poniedziałek, 6 grudnia 2010

25.03.06 // Stereotypowe NIE zimie- po raz drugi!!!

Haaaa!!! Byłam na działeczce, przedarłam się przez topniejący śnieg, błoto wyłażące spod powyższego, przez lód i ślizgawice, przez zaspy i inne niespodzianki i dotarłam do mojego kochanego azylu.
Obiecałam wam wiosnę odkryć, a że nie lubię być gołosłowna i z reguły spełniam com obiecała, to wiosnę znalazłam i już!!
Co prawda jeden wniosek i to dość istotny wyciągnęłam: przebiśniegi uszu nie mają i nijak nie da się takowych za nie wyciągnąć spod śniegu, więc musicie jeszcze moment cierpliwie poczekać, aż same swe ciekawskie oblicza wystawią na słoneczko.
Ale wyprawę uważam za całkiem udaną, bo i maleńkie centymetrowe kiełki tulipanów mam na zdjęciu, i krokusik kiełkuje nieśmiało, i bazie na mojej wierzbie całkiem przytulne, i pierwiosnki się już zielenią pierwszymi listkami, i jeszcze anemony chyba, chociaż pewna nie jestem, bo tyle w tej swojej ziemi zasadziłam tego dobra, że po zimie trudno mi wszystko zlokalizować na sto procent, tym bardziej, że maleńkie to jeszcze i cherlawe.
Cały dzień , no dobra przesadzam, ale kilka zdrowych godzin paradowałam po działce w sweterku, kurtkę rzuciwszy niedbale w kąt, słońce grzało autentycznym ciepłem, a mnie rozpierało coś na kształt euforii i wniebowstąpienia.
I każdemu z Was tak życzę- nasłoneczniona pozytywnie czterołapka, uch!!!!


komentarzy [64] Komentuj z głową »
27.03.06 16:36, Maggy
// skasuj komentarz
Zapraszam do mnie na nowy wpis Autorka przeprasza za kopiowanie tekstu.
zakochana
27.03.06 16:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Witaaaaaaaaaaaaaaaj =) Uch uch... to zostan przy pomidorkach na sunsilku:P a raczej jednym ;D czuje sie taaaka wyrozniona ;D a co do dzialeczki to my mamy na dzialce pomidorki. Ale to jedyne z warzyw. A z owocow mamy: Agrescik, poziomki, truskawki i chyab cos jeszcze ale ja nie pamietam:PPPP
sexy
27.03.06 16:16, Angelaaa
// skasuj komentarz
a tam marudo.... od razu marudo ;p
spokojna
27.03.06 16:15, szczęściara1976 // ja zmienaim odcienie i kolory od 16 roku zycia:)
// skasuj komentarz
ale do innych spraw podchodze inaczej-przywiazuje sie do ludzi i miejsc ale nie do fryzur:))) kiedys mierzylam czarno-krucza peruke-zle miw takich prawie granatowych ;)a moj dziadek takie mial:) i tata jest brunetem
zakochana
27.03.06 15:57, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Wrocilam :) mamusia mnie uprzytulala. Co prawda, pojawil sie problem zwiazany z moim zdrowiem, ale mama powiedziala, że wszystko bedzie dobrze - to bedzie. A narazie robie sobie przerwe w pisaniu magisterki i jem obiadek (oczywiscie z domku). A tak w ogole, to szkoda, ze nie zrobilam zdjecia u siebie - listków jeszcze nie ma, ale za to już są poczuszki PRZEBISNIEGOW i to od północy, kolo mojego domku :) Mama pierwsze co mi pokazywala to. Jestem naładowana, tą pozytywną energią i choc przeraża mnie czasem stan mojej główki, to czuje sie szczęsliwa. Postaram sie nie przejmować ani moim byłym, ani nikim innym. Buziaczki
spokojna
27.03.06 14:38, Yoanna
// skasuj komentarz
hejka hejka:) Jak tam zdróweczko:>??:********* Mowisz kwiatuszki jzu widac...trzeba sie bedzie an działeczke przejsc:) Buziaczek:************ z plusem:+
sexy
27.03.06 10:00, Angelaaa
// skasuj komentarz
a gdzie nowy wpis? ;)))))
sexy
27.03.06 10:00, Angelaaa
// skasuj komentarz
mmamahmmmm..... z ukrytymi ruszkami ;p
zadowolona
27.03.06 07:58, zzzzz
// skasuj komentarz
:) dzień dobry bardzo :)
zakochana
26.03.06 23:45, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Kocham!!!!!!! Gdybym nie kochała to bym Ci 5 nie dała ;D aj pod literka S powiadasz ?;D no no no łapeczka szalejesz:PPP a pomidory na dzialce masz??:>
26.03.06 23:03, Plapla // Widziałam w TV reklame "Gali" z fajna,seledynkowa
// skasuj komentarz
torebka i apaszka w komlecie:)Była jeszcze pomarańczowa i brązowa...spróbuj przypolowac ,może będzie fajna...w telewizroni wygladała super:))Ja jutro zaraz rano lece do Mpiku,tylko nie wiem,czy juz jutro bedzie...A ja wypoczęłam u rodzicow,ogród robebłany jeszcze ale wystarczy mi chwila zabawy z moim kundelkiem,on jest taki radosny,że zaraża tym wszystko dookoła:))
smutna
26.03.06 22:37, hari
// skasuj komentarz
muszę jutro się u mnie w ogródku za zielonym rozejrzeć:)
spokojna
26.03.06 21:53, szczęściara1976 // nie lubie roztopow
// skasuj komentarz
a co do wlosow-lubie zmiany na glowie;)
26.03.06 21:40, Pszczółka
// skasuj komentarz
PS. Zapraszam jutro wieczorkiem na moje urodzinki :)
leń
26.03.06 21:08, green_eyes
// skasuj komentarz
dobranoc czterołapko ! :)
zmęczona
26.03.06 20:45, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
u mnie wszystko wporządku... :)) ehhh.... czuć juz wiosnę, to chyba przez nią taka rozkojarzona ostatnio jestem. Tapetkę widziałam <mam>:) - bardzo fajna wyszła :)) Pozdrawiam
szczęśliwa
26.03.06 18:55, nata_
// skasuj komentarz
i dobrze wychowana :P ciekawe kto szkolil:P
szczęśliwa
26.03.06 18:54, nata_
// skasuj komentarz
rzeczywiscie sliczny piesek
26.03.06 16:02, plotkara
// skasuj komentarz
"26.03.06, CaLi4NiA // Hejcia &raquo; Cześć! masz super bloga,naprawde :D Wpadnij do mnie :D ------------ Autorka komentarza przeprasza za kopiowanie powtórnie tekstu.Wynika to z braku czasu Autorki :D" to bylo dobre ;d
szczęśliwa
26.03.06 15:51, nata_
// skasuj komentarz
pewnie futerko mu sie czesto brudzi
szczęśliwa
26.03.06 15:51, nata_
// skasuj komentarz
hee no slodki jest
spokojna
26.03.06 15:21, without_wings
// skasuj komentarz
i jak?!opalilas sie :>? pewnie tak sie spieklas ze hoho:) /:*
spokojna
26.03.06 15:08, venila moderator
// skasuj komentarz
szalona, szalona jeste kobieto. ;]
sexy
26.03.06 14:13, Szysia
// skasuj komentarz
Faceci... jacy są naprawde :) Zapraszam.
26.03.06 14:11, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
zjawiam się i + zostawiam:)
zakochana
26.03.06 13:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ślyyyyyyyyyyyczna działeczka=))) moja mamuska tez wedruje na swoja;p a Ty mnie nie odwiedzasz no! Dam Ci plusa to moze to zrobisz:P buzi:*
26.03.06 13:17, Plapla // Pokazalam nową torebkę.......Mam nadzieję,że
// skasuj komentarz
nie tylko mnie sie podoba...:)))Zawsze nosiłam torbe do butów,ale ostatnio dziewczyny kochane przekonały mnie,żeby sobie dac więcej luzu i ...nie trzymac sie tak sztywno zasad:)))No bo nie mam zielonych botków....
