poniedziałek, 6 grudnia 2010

28.02.06 // Odsłona dziewiąta- ja oczami innych, uuuu!

Jak Cię widzą, tak cię piszą, a jak mnie widzą moi najbliżsi? Nigdy się nad tym bliżej nie zastanawiałam.
Są przy mnie, tolerują mnie, chyba szanują, kochają, rozumieją, bo jak inaczej wytrzymali by ze mną tyle lat. Postanowiłam podrążyć sprawę i zrobić wywiady, oto efekty:

Mój mąż:

Misiek stwierdził, że nie będzie się negliżował emocjonalnie na oczach takiej widowni i to co do mnie czuje i o mnie myśli może mi zdradzić tylko w zaciszu naszej sypialni.
Ok, przystałam na takie warunki, ostatecznie to oschlak uczuciowy, kocha, ale uzewnętrznić tego nie potrafi czyli typowy koziorożec i naprawdę ciężko z niego wyciągnąć kilka słów uznania, czy choć by niewielki komplement.
Nie uznaje słów, są czyny. Muszą mi więc wystarczyć błyski w jego oczach i świat kładziony do stóp.
A więc niech będzie, na ucho w intymności, a Wy... się domyślcie :)))


Moja Dorotka:
oto jej memoriał na mój temat;
bierzcie oczywiście namiar na to, że ona patrzy na mnie sercem, a nie oczami, daleko więc jej do pełnego obiektywizmu.
Ja się oczywiście zryczałam, normalka:

******

ONA- wciąż wszechobecna w mojej codzienności
Od 30 lat:
Najpierw w niebieskim fartuszku z białym kołnierzykiem,
była gdzieś blisko, za zakrętem,
długie, czarne włosy
zawsze uśmiechnięta.
Dobra koleżanka piegowatej Krysi.
Cicha, spokojna- ONA.

Nadeszło upragnione naście lat
i NASZA wspólna, ostatnia ławka w LO.
Co dzień pierwsza znienawidzona matma,
ale RAZEM.
Wytykane palcami- siostry syjamskie
choć nie podobne
identyczne duszą.
Telepatycznie przekazywane myśli.
Pisała wiersze- cudne,
zawsze trafne, wzruszające, wyjątkowe.
O Boże, czemu nie spisywane!!!
Każda ostatnia strona zeszytów pełna wspólnych bazgrot,
rysunków, rysuneczków, kresek, kółek, bzdurek,
i... smutek, chwilowe oddalenie,
niby blisko, ale "obok",
nie chcę tego pamiętać.

Droga do szkoły- ZAWSZE między dwoma młodymi drzewkami,
Dlaczego?
Bo, bo, bo...tak musi być, bo spotka nas szczęście.

Zarwane noce, jak to przed maturą,
duuuużo nauki.
Ja- kawa,
ONA- po kawie obsuwa się pod szafką i zasypia.
O rany, nigdy więcej kawy dla Beatki!!!

Bazgroty ze szkolnych zeszytów zamieniają się w obrazy, szkice,
wspólne plenery,
maluje z duszą,
świetna kreska,
zdolniacha.
I oczywiście... Sławek.
Każdy dzień pełen Sławka.
Od zawsze,
kochany blądasek.
Dla NIEJ ten jedyny, ukochany, niepowtarzalny- Misio,
bo ONA, jak kocha- to na zabój,
bezgranicznie.

Później... przypadek, czy zrządzenie losu?
Jak zwał, tak zwał, ale...
Wspólna praca z dziećmi w przedszkolu.
To już zboczenie losowe- wszędzie razem!
ONA- otoczona dziećmi, ukochana Pani Beatka,
pełna energii, pomysłów.

Obdarzona przez los Sylwią,
staje się pozytywnie zakręconą matką na punkcie swej córeczki.

JEJ słownik osobisty nie zawiera słów:
przygnębienie, nostalgia, jest fatalnie, nie ma wyjścia z sytuacji.
Może być ewentualnie: dupa, dupa, dupa...i tak się nie poddam!!!

Studia- oczywiście razem,
zdolna cholera,
terminy zerowe- pesteczka,
licencjacik- w mgnieniu oka.

W międzyczasie- Mateuszek- studencki synuś,
ale się chłopak nazdawał egzaminów!
Magisterka-
byle do przodu, byle dalej, ale nie za wszelką cenę.
Nigdy nie narzeka.
Ma czas na czytanie i Rozmowę.

Kocham ją za umiejętność rozmowy.
Ploteczki, jak każda rasowa kobietka.
Otwarta na nowości, nie przesądna.
Nie cierpi gotować. Zupełnie jak ja. I dobrze.
W mojej rodzince nazywana jest- ciociulkiem Batatką,
dwa magiczne słowa i wszystko jest proste, jasne, nieskomplikowane.

Uwielbia zieleń,
będzie płakać za każdym zerwanym listkiem w niewłaściwym czasie i miejscu.
Da w zęby za zniszczona roślinkę na działeczce.
Godzinami będzie opowiadać o kolorach zapachach wiosny.
Wrażliwa,
płacze nad każdym maleńkim nieszczęściem świata.
Cierpliwa,
trudno ją wyprowadzić z równowagi,
jak się komuś uda,
to gratuluję,...ale i współczuję!!!

Uwielbia zakupy,
godzinami potrafi pełzać po sklepach wypatrując tego "czegoś"
...i wtedy jest szczęśliwa.

O Jezu,
ta cała Ona ,
to moja Beatka.
Chcę się zestarzeć obok niej,
chcę liczyć kiedyś jej siwe włosy na głowie,
i zrobić to upragnione zdjęcie:
" dwie stare kobiety, między dwoma dojrzałymi już drzewami z lat młodości...
...tak na szczęście"

*****

Mój Mateuszek:

(podkradzione ze szkolnego wypracowania :) )

" Za co kocham moją mamę?

Moja mama jest kochana, życzliwa, łagodna, serdeczna, czuła, miła i cierpliwa. Kiedy mama ma chwilę wolnego czasu gram z nią w karty, w bierki, w kółko i krzyżyk, czasem idziemy razem do sklepu i wtedy zawsze mi coś kupuje.
Aby pokazać jak bardzo ją kocham, kiedy wraca z przedszkola, całuję ją , przytulam i pytam jak było w pracy. Kiedy jest zmęczona, to mówię żeby się położyła i krzyczę na wszystkich żeby byli cicho.
Kocham swoją mamę za to, że jest moją mamą i opiekuje się mną "

Hmmm, po tych wszystkich adoracjach mogę stwierdzić, że nie jest ze mną tak źle, skoro osoby zmuszone do obcowania ze mną na co dzień widzą mnie w całkiem pozytywnym świetle. Ciekawe co o tym sądzi dalsze środowisko? Może lepiej nie wnikać, co ?! :)))




