niedziela, 5 grudnia 2010

25.09.06 // SPROSTOWANIE!!!! :)))))))

Ale się porobiło!!!
W pierwszej chwili myślałam, że to kwietniowy prima aprilis, ale do ciorta mamy wrzesień!!!

Hmm...wy tam!!!!! w sunsilkowym centrum dowodzenia!!!
Coś wam się popieprzyło za przeproszeniem, a ja tu się musze teraz tłumaczyć i oczami świecić, dementować, zamiast w kuchni pastwić się nad ogromną dynią, którą właśnie usiłuję wpakować w słoiki.

Tak, tak słonka moje, Łapka urodziła się już!
Ma dokładnie równiusieńki miesiąc, beztrosko sika sobie w pieluchy i ciekawsko przygląda się światu w przerwach między jedzeniem i spaniem.

MOJE URODZINKI SĄ 25 SIERPNIA, panna zodiakalna jestem sobie, wakacyjna, ciepłolubna dziewczyna.
A za cztery dni to się urodzi moja siostra, ona waga, wrześniowa.

Wiecie co, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Przynajmniej widzę, że pomimo zapracowania, zaniedbywania was obleśnego, jednak mnie troszkę lubicie.
Ojejuuuuuuuuu, jakie to miłe :))))))))
Dziękuję za wszystkie cudne słowa i życzenia, tego człowiekowi nigdy za wiele.

Też was uwielbiam.

Dla Żabki ogromne uściski :* Udowodniła, że czyta notki i ma wspaniałą pamięć, nawet godzinę skubana przytoczyła. Jestem pełna podziwu!

A Demisia ma urodzinki 20 listopada- trzecie :)))))

Nawet Ty Jarentuszku, inteligentny chłopak, a dałeś się nabrać ;) Ale dzięki temu mam dowód, oj mam i to na piśmie, haaaaa!!!!!

Buziole, wracam do dyni, wybaczcie :))))))

