niedziela, 5 grudnia 2010

11.02.07 // ...i jeszcze raz...

Ale jestem dupek do kwadratu, taka stara sunsilkowiczka i jeszcze się nie nauczyłam, że jak się pisze notkę bezpośrednio, to trzeba ją zapisać przed wklepaniem. Bo jak nie, to barania głowo musisz zaczynać od początku, a nie cierpisz tego jak mało czego, cholera jasna!!!!

No więc, jak to tam było???
Wiem, wiem, nie zaczyna sie zdania od no więc, ale mam prawo, bo wkurzona jestem.

To pisałam sobie...o i jeszcze mi dziecior wisi nad głową, że obiecałam skończyć już 15 minut temu!
Ja bardzo przepraszam, ale ostatnio naprawdę niewiele korzystam z tej machiny, więc z całym szacunkiem odp...ieprzyć się ode mnie, bo mało mi brakuje do eksplozji.

Co to ja nie wiem, że randka na gg to ważna sprawa? Ale moje potrzeby rzadkościowego zaistnienia na sunsilku też są istotne, więc cierpliwości droga rodzino.
Poczekać z ggieganiem, grą w arcyważną Tibię, czy konwertowaniem filmów.
Teraz matka ma głos, tzn., rządzi klawiaturą więc spadówa.

To jeszcze raz od początku:

Pisałam o tym, że to jakieś fatum, a raczej dobry los, przeznaczenie, łut szczęścia powoduje, że gdy tylko wyruszę na miasto, to zaraz napotykam na swojej drodze Kawtana lub Rudowłosą i to cyklicznie naprzemiennie: kawtan, Rudowłosa, Kawtan, Rudowłosa, Kawtan...

Wiem Olu, że Rudowłosą to bylaś już jakiś czas temu, ale ponieważ nie nadążam za Twoimi ksywkami, więc pozostanę przy tej, która utrwaliła mi się najbardziej.

Tym razem cykliczność wskazała na Kawtana, tak więc nadziałam się na Monisię od razu po wyjściu z autobusu.
Dzięki temu trochę wiem, ale wam nie powiem. A oprócz tego to ja zaklepałam ją jak zwykle, bo jęzor mi lata jak łopata na widok znajomych.
I pamiętaj, że mi obiecałaś dać znać o efekcie końcowym tego co ważne!

Teraz kolej na Olę, szykuj się mała :)

O żesz, jeszcze ten pierniczony katar!
Czy ktoś z was obliczył kiedyś ile czasu marnuje człowiek zakatarzony na smarkanie w chusteczkę?

Sory za dygresję.

Wracając do sedna.

Cieszyłam się jeszcze, że od jutra w Olsztynie nareszcie ferie.
Ferie czyli odpoczynek matkom i dzieciom należący się od dawna i jak zwykle za krótki. Nareszcie odpocznę od porannych wyprawianek do szkoły i kontroli lekcyjnej popołudniami.
Laba, luz i wolna wola, i chata też, bo na trochę wyprawię je do babci, jeee!

I nie marudź Lovelko, Ty juz miałaś swoją chwilę szczęścia i mam nadzieję, że odpoczęłaś do bólu.

I pisałam jeszcze, że choć śnieg na dworze to noc coraz krótsza i niedługo już może zapachnie wiosną w powietrzu? Fajnie co?

A i jeszcze o tym, że zdjęcia mi się nareszcie wklepują, więc to już według teorii Kawtana koniec kary. W notce poniżej zdjęcia karnawałowej Łapy, jakby kto był ciekaw.

(cyłusy dla Cię Mistrzó ;) )

I to by było na tyle.

I pamiętasz, że masz to teraz skopiować trąbo???!!!