komentarzy [74] Komentuj z głową »
foch
01.03.06 22:20, tain
// skasuj komentarz
strasznie sympatyczny blog. zaluje ze trafilam tak pozno :)
zakochana
01.03.06 22:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja jestem inna i widzisz.... humor mnie- kobiecie, poprawila kobieta:) moja ukochana przyjaciola Ania:P buuuuuuuuuziaaaaaaczki kochana Ty moooja ;**
zadowolona
01.03.06 22:11, iwonne
// skasuj komentarz
Ty chudzinko :) zostawiam plusika
zadowolona
01.03.06 22:11, iwonne
// skasuj komentarz
moja ukochana pani z przedszkola też miała na imię Beatka :) hy po kawie też mi się oczka zamykają, po prostu cała nasza kochana, wspaniała Czterołapka :*
01.03.06 22:04, Narazie papa
// skasuj komentarz
Wczesniej tez mialas ladnie hehe :P pozdrawiam marcowo ;)
zadowolona
01.03.06 21:59, Iv
// skasuj komentarz
Grzesiek wraca gdzieś z końcem miesiaca, zależy jak sie z montażem wyrobią :)
spokojna
01.03.06 21:47, venila moderator
// skasuj komentarz
o cholera. zaszalałas tym wpisem. pogubilam sie.
zmęczona
01.03.06 21:45, Oliwcia // :)
// skasuj komentarz
ale tam wstyd.. :d porozgladaj sie po sklepach i kup..jak bedzie dobre to daj znac...:d a liczi polecam :D mam nadzieje ze bedzie Ci smakowac bo jak nie to pewnie bedzie na mnie :D buzka
zmęczona
01.03.06 21:37, Oliwcia // ZAPRASZAM NA WYMIANE ZDAŃ
// skasuj komentarz
Interesuje mnie Twój poglad na temat homoseksualizmu...wpadnij i wypowiedz się... buzka
zmęczona
01.03.06 21:18, Oliwcia // LICZI
// skasuj komentarz
to sie je bez skórki, i smakuje jak winogrono..pycha..w kauflandzie 7 zł. za kg. :) ale pycha..nawet sobie w domnku zasadziłam...ciekawe czy mi coś z tego wyrosnie buzka pozdrawiam
szczęśliwa
01.03.06 21:05, pussy
// skasuj komentarz
dziekuje:*
01.03.06 20:58, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
ahh poprostu jestes kochana i co tu wiecej pisac? no co? buzak ;-*
leń
01.03.06 20:43, green_eyes
// skasuj komentarz
Beatka, Beatka... chcę taką mamę.
szczęśliwa
01.03.06 19:43, Adrianna
// skasuj komentarz
:) same superlatywy!!!! Witam w marcu!!!!! Pzdrawiam ADA
01.03.06 19:14, aniechta
// skasuj komentarz
no prosze proszę. Tuz to aniołka mamy w domku:) pozdrawiam Cię:)
szczęśliwa
01.03.06 18:29, Lady M.
// skasuj komentarz
jednym słowem jestes kochana osóbka :)))
zadowolona
01.03.06 17:30, Iv
// skasuj komentarz
zapraszam na nowy wpisik :*
zmęczona
01.03.06 16:43, Oliwcia // :)
// skasuj komentarz
no pieknie od samiutkiego rana na necie :D co ja bym dała zebym mogła dłużej pospać buzka bede wieczorem wiec tu jeszcze wpadne narazie ide nyny bo zmeczona jestem
spokojna
01.03.06 15:53, without_wings
// skasuj komentarz
masz swietna fugure :))) buzi KOCHanA :*
zajęta
01.03.06 15:45, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))
// skasuj komentarz
:)))))) Cała Łapeczka :)))))) Musimy się kiedyś spotkać - koniecznie :)))))))) Buziaki :)))))))
szczęśliwa
01.03.06 15:20, pussy
// skasuj komentarz
lubie cie i cie nominuje:D:D
sexy
01.03.06 15:20, alciak
// skasuj komentarz
no pewnie ze sie dopchasz jestes pierwsza w kolejce..:-))) dziekuj za mily wpisik i zapraszam serdecznie cooodziennie do mnie na pogawedki ja dla wsszystki znajde zawsze czas..:-)pooozdrawiam z tromiasta i zachecam do nominowania mnie:p buuuuuuziaczki zostawiam :-)i przesylam pozytywna energie:-)))
leń
01.03.06 14:44, rudowłosa
// skasuj komentarz
a wiesz, że i ja czasami się rozglądam. ciekawe czy mamy jakiś wspólnych znajomych...
zakochana
01.03.06 13:33, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Odezwe sie w niedziele :)
szczęśliwa
01.03.06 12:08, Beacia i jej trójeczka // Dzięki za..
// skasuj komentarz
Dzięki za odwiedziny,masz rację to okropny pożeracz czasu min. przez takie blogi jak twój siedzę tu u Ciebie już od godziny i naczytać się niemogę .To co piszesz o kłopotach i problemach brak mi słów mogę Ci tylko życzyc ciągłej lekkości motyla.Ja oczami innych..przyjaźń że aż boli.Pozdro!+
szczęśliwa
01.03.06 12:04, Żabka moderator // :)
// skasuj komentarz
dokładnie jak Cie widza tak cię piszą... a moim zdaniem jesli moge takowe wyrazić.. jestes rozwazna kobietką o szalonej duszy! nie mylić z szaleńczą
zakochana
01.03.06 11:44, Frage
// skasuj komentarz
hih no ja sie obawiam ze to tak wiesz przed slubem jest jak ladnie wygladasz i wogole a pozniej to bedzie podaj pivo kobieto:P nie no w sumie jesli po 2 latach mieszkania razemsa komplemety to zawsze beda:) trzeba sie pocieszac:)
zakochana
01.03.06 11:41, Frage
// skasuj komentarz
no dobrze niech bedzie:) ze to mamay beatki omlety zaraz nazwe zmienie:P ja robie tylko jak jestem w dobrym nastroju:) a jak nie to nie robie i mowie ja nie jestem glodna jak jestes to sobie cos zrob ja sie poczestuje:P Darek sie posmieje i robi sniadanie:) no ale obawiam sie ze jak bede miala dzieci to beda dni kiedy bede tez robic tak czasami jak ty w jednej misce na patelinie..... :)
zakochana
01.03.06 11:14, Monisi@ // :)
// skasuj komentarz
Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpisik :)
zmęczona
01.03.06 10:52, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
no wiesz wcale nie chce chorowac, ale tak jakos wyszlo...;) kaszel, katar... heh... teraz to jestem pociągająca :)
zakochana
01.03.06 10:48, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Jejju jeju jak ja Ci tej "porywistej" figurki zazdroszcze;P a w ogole to jestes 1sza osoba, ktora cos napisała o tym fragmencie podobnego do tego co ja:P bo inni to mnie wysmiali ;((( buzi:***
zakochana
01.03.06 10:42, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
alez ty masz figure kobieto tylko pozazdroscic :D
spokojna
01.03.06 10:27, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
no ja to się chyba powtórzę jak napiszę, że według mnie jesteś niesamowicie pozytywną osobą... wydajesz się być szczęśliwa, z pewnością umiesz cieszyć się drobiazgami, znajdujesz w ludziach to co dobre! naprawdę, gdyby świat składał się z takich osób jak Ty, byłoby duużo więcej dobra :) bo jak tu Cię nie lubić? :-) Pozdrawiam serdecznie!
spokojna
01.03.06 10:12, Yoanna
// skasuj komentarz
Tak, zdecydownaie stwierdze ze malo jest ludzi ktorzy potrafia słuchac.. No cyyba tylko auczyciele na lekcji, gdy biora do odpowiedzi:P hehe..ja w sumie tez nei grzesze tym bym zawsze skupiała uwage no i troche to smutne..pokonałam dzis kolejna dawke wpisu:) chyba tak to sobie na odcinki podziele;) Pozdrawiam i zdecydowanie miłego dnia zycze;)
01.03.06 10:08, Man
// skasuj komentarz
Pozwól,ze zacytuję koleżanke o nicku BRYSIA :" I nagle mój cudowny Roco (bo tak miał na imię) spenetrował mój układ pokarmowy (począwszy od otworu gębowo kończąc chyba gdzieś na jelicie cienkim) swoim językim o woni matrini z cytyną..."..;;D;D;D;D
spokojna
01.03.06 10:00, lovelka
// skasuj komentarz