26.03.06 13:10, Narazie papa
// skasuj komentarz
Tak wogole jak sie czuje Demi?? Bo ostatnio nic nam tu nie pisze sama od siebie ;) Tylko wszystko pisze jej Pani :P
leń
26.03.06 13:10, green_eyes
// skasuj komentarz
superrrr :). Demi jest niepokonana :). Wogole śmieszą mnie te kudłatki, bo i Dżimi mnie smieszyl :) szczegolnie jak sie prosto w oczy na nie patrzy. Normalnie zawsze mialam dobry humor przy nim :)
zajęta
26.03.06 13:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
u mnie okropna pogoda, jest moktro i mglisto...pozdrawiam
spokojna
26.03.06 13:00, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
w Twoje zdolności nie wątpię :-) naprawdę!!! tylko, że ja to wyrzucę, a jak może się jeszcze przydać... :-) ale się nie narzucam... jak chcesz... ;-))
spokojna
26.03.06 12:41, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
ależ oczywiście :-) mogę Ci nawet rekwizyty podezłać, bo mi już niepotrzebne :-) tzn. kwiatki raczej padną, ale te kartonowe bardzo chętnie :-)
leń
26.03.06 12:37, green_eyes
// skasuj komentarz
Twój pies powala mnie na łopatki :))).
spokojna
26.03.06 12:34, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuśka Ty nawet jestes bardzo homo sapiens :))). z dwoma bombami;P ak ich powalisz to nie ma mocnych!!!!!!;D
spokojna
26.03.06 12:33, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ah. i jest!!!!!!!!!!!;D a w razie jak nie ma kogo pozrywac to mozesz mnie rwac;P ja sie łatwo sklejam super glu czy czymś takim;P mówie Ci;P potem jak bedziesz potrzebowac chwili wyciszenia weźmiesz jagóda za fraki i ciach ciach bedziesz sklejac;P a ja w ogole gotowac nie umiem takie siakies tylko naleśnioki czy racuchy,fytasy czy pizze ugotowac;Pa jaja nastawic;P ale ze mna to niebezpiecznie kiedys sie zaczelam palic.ale sie wystrachalam. myslalam ze juz po mnie;P ah. =*
26.03.06 12:20, Narazie papa
// skasuj komentarz
Hihi ale mi sie miło na serduszku zrobilo, naprawde :P Pozdrów przyjaciołke i podziekuj za mile słowa :P A tak wogole to pozdrow tez Demi bo jej tu dawno nie widzialam :P Buziaczki w pysiaczki dla waszej trojki :*:*:* :)
spokojna
26.03.06 12:02, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
kochana jezu jak mi sie chce teraz tego ciasta.aleś mi smaka narobiła.ołłłłłłł.bo padne zaraz.na szczescie moja siostra cos wojuje w kuchni z mikserem.ale pewnie to sie nie bedzie rownac z Twoimi pysznosciami.aaaaaaaaah.mamuska.kiedys wpadam to bedziesz gotowac caly dzien dla mnie;P i pichcic i kabacic;P i pojdziemy na dzialeczke.i wysciskasz mnie podusisz;P i w ogole wiesz.... =*=**
spokojna
26.03.06 11:01, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
i plussssssssssssssss;D
spokojna
26.03.06 11:00, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no kochana ja mialam nas wszedzie.nasze mordki powtykały sie w każdy róg;P ale mi chyba ktoś nas skasował.bezczelniachy nooo... nie bede dla nich miła za to,co?;P oh. włąśnie zapijam poranną kawe.zdrówko mamuśka. =)))).
zadowolona
26.03.06 10:58, Iv
// skasuj komentarz
nie no niektórymi rzeczami sie podzielę no ale wiesz .. :P
spokojna
26.03.06 10:35, lovelka
// skasuj komentarz
Ja chcę, ale on nie ma ochoty i nie widzi potrzeby rozmawiać. Nikt nigdy go nie nauczył rozmawiać, bo w jego domu nie rozmawiano. W jego domu też nie dawano mu na książki, ubrania, korepetycje, dlatego też teraz ma z tym problem. A Twojej mamie należą się tylko brawa, ze w tak ciężkich okolicznościach udało jej się stworzyć Ci dom i wychować na tak wspanialą osobę. Mój ojciec jest kiepskim ojcem i nie chce się zmienić.
spokojna
26.03.06 10:20, lovelka
// skasuj komentarz
To się naczytałaś troszeczkę, co? Nos naprawdę jest pyrkaty- to jedyne co dostałam w spadku po ojcu babci... O kota jęcze już od początku, a tak naprawdę chciałam go już od stycznia 2005. Jak widzisz cały rok musiałam na niego czekać i o niego płakać. Z momimi rodzicami to już niestety tak jest... A Pan Hiacynt ma się dobrze:].