komentarzy [62] Komentuj z głową »
spokojna
16.04.07 07:40, lovelka
// skasuj komentarz
Widzisz jak ja dla Ciebie wszystko robię!:*
zadowolona
15.04.07 22:45, PrettyWoman
// skasuj komentarz
I jestes spowrotem, dawno się nie odzywała :)
zakochana
14.04.07 19:22, *buskowianka*
// skasuj komentarz
podobno sie tu pojawilas :( a do mnie nikt nie zajrzalal :( chyba bede zmuszona sie obrazic ;>
spokojna
14.04.07 11:29, KiniaM
// skasuj komentarz
A czterołapke wcięło jak kamfore .......
szczęśliwa
12.04.07 17:49, Żabka moderator
// skasuj komentarz
i co? nie głupio Ci ze nas nie odwiedzasz? :( jakos tu tak smutno bez Ciebie.
szczęśliwa
06.04.07 20:38, Agusia:)
// skasuj komentarz
Mile spędzonych Świąt Wielkanocnych, Smacznego jajka i wesołej zabawy W lany poniedziałek życzy AGUSIA!!!! :D
nieszczęśliwa
06.04.07 15:44, .......... // ($) (;) ('') (#)
// skasuj komentarz
Wielkanoc pachnie wiosna... to pora tak radosna pełną pisanek kolorowych i prezentów zajaczkowych. Na stole bazie i cukrowy baranek i mnóstwo wody w dyngusowy poranek.wesolych swiat łapkoo:D
szczęśliwa
06.04.07 11:01, Irish-sobanek moderator // apropos czterech lap to zapraszam
// skasuj komentarz
do poznania mojej slicnej suni :)
spokojna
04.04.07 18:47, PiNat
// skasuj komentarz
mistrzowski wpis.... eh to ze wpisy moga znikanac to plaga tego sunsilka! paskuda tez sie zawsze wkurzlaam ;\ zwlaszcza jak pisalam bardzo optymistyczny wpisik.... a tu bec i od nowa, kolejna wersja nigdy nie byla tak optymistyczna jak pierwowzor :-P +++++++++++++++++++++++++++++++++
rozczarowana
04.04.07 11:10, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
dobrze ze jestes:*
zakochana
02.04.07 13:11, *buskowianka*
// skasuj komentarz
nooo czekam i czekam. Mam nadzieje ze sie odczekam
zakochana
01.04.07 07:35, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
lapko kochana juz nieodwiedzasz laczuchy:(:(:(:(::(:(:( zapomnialas o mnie:(:(:(??? wiem wiem wiosna...... caluski babiczko:):)):
spokojna
28.03.07 16:36, lovelka
// skasuj komentarz
wycieram kurzę:D
zakochana
25.03.07 00:12, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe usmialam sie. No ale widze ze znow Cie nie ma. No ale jak bede tu czesciej przynajmniej przez najblizsze 2 tygodnie wiec moze sie pojawisz :)
szczęśliwa
24.03.07 13:32, Adrianna
// skasuj komentarz
Tym razem wpadam do Ciebie kochana podlać kwiatki! :*
spokojna
20.03.07 11:51, lovelka
// skasuj komentarz
A ja kwiatki podlałam.
zadowolona
20.03.07 10:14, Iv
// skasuj komentarz
TY sobie w kulki lecisz ze hej .. :P
szczęśliwa
18.03.07 07:04, Adrianna
// skasuj komentarz
no Cztero-łapko wpadam do Ciebie trochę poodkurzać! :))))))) ;-) co u Ciebie? Trochę nam się pogoda popsuła, a tamten tydzień był rewelacyjny! :)
zadowolona
16.03.07 13:11, Yoanna86
// skasuj komentarz
yehehe, oj doskonale wiem co to znaczy pisac cos, pisac cos, zzajmuje to kupe czasu a pozneij szlag to trafia i sie ze skory wychodzi:)heheh:) tak czys siak chcialam powiedziec dzien dobry:) :+
szczęśliwa
15.03.07 20:55, Żabka moderator
// skasuj komentarz
jest mi bardzo smutno że już miesią Cie tu nie było:( a i pozdrów.... wiesz kogo:P (tą naszą niedobra Dotę)
sexy
14.03.07 17:26, lija
// skasuj komentarz
Pozdrawiam:-)
zadowolona
14.03.07 17:15, PrettyWoman
// skasuj komentarz
to jestes czy Ciebie nie ma???????
nieszczęśliwa
13.03.07 23:51, .......... // :)
// skasuj komentarz
cmok dla lapek:D
zajęta
11.03.07 22:03, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))
// skasuj komentarz
Łapek - miesiąc mija - skrobnij co u Ciebie :))) Buźki :)))
zakochana
09.03.07 15:54, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
oj z tym skopiowaniem to święta prawda :DDDD a co tam Łapko kochana słychac u ciebie???? buziaki
zadowolona
08.03.07 15:16, Iv
// skasuj komentarz
:*:*:* wszytskiego naj naj naj lepszego z okazji dnia kobiet :*
spokojna
06.03.07 16:53, without_wings
// skasuj komentarz
mi mowia ze malo siedze na sunsilku ale Ciebie kochana to tu w ogole nie ma :(( pozdrawiam :):*:*:*:*
szczęśliwa
05.03.07 23:53, miika
// skasuj komentarz
hahah widze ze to nie tylko mi komputer plata takie "mile" niespodzianki:D
szczęśliwa
04.03.07 12:05, Żabka moderator
// skasuj komentarz
gdzie jesteś??
szczęśliwa
03.03.07 01:33, Beacia i jej trójeczka // :*
// skasuj komentarz
Testosteron.Polecam.Pozdrawiam.
spokojna
02.03.07 14:26, lovelka
// skasuj komentarz
Miałaś dać fotki:P
szczęśliwa
01.03.07 18:31, Żabka moderator
// skasuj komentarz
co słychać u łapki? u mnie słonecznie:P
zadowolona
01.03.07 08:10, Iv
// skasuj komentarz
witam co porabiasz ?? +
spokojna
26.02.07 06:31, Melinda
// skasuj komentarz
Tyzzzz mom katar. Nie cierpię tego, bo nochal tak nieelegancko wygląda :)
szczęśliwa
25.02.07 16:02, Adrianna // milej niedzieli :*
// skasuj komentarz
BRYGADA RR znów ma konkursik pt. ZIMA, oto link do tego pokoiku : http://www.sunsilk.pl/user/6450/BrygadaRadosnychRoz.html zajrzyj w wolnej chwili!!!!!!
szczęśliwa
25.02.07 11:09, Żabka moderator
// skasuj komentarz
po kilku sytuacjach takich jak twoja pamiętam że mam skopiować :-P Twój zawód jest najlepszy macie tyle wolnego i jeszcze za to wam płaca :-)
spokojna
24.02.07 21:51, venila moderator
// skasuj komentarz
jak zwykle zwariowana. ;]
zmęczona
24.02.07 14:42, Oliwcia
// skasuj komentarz
łojejee ale sie rozpisałaś.kurna dawno tu nie bylam :) oj tak ja tez czesto zapominam ze trzeba kopiowac :/ buuu.
nieszczęśliwa
24.02.07 12:31, .......... // buzkaaa
// skasuj komentarz
ja chyba jednak wpadnee:D i naleje kleju na krzeselko lapce by troche posiedziala:D
nieszczęśliwa
21.02.07 23:09, .......... // :)
// skasuj komentarz
witam lapki zabiegane:D
szczęśliwa
21.02.07 19:02, Beacia i jej trójeczka // Witam.
// skasuj komentarz
Kurcze co tu tak nerwowo mój blog zarósł jeszcze bardziej pajęczyną niż Twój. Muszę się w końcu zabraćm za Sylwka bo to już luty w mordkę.Pozdrawiam.+
szczęśliwa
21.02.07 16:37, kunomiśka
// skasuj komentarz
też się juz nauczyłam zapisywac, nawet komentarze bardziej wyczerpujące... a fotki też mi jakoś wejsc nie moga a mam coś do pokazania :) buźki
zadowolona
19.02.07 12:50, Iv
// skasuj komentarz
heheh ja juz z odruchu zapisauje zanim dodam notke :) coś ostatnio sie nie odzywasz :P
zajęta
18.02.07 22:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
czesc Lapko? jak zdrowko i wogole co tam u Ciebie bo dawno ci w sunsilku nie bylo?
zmęczona
17.02.07 23:43, anielska dziewczyna // ;)))
// skasuj komentarz
Dziś w Częstochowie był piękny wiosenny dzień :)) Co to się dzieje z tą naszą pogodą ? Zakochała się chyba i wariuje... z tym kopiowaniem to dziś miałam farta, bo wreszcie natchniło mnie na napisanie czegoś, gdyby mi się skasowało <tak jak Tobie ;)))> to chyba szlag by mnie trafił ,ostatnio jakaś taka jestem złośnica, niespokojna i byle co mnie denerwuje. Popracować chyba nad sobą muszę ;) I w ogóle to fajnie masz, że sunsilkowe dziewczyny znasz osobiście - to w pewnym stopniu jest motywacją do wracania tutaj;) Pozdrawiam
zajęta
17.02.07 15:04, Shake
// skasuj komentarz
Jestem przyjaciółką Mysi mówiła że jesteś bardzo fajną osobą więc pisze do Ciebie :) pozdrowionka
spokojna
15.02.07 22:25, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
tesknie.
spokojna
15.02.07 22:03, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
Buziaki Czterołapko!!! i udanych ferii :)
zakochana
13.02.07 19:15, Ivett // .
// skasuj komentarz
A ja myslalam, ze ferie to tylko wolne dla uczniow i nauczycieli, ale widze, ze nie tylko :D Fajnie, ze wkoncu dopchalas sie do komputerka :D
szczęśliwa
13.02.07 19:13, Adrianna
// skasuj komentarz
lubię ten zakurzony pokoik! :*
zadowolona
13.02.07 14:18, pani_zuczek
// skasuj komentarz
oby ta wiosna przyszla jak nahjpozniej :P i te kasztany to nigdy nie zakwitly :P - maturzystka '07 :D pozdrawiam :*
zajęta
13.02.07 13:54, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Może jestem potworem, ale uwielbiam jak się wściekasz :DD Jesteś wtedy przeboska :)))) Ja dzisiaj się wściekłam, ale jakoś tej boskości mi w tym brakuje :P Ehh Buziaki :))))
sexy
13.02.07 10:03, clymenia // .
// skasuj komentarz
cudny ten różany kibelek :)
sexy
13.02.07 10:01, clymenia // .
// skasuj komentarz
udanego leniuchowania życzę :)
nieszczęśliwa
13.02.07 00:53, .......... // :)
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz znowu przegapilam lake no nie daruje sobie tego hehe cmok
leń
12.02.07 22:20, green_eyes
// skasuj komentarz
haha! to się usmialam przy czytaniu. A móóóówiłam! mówiłam, ze za długo Cię nie ba, zeby zdjęcia mogly sie wgrywac, a mowilam!! ale dopadla Cię inna kara łapko moja - ha! wpis Ci się skasował, sasasasa :> Miło jest na Ciebie "wpadać" :)) a jesli chodzi o tę ważną sprawę...to tak, tak ZALICZYŁAM SEMESTR :))) :*
zakochana
12.02.07 21:28, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaa teez mam ferie ^^ fajny zawod nauczyciela:) moja mamcia tez ma wolne no i ja bede miala jak juz skoncze studia, bo przeciez na pedagogiczne idę:))) