niedziela, 5 grudnia 2010

25.07.06 // wakacyjny trójkąt towarzyski :)

Nie ochłodziło się wcale, żar z nieba doskwiera, ale ta wbrew pozorom niezbyt sprzyjająca aura wcale nie przeszkodziła mi w utracie sunsilkowego znajomościowego dziewictwa :)
Taaak, do tej pory żyłam sobie cnotliwie, nieskazitelnie, nie znając ani jednej realnej twarzy spośród naszych mieszkańców.
Ale niestety, tak jak okazja czyni złodzieja, tak mnie okazja sprowokowała do zmiany dotychczasowej sytuacji.

Decyzja była szybka i całkiem przypadkowa, wieczorna informacja od Kawtana, błyskawiczna, spontaniczna reakcja z mojej strony, zero czasu na zastanowienie.
Godzina i punkt zborny ustalone, zegarki zsynchronizowane.

Co tu dużo gadać: spotkałam się w realu z Kawtanem i Rudowłosą, haaa, zazdrośćcie, warto było.

To znaczy ja nie żałuję, spędziłam przemiłe 3 godziny w przesympatycznym towarzystwie.
Poważnie, bez kadzenia, miałam wrażenie, jakbyśmy się znały od lat. Co dziwniejsze niewiele gadałyśmy o sunsilku i wcale nie plotkowałyśmy na szanowne koleżanki i kolegów...no może troszeczkę ;)

Rozmawiałyśmy za to o wszystkim, a czas minął nie wiadomo kiedy.

Co w tym wszystkim jest najciekawsze? Ano to, że gdyby nie sunsilk, to nigdy w życiu byśmy się nie poznały i nie spotkały.
A nawet gdybyśmy się spotkały, to bariera wiekowa nie pozwoliłaby nam na takie zbliżenie się.
Sunsilk to cudowne miejsce, miejsce, gdzie nie ma lepszych i gorszych, nikt nikogo nie klasyfikuje ze względu na wiek, wykształcenie, wygląd.
W tym miejscu liczy się przede wszystkim to, co się ma do powiedzenia, to co tkwi w naszych wnętrzach i co ekshibicjonistycznie ukazujemy na forum.
Tu liczy się osobowość, podejście do życia, dusza. Tu realizuje się to, o czym marzymy w realu, żeby przestano nas oceniać po wyglądzie, a dostrzeżono nasze wnętrze.
Niestety ludzie są wzrokowcami i zawsze wolą to, co wizualnie wydaje im się lepsze, a co nie zawsze łączy się z lepszym wnętrzem.

Odbiegłam od tematu, ale te wszystkie refleksje chodziły mi po głowie po tym spotkaniu.

Tak więc dziewczyny okazały się sympatyczne, mądre, towarzyskie, mające swoje cele w życiu i to bardzo godne podziwu.
Jedyny minus, to fakt, że straszne z nich kopciary ;))))), ale do czasu. 5 września zbliża się wielkimi krokami, a obietnic składanych przy świadkach nie można rzucać na wiatr, prawda Rudowłosa ;)
A mój minus? Po fakcie stwierdziłam, że chyba za dużo klepałam, ale to moja wada charakteru i nawyk zawodowy. Gęba mi się po prostu nie zamyka :)))

I końcowa konkluzja. Biorąc pod uwagę powyższe fakty, uważam, że jestem już przygotowana do spotkania z sunsilkową bandą w Warszawie. Dziewczyny, to jeszcze tylko trzy dni :)


komentarzy [53] Komentuj z głową »
27.07.06 22:58, Man
// skasuj komentarz
Skasowałem z nudów. Odpowiedzi nie znasz:)
spokojna
27.07.06 22:41, KiniaM // Fajnie, że się spotkałyście :)
// skasuj komentarz
A widziałaś moje fotki z Olsztyna ???
27.07.06 22:37, Man
// skasuj komentarz
To-abyscie sie starali! Zauwaz,ze znikneło mi cos koło 1200 komci:)Mam 2 słoneczniki:)
27.07.06 22:34, Man
// skasuj komentarz
Tia... myslisz, e przepijesz je?;DDD Moją Donke i Dzagoda???;)))))))
27.07.06 22:27, Man
// skasuj komentarz
Buźka! I nie daj sie małolatom;D;D;D
szczęśliwa
27.07.06 22:27, tweety102 moderator // ;p
// skasuj komentarz
baw sie dobrze Kochana :*
leń
27.07.06 22:23, green_eyes
// skasuj komentarz
ja to bylabym sklonna pojechac do warszawy "na chwile" zeby buzi dać i wsiąsc w pociąg. autentycznie:) no ale venilcię poznam na szczescie niedlugo. szkoda m tylko tamtych pan, cholera! no ale czekam na foty, na opisy na wszystko. na glosy nawet ;d buzi:*
leń
27.07.06 22:21, green_eyes
// skasuj komentarz
wybacz Beatko, ze jestem taka niedokladna :) ale widze, ze juz maila masz ;* powodzenia jutro i zazdroszcze Ci spotkania z Venilą, Donaise i Jagodą. Boze jak zazdroszczę :) (hahaha)
27.07.06 22:17, Man
// skasuj komentarz
Sorry-jst u mnie Wicio i nie zamierzam sie ruszac do piekarnika. Kiedy indziej moze.
spokojna
27.07.06 22:14, KiniaM // Spotkanie w Warszawie ? Gdzie , kiedy , jak ???
// skasuj komentarz
Toć to pod nosem u mnie !!!!!
spokojna
27.07.06 22:13, KiniaM // Ło jejkuuuuuuuuuuu !!!!
// skasuj komentarz
Toć ja tydzień temu w Olsztynie byłam i siedziałam temuż Kopernikowi na kolankach ....... Rety .......... Czemu was wtedy nie było !!!!!!! Ale czułyście mrowienie w pupkach po moim pobycie pewnie , siedząc na Koperniku hyhhyhyhy
27.07.06 22:11, Man
// skasuj komentarz
Tiaaa.... za 2 dni juz nawet nie spojrzysz w moja strone....
zakochana
27.07.06 21:45, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaaakie 3 dni??:P to juz jutroo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
leń
27.07.06 21:33, rudowłosa
// skasuj komentarz
Hej. Nie odpisałam, bo nie mam nic na koncie - standardowo. Niestety nie dostałam żadnych zdjęć. Może zły adres wpisałaś? W każdym razie mój poprawny mail to: rudowlosa@o2.pl . Czekam na zdjęcia!:***
zadowolona
27.07.06 20:59, Iv
// skasuj komentarz
a no masz racje :) dziekuje za komplement +
spokojna
27.07.06 20:54, lovelka
// skasuj komentarz
A za tego 80 latka to się nie odzywam:P. Weź Ty napisz do Giertycha, że jestem takim mądrym profesorkiem to moze dostanę tytuł magistra gratis? No, wtedy się do Ciebie odezwę. Jak ja powiedziałam żeś stara też się obrażałaś. Łap plusa Czterołapie. Zepsuj Syliwi wakacje i uświadom, że został miesiąć. Tak od Lovelki, 80 letniej zgredki:P.
nieszczęśliwa
27.07.06 20:43, .......... // :D
// skasuj komentarz
do ciebie bo zle napisalam tez :D ide spac slonkoo powodzenia
spokojna
27.07.06 20:41, lovelka
// skasuj komentarz
A bo Ty do Warszawy gnasz! Zapomniałabym! A rodzina jak kocha to poczeka:P. Może się pod Twoja nie obecność nie zabiją? Trzymam kciuki za nich;P. A no i powodzenia! Rób karierę!
zadowolona
27.07.06 20:23, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
hmm...Gojdzia ten przedostatni komentarz to chyba nie do mnie ???!!! :DDDDD
nieszczęśliwa
27.07.06 20:14, .......... // :D
// skasuj komentarz
mialo byc tez,,,, :D
nieszczęśliwa
27.07.06 20:14, .......... // cmokkk:d:d
// skasuj komentarz
nie chodze na glosowania boo zawsze jakos dalekoo podpisze sie pod tym zdaniem gdzie smierc to dobre rozwiazanie nieeee masz racje to tylko ulga takich to dzien w dzien ...piiii nie powiem coo nie mam slow na kolesi z innoscia nic mi do tego ale jesli chodzi o dzieci to dostaje szalu :D co do masturbacji to hmmm dziwne ale jakos nigdy mnie to nie dotyczylo ale nie sadze by to chore bylo tyle:D pozdrawiam babuniu:D
nieszczęśliwa
27.07.06 20:14, .......... // :D
// skasuj komentarz
terz tak chceee kto mnie zaprosi heheeh cztery lapy milej zabawy w wwekendd a ja czekam na reklame pozdrawiam
zadowolona
27.07.06 19:17, Iv
// skasuj komentarz
no widze ze sie nie nudzisz :) no a ja od kiedy ten moj chlop poojechal nie umiem sobie miejsca znalezc :(
27.07.06 19:05, lilek
// skasuj komentarz
Rudzia, moja gwiazdo, wróciłam specjalnie, żeby życzyć Ci powodzenia podczas kręcenia filmu reklamowego.! a u rodzinki było wspaniale. ciężko było wyjeżdżać. i już strasznie tęsknię ;( w ogóle to musimy się kiedyś zgadać na gg :) buziaki ;***** baw się dobrze.! +
spokojna
27.07.06 16:57, lovelka
// skasuj komentarz
Co tam?
szczęśliwa
27.07.06 14:25, tylko_ona
// skasuj komentarz
ostatnio zauważyłam że coraz więcej Naszych Sunsilkowiczek spotyka się "na żywo"... :)
spokojna
27.07.06 12:19, szczęściara1976 // szkoda ze ja wtedy bedew Egerze:(
// skasuj komentarz
bo jakby nie te moje wczasy to bym zjawiła sie w Warszawce:)
zakochana
26.07.06 20:05, **LaVa**
// skasuj komentarz
kurcze,fajne są takie spotkania:D ja uwielbiam tu być.Poznałam wielu wspaniałych ludzi...młodszych i starszych...jest świetne...Żałuję,że z niektórymi w najbliższym czasie nie będę mogła się spotkać...bo dzielą nas setki kilometrów,ale miło jest poznawać czyjeś życie tu na sunsilkowym blogu :) pozdrawiam
spokojna
26.07.06 13:38, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
no właśnie właśnie... czy jest organizowane jakieś warszawskie spotkanie "na mieście" jak będziecie już tutaj??
zajęta
26.07.06 13:18, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))
// skasuj komentarz
Nonoooo bajer :))))))))))))) Za dwa dni...jejku.... ja się boję !!!! Ja się wstydzę !!!! Po tym wszystkim co przeżyłyśmy ze sobą na GG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Buziaki :)))))))))))))
leń
26.07.06 12:21, green_eyes
// skasuj komentarz
napisalm komentarz i co? bład na stronie! tfu, tfu! zła jestem bo sie naprodoukowalam. W szybkim i zwiezlym skrocie - ciesze sie z naszego spotkania, ciesze sie, ze poznałam Was - choć Rudą już wczesniej ;). I zgadzam sięz tym, ze czulam sie rpzy was nie tak jakbym was znala z sunsilka tylko tak jakym was znala od zawsze :)
smutna
26.07.06 12:12, hari
// skasuj komentarz
to ja z sunsilka znam 4 osoby w realu;) tylko że znałam je dużo dużo wcześniej więc można powiedzieć że też czekam na koniec sunsilkowego znajomościowego dziewictwa;)
rozczarowana
26.07.06 12:08, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
Dziekuje ci kochana<wstydnis>ja tez juz nie moge sie doczekac az cie usciskam:)jeju to juz za dwa dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
26.07.06 11:32, Man
// skasuj komentarz
Porzuc próżne swe nadzieje, zero spontanu, nic sie nie dzieje.
leń
26.07.06 10:31, rudowłosa
// skasuj komentarz
Wcale nie gadałaś za dużo, nie kłam! Było fantastycznie!
szczęśliwa
26.07.06 09:51, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ooo/.. widze ze nizłe spotkanie Ci się trafiło:))) a co do tego nazego sunsilkowego swiata to nie jest tak pieknie jakby sie zdawało... a szkoda. no tak zgadza sie napisałam ze mi sie nie chce jechac.. a to wszystko spowodowane tym zamieszaniem z ich strony. najpierw nic nie róbcie macie tam wszystko zapewnione a teraz z kazdym dniem wychodzi coś nowego, a to wlosy malujcie a to ciuchów jaknajwiecej bierzcie.. bleh.. odechciewa mi sie tej warszawy:/ i tak zabieram tylko ciuchy na zmiane bo nie widze sensu zeby sie z tym targac.
spokojna
26.07.06 09:01, lovelka
// skasuj komentarz
A no babcia dokarmia, wspiera, ale też dzwoni trzy razy dziennie, czy zjadłam, jaki jest stan lodówki, czy dużo kotów na dywanie, czy mam zamar sprzątać. A wiadomo, że lodówka pusta, poza tym co babcia przyniosła, bo kto by tam na jedzenie pieniądze tracił? O kurcze! Gubią mi się wszystkie gumki, a teraz już wiem co się z nimi dzieje! Mela mi się nimi bawi i wszystkie są pod komputerem! Właśnie znalazłam 5;). Mówisz na babcie, że mnie narkotyzuje, a sama rozpijasz pełnoletnie, a jednak małoletnie;). Trzeba było dać przykład jako STARSZA, wziąść włóczkę, zrobic sweter na zimę, pohaftować!
spokojna
26.07.06 08:05, venila moderator
// skasuj komentarz
plotkary moje :D ps.a co to jest wrozka z zabkami
26.07.06 01:27, Sheol
// skasuj komentarz
Mi również się na Sunsilku podoba. Przyłapałem się na tym, że siedząc w pracy myślę o tym,co tam ciekawego u Ciebie, Dew Drop, Czarno to widzę, Nieistotnej, Makladaki, Negry i wielu innych..Niestety, nie zgodzę się z tym, że liczy się tutaj to,co ma się do powiedzenia-powszechny pęd za nagrodami powoduje lawinę banalnych komentarzy, pisanych tylko po to,by zarobić punkt..No,ale dość smucenia-uprasza się o zdanie relacji z planu :)
zajęta
26.07.06 01:20, ramka2
// skasuj komentarz
Wybacz kochana ,że dopiero teraz składam Ci gratulacje ale nie było mnie na Sunsilku kilka dni.Bardzo,bardzo szczerze gratuluję i życzę Ci wielu satysfakcjonujących chwil w pracy z dzieciakami.Pozdrówka,buziaki i nocny +.
zakochana
26.07.06 01:13, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a no fakt, zapomnialam ze na rekalme jedziecie, coz odzywa sie moje zaniedbanie sunsilka :)
zakochana
26.07.06 01:09, *buskowianka*
// skasuj komentarz
kurde mol, a mnie to nikt nie odwiedzi i o co chodzi z Warszawa??
zakochana
25.07.06 23:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nooo widzisz!!!:D:D:D to masz odpowiedz kochana!:D:DD a wlasnie, podasz mi swoje gg??:>
zakochana
25.07.06 23:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
caaaluśki wpisik przeeczytany!:D:D Widze, zeee niezle balowałyscie:PP zazdroszcze Ci poznania dziewczyn, na prawdę!!!:PP oczywiscie nie tak zawistnie i okrutnie tylko tak wewnętrznie :PPP a meza sie zapytaj:D chociaz sama sobieodpowiesz na to pytanie jak pomyslisz co mu mowisz podczas:PPPP hihiihih. Buziaki ;****
zmęczona
25.07.06 23:08, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
a wróciłam już w piątek, ale od razu po powrocie wzięłam się do pracy, bo w czasie mojej nieobecności przyszły do mnie dwie paki koralików;))) Jak widać (znaczy widac , że piszę) smok mnie nie pożarł ;) to dlatego, że nawet się do niego nie zbliżałam:P no i nawet wypoczęłam :) teraz jakoś tak trudno mi się przestawić do normalnego trybu życia ;)
25.07.06 22:58, Man
// skasuj komentarz
Nie trac nadziei-jest tu ich paru-moze sie doczekasz. ja niestety nie planuje w najblizszym czasie niczego.
leń
25.07.06 22:57, ...........
// skasuj komentarz
Tak Giertyh to widzi powaznie i o ile pomysł wejdzie w zycie to w nastepnym wwrześniu ;D
zadowolona
25.07.06 22:45, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
To je jestem jeszcze dziewicą :(
25.07.06 22:24, Man
// skasuj komentarz
Ale faceta z Sunslika nie poznałas-wiec wszystko przed Toba Hey!;)
25.07.06 22:24, *inka*
// skasuj komentarz
sorki :(
25.07.06 22:13, *inka*
// skasuj komentarz
jakoś jej sie do tego nie pali...może i lepiej ....
leń
25.07.06 22:12, ...........
// skasuj komentarz
oo jakie ciekawe spotkanie :)
25.07.06 21:54, *inka*
// skasuj komentarz
o nowa notka :) jak minoł dzionek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)