) Pozdrawiam cieplutko, miłej zabawy! :* (zrób zdjęcia ;) )
zakochana
30.09.06 00:31, elninio
// skasuj komentarz
a już się bałam :) Hmmm...a ciekawe co z dziećmi, które boją się pająków? :)
spokojna
30.09.06 00:17, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
oj chandra zła sprawa! ja niestety tez nie umiem nadużywać alkoholu, ale i bez niego można spróbować się bawić :-) Baw się więc dobrze!!!!
zakochana
30.09.06 00:07, elninio
// skasuj komentarz
Ach ten obrazek jest śliczny...dzieci czasami potrafią zaskoczyć mile :) Może będę wolontariuszką na odziale dziecięcym w Klinice Laryngologii, więc będę wpadać do Ciebie po pomysły zabaw z dzieciakami! :) Hmmm...praca domowa? Brrrr chyba nie ma zbierać pająków? :D
zakochana
30.09.06 00:02, elninio
// skasuj komentarz
Łapko Kochana takie życie...chciałoby się wiele w życiu skosztować... uszczknąć wszystkiego po trochę przynajmniej...a i tak za mało życia na wszystko - ale grunt by cieszyć się, że a) ma się dla kogo rano wstawać i gotować/sprzątać (prowadzić dom) b) ma się pracę/szkołę, gdzie rozwija się swe chryzonty (choć czasami ludzie zapominają, że właściwie wszystko ma wpływ na nasze życie...nawet jak wykonujemy zawód, którego nie lubimy lub uczymy się w szkole czegoś, co nas przyprawia o dreszcze). Pamiętaj, że nie jesteś odosobniona z tym problemem - choć...ja wiem czy można to nazwać problemem? :) To jest ŻYCIE po prostu :) Buziaczki :) (plusik jutro wpadnę dać, bo mi zabrakło)
zakochana
29.09.06 23:54, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochana... co sie dzieje z Twoim zdrowiem? Bo chyba o nim wlasnie piszesz w koncowce wpisu?:> / wiesz te majtki to nie kwestia biodrowek tylko tych boczkow jakie ona poakzuje:] widac te boki i polowe majtek nawet jak stoi. blee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)