komentarzy [36] Komentuj z głową »
01.10.06 22:27, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
a to nie jest czasem giBek? ;D
zakochana
29.09.06 23:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
po prostu jest człowiekiem :) pali malboro ;P nie znosze papierosow ale akurat jemu to pasuje;D chodzi na solarium ;D ma okulary dobrane do profilu buzi a w jego komorce ogladalismy dzisiaj tvn 24:D mozna z nim normalnie porozmawiac, poradzil mi cos w sprawie mamy Adama:) jako jedyny nauczyciel w szkole- pochwalil naszą klase. Otworzyl sie przed nami, to i my przed Nim :) ja do kosciola nie chodzę, kosciola nie popieram... ale ten człowiek pokazuje mi DOBRĄ stronę tego. pokazuje Nam, ze kosciol to nie tylko instytucja
zakochana
29.09.06 23:29, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochana dojdzie na pewno. Mój Adas dostałdzis. wiec na dniach powinno byc i u Ciebie ;DD wiesz ja dostalam to mp3/4 bez ładowarki ;PP hie hiehi e:pi czekam az mi doslą:D
zakochana
29.09.06 23:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
u ;D widze, ze podobna reakcje u Ciebie ten sklep wywołał :D a w Ciebie tez ludzie walili wozkami ?:P
szczęśliwa
29.09.06 23:20, Lady M.
// skasuj komentarz
dobra otwieraj - spróbujemy ;) moja mama robi rozne przetwory ale dyni jeszcze nigdy moze ja namowie albo sama cos takiego uczynie ;)
zakochana
29.09.06 23:15, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hejooo Beatko :*** jak tam zdrowko????????????? :>:D jestes tak niesamowita, lepsza od Hucka Norrisa- bo masz urodziny 2x w roku:d hahahha:DDD
szczęśliwa
29.09.06 23:09, Lady M.
// skasuj komentarz
hehe tak tez myslalam ze juz w sloikach ;)
szczęśliwa
29.09.06 21:49, Lady M.
// skasuj komentarz
zostaw ta dynie i to juz !! ;)
szczęśliwa
29.09.06 14:33, Żabka moderator
// skasuj komentarz
zdaje sobie sprawe ze to jest wspaniłe takie decydowanie o sobie. ale włąsnie zrozumiałam ze teraz to prawdziwe zycie sie zaczyna. jak się studiuje, mieszka z rodzicami chce sie własnej wolnosci swojego konta, a jak juz do tego dochodzi ciezko to wszystko zostawic co miało się do tej pory.
spokojna
29.09.06 14:25, lovelka
// skasuj komentarz
Ogólnie ciężko jest być kobietką:)).
szczęśliwa
29.09.06 14:19, Żabka moderator
// skasuj komentarz
:)))) jakos nie czuje że już konie cze studiami, że trzbea zaczać mylec o przyszłości... dzięki Łapko za gratulacje:))) ps. moja sąsiadka by powiedizała 'co pies je loda? niedługo to zacznie z talerza jadać.' he he. jakas dzikuska z niej
spokojna
29.09.06 14:11, lovelka
// skasuj komentarz
A no trzy notki. Zaniedbujesz mnie ostatnio! Nie tylko mnie, ale i siebie, bo jak to jest, że tak długo nic nie piszesz. Ech te domowo- pracowe obowiązki...
szczęśliwa
29.09.06 13:16, Żabka moderator
// skasuj komentarz
:) całuski słodziutkie:)) poprostu mam dobra pamięć byłas w szpitalu i notke urodzinową wkleiła Ci córcia!!! pamiętałam bo jak ją czytąłam to wzruszył mnie jej dopisek! pozdrawiam i całuski:))
zajęta
29.09.06 12:51, **Kirke**
// skasuj komentarz
oj no to mialas dwa razy urodziny
leń
29.09.06 09:48, green_eyes
// skasuj komentarz
ale Ty ns zaniedbujesz...!nieladnie!
szczęśliwa
28.09.06 08:56, Margie
// skasuj komentarz
A widzisz jakie gapcie:DDDNo mnie 25 sierpnia jeszcze tu nie było:((ale sobie zapamiętam:))Ucałuj Dotke ode mnie cmoook:**
28.09.06 01:52, curly999999999
// skasuj komentarz
To dynia ważniejsza od nas!!!!!!!! SKANDAL!!! ha ha ha ha.....a dostane jeden słoiczek?
zakochana
27.09.06 22:10, elninio
// skasuj komentarz
hoho Demi ma u Was jak w niebie :)) buziaczki :* miłego dnia Ci życzę łapko! :) +
zajęta
27.09.06 16:59, just_me
// skasuj komentarz
hehe co prawda to prawda..milych slow nigdy nie jest za wiele...juz Cie chcialam nazwac oszkancem nnno ale pzreciez nie Twoja wina:)))
zakochana
27.09.06 16:46, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
powinnas sie cieszyc masz drugie urodziny w tym roku :)))) pozdrawiam p.s mam taką samą podusie jak widac w tle lodów na pierwszej fotce :)))
rozczarowana
27.09.06 00:30, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
halo nowa nocia:) prosze przeczytac powiedz co myslisz...wiem ze dobrze doradzisz madra z ciebie babka jest;)
szczęśliwa
26.09.06 19:17, Lady M.
// skasuj komentarz
i jak wepchalas dynie :)?
nieszczęśliwa
26.09.06 18:58, .......... // :)
// skasuj komentarz
a ja mam alibiii hahahah bo bo gojda taka zapracowana ze sie mylnela o!! i co ale i tak lapie zycze tego wszystkiego:D
26.09.06 18:24, Samwoja.
// skasuj komentarz
Ja juz zakodowalam ze jestes 5 dni po mnie :) Sierpniowa babeczka
spokojna
26.09.06 14:59, lovelka
// skasuj komentarz
A KTO SIĘ NIE DAŁ NABRAĆ NO KTO??!! Kto nawet w środku nocy wie, kiedy urodziła się pani Beata? JA <dumny>. Na początku myślałam, że to może Demi, ma te urodzinki, ale przeczytałam w profilu i nie dałam się oszwabić.
rozczarowana
25.09.06 23:37, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
heheh i tak wszystkiego naj kochana:*
szczęśliwa
25.09.06 23:37, **.n.**
// skasuj komentarz
to ja daje prima aprilisowe życzonka i psikusowego +plusika :**
samotna
25.09.06 23:24, Lisica_Łachudra
// skasuj komentarz
haha to najlepszego psince ;) jest chyba najbardziej obdarowanym zyczeniami urodzinowymi psem w polsce ;)
spokojna
25.09.06 22:45, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
no patrz, a pół dnia chodziło za mną to "urodziny dziś obchodzą"... i ciągle się nie składało... więc... za rok 25 sierpnia napiszę, czego Ci życzę :-)) Buziaki wielkie!!
sexy
25.09.06 22:17, clymenia
// skasuj komentarz
a ja i tak poczęstuje się lodami z owocami :)
leń
25.09.06 21:44, green_eyes
// skasuj komentarz
:)))
zadowolona
25.09.06 21:24, iwonne
// skasuj komentarz
no kurka no.! wchodzę na stronę główną Sunsilka i myślę: "co jest do diaska?! przecież Rudzi to ja już życzenia urodzinowe składałam w sierpniu.!" ;D cmok cmok ;* +
25.09.06 21:16, Sheol
// skasuj komentarz
Hmm,zastój faktycznie u mnie...Ale mam wytłumaczenie,bo miałem teraz wyjzad służbowy i ogólnie pochłonęła mnie praca. A poza tym...brakuje mi obecności kilku osób-niewiarygodne, ale wystarczyło, że jedna Nieistotna podjęła temat i dyskusja miała jakiś poziom, ci, którzy się dołączali, też starali się go trzymać. A teraz ? Na forum ktoś chce dla swojej koleżanki dodatkowych przywilejów. Zwróć uwagę, że regulamin nie rpzewiduje takiej opcji-od razu wszyscy każą Ci się tłumaczyć,jad,nienawiść i zawiść,a wszystko pod banderą "wszyscy się tu kochamy". Druga sprawa-w tym wpisie ostatnim to nie wiem,ile jest komentarzy na temat-większość to jakieś bełkoty bez znaków interpunkcyjnych,w których autorki polemizują z poglądami, których ja nie wyrażałem. Na psy to wszystko schodzi i odechciewa mi się. Zobaczymy po następnym wpisie-jak tak dlaej pójdzie to zawinę manatki.
zmęczona
25.09.06 20:57, Oliwcia
// skasuj komentarz
kłamca kłamca hehe!!! dawaj tego loda :D
leń
25.09.06 20:02, ........... // .
// skasuj komentarz
hehe ;-))) ale drugie zyczenia jeszcze nikomu nie zaszkodzily :))) pozdrawiam
szczęśliwa
25.09.06 19:59, .lovelybee.
// skasuj komentarz
to spoznionee stoo lat:*:* heh ja tez jestem Panienka :D :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)