sexy
26.03.06 10:18, daria_19
// skasuj komentarz
Dobrze zrobiłaś, nie podoba mi się takie zachowanie. Pisze każdej, że podoba jej się blog nawet nie czytając co w nim jest :/
sexy
26.03.06 10:02, daria_19
// skasuj komentarz
Widziałam że zgłosiłaś do plotkary Cali40rnię, Napisałam jej upomnienie, ale chyba nie przeczytała ;/ nie rozumiem po co w ogól zakłada bloga jak nie ma czasu :/
26.03.06 09:44, mamuśki :)
// skasuj komentarz
już mi lepiej, cieszę się,że czytasz buźka :*
26.03.06 09:42, CaLi4NiA // Hejcia
// skasuj komentarz
Cześć! masz super bloga,naprawde :D Wpadnij do mnie :D ------------ Autorka komentarza przeprasza za kopiowanie powtórnie tekstu.Wynika to z braku czasu Autorki :D
zajęta
26.03.06 09:31, lea moderator
// skasuj komentarz
dziekuje kochanie :* a mamuśki odwiedzasz ? :P:P:P
sexy
26.03.06 09:17, daria_19
// skasuj komentarz
Ojej jak wspaniale zobaczyć wiosnę :D te zdjęcia krokusów dają wielką nadzieję że to tylko kwestia dni :D
zajęta
26.03.06 09:09, lea moderator
// skasuj komentarz
ooo to ja też zacznę poszukiwać pierwszych roslinek, i pączków może poprawi to moje samopoczucie :*
zadowolona
26.03.06 01:16, Iv
// skasuj komentarz
ale dziękuję :)
zadowolona
26.03.06 01:16, Iv
// skasuj komentarz
ojj szczegułów i fotek ze wszytskiego ni będzie na pewno :P
26.03.06 00:10, mamuśki :)
// skasuj komentarz
bedę czerpac od Ciebei optymizmu, u mnie ostatnio krucho i marnie niestety buxka maleńka
25.03.06 23:28, Plapla // Jejuuuu..roslinki spod śniegu.......A ja jeszcze
// skasuj komentarz
nie znalazłam:(Zimie-NIE!!!Może jutro cos juz znajde na działce...Na razie tylko troche błota i zwały śniegu.
spokojna
25.03.06 22:10, without_wings
// skasuj komentarz
ja tez chce byc nasloneczniona pozytywnie!! ale narazie to chyba nie mozliwe! :(
szczęśliwa
25.03.06 20:43, nata_
// skasuj komentarz
to główne zdjęcie to miś, czy prawdziwe ??
zakochana
25.03.06 19:16, Monisi@
// skasuj komentarz
a czemu ta Twoja sunsilkowa tapetka taka malusia??
spokojna
25.03.06 19:14, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ah.kochana artystko=* mam juz nasze ryjki na caym pulpicie;] =))). no i mi sie podobasz na tej działeczce.a u mnie śnieg sie stopił i jest ciapa ciap ciap.czterołap. =))))). =*
sexy
25.03.06 19:12, Angelaaa
// skasuj komentarz
ale widzę , że trochę wiosny już widziałaś ;) ja tez się ociupinke nasłoneczniłam dzisiaj :)))))) i całe szczęście bo inaczej to bym chyba oszalała!!! :*****
sexy
25.03.06 19:10, Angelaaa
// skasuj komentarz
hej ;))) nooooo jak zrobię kojec to wyłącznie po całej długości jej ogrodzenia!!!!!! :))))))))))))))) + 4 you
spokojna
25.03.06 19:06, lovelka
// skasuj komentarz
Bo przebiśniegi są leniwe w tym roku:P.
spokojna
25.03.06 19:05, lovelka
// skasuj komentarz
A wiem, że się nie przesadza, ale musiałam bo się bidak wziął i przekręcił. Ale jest z nim ok więc chyba wybrałam mniejsze zło. A gacie odbiorę w środę, bo się zebrać nie mogę:P.
25.03.06 18:45, Narazie papa
// skasuj komentarz
Ale tu sie teraz wiosennie porobiło :P
spokojna
25.03.06 18:00, venila moderator
// skasuj komentarz
szalejesz cztreołapko ;]
leń
25.03.06 17:58, green_eyes
// skasuj komentarz
wiosno, wiosna, ah to Ty! ps. moja mamuleńka kochaniutenka tez ma zamiar piec ciasto, tylko musi najpierw wrócić. Tez wybrała się na działeczkę, ale nie z roslinkami :) zobaczyc czy dom jeszcze stoi ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)