Przestań bo śmiać też się nie mogę... Boli:).
zajęta
01.03.06 09:55, **Kirke**
// skasuj komentarz
a nad czym tak myslisz?ze jestes taka zamyslona...pozdrawiam
zadowolona
01.03.06 09:54, Iv
// skasuj komentarz
leć leć :* miłego dnia życzę :) fajną masz pracę skoro tak późno zaczynasz:) a ja dziś mam na 13 do szkoły i ide tylko na 1,5 gofdzinki :) :* papa
sexy
01.03.06 09:53, Angelaaa
// skasuj komentarz
no... pani d. nie było... więc ciągnie się nadal!!!! :(((((
spokojna
01.03.06 09:52, lovelka
// skasuj komentarz
Mam nadzieję, że wirtualnie nie zarażam:)
zadowolona
01.03.06 09:47, Iv
// skasuj komentarz
nom tylko ze jak uczucie nie jest wystarczajaco mocne to zwiazek może sie rozpaść, ale myślę że nam to nie grozi :) chyba Kochamy się bardzo mocno :) tak już zostanie :)
01.03.06 09:39, Man
// skasuj komentarz
Nie czytałem tych zartów wszystkich, czytałem tylko [po imoinach! A z odessaniem sie-spoko szybko bym Cie pogonił-taki kop poranny, dla nabrania obrotów!:)Ale ok-nie...to nie;) Pa;) Pozdrów moja fanke!
zakochana
01.03.06 09:20, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Kiedys tez wolalam - Piotrus bo, Piotrus bo tamto, a teraz to on niech sie ugryzie, bo sama sobie poradze (tylko czasem nie umiem powstrzymac lez w nocy :( ) Ps. Ale to dobrze ze Mis jest taki dobry :) Buziaczkuje i sciskam - nie bedzie mnie do niedzieli, bo jade regenerowac sily do domku
01.03.06 09:12, Man
// skasuj komentarz
Sylwii nie wklejasz pewnie przez nieuwage co?;D;D;D Alez Oni wszyscy muszą sie Ciebie bac, by takie rzeczy wypisywac hehehe;) GG kurde:)
leń
01.03.06 08:06, rudowłosa
// skasuj komentarz
ach, czwóreczka! ja tam chodzę na angielski, a uczę się w jedynce - na pewno kojarzyusz, najstarsze liceum, na Mickiewicza, z czerwonej cegły...
leń
01.03.06 07:34, rudowłosa
// skasuj komentarz
dwa razy wczoraj próbowałam skomentować to, co napisałaś, ale ten głupi sunsilk jest niedobry dla mnie i się zawiesza! no, chciałam napisać, że wpadłaś na genialny pomysł i bardzo mi się ta mini sonda spodobała... i mam pytanie: w jakim liceum się uczyłaś?
01.03.06 00:51, usunietyblog
// skasuj komentarz
witam-dlaczego nie wchodza filmy? moze rozmiar za duzy:) a tak to fajna sesyjka. pozdro
zakochana
01.03.06 00:46, Frage
// skasuj komentarz
najbardziej z tego wszystkiego spodobalo mi sie zdanie Mateuszka "...Kocham swoją mamę za to, że jest moją mamą..." tego juz nawet nie trzeba kometowac tak sobie mysle ze mam nadzieje ze kiedys jakas mala moja istotka powie o mnie...
zadowolona
01.03.06 00:12, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Masz wspaniłą przyjaciółkę, męrza i świetnego synka. Chciałabym alby w przyszłości moje dziecko też mogło napisc cos podobnego o mnie. Wspaniała matka, przyjaciółka i żona-cała ty. No i kochana Pani Demi :) Ja tez po kawie zasypiam :)
28.02.06 22:23, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
i weź Ci nie zazdrość.. ;))))
28.02.06 22:21, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Znalazłam kolejne podobieństwo!!!!! Moje "Dupa! dupa!!! musi się udać! dupa blada!" :PPPP
28.02.06 22:19, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
hahaah.. nie martw się- mam podobne reakcje po kawie :D
28.02.06 22:17, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
udajmy się zatem w zacisze Waszej sypialni... :DDDD
spokojna
28.02.06 20:36, Yoanna
// skasuj komentarz
