poniedziałek, 6 grudnia 2010

01.03.06 // cała ja- finał? Nie da się :)

Jejuśku, ludzie, ale żeście mnie zażenowali komentarzami z poprzedniej notki. Teraz powinnam dla równowagi opisać swoje wady, a mam takowych bez liku, bo normalny ze mnie, zwykły istot ludzki; ale...mam taką swoją zasadę- nie mówić o wadach. Jeżeli ktoś coś przyuważy, to trudno, a jeżeli nie... to punkt dla mnie.
Uwierzcie, to działa :), a po za tym, nie ma ludzi idealnych, więc w czym problem?
Ważne, żeby akceptować siebie.
Aleeeee banały wypisuję, aż mnie samą zbiera na mdłości...dobra czas na podsumowanie:

Cała ja, w zależności od sytuacji:

a- ambitna, aktywna, atrakcyjna, asertywna
ą- specjalnie dla Kasi! na ą- ąstra, jak brzytwa...zwłaszcza jęzor
b- bezkonfliktowa, bałaganiara, beztroska
c- czarująca, ciepła, ciepłolubna, cierpliwa, czuła, ckliwa, czepialska
d- dowcipna, drażliwa, domatorka
e- entuzjastyczna, elokwentna, estetka
ę- i jeszcze raz dla Kasi: ę- ęnergiczna ( ten ogonek przy e, to końcówka do gniazdka , co by energii doładować :)) )
f- fantastka,
g- gospodarna, grzeczna, gaduła
h- humorzasta. haotyczna
i- inteligentna
j- jadowita, jędza
k- kochająca
l- lubiana
ł- łagodna, łakomczucha, ładna, łapka, łazęga
m- marzycielka, maruda, Mysia dodaje- milusia ( chyba, że szczerzę zęby :) )
n- nieufna, naiwna, niefrasobliwa, nie zaglądająca do Daruni ( obiecuję poprawę :))) )
o- opryskliwa, optymistka, obowiązkowa
p- płaczliwa, pogodna, plotkara (nieszkodliwa), pieszczoszka, panikara, pracowita (gdy trzeba)
q- qtliwa,
r- rozsądna, rozgarnięta, rozrywkowa
s- sprawiedliwa, serdeczna, szczęśliwa, strategiczna
ś- śliczna (dzięki, Pomidoresss :)) )
t- tragiczka, troskliwa
u- usłużna, uczciwa, upierdliwa
v- ...vałszywa nie jestem na pewno!
w- wrażliwa, wesoła, wytrwała, wytrzymała
x- X-menka życia
y- ynteligentna bestia
z- zdobywczyni, zrzęda, zazdrośnica, zwariowana(dopisek Rudowłosej), zabiegana,
zgrabna ( Ty tak rzekłaś *Muscari*)
ż- życzliwa, żarliwa, żywiołowa
ź- ź..iółko nie od parady...czasami ;)

Jakby coś jeszcze? To uczciwie dopiszę, może być boleśnie, jakoś zdzierżę!


komentarzy [93] Komentuj z głową »
zajęta
12.03.06 17:16, Dariusienka // :)
// skasuj komentarz
Widze, ze gustujesz w takiej samej bieliznie jak ja ;) hehe tez mam taki komplecik ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) papa
05.03.06 00:44, JULIETTA07
// skasuj komentarz
mam nowy wpisik!!!ZAPRASZAM ;-)
zadowolona
04.03.06 22:34, iwonne
// skasuj komentarz
ah dwutysięczny komentarz jest móóóóój! :D
zadowolona
04.03.06 22:33, iwonne
// skasuj komentarz
Ty mój diabełku :*
zadowolona
04.03.06 22:33, iwonne
// skasuj komentarz
babo, a Ty coś w końcu napiszesz? ile mogę się patrzyć na Twą zgrabną pupę? ;P
szczęśliwa
04.03.06 22:33, Beacia i jej trójeczka // Kochana.....
// skasuj komentarz
nie widziałaś jeszcze u mnie wiosny .Wiosenno letnie pazurki SUUPEER!!!!!No i + tak se bo chyba lubię Cię.
