niedziela, 5 grudnia 2010

27.01.07 // bliskie spotkanie pierwszego stopnia...

Monika, Ola och Wy baby okrutne, nie dajecie mi zapomnieć o sunsilku ( bez błędnych wniosków proszę, bo wcale i ABSOLUTNIE tego nie pragnę).
Niedawno w Alfie zostałam zbesztana przez Kawtanka za wagary sunsilkowe, teraz napatoczyłam się na Olę w centrum Olsztyna.
Właściwie to telepatycznie prsyciągnęlam ją myślami, bo możliwość takiego spotkania przemknęła mi przez myśl zaraz po wyjściu z autobusu.
No i proszę, tadaaaam, chcieć, to móc. Idę sobie, patrzę, a na przeciwko mnie zmierza jakieś zaśnieżone, zakutane stworzenie...Ola we własnej osobie. Te oczy i ten uśmiech rozpoznam zawsze, pomimo czapy i szalika po nos. No i ona też mnie zaraz o ten nieszczęsny mój odwyk od was, od tego miejsca, a ja, ja tak po prostu muszę odsapnąć, zażyć wolności, wsłuchać się w świat zewnętrzny, który mi przesłonił monitor komputera.
Nie myślcie, że was zdradzam, że zostawiam, bo nie da się tak ot wymazać roku szaleństwa, kiedy to sunsilk płynął w moich żyłach i nic innego się nie liczyło.
Teraz zachłysnęłam się wolnością, dogoniłam czas, który bezskutecznie usiłowałam chwycić, delektuję się każdym dniem, godziną, minutą, odpoczywam.
To cenne i potrzebne dla spokoju mej duszy i za nic tego nie oddam.
Kocham was, jesteście przy mnie, myślę, tęsknię, ale jeżeli Wy mnie też, to zrozumiecie, wybaczycie, nie będziecie osądzać.

Lovelku i Gojdziu spełnijcie swe groźby, przybądźcie skopać me chude dupsko, przyjedźcie, czekam z rozpostartymi ramionymi i utęsknieniem na twarzy.

Zdjęcia mi nie wchodzą, w cholerę!!!!! Nie pokażę Wam, jak łapka szalała z Dorotką na balu karnawałowym, żałujcie :P



