poniedziałek, 6 grudnia 2010

27.03.06 // Przeciwko stereotypowemu- "wszystko co dobre, szybko się kończy"

Uwielbiam truskawki i jestem przekonana, że większość z Was podzieli moje uwielbienie dla tego owocu.
Niestety trzeba na nie długo czekać. I pomimo cierpliwego oczekiwania przez okrągły rok na ten jeden, jedyny niezwykły miesiąc, znikają równie szybko, jak się pojawiły.
Tak to już jest.
Żyjemy podporządkowani zasadzie, że wszystko co dobre, szybko się kończy.
Może to być weekend, który mija , jak mgnienie, przyjazd ukochanego , który upływa pod hasłem zbliżającego się rozstania, tabliczka pysznej czekolady, po której zostaje tylko puste pazłotko.
I tak kombinuję, jak sobie radzić z tym przemijaniem, co robić, żeby nie było tak bolesne i dołujące.
A gdyby tak na koniec weekendu nie marudzić, że jutro poniedziałek, tylko euforycznie wykrzykiwać "o rany, jeszcze tylko pięć dni i sobota!", a może przy rozstaniu z ukochanym myśleć sobie w duchu "hmmm...to rozstanie dobrze nam zrobi, tęsknota spotęguje uczucia , a kolejne powitanie będzie...", pochłaniając ostatni kawałek czekolady można zadumać się nad jej kalorycznością...co doprowadzi nas do słusznego wniosku, że właściwie dobrze, iż się skończyła, a na truskawki też jest sposób...
... wchodzę sobie kilka dni temu do sklepu i w progu staje jak wryta. Przede mną w zgrabnej skrzyneczce lśnią czerwonym blaskiem TRUSKAWKI.
Nie miałam wyjścia, kupiłam.
Piękne, dorodne, wodzące na pokuszenie.
To co, że rodem z Hiszpanii. Wcale nie smakowały, jak atrapa teatralna, wręcz przeciwnie pachniały jak truskawki,
smakowały, jak truskawki,
wyglądały, jak truskawki z krainy fantazji.
Truskawki w marcu!!! No proszę.



komentarzy [90] Komentuj z głową »
01.04.06 16:38, wojtaska
// skasuj komentarz
mniam truskawiki :) zapraszam do mnie :* pozdrawiam
01.04.06 15:54, WerkaZ
// skasuj komentarz
Mniam.... uwielbiam je
szczęśliwa
29.03.06 20:53, Lady M.
// skasuj komentarz
aleś mi smaka narobila olalalla :D
29.03.06 19:53, curly999999999
// skasuj komentarz
a ja bym tak chciała czeresnie jeść w styczniu....fajnie by to wyglądało biel sniego a na moich ustach krwawo czerwona czereśnia.
szczęśliwa
29.03.06 19:16, **.n.** // ...
// skasuj komentarz
mam nadzieje, ze szybko sie w tym roku pojawią
szczęśliwa
29.03.06 19:16, **.n.** // ...
// skasuj komentarz
także koffam truskawki...
29.03.06 18:19, daYtonka
// skasuj komentarz
"Na trzeźwo świat na pewno nie do przyjęcia , absolutnie" a przynajmniej w mojej szkole:) A takie atrakcje to są od stycznia bo sie 18stki zaczęły:D Ha a jak ja bede miec 18 to juz bedą truskawki wiec wtrynie je z szampanem... mniaaam:)
szczęśliwa
29.03.06 17:22, nata_
// skasuj komentarz
u mnie nowa notka, zapraszam:)
leń
29.03.06 16:11, green_eyes
// skasuj komentarz
ah cześc =). idę sie zaraz uczyć, ale bólll.
zajęta
29.03.06 14:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
zabije Cie za te truskawki!!!!!!!!!!!!!!!!!buziaczki
29.03.06 13:53, juz nie tu.
// skasuj komentarz
dasz jedna;>??
29.03.06 13:26, Pszczółka
// skasuj komentarz
dziekuję za życzenia!!!!
29.03.06 13:25, Pszczółka
// skasuj komentarz
ja też kocham truskaweczki...podobnie jak Ty skusiłam sie na nie kilka dni temu :)mogłabym je jeśc i jeśc bez końca :)
zakochana
29.03.06 12:34, Monisi@
// skasuj komentarz
a u Ciebie dalej królują truskawy :D Pozdrawiam!!!!!!!!!!