04.03.06 22:32, aniechta
// skasuj komentarz
Kazdy ma wady jak i zalety. To dobrze że ludzie widza w Tobie wiele pozytywnych cech:) Tylko się cieszyć:) pozdrawiam i plusik dla naszego aniołka:P
zadowolona
04.03.06 22:05, Iv
// skasuj komentarz
no dziś na szczęście udało :) ale i tak jestem dziwnie zmęczona :/ przez ostatnie kilka dni za wiele sie działo i to chyba dlatego a ja jutro jeszcze do szkoły ;/ boshe co za okrutny świat :/
szczęśliwa
04.03.06 21:17, **.n.** // ...
// skasuj komentarz
najważniejsze to żyć zgodnie z sobą i swoimi zasadami ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) buziaki :*
zakochana
04.03.06 21:17, 33Lola
// skasuj komentarz
a i p.s. czekam na znalezienie sie u ciebie w ulubionych buziak :P
zakochana
04.03.06 21:16, 33Lola
// skasuj komentarz
a na czym bylas w kinie?
zadowolona
04.03.06 19:50, Iv
// skasuj komentarz
Ha !! wcale nie :) w domu byłam koło 17 bo nie było jednego wykładu i tata po mnei przyjechał wieć nei musiaąlm tłuc sie pociągiem :) ehh :) ale jutro zaś do szoły ale tez bede koło 17-18 :) ehh idem do tesciowej bo mój chop ma dzwonic :*
04.03.06 18:12, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jak wstawilas filmik, bo ja nie moge :( mam go w winampie :(
04.03.06 18:05, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
pewnie ze kobietka ;-))
szczęśliwa
04.03.06 18:01, Beacia i jej trójeczka // wiosna idzie...
// skasuj komentarz
to widać u Ciebie troszkę zaszalałaś.Pozdro!
szczęśliwa
04.03.06 16:41, pussy
// skasuj komentarz
jak zapomnieć o kims kto mnie bardzo zranił? jest na to złoty lek?
04.03.06 16:20, Kamula
// skasuj komentarz
hehe fajne byly 4 łapy :D pozdrawiam i zparaszam DO SIEBIE :d:d:d:d
spokojna
04.03.06 14:52, without_wings
// skasuj komentarz
ja o wadach tez nie mowie.i nie uwazam ze sa ludzie ktorzy ich nie posiadaja ale po co jeszcze zwracac jeszcze na nie uwage,wyszczegolniac je jakos specjalnie i sie dolowac albo cos:]? he:) pozdrawiwiaM KOCHANA:*
zajęta
04.03.06 13:25, lea moderator
// skasuj komentarz
no to ja chce Ciebie jako przyjaciółkę dziubasku :*
04.03.06 13:14, monia18
// skasuj komentarz
Siemka. Fajny pokoik! Zapraszam do mnie!
zakochana
04.03.06 11:04, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
;********* no no pewno juz sobie pospalas wiec wpadaj do mnie no i piszz, piiiszzzzz ;***
zakochana
04.03.06 10:16, 33Lola
// skasuj komentarz
zapraszam do mnie laska buziak
04.03.06 09:24, Maggie88
// skasuj komentarz
nawet najgorsza prawda lepsza od kłamstwa ... pozdrawiam
szczęśliwa
04.03.06 08:45, pussy
// skasuj komentarz
dzisiaj wlasnie do krakowa ide sobie poogladac sobie oprawki:)
zadowolona
04.03.06 07:14, Iv
// skasuj komentarz
Mam nadzieje ze sie wyspałaś :P Ciężki dzieńpowiadasz ..jest 7:15 własnie wychodze do skzoły i wrócę koło 20 :/ :* papa
zakochana
04.03.06 00:13, 33Lola
// skasuj komentarz
no mówie i zazdrosny ... hehe ale musi sie zaczac przyzwyczajac buziaczki slodkich snów papa
zadowolona
03.03.06 23:57, Iv
// skasuj komentarz
Zapraszam na nowy wpis :*
leń
03.03.06 23:36, green_eyes
// skasuj komentarz
ah, ja juz idę spać. ;*
03.03.06 23:15, SpaceMan
// skasuj komentarz
Musze sie jakos do Dorotki kochanej dostac-a Ty przestan zyc złudzeniami!..................;)
leń
03.03.06 23:05, green_eyes
// skasuj komentarz
czterołapko, jestes? :). chętnie bym z Tobą teraz pogaworzyła :). A jesli Cię nie ma, to - DOBRANOC :D mamo... :)
03.03.06 22:28, JULIETTA07
// skasuj komentarz
ostatnio nie mam czasu i proszę spadłam o 120 miejsc w dół ;-( ;-( ;-( postaram się dodać coś w niedzielę.POZDRAWIAM!!!
szczęśliwa
03.03.06 22:14, Lady M.
