niedziela, 5 grudnia 2010

22.08.09 // "Miesiąc miodowy" w pigułce

Zasłużyliśmy sobie.
Poprawni, troskliwi rodzice, którzy ani razu sami nie wyrwali się na dłuższą wolność wreszcie dostali przepustkę.

Słowa nie oddadzą uroku tych chwil spędzonych na błogim lub aktywnym lenistwie, w zależności od tego czy było to wylegiwanie się na złocistym piachu w promieniach słońca i przy akompaniamencie fal, czy też romantyczne spacerowanie wzdłuż wybrzeża w srebrnej poświacie, czy też przemykanie wśród tłumu turystów po centrum Krynicy, bądź zwiedzanie okolic.

Owszem, tęskniłam do dzieci i czasami żałowałam, że nie możemy przeżywać wspólnie tych chwil, ale wystarczyło mi popatrzeć na objuczonych tobołkami rodziców pchających w pocie czoła wózki z maluchami po plaży, lub na starsze, wiecznie czegoś chcące pociechy, aby serce rosło mi z radości, że jesteśmy sami dla siebie,jak egoistyczne dwa pępuchy świata.

I nie miała racji koleżanka z pracy, która stwierdziła, że po tygodniu sam na sam z mężem będę miała dość.
Nie miałam dość ani męża mego, ani plaży, ani tego cudownego robienia co się chce, bez planów, bez przymusu, czasami bez celu.

Jedno wiem na pewno- powtórzymy to jeszcze, bo choć dobrze nam ze sobą, to po takim wyjeździe jeszcze lepiej ;)


komentarzy [11] Komentuj z głową »
samotna
25.08.09 21:43, Maślak
// skasuj komentarz
Samych przyjemności życzę i wszystkiego naaaaaaj !:)
chora
25.08.09 19:44, malaemka
// skasuj komentarz
Wszystkiego Najlepszego !! !!
spokojna
25.08.09 19:35, KiniaM
// skasuj komentarz
Zdrowia, szczęścia , pomarańczy i niech mężuś nago tańczy !!! .... Wszystkiego naj naj naj i jeszcze więcej !!!!! Buuuuuziak kobietko :*
leń
25.08.09 17:27, green_eyes
// skasuj komentarz
1000Lat!!!:* i wszyzstkiego najlepszego, oczywiscie 100%miłosci i zdrówka!
spokojna
23.08.09 22:55, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Sami , sami, sami ....... wiem jak to smakuje , szczególnie, że tyle lat, zawsze z dzieciakami podrożowaliście ..... Tęsknota ? owszem ! w końcu nie jesteście bez serca , Ja i Mich też tęskniliśmy za dzieciakami :) ............. Wspaniałe są wieczorne spacery plażą ....... Pozdrawiam cieplutko [ ależ masz cudnie wymodelowane ciało]
zadowolona
23.08.09 19:29, pani_zuczek
// skasuj komentarz
przepiekne foty :D ach jakbym ja chciala nad morze... moja kuzynka ma lepszy "fotomontaż" ;p
zakochana
23.08.09 16:08, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oj Beatko! Gratuluję Wam takkkk owocnie i miłośnie spędzonego wypoczynku!!!!!! :> Że się udało :D na zdjęciach widać tę radość i ulgę "och wakacje i tylko Ty kochanie" tak więc nawet bez słów wiedziałabym, że było świetnie! :D
zakochana
23.08.09 16:05, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Bałtyk jest pełen uroku i kojarzy mi się tylko i wyłącznie z radosnymi chwilami i Miłością ;)
zakochana
23.08.09 15:22, endearmentt
// skasuj komentarz
mmmm, sama jeszcze jestem w trybie plazowym, tydzien temu wrocilismy z miedzyzdrojow i zdjecia mamy bardzoo podobne. :) nie ma to jak polskie morze!
chora
23.08.09 02:30, malaemka
// skasuj komentarz
ok juz doczytalam , ze to bolonczyk :))) piekna :) pozdrawiam raz jeszcze hehe
chora
23.08.09 02:28, malaemka
// skasuj komentarz
ooo jakie cudne foty :) wspaniale jedzonko :) Czy ten piesek bialy w focie pod nickiem to maltanczyk ? ? pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)