29.03.06 12:34, Justysia01 // mniammi
// skasuj komentarz
mmmmm. ja też kocham truskaweczki ;) latem do babci jeżdzę i zrywamy te przepyszne owoce :)
spokojna
29.03.06 12:26, lovelka
// skasuj komentarz
I nie odebrałam tych gaciochów... Nie chciało mi się lecieć tam niesłychanie. Poprosiłam żeby mi przysłali;). Zobaczymy co odpiszą:P.
29.03.06 10:57, *Nyguz*
// skasuj komentarz
Hihihi widze że i ty masz już za sobą pierwsze truskaweczki :) Też niedawno pałaszowałam hiszpańskie :) i potwierdzam że nie smakują jak chemia :)
29.03.06 10:57, Dieselka
// skasuj komentarz
nie klam, do mnie zadna truskawka nie trafila :)
leń
29.03.06 01:10, green_eyes
// skasuj komentarz
na łapaCH.jem liery juz, zmeczona jestem. dobranocccccc.
leń
29.03.06 01:09, green_eyes
// skasuj komentarz
czterrrrrry łapy cztery łapy...a na łapah pies kudłaty.nanana. jest 00:56 a ja nie śpię. Szkoda, że Cię nie ma:).ale jest...SpaceMan ! hyhy.
zakochana
28.03.06 23:52, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Mysle, że OK pochłaniaczu truskawek :) Narazie psychicznie nastawiam sie do spotkania z nim, ale chce by nie mialo to juz na mnie wplywu. Przez kilka dni bałam sie, że jestem powaznie chora (mam nadzieje, ze to juz za mna) i dalo mi sile. Bo wtedy patrzy sie na zycie zupelnie inaczej i chce sie wykorzystac kazdy dzien. Wiec tym bardziej juz wiem, ze nie ma sensu plakac nad kims, kto widzi tylko siebie i krzywdy wyrzadzone jemu, a nie to co on zrobil innym. Buziaczki i smykam do spanka :)
leń
28.03.06 23:24, green_eyes
// skasuj komentarz
cieszę się =). dobranoc.
28.03.06 23:09, princessca
// skasuj komentarz
Hej:) ja lubię truskaweczki i najlepiej ze śmietanką:) dzisiaj dostałam pomarańcze z Hiszpani, ale wcale nie są słodkie:(
szczęśliwa
28.03.06 23:03, tylko_ona
// skasuj komentarz
ja też chce truskawki... :))) i już za trzy dni weekend.... :)))
28.03.06 22:50, Plapla // Jak tylko pojawia się na rancho u rodzicow
// skasuj komentarz
poziomki to zaraz je pstrykne i zamieszcze i będe innym smaka robić:)))Truskawki były pycha,miałas racje,niech wyglądaja jak mutanty ale i tak smakuja jak truskawki:))
zajęta
28.03.06 22:41, _brunetka
// skasuj komentarz
uwielbiam truskawy :D najslodsze sa te prosto z krzaczka :)))
28.03.06 22:34, Plapla // Kupiłam dziś....Kupiłam cały kartonik truskawek
// skasuj komentarz
i nie zdążyłam fotki zrobić bośmy z Paulą zjadły wszystkie:))Oby wysypki nie było...truskawkowej na buźkach:)))
spokojna
28.03.06 19:50, lovelka
// skasuj komentarz
Nie nie jesteś:). Wiem, że mam sklerozę, ale to z nadmiaru wrażeń:). A do Pana Hiacynta gadam, puszczam mu buziaczki, życze mu zdrowia. Traktuje go bardzo osobowo. No i kocham go;). Hehe. A szkoda, że działki nie mam, bo dzięki mojemu Hiacyntowi doceniłam naturę;). Dobra idę, a jutro po swoje gacie jadę:P. I z kotem do odrobaczenia, bo w czwartek wagaruję:P.
spokojna
28.03.06 19:46, lovelka
// skasuj komentarz
Ogródka nie mam, ale babcia mi swojego użyczy. I tak kocham mojego Pana Hiacynta, bo dał mi wiosnę, a to rzecz bezcenna:). I coś miałam jeszcze napisać, ale zapomniałam. No trudno, przyjdę innym razem:].
smutna
28.03.06 19:39, hari
// skasuj komentarz
truskawki i maliny:] mmmm:]
spokojna
28.03.06 18:44, lovelka
// skasuj komentarz
Ja przeczytałam, a na dowód tego napisałam tytuł komentarza:P. Wszyscy skupili się na truskawkach, bo wszyscy by sobie zjedli:P. Dziś nie mam się czym chwalić, ale wstawiłam swoje zdjęcie:P.
szczęśliwa
28.03.06 18:44, Adrianna
// skasuj komentarz
:) uwielbiam truskawiki, co prawda nie jadlam tych z hiszpanii ale wyglądają smakowicie! :))) Pozdrawiam ADA
szczęśliwa
28.03.06 18:43, Adrianna
// skasuj komentarz
zapraszam do siebie na nowy wpis!
28.03.06 17:53, daYtonka
// skasuj komentarz
Heh zjadłoby sie... Ale jak juz dorwe to bede zżerać do póki mi sie nie przejedzą ;/
28.03.06 17:52, Agnesska
// skasuj komentarz
Ja też mam straszną ochote na truskaweczki :D Mniammmmmm
szczęśliwa
28.03.06 17:48, nata_
// skasuj komentarz
myyy pyszne truskawusie smaku mi narobiłaś:)
szczęśliwa
28.03.06 17:48, nata_
// skasuj komentarz
hee, jasne jedyne co we mnie boskiego jest to moj link, chociaż to :P
zakochana
28.03.06 17:44, Maduixa // uwielbiam!!!!TRUSKAWYYYYY
// skasuj komentarz
ja juz tez je jadlam tutaj, puchar truskawek ze smietana czyli maduixas amb nata:)
zmęczona
28.03.06 17:16, mysty
// skasuj komentarz
ummm smaka kobietooo tylko narobiłas :( a takie truskawki to tyko w wilkich marketach jak np auchan co?
28.03.06 16:42, Dieselka
// skasuj komentarz
chyba zrobilas to specjalnie!!!!! jestem na Ciebie zla.. kolejna osoba ktora narobila mi ochoty na jedzenie a Ty to juz chyba najwiekszej... no dobra nie gniewam sie ale obiecaj ze nastepnym raziem jak bedziesz miec to podzielisz sie ze mna ok?? ;)
leń
28.03.06 16:23, rudowłosa
// skasuj komentarz
A moja, kochana mama latem zamroziła truskawki i teraz, co trzy tygodnie mam na obiad makaron z sosem truskawkowym, o! I przypomniał mi się motyw vanitas z Księgi Koheleta, popularny w baroku.
sexy
28.03.06 15:54, Angelaaa
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! ja chcę też !!! podziel się!!!!!!!!!!!!!
28.03.06 15:39, Narazie papa // ;*
// skasuj komentarz
No dobra, dobra :P Przekonałaś mnie :P Przyszłam ale na truskawke :D taka duzią i fajną :P dostane?? a na pytanie czy bylam grzeczna odpowiadam nie :P No co? przynajmniej jestem szczera a to sie liczy ;) Buziaczek ;*
szczęśliwa
28.03.06 14:50, kunomiśka // mnnnnnnnnn....
// skasuj komentarz
ale te z wlasnego ogrodka sa najlepsze.... mmmmm... no coz nie mieszkamz w tropikach tylko w polsce...pozdrawiam i zapraszam
28.03.06 14:12, SpaceMan
// skasuj komentarz
Bleh, poczekam do wakacji. A swoja droga-dlaczego kasujesz moje komentarze? Tyle ich Ci w ciAGU OSTatniego tygodnia wystawilem!;)
spokojna
28.03.06 13:44, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Twe chude dupsko zostało ocalone, kochana :)
leń
28.03.06 13:01, green_eyes
// skasuj komentarz
truskawwwwki.mm. :). ja tylko miesiać, matura i 3 miesiace WAKACJI, oh, ah !! :)
zadowolona
28.03.06 12:52, Wioletka1127
// skasuj komentarz
O a tu nadal truskaweczki:) miałam w tym roku sadzić truskawki ale jakoś skończyło się tylko na planach:(
zakochana
28.03.06 12:43, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Ja tez chce!!!!
28.03.06 12:26, B(L)OGINIE // a nie powiem ktora:)
// skasuj komentarz
a moze powiem tyle , że inne chybaw ogóle tu nie zaglądają:( szkoda bo kiedys było fajniej; a w czyim domu były te zaręczyny? W Jego czy Twoim?? Bo jest chyba różnica???
28.03.06 11:32, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Dobra, masz ten + i się pocałuj w... truskawkę ;D*
28.03.06 11:31, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Ehhhh... widzę, że nic nie poradzę, jesteś nieugięta SKAŁO ;P
28.03.06 11:31, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Dawaj mówię! ;D
28.03.06 11:30, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
a chciałam dać Ci plusa, a Ty taka jesteś... masz truskawki i się nie dzielisz :P
28.03.06 11:30, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
Donia -> truskawkojad :]
28.03.06 11:30, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
oddawaj te genetyczne, zmutowane pyszności!!!!! :D
28.03.06 11:29, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
toć to rozbój w biały dzień!!!!!!!!!!!!!
28.03.06 11:29, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
oooooo mniam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28.03.06 08:41, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Ha! 10:00 W kościele:PP Rekolekcje mam. Dżem dobry!?
28.03.06 08:38, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
hmmm zorza polarna powiadasz... ale ładna ta zorza co nie? =D
28.03.06 00:28, B(L)OGINIE // no ale
// skasuj komentarz
możesz opisać jakw yglądały:) ciekawe jak wyglądają zwyczaje tego typu w różnych miejscach POlski:)
foch
28.03.06 00:02, pink_butterfly
// skasuj komentarz
No ja tez ostatnio kupilam na promocji... :-) 125ml za 15 funtow. A normalnie kosztuje 48 funtow... @_@ WOW. :-)
foch
27.03.06 23:52, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Zielona herbata, cytryna... Taki zywy, odswiezajacy, pobudzajacy do zycia... :-) A 5th Avenue uwielbiam... :-)
foch
27.03.06 23:39, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Piata Aleje zapach? @_@ Oooo... A gdzie to wyczytalas? ;-* :-) I jeszcze Green Tea... :-)
foch
27.03.06 23:11, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Masz calkowita racje. Nie doceniamy tego co mamy dopoki tego nie stracimy...
spokojna
27.03.06 23:06, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaa wchodze do mamuśki a tu co,od razu zapachniało truskawkami,patrze a mamuśka opatula jakiś gar a w nim truskawy.!!!!!. no myśle sobie no nieee,nie może być,sama sie bedzie objadać!!!;P mamuśka co do urody to nikt Cie nie prześcignie a ja brzydzieje CI mówie;P miałam chytry plan dzisiaj sciac sobie grzywke,ale mysle sobie,kobietooo jak Ty jutro do ludzi wyjdziesz? no wiec przekladam ten plan do jutra wieczora jak wroce z mojej wycieczki nooo.no i no iiii trunkami dogardłowo bede sie leczyc! bo ostatnio to tyko bym spala nooo.lenisko ze mnie !! ach kochana daj jedna truskawke co? :( =*=*=*
spokojna
27.03.06 22:47, szczęściara1976 // a h
// skasuj komentarz
no tej Hiszpanii nie zauwazylam-czytalam ale przyznam sie ze nie dokladnie;) pzrepraszam
zadowolona
27.03.06 22:42, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
mmmmm... pysznośći, żeczywiście kusza strasznie, ale bym sobie schrupała mmmmmmm...
zakochana
27.03.06 22:39, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kooooooooocham truskawki!!! W zeszłe wakacje jadłam głownie truskaweczki z działki bo bylo ich peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeełno!!! Trzeba poprosic nasza Maduixe zeby nam truskawki przysłała z Hiszpanii:P:P
spokojna
27.03.06 22:21, venila moderator
// skasuj komentarz
smacznego. ;]
27.03.06 22:09, Narazie papa // ;*
// skasuj komentarz
A ze mną to sie nie podzieliłaś?? ;) O TY niedobra :P Zobaczysz jak bede miala to tez Ci nie dam :DDD I nie wchodze na tego bloga dopoki nie dasz nowego wpisiku bo mi slinka cieknie i nie moge sie na nie patrzec ;) Buziak ;*:*
27.03.06 21:30, Plapla // Ja też uwielbiam truskawki....I jeszcze poziomki,też
// skasuj komentarz
pieknie pachą....Tych hiszpańskich sie bałam,że za duże i za ladne więc pewnie niesmaczne,ale jutro kupię,skoro mowisz,że prawdziwe:))A torebki w "Gali" juz obejrzałam...szczerze,to takie sobie,na reklamie sa bardziej wiosenne:) P.S.Czekolada u mnie nigdy sie nie kończy bo zawsze mam zapas:)Tak samo Piwnicznka niegazowana:)
foch
27.03.06 21:17, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Kocham truskawki! Ten smak, kolor, soczystosc... :-)
27.03.06 20:29, B(L)OGINIE // no tutaj
// skasuj komentarz
to juz dawno po zaręczynach....