// skasuj komentarz
co za jędrna pupa :) co za nosek Demi :)
zakochana
03.03.06 20:55, 33Lola
// skasuj komentarz
no cos w tym stylu y=tak jak mwisz tylko jeszcze facetowi musze pswiecac czas a on zazzdrosny jest o sunsilkowo wlasnie i oto ta klutnia:/ pozdro pa pa
03.03.06 20:32, SpaceMan
// skasuj komentarz
I rocznik tez będzie mój!;D
03.03.06 20:31, SpaceMan
// skasuj komentarz
A tak wogóle to za cholere nie wiem dlaczego wogóle Cie lubie-to nielogiczne!;D)
03.03.06 20:28, SpaceMan
// skasuj komentarz
Uderz w stół, a nozyce sie odezwa!@ Nie karce każdego-bo sam świety nie jestem(dobra, dobra-wiem;D), natomiast po Tobie spodziewałem sie pewnej swady-ale jak widze cieniutko. A zewnetrzne strony srodka tez nie powalaja-za mało ogniste......popraw sie! ;))))))))
spokojna
03.03.06 20:18, szczęściara1976 // to ja dopisze na "n"
// skasuj komentarz
"niezagladajaca do darunii" hehehehe
sexy
03.03.06 20:08, alciak
// skasuj komentarz
zapraszam na nowy wpisik ,fotki i dawke dobrego humorku..;-))poozdrawiam
03.03.06 18:19, Kroofka
// skasuj komentarz
OOO swodkki alfabecik:) Pozdrawiam:*
03.03.06 18:16, Tuśka
// skasuj komentarz
za niedługo u mnie nowy konkursik :) prosze mnie odwiedzac :) pozdrawiam
03.03.06 18:16, Tuśka
// skasuj komentarz
za niedługo u mnie nowy konkursik :) prosze mnie odwiedzac :) pozdrawiam
03.03.06 18:16, Tuśka
// skasuj komentarz
za niedługo u mnie nowy konkursik :) prosze mnie odwiedzac :) pozdrawiam
03.03.06 17:45, Gethrin85 // hehe
// skasuj komentarz
calkiem fajny alfabecik :D tez sie zastanawialam czy sobie nie zrobic alfabetu hmmm tylko zeby nie bylo ze zgapiam :P POzdrawiam cieplutko
szczęśliwa
03.03.06 16:58, kunomiśka // ,,J" jest the best
// skasuj komentarz
a tym bardziej jak sie to zestawi razem ;) ale ty taka napewni nie jesteś........ pozdrówka i zapraszam na swoje cztery łapy
szczęśliwa
03.03.06 15:14, pussy
// skasuj komentarz
hejka:( mam pewien problem pomożesz??
zadowolona
03.03.06 14:51, iwonne
// skasuj komentarz
nie, nie, pani Beatka nie miała takich sposobów, dlatego wszyscy ją kochali ;D Ty cwaniaro, dobrze wykombinowałaś z tym papierem, właśnie wcinam rzodkiewki, myślisz, że takie wczesnomarcowe to zdrowe? bo mi coś nawozem zalatują ;P
szczęśliwa
03.03.06 14:29, pussy
// skasuj komentarz
to ty napewno jestes wspaniala pania dla tego pieska:):)
leń
03.03.06 13:55, green_eyes
// skasuj komentarz
hihi, obojętnie, heksametr, to heksametr, pewne :). nie martw się nie Ty jedna przesiadujesz ze słownikiem w ręku, (nie)stety też jestem dociekliwa. :). Buziale i cieszę się, że się cieszysz =) ;*
03.03.06 13:47, SpaceMan
// skasuj komentarz
Heh zapomniałem zapytac-a co to za perweryje na fotkach?;)
03.03.06 13:42, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
w dzien kobiet 2 latka ;-))
zakochana
03.03.06 13:29, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jeeeju ale mi sie mulutko zrobiło po Twoim komentarzu :))))))))))))))) dziękuje:*
zadowolona
03.03.06 13:08, Iv
// skasuj komentarz
Doskonale wiem o co Ci chodzi :)
zakochana
