niedziela, 5 grudnia 2010

27.07.06 // no to jadę....

Włos odświeżony, ciało również, torba spakowana.
Wszystkie przyziemne zewnętrzności wydawałoby sie dopięte na ostatni guzik, ale wnętrzem szarpie obawa.

Nie lubie opuszczać samotnie swojego gniazda. Cholerna ze mnie domatorka.
Niby rządna przygód, jak każda ludzka istota, a jednocześnie zasiedziała i pragnąca stabilizacji.

Liczę na to, że starannie wypełniony czas i zmęczenie nie pozwolą mi na tęsknotę za domem i ponure myśli.
Mam nadzieję, że wszystko to okaże się czymś miłym i wartym wspomnień.

Pisze tak, bo w sumie żadna z nas nie wie czego się spodziewać.

Chciałabym żeby już był poniedziałek. Żebym mogła traktować ten wyjazd, jak wspomnienie, miłe wspomnienie.

No cóż, to jadę, Pulpi wypatruj mnie na horyzoncie. Jarenty nie strasz mnie upałami. Dziewczyny szykujcie się na gorące powitanie. Do zobaczenia :)

komentarzy [27] Komentuj z głową »
spokojna
31.07.06 15:50, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
:]] a gdzie jedziesz?
szczęśliwa
31.07.06 09:43, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no no no.. wstawaj na śniadanie... tu 3214 wydzwania i nic... nie wytłumaczysz sie ze pod prywsznicem byłas:P tam tez ino tel zamontowali:)
zadowolona
30.07.06 23:21, dodo87 // .
// skasuj komentarz
i jak bylo?
30.07.06 23:11, Man
// skasuj komentarz
Śpij słodko i nie jutro, jutro-bo ja niczego od Ciebie nie żądam-nie zadzwoniłem, bo mi Donia wszystkie impulsy wydusiła;)
zajęta
30.07.06 22:52, Joanna Mela // No łapka! Ja poprosze nastepny wpis...
// skasuj komentarz
w temacie tej twojej tajemniczej receptury na wieczną mlodość ;P hihi - Niesitona i Pulpi cos o tym wiedzą, ale czy twój malżonek wie?
spokojna
30.07.06 22:44, venila moderator
// skasuj komentarz
wycykaj mężula dzisiaj. ;]
nieszczęśliwa
30.07.06 22:43, .......... // pozdrawiam:D
// skasuj komentarz
piekne lapki zaszalaly dobrze ze wrocily cale cmokkkkk ale przygodaa:D
30.07.06 22:43, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
4litery jesteś bossssska!!!!!!!!!! :*
zakochana
30.07.06 22:02, k-m
// skasuj komentarz
i jak sie podobalo.udal Ci sie wyjazd?bo dziewczyny juz sie rozpisywaly,ze bylo super. ale ciagle nie moge otworzyc zdjec Pulpecji.:(
szczęśliwa
30.07.06 20:26, Żabka moderator
// skasuj komentarz
gorące powitanie rzeczywiscie było:) bo w końcu 1wsza mnie wypatrzyłas:) a ja bym cofnęła czas zeby to był znów ten weekk:)))))))))
zajęta
29.07.06 17:22, **Kirke**
// skasuj komentarz
a gdzie ty jedziesz?
szczęśliwa
28.07.06 19:18, Adrianna
// skasuj komentarz
a psinka tez pojedzie? :) Powodzenia! :)
28.07.06 16:17, *inka*
// skasuj komentarz
a gdzie sie wybierasz?
zakochana
28.07.06 15:08, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
powodzenia w warszawie, trzymajcie sie nasze gwiazdy :)
leń
28.07.06 14:18, rudowłosa
// skasuj komentarz
No i jak?!
szczęśliwa
28.07.06 14:00, Pyza
// skasuj komentarz
dzikuje za cudowne słowa....:-D ...powodzenia w stolicy!
szczęśliwa
28.07.06 11:51, kunomiśka
// skasuj komentarz
o kurcze... bedzie super... juz ja sie o to nie martwie... pozdrawiam, buźka :*
spokojna
28.07.06 09:11, lovelka
// skasuj komentarz
No jedź! Mam nadzieję, że aparat spakowany. Miłej zabawy!
spokojna
28.07.06 09:10, lovelka
// skasuj komentarz
No i nie dostała się! Dostały się same pryki, 80 roczniki. 31 na liście rezerwowych, mama się popłakała, ona zaczęła wyklinać, a ja i tata zaplanowaliśmy szturm na ministerstwo. Jedyna nadzieja w liście wolnych miejsc... Może będzie coś co ją zainteresuje i dzięki temu zaoszczędzimy 400 złotych w miesiącu....
28.07.06 09:08, Man
// skasuj komentarz
Ale ześ orta n odchodne walneła;D;D;D SAłonko-zgadzam sie(porz kolejny) z Sheolem..ech:-)
28.07.06 00:22, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
o jezu, trza się spakować.. to ide ;-)))) buźka i do zobaczyska !!!!
zakochana
28.07.06 00:12, **LaVa** // pozdrawiam :)
// skasuj komentarz
Głosowanie zostało zakończone.Ogłaszam wyniki konkursu:1.miejsce: Pudzian> 2.miejsce: śpiący Fredzio> 3.miejsce: Rysio...Dziękujemy za wzięcie udziału w głosowaniu.Było nam niezmiernie miło :)(cała ekipa misiów wraz z ivonką)
zadowolona
27.07.06 23:49, PrettyWoman // jejku
// skasuj komentarz
Jak ja Ci zadroszcze tego spodkania z dziewczynami i wieczornych piżamowych plotek ... eh... tez bym chciała tam z wami być. Może nawet bym wpadła na Żabkową nalewkę, ale prca się nawineła i trzeba cos zrobić i pod koniec wakacji może się uda gdzieś wyskoczyć
zajęta
27.07.06 23:46, just_me
// skasuj komentarz
tez bym chciala zeby juz btl poniedzialek ale troche z innego powodu... bedzie dobrze kochana, zazdroszcze Wam troszke tego spotkania:)
zakochana
27.07.06 23:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nju pasemka masz na glowce czy m isie wydaje??:>:P a no ja tez nie wiem czegoz sie spodziewac ale jak zawsze- spodziewam sie pozytywnych wrazen!!!:D doo zobaczenia:************************** ps. ja biore walize bo po niedzieli jade nad morze:D muaa:*
27.07.06 23:26, Sheol
// skasuj komentarz
Powodzenia !!
sexy
27.07.06 23:25, lija
// skasuj komentarz
Ale ich powalisz na kolana :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)