szczęśliwa
27.03.06 20:18, monikka
// skasuj komentarz
Truskawki sa przepyszne!!! Buziaki...
zmęczona
27.03.06 19:59, anielska dziewczyna // ;)
// skasuj komentarz
a z tym sekretem piekna to powiem Ci, że nazwe może ma i ciekawa, ale smak raczej dziwny ;))
zmęczona
27.03.06 19:58, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
uwielbiam truskawki :)) ojj tak...w tym roku jeszcze nie jadłam, ale może wkrótce? :) według mnie wcale nie jest tak, że wszystko co dobre szybko się kończy. Najwazniejsze to myslec pozytywnie i wtedy wszystko jest zawsze tak jakbysmy tego chcieli :) A tapetka od kunomiśki otwiera mi się cała :)
szczęśliwa
27.03.06 19:57, nata_
// skasuj komentarz
dodaje do znajomcyh:)
szczęśliwa
27.03.06 19:57, nata_
// skasuj komentarz
wstyd:P
szczęśliwa
27.03.06 19:57, nata_
// skasuj komentarz
aj z Karolem to słabiutko, dzis usiadła obok mnie a ja tak się perfidnie skffasiłam buuu, jestem ciota:>
szczęśliwa
27.03.06 19:56, nata_
// skasuj komentarz
hee to macie fajnie, moj pies nic nie robi oprucz szczekania i siedzenia na murku.... jest słodki:p
27.03.06 19:45, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
a ja pochlaniam je i teraz=D Tylko z zamrażarki.... =]
27.03.06 19:44, super_blondi
// skasuj komentarz
siemka masz fajnego bloga wiesz ja tez lubie truskawki najlepsze z bita śmietanką. pozdrawiasy i wejdz na mojego bloga.
spokojna
27.03.06 19:13, lovelka // Jeszcze tylko pięć dni i sobota!
// skasuj komentarz
Ja tam kiedyś kupiłam. Zapłaciłam jakby ze złota były, a kilka wmalutkim pojemniczku. Myślę sobie sama zjem i nikomu nie dam. Jednak dałam, bo jak tylko spróbowałam to myślałam, że wypluje. Czułam jakby to było mydło, a nie truskawki. Nikt ich nie chciał zjeść:(
spokojna
27.03.06 19:05, szczęściara1976 // truskawki?
// skasuj komentarz
chyba zHolandii...e...ja takich chemicznych nie kupuje ,tak jak i pomidorow-ktore jeszcze smaku nie maja:)
spokojna
27.03.06 19:03, szczęściara1976 // ale ja ich nie farbowalam na poczatku
// skasuj komentarz
szaponem clairol odcien zmeinialam ,teraz tych szamponow koloryzujacyh nie ma-ale mialam sliczne wlosy...na studniowke farbnelam dopiero:) a co do tolerancjyyjnych rodzicow-czy puscilabys corke majaca 17 lat z 3 kolegamiz klasy i jedna kolezanka do WLoch na camping na wczasy????a rok pozniej na Lzaurowe WYbrzeze???MNie puscili-chco dla niektorych do tej pory pomimo tych pponad 10 lat to "straszne" ze tak "sama" pojechalam tyle km :) heheh a ja ajkos ani dziecka nie pzrywiozla,ani choroby ani nic zlego sie w ogole nie stalo:)Moja mama powiedziala" WIem kogo i jak wychowalam,mam zaufanie " i ja go NIGDY nie zawiodlam:) mam nadziejee jak bede miala corke(chyba z chlopcem latwiej w dzisiejszych czasacH) to tez bede miala takie zaufanie do niej i ze sie nie zawiode;)
zakochana
27.03.06 18:51, Monisi@
// skasuj komentarz
Truskawy!!!!!!!!!!!!!!! mniaaaaaaaaaaaaaaammmm :P
27.03.06 18:49, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
cholera ale Ci fajnie...ja byłam własnie w sklepie (po drodze z przychodni-chore zatoki great) i niestety u mnie nie buło...kupiłam winogron ale tez jest przepyszny!!
zadowolona
27.03.06 17:43, Wioletka1127
// skasuj komentarz
Uwielbiam truskawki ale takie prosto z krzaczka :)
rozczarowana
27.03.06 17:42, Weronika
// skasuj komentarz
truskawki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)