03.03.06 12:59, Maduixa // jestesmy razem rok i 9 miesiecy
// skasuj komentarz
od pierwszego spotkania:) ale znalismy sie 1,5 miesiaca wczesniej przez telefon:))) w ogole zakrecona historia a teraz jestem tu i jestem bardzo szczesliwa:) buziaki
03.03.06 12:38, SpaceMan
// skasuj komentarz
Co z Twoja składnią? Waryyyyyyyyyyjatka, bestyyyyyyyyyyyyja...czy ja mam cie uczyc mała?;)
szczęśliwa
03.03.06 10:22, Żabka moderator
// skasuj komentarz
na łakomczuszka to mi nie wygladasz :P
zadowolona
03.03.06 02:32, *Muscari*
// skasuj komentarz
i ofkors boski psiurek... ja chce mieć psa, ja chce i już!! :)
zadowolona
03.03.06 02:31, *Muscari*
// skasuj komentarz
na z zapomniałaś dodać zgrabna :D
zadowolona
02.03.06 23:15, iwonne
// skasuj komentarz
pikny, masz rację :) malutki, kochaniutki, łagodniutki pieseczek ;)
zadowolona
02.03.06 23:12, iwonne
// skasuj komentarz
szczuplaczku plusika Ci zostawiam standardowo :)
zadowolona
02.03.06 23:11, iwonne
// skasuj komentarz
a wiesz, że jak któregoś razu zginęła zabawka w przedszkolu, pani z przedszkola kazała każdemu po kolei zanurzać ręce w misce z wodą i straszyła, że jak ten, co ją ukradł zanurzy ręce, to mu odpadną, jeny! jak ja się wtedy bałam, choć miałam czyste sumienie, do tej pory mam traumę ;D następnym razem ja schowałam zabawkę i potem ze strachem w oczach zanurzałam ręce i wiesz co? nie odpadły! ;D
spokojna
02.03.06 22:07, Cava3
// skasuj komentarz
Wnioskuje ,ze lubisz ziwrzaki :) Więc jak masz ochotę to zapraszam do siebie .. Dzisaij własnie dodałam zdjęcia moich zwierzaków ,które też przewróciły życie do góry nogami. ;) Pozdrawiam :)
spokojna
02.03.06 21:55, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuska czemu ja po Tobie dużych oczu nie mam.... ;* (+).
zakochana
02.03.06 20:33, Frage
// skasuj komentarz
o a zdjec to ja nie widzialam:P
02.03.06 18:54, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
OOoo K.C. Demi=D Slicnaaaa :P:P
leń
02.03.06 18:52, green_eyes
// skasuj komentarz
hihihi. Demi jest fantastyczna :) ps. podejdz, a zobaczysz =).
02.03.06 18:29, Kasia24 // a na "ą" i "ę"
// skasuj komentarz
nic nie znalazłaś? ;D coś słabo się postarałaś :P:P:P
02.03.06 18:28, Kasia24 // ale tu szkolnie ;)
// skasuj komentarz
dobrze, że ktoś czasem alfabet nam przypomni :*** fajniutko siebie podsumowałaś :))))
02.03.06 18:14, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
kto wypina tego wina :) :D
02.03.06 18:13, curly999999999
// skasuj komentarz
Gdzie mi z tym tyłkiem do objektywu!!!! Zazdroszcze po dwóch porodach wyglądasz swietnie! Ja to napewno się roztyje.....a z przodu cóż jestem płaska jak deska do prasowania...nadrabiam intelektem...tak przynajmniej mysle...ha ha ha
zakochana
02.03.06 16:49, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
a ja tam swoje niektore wady nawet bardzo lubie, np. to ze nie ktorzy mowia ze jestem uparta jak osiol, nie uparta tylko wytrwale dąze do celu :D
spokojna
02.03.06 16:03, lovelka
// skasuj komentarz
Cała Ty:). A mój katar wyszedł z podziemia. I jeszcze bardziej daje w kość...
02.03.06 15:20, Gethrin85 // Alez prosze bardzo :D
// skasuj komentarz
___________________$$$$_______$$$$___________________________ __________________$$$$$$_____$$$$$$_________________________ ________$$$$______$$$$$$_____$$$$$$________________________ _______$$$$$$______$$$$_______$$$$_____$$$$________________ _______$$$$$$__________________________$$$$$$_______________ ________$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$_______________ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$_________________ ______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______________________ ______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$______________________ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______________________ ________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________________ ______________________________________________________________ Pozdrawiam :D
02.03.06 15:08, Narazie papa
// skasuj komentarz
Do literki m dodałabym jeszcze milusia :) hehe :) pozdrawiam ;*
02.03.06 15:01, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
;-)) cos widze ze Demi znudzona i malenstwo ziewa ;-)) na szczescie moja psinka szybko sie oduczyła i juz przestał gryzc ;-))
02.03.06 14:28, olcia1991
// skasuj komentarz
bardzo fajnie tu u ciebie ;]ja w prawdzie jestem nowa ale co tam:P:P jakos chybadaje rade:P;] wpadnij do mnie i ocen moj pokoj:P:P ja juz od razu nominuje i liczne na rewanz:P papa i pozdro ;]:*
zadowolona
02.03.06 13:48, Iv
// skasuj komentarz
fajna bluzeczka :P
szczęśliwa
02.03.06 13:24, pussy
// skasuj komentarz
ale slodki piesek:D:D biore go:P
szczęśliwa
02.03.06 12:42, Żabka moderator
// skasuj komentarz
"j" mi sie bardzo podoba! he he he. Ty jadowita i do tego jędza? jakoś nie moge wto uwierzyć!!!! pozdrawiam
zakochana
02.03.06 11:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ś- śliczna ;D
zajęta
02.03.06 11:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
zapraszam do dyskusji na temat: Czy listy to relikt przeszłosci?
leń
02.03.06 11:15, rudowłosa
// skasuj komentarz
i dobrze, niech się dzieci przystosowują do trudnych warunków na tym świecie panujących! o! mamie też się coś od życia należy, prawda?
zakochana
02.03.06 09:57, 33Lola
// skasuj komentarz
Super piesek naprawde a z tym filmikiem to giciarski pomysł:D :)mówie dzień dobry i lece dalej i zapraszasm do mnie :D buziaki papa
zmęczona
02.03.06 09:55, A_d_A
// skasuj komentarz
podkład muzyczny pod filmik jest superowy :):!) gratuluje! i zapraszam do siebie!
leń
02.03.06 09:18, rudowłosa
// skasuj komentarz
czemu nie śpię - w sensie, że taka wczsna godzina? bo tak się pałętam po mieszkanku i trochę sprzątam... pomagam mamusi, bo teraz trudny okres. tak się wszystko nawarstwiło - babcia ciężko chora, po dwóch udarach, umiera... i mamusi ciężko. o siostrzyczkę dbam, o dom...
leń
02.03.06 08:58, rudowłosa
// skasuj komentarz
mam skłonności do przesady. oddzieliłam obie wypowiedzi gwiazdką, bo były pisane w innym czasie. i metaforycznie to za dużo słowo, ale nie wolno wierzyć we wszystko, co piszę. w gruncie rzeczy to tylko słowa...
zakochana
02.03.06 08:30, Monisi@
// skasuj komentarz
super bluzia :)))
sexy
02.03.06 08:04, alciak
// skasuj komentarz
fajne foteczki..:-p ihihih a co do tych komentarzy to milo jest bardzo jak widze ze ta liczba rosnie ...twoja jest dopiero niesamowita..:-)pozdrawiam i buziaki przesylam:-*
leń
02.03.06 07:40, rudowłosa
// skasuj komentarz
zwariowana :) a ja mieszkam na kościuszki, prawie przy samym skrzyżowaniu z żołnierską. i często bywam na starówce...
zakochana
01.03.06 23:54, Frage
// skasuj komentarz
o ja tez zauwazam to :) jak nie powiem darkowi ze ze mna co nie tak to nie widzi jak powiem to mi przyznaje racje:) ja tez placzliwa maruda jestem i zazdrosnica:>
zadowolona
01.03.06 23:50, Iv
// skasuj komentarz
ja ide nyny bo mam na 7 do szkoły :/ papa :*
zadowolona
01.03.06 23:49, Iv
// skasuj komentarz
hohoho aleś sie opisała :) mialaś o wadach a tam same plusy (prawie):P ps. a no mam nadzieje ze szybko minie :) ale gdyby nie to ze doniego pojechałam to bylyby 3 miesiące rozłaki ehh po tym jak przez ponad 2 lata widzieliśmy się cdziennie to to jest straszne :P
zakochana
01.03.06 23:20, Andzia i Karolek // no super
// skasuj komentarz
psina extra pozdrawiam
01.03.06 23:14, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
haha :] cóż za podkład muzyczny :) idealnie :))) pocałuj ode mnie tą puszystą kuleczkę :)*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)