niedziela, 5 grudnia 2010

27.08.09 // Symbole odchodzącego lata

Wakacyjnych wspomnień czar...słońce, jak stygnące powoli żelazko, zieleń ciężka przejrzałością, masa zdjęć szumiących morzem, bukiet urodzinowych róż dla sierpniowej panny...symbole odchodzącego lata.

Szkoda, ale za rok znowu wakacje :)

Od Tygodnia już teoretycznie pracuję. W praktyce wygląda to tak, że przedszkole prezentuje się, jak wielki plac budowy (wymiana podłóg we wszystkich salach oraz chodnika, bramy wejściowej przed budynkiem i tarasów od strony ogrodu) i potrzeba naprawdę ogromnych zasobów pozytywnego patrzenia w przyszłość, aby dojrzeć światełko w tunelu i szczęśliwy finał.
Krótko mówiąc rozpierdalucha totalna, ekipa się nie śpieszy, my nie możemy szykować sal, a we wtorek wkroczą do przedszkola stęsknione dzieciaki i radośni rodzice.

Pożyjemy, zobaczymy :)

A na razie korzystam z resztek wolności, działeczka, zaległe lektury i inne drobne przyjemności, na które zabraknie czasu w wirze pracy.
Zaprowadziłam dziś Demi do Salonu strzyżenia i pielęgnacji psa, jak to się fachowo nazywa, a efekt możecie zobaczyć na zdjęciu. Serce matczyne mnie bolało, gdy ją tam zostawiałam, ale ponoć była bardzo grzeczna i przy odbiorze nie wykazywała objawów stresu, bądź głębokiej traumy. Czegóż to kobieta nie ścierpi dla urody, nawet psia.

Pozwolę sobie na koniec pozdrowić Takitamka, aby wskrzesić jego pamięć :) Zagląda tu coraz rzadziej podobno, ale zagląda- duża buźka :)