komentarzy [28] Komentuj z głową »
sexy
14.03.07 17:23, lija
// skasuj komentarz
można zwymiotować też różami :-)
szczęśliwa
11.02.07 15:55, Adrianna
// skasuj komentarz
ale chcialabym tak sobie przypadkowo kogoś z SUNSILKA spotkać! :)))))))
szczęśliwa
11.02.07 10:04, kunomiśka
// skasuj komentarz
ja też rzadko tu bywam ostatnio, ale mam wolę poprawy... pozdrówki :* +
leń
09.02.07 19:26, green_eyes
// skasuj komentarz
przyciagamy sie normalnie na odleglosc :))
spokojna
09.02.07 09:36, Melinda
// skasuj komentarz
Cały czas nie da się życ w wirtualnym świecie, niestety :)+
zadowolona
08.02.07 12:20, PrettyWoman
// skasuj komentarz
no każdy potrzebuje odpoczynku, ale czy to nie trwa za długo !! ?? ;)
leń
08.02.07 09:01, diary-youth
// skasuj komentarz
żałuje :) Plus i dodaję do ulubionych ;*
zadowolona
06.02.07 17:46, do widzenia
// skasuj komentarz
zaluje ;]
spokojna
06.02.07 13:19, szczęściara1976 // gdzie
// skasuj komentarz
jestes?
sexy
04.02.07 16:43, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Halo! Halo! Mysia przybywa zeby dowiedziec się co tam u Naszej kochanej Czterołapki słychować? oj tesknie za Tobą Łapko :(
04.02.07 11:42, Żabka
ja już załuje.... spróbuj moze teraz się wczytaja..
03.02.07 12:43, Sheol
// skasuj komentarz
Ja już wróciłem. Twój ruch :)
spokojna
02.02.07 13:35, lovelka
// skasuj komentarz
Plusuję, oczekuję:P
nieszczęśliwa
02.02.07 11:48, .......... // ::)
// skasuj komentarz
ooo jak tak to ja tam chyba przyjeda co za zaszczyt kopac lapke w d:D:D:D jejejejej:D cok kochana
nieszczęśliwa
01.02.07 17:14, *Sylwia_2809*
// skasuj komentarz
plusik ;)
spokojna
31.01.07 23:36, venila moderator
// skasuj komentarz
żałujemy
rozczarowana
31.01.07 12:55, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no i rozumiem. miałam identycznie, to samo. teraz znow potrzebuje sunsilka. Ale mimo wszystko napisze: putso tu bez Ciebie i brak Cie!
szczęśliwa
30.01.07 18:31, Beacia i jej trójeczka // :*
// skasuj komentarz
Pojawiam się i znikam....Odpoczywamy ;)
leń
30.01.07 11:58, green_eyes
// skasuj komentarz
czterołapa uważaj, uważaj ..w Olsztynie nic nie ginie :D spotkamy sie jeszcze pewnie nie raz:)*
zadowolona
30.01.07 10:39, Iv
// skasuj komentarz
no i prawidłowo ze nie dają zapomniec !! jak możesz nas tak zaniedbywać :P musisz sie poprawić ojjjj musisz :*
spokojna
29.01.07 11:57, lovelka
// skasuj komentarz
A meila bym napisała, ale jak narazie nie mam żadnych nowych wrażeń... Napiszę jak coś się wydarzy... Może dziś jakąś imprezkę małą zaliczę, ale tak to nic nowego:). A i Mela zamula i śpi na szafie;).
spokojna
29.01.07 11:56, lovelka
// skasuj komentarz
Doszedł doszedł:D. Już wszystko wiem:P I co do sunsilka to ja wiem. Ja widzę, że to wszystko co było jeszcze kilka miesięcy temu, czy nawet rok temu poszło się.... Że teraz są tu nowe obyczaje, nowe dziewczynki nie koniecznie fajne i mądre. Napisz Ty do Weroniki w sprawie tych zdjęć, bo ja chętnie bym zobaczyła jak tam wywijałaś! Do Olsztyna bym chętnie przyjechała, żeby skopać to Twoje chude ( nie jesteś czasem zbyt skromna?) dupsko, ale mama mnie nie puści:P.
28.01.07 18:42, *Dota*
// skasuj komentarz
Oj, jak to może być, że ci zdjątka nie wchodzą!!!!Popraw się.
zakochana
28.01.07 16:22, Frage
// skasuj komentarz
heheh a gdzie fotki???:P
zakochana
27.01.07 22:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
pokazzz, no pokazzzzzzzzzz!:PDDPD ulalalala w koncu jestes!!!:P całuuuuuuuuusyyyyyyyyyyyyyyyyy :*:*:*
leń
27.01.07 21:05, rudowłosa
// skasuj komentarz
Dobrze, już dobrze. Tzrymaj się ciepło, choć aura nie sprzyja. Monia siedzi w Warszawie u swojego Michała, więc jej na pewno gorąca. My tymczasem musimy dzielnie znosić zimę w naszym małym Olsztynie. I jak dobrze czasami, że on nie taki ogromny, bo można Łapkę przypadkiem na ulicy spotkać!
spokojna
27.01.07 20:13, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
bardzo dobrze moja droga, a ja chyba znikne na pare dni chociaz, mam ze soba problemy, ale bede sie starac mimo tego zem sama :) a Ty masz przeca wspaniala rodzine przyjaciol... ah... nie łam sie nigdy malenka pomysl o tym co masz ;*
zajęta
27.01.07 20:11, *patka*
// skasuj komentarz
ooo to miłe spotkanie miałaś a takie wagary czasem są potrzebne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)