No dobra, przyznam sie ze nie jetsem w stanie doczytac tego wszytskiego do konca..ale nazwa cztery lapy mnie sprowokowała i musialam tu zajrzec:) Pozdrawiam cieplutko:)Milosniczke slicznych, wiernych cudownych 4 lapek:) Mua:*
28.02.06 20:23, arkadussa // :)
// skasuj komentarz
nie zajmuje sie tym amatorsko bo własnie koncze liceum plastyczne:) a potem ide n agrafike komputerową:)
spokojna
28.02.06 19:32, lovelka
// skasuj komentarz
Ja też chce pograć z Tobą w bierki!!
sexy
28.02.06 19:05, alciak
// skasuj komentarz
zaparaszam do mnie i do komentowania i do glosowania <nominowania > na mnie:-) poozdrawiaam z trojmiasta
zakochana
28.02.06 18:49, *buskowianka*
// skasuj komentarz
No to nic tylko pozadroscic. To pieknie miec takie osoby obok nas. Ja mam cudownych rodzicow i brata, przyjaciol na wyciagniecie reki w kazdej chwili. I choc serduszko jeszcze czasem placze, to i tak wierze, ze kiedys tez bede tak szczesliwa jak moi rodzice i jak ty :)
28.02.06 18:40, 1 // Jejq :)
// skasuj komentarz
jaka długa notka =) Pozdrawiam =)
zmęczona
28.02.06 17:24, Oliwcia // :)
// skasuj komentarz
no no pieknie tu..
28.02.06 16:08, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ładnie tu u Ciebie sie zrobilo :P Fotki mi sie podobają hehe ;) pozdrówka :*
zadowolona
28.02.06 14:26, Iv
// skasuj komentarz
hahahaha fajnie to wykombinowałaś :P
zadowolona
28.02.06 14:25, Iv
// skasuj komentarz
dziękuję :) ja też się cieszę :)
szczęśliwa
28.02.06 14:22, pussy
// skasuj komentarz
swietne fotki:) ty tez:*
spokojna
28.02.06 13:17, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
ja powiem cos co powiedzialam takiemtamowi "jak dorosne chce być taka jak ona" ja Ty, nic wiecej nie powiem
zakochana
28.02.06 11:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Kochana. Jestes po prostu IDEALNA!!!:D "Studencki synek..." dobre:P
zajęta
28.02.06 11:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
Zapraszam wszystkich na nowy wpisik ktory bedzie o broszkach, ostatnim hicie mody
zmęczona
28.02.06 11:07, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
jak tak człowiek się nasłucha takich miłych rzeczy na swój temat, to aż mu się samoocena podnosi ... :) No widzisz jak Cię wszyscy bliscy kochają :) ja coś przeziębiona jestem... pracy dużo, a mi się nic nie chce :) Miłego dnia życzę...
sexy
28.02.06 10:43, Angelaaa
// skasuj komentarz
hohoho jaka sesja !!! :))))
28.02.06 10:43, Kasia24 // pięknie
// skasuj komentarz
o Tobie piszą inni :* a nauczycielką być bym nie mogła - jakoś siebie w tym zawodzie nie widzę :(
zakochana
28.02.06 10:41, 33Lola // --->Rewelka
// skasuj komentarz
Jako nowa nie mam jeszcze dośwadczenia w wydawaniu komentarzy ;).. ale ciii... Ale opis super poprostu rewelacja. Dorotka to talenciara skubana naprawde aby cs takeigo napisac masakra. Dzieki za mile powitanie i juz szybciutko wstaję.
zajęta
28.02.06 10:41, **Kirke**
// skasuj komentarz
teraz bedzie 4 odcinek a jest ich 7 wiec poczekaj na powtorke
28.02.06 09:07, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Notkę wpadnę przeczytać później, bo muszę do wanny wskiknąć, buźźźźź :)*
28.02.06 09:06, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
kurna jak się nie czyta moich notke do końca to podem wychodzą takie niesnaski :PPPP Bejbe, wiem, że serial był :) Oglądałam :)*** Miłego dnia! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)