niedziela, 5 grudnia 2010

06.09.09 // Chwilowa nostalgia

Wrzesień, jesień, brzozowy las za oknem jeszcze kołysze zieloną czupryną, ale już niedługo zacznie rudzieć i łysieć.

Tydzień pracy mam już za sobą. Pierwszy najtrudniejszy, bo taki adaptacyjny. Głowa jeszcze pełna wspomnień wakacyjnej swobody i ciężko dostosować się do codziennego schematu, reżimu zadań i obowiązków.

Szukam w sobie optymizmu, bo taka nostalgiczna ta notka, ale gdzieś tam się zaszył skubany i nijak go znaleźć nie mogę. Trudno, posmęcę.

Na pocieszkę wylazło słońce zza chmury, ale i tak się nigdzie nie wybieram.Nie chce mi się.

Widocznie optymizm w zastępstwie przysłał lenistwo, a sam wyjechał na wakacje, cwaniaczek. A lenistwu dobrze we mnie, bo już nawet palce coraz smętniej uderzają w klawiaturę. Nie będę z nim walczyła?też mi się nie chce?

I katar mam.


komentarzy [16] Komentuj z głową »
zakochana
09.09.09 14:22, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
tak na szczęście to korzonki ;) heh.. a nie nerki... ale wiesz juz mniej boli.. tylko jak się poruszę zbyt szybko to zaboli
zadowolona
09.09.09 14:02, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ok ale musisz uzbroić się w cierpliwość bo to dopiero 24 pażdziernika ;p
zakochana
09.09.09 07:56, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
właśnie to miałam na myśli kochana... jadę do lubego, ach! :* całusssss
chora
08.09.09 23:58, malaemka
// skasuj komentarz
ja urodzilam sie i mieszkalam 21 lat we Wroclawiu :) tez mialam wszysto pod nosem i bylam typowa wielkomiejska lady ;) Dlatego ciezko bylo mi na poczatku tutaj, w gorach :) w innym kraju i w malym miasteczku no ale :) zmienily sie priorytety itd. i teraz majac rodzine potrzebuje jednak przestrzeni i spokoju :) polubilam ten klimat, te urocze male miasteczka :) musze tylko kiedys w koncu zrobic prawko ;) :) pozdrawiam i milego dnia
spokojna
08.09.09 20:28, KiniaM
// skasuj komentarz
oj, to ja zdrowia życzę i niech szanowny małżonek wymasuje Cię olejkami eterycznymi [ mogą byc i erotyczne :P] . Problem literki nadal żywy . Jak pisze meila , to kopiuję ją sobie z netu i wklejam w wypowiedzi , by na niechluja nie wyjśc ....
chora
08.09.09 19:58, malaemka
// skasuj komentarz
Tez tak mysle, dlatego na razie nie podpisalam umowy :) ale czy z domem wypali tez nei wiadomo :) bo podobno ktos juz go niby zarezerwowal, ale czemu wyznaczyli nam termin ? :( nie wiem... na razie musi sie uspokoic u nas :) zobaczymy jak i co bedzie :) pozdrawiam
spokojna
08.09.09 18:58, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dała bym Ci buziaka ale nie wiem jak stoisz z katarem :D
spokojna
08.09.09 18:58, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Dałą bym Ci buziaka ale nie wiem jak stoisz z katarem :D
zadowolona
08.09.09 13:47, pani_zuczek
// skasuj komentarz
kupiłam bilet najtańszy za 70 zł zobaczymy jak to będzie milego dnia :)
zakochana
06.09.09 22:55, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja tez mam katar...w dodatku nerki mnie bolą...przewiało mnie.. ahh masakra :( teraz to na pewno dopadnie mnie leń,bo jestem uziemiona w łóżku..
zakochana
06.09.09 21:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
leniuszku, leniuszku! :D trzymaj tak dalej! Ja od jutra zaczynam praktyki i badania do licencjata, oj będzie fajnie!!!:D
chora
06.09.09 20:41, malaemka
// skasuj komentarz
dziekuje :)) Piekna Tola no i Twoja Demi tez niczego sobie pieknotka :D Juz urodzily sie pieski , zostal jeden pies : ) chcialam 'dziewczynke' ale nieszkodzi, zobaczy sie ... choc na razie moze bedziemy kupowac dom gdzie indziej i sie wyprowadzac i moze jeszcze jedna zmiana nastapi wiec nie wiemy jeszcze czy nie odlozymy kupna pieska na pozniej :)) dziekuje , cudne fotki :) ) ) chetnie tu wpadne czasem poogladac kolejne :) pa pa dobrej nocki :)
zajęta
06.09.09 19:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
mnie dzis caly dzien glowa boli- chyba na zmiane pogody albo przed nadchodzaca miesiaczka
zajęta
06.09.09 19:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja tez czesto zagladam do swojego archiwum i zaluje ze wykasowalam wpisy z 2006 roku. A Zuzia 5 grudnia konczy 8 lat, czas leci nieublaganie szybko
zadowolona
06.09.09 18:23, pani_zuczek
// skasuj komentarz
ech to lenistwo :p ty masz 2 pieski przefajne :) Pozdrawiam.
spokojna
06.09.09 16:35, KiniaM
// skasuj komentarz
Taki tumiwisizm wczesnojesienny .... I dobrze ... i niech ma ... byle nie za długo :P ............ Czy stolicę odwiedzisz znowu dopiero za rok ? :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)