komentarzy [17] Komentuj z głową »
zajęta
06.09.09 15:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
u mnie strasznie sie ochlodzilo przez weekend, az nie chce sie z domu wychodzic
samotna
03.09.09 22:36, Maślak
// skasuj komentarz
Dobry wieczór !:) Ja tam jednak jestem optymistą :) Nie mam żadnej ochoty na ponowne palenie ! Papierochy zwyczajnie mi "śmierdzą" :P Ale czujność nigdy nie zaszkodzi ! Pozdrawiam cieplutko :)!
zajęta
30.08.09 12:18, **Kirke**
// skasuj komentarz
no z ta telewizja to nie bardzo sie ciesze, zwlaszcza ze od poczatku ktos bardzo nam zle zyczy, jesli chodzi o projekt Animator Sportu i wszystkie nasze poczynania przedstawia w bardzo zlym swietle....
samotna
30.08.09 04:07, Maślak
// skasuj komentarz
Dobry wieczór, czy może raczej Dzień dobry ? Trochę już póżno więc nieco miesza mi się w głowie :)... Co to ja chciałem??? Acha :)... Bardzo dziękuję za życzenia "nikotynowe", ale ... ja już kompletnie zapomniałem, że paliłem !:D SERIO !!! Przez krótki czas musiałem się mocno pilnować, ale teraz byłoby mi zwyczajnie żal nawalić! Wokół mnie palacze a mi się jakoś palić nie chce :) WREDNY chyba jestem ;PP Przepraszam, że nie na wszystko odpowiedziałem, ale jeśli Bozia pozwoli to koło środy powinieniem na Suna "na poważnie" ;) wrócić. Przyjemności zawsze ostatnie ! :( Pozdrawiam cieplutko :)!
spokojna
29.08.09 20:15, KiniaM
// skasuj komentarz
Tajoj, przepraszam za to"miasteczko" .... To miało by bardzo pozytywne słowo :) .... tak, Olsztyn tonie w zieleni i to daje mu wspaniały klimat. Warszawa to brud i beto i mam to szczęście, że miaszkam w zielonej jej części , bo inaczej podłamała bym się ... ja dzieweczka ze wsi rodem :)
zajęta
29.08.09 18:22, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Co popatrzę na miniaturkę basenu to mam wrażenie, że pływa tam kondom :DD Nooo fajnie, że doleciał.... dywan :))) Buziole :)))
zajęta
29.08.09 16:59, **Kirke**
// skasuj komentarz
piekna masz ta dzialke!! Fajnie ze znow jestes na sunie i do mnie zawitalas
zakochana
28.08.09 23:49, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
swietny pomyl ;) mysmy kładli gumolit.. tez mamy pome i jakis tam filtr.. :):P ale zawsze byla bitwa o czyszczenie basenu,dlatego teraz go nie rozkladalismy... :/ caluje,dobranoc
samotna
28.08.09 22:07, Maślak
// skasuj komentarz
Dobry Wieczór :) Cała przyjemność po mojej stronie !:) Hm... ja nie wiem czy jestem dla Niej taki bardzo dobry kolega, bo dzisiaj spotkaliśmy się pierwszy raz ... po 13 latach! I mieliśmy może 10 minut na spotkanie, w dodatku w dość nieprzychylnych warunkach... Jak w 10 minut nadrobić 13 lat ? Ja nie potrafię :(... Żal mam do siebie za tę sytuację, bo dopiero teraz do głowy mi przyszło co powinieniem zrobić. Ale wreszcie się spotkaliśmy co do niedawna wydawało się niemożliwe !:) Zawsze to jakiś postęp. Pozdrawiam cieplutko !
zadowolona
28.08.09 21:56, pani_zuczek
// skasuj komentarz
aha :) ale masz piekna dzialke :D
spokojna
28.08.09 19:40, KiniaM // .
// skasuj komentarz
A tak, Olsztyn. W ubiegłą sobotę byliśmy z mężulcem na weselu pod Ciechanowem i tak nas jakoś w niedzielę wywiało na Mazury :) Kolejny raz wybraliśmy Olsztyn, bo mamy kilka fajnych wspomnień z tego miasteczka. Książki sprzedawały wolontariuszki , zbierające fundusze na leczenie 2 niemowlaczków. Książki były po .... 2 złote, więc wybraliśmy sobie spory pakunek bardzo interesujących pozycji.
chora
28.08.09 17:35, malaemka
// skasuj komentarz
super , dzieki :) A Tola miala na imie moja kocica, ktora niestety zostawilam z Rodzicami w PL. a pozniej zachorowala i Mama musiala ja uspic :(( strasznie to przezylam ehhh pozdrawiam , milego wieczorku
zadowolona
28.08.09 17:31, pani_zuczek
// skasuj komentarz
a psa trzeba zostawic nie mozna czekac z nim przeciez moga mu cos zrobic juz nie raz slyszalam o biciu niegrzecznych psow ? pozdrawiam :)
chora
28.08.09 16:51, malaemka
// skasuj komentarz
super :) to mnie tylko przekonalo i utwierdzilo w zachywcie nad ta rasa :)))) nie znalam tej rasy za dobrze :) (maltanczyka) ale poszperalam w necie o rodzinnym, malym (na razie mamy mieszkanie) , inteligentym piesku :) i znalazlam maltanczyka:)) No mi tez nie zalezy na rodowodzie, jednak wiele osob (jak rowniez oczywiscie zwiazek kynologiczny) przekonuje , ze te bezrodowodowe moga chorowac( bo nie znamy czesto ich przodkow) moga miec bledy genetyczne, moga byc slabe bo ktos je rozmnazal dla kasy i bez nadzoru zwiazku itd :)) ale my mamy juz jedne upatrzone (bez rodowodu), mialy sie urodzic w tym miesiacu :D :D ale na razie babka nie dzwoni :( zobaczymy :)) zabeczki piekne ahhh :D :D kissy i dzieki za pomoc :)
chora
28.08.09 13:04, malaemka
// skasuj komentarz
Demi 'lysa' bardziej mi sie podoba:) Ja chce kupic maltanczyk:) Na razie jest w brzuchu u mamy, kosztuje prawie tyle co z rodowodem a niestety nie ma (rodzice z rodowodem itd wiadomo te bajery) :/ po rodowodowego musialabym jechac przez cale niemcy :/ :(((( a z dzieckiem itd troszke ciezko:( Twoj pies jest rasowy z rodowodem ? mi w sumie nie zalezy na papierach, ale boje sie chorob genetycznych itp itd. hmm sama nie wiem :/ a co do wygolonego psa, sama gdy juz doczekam sie maltaczyka bede go zawsze strzygla bo takie jak wystawowe maltynczyki z wlosami do ziemi niebardzo mi sie podobaja :)
zakochana
27.08.09 23:52, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
dywan jest boski :) i basen :D tez mam taki ale w tym roku nie zostal wyjety
spokojna
27.08.09 22:41, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Z jednej strony czekam czasu gdy dzieciaki podrosną i nie będą już takie absorbujące [i niestety czasem męczące] , a z drugiej myślę sobie, że ten właśnie czas jest najpiękniejszy .... słyszec -kocham Cię mamo , dostac buziaka, przytulaka , ot tak bez powodu , na czysto .... ech ............ Na razie niech tak będzie, niech rosną sobie powolutku ....... Pozdrawiam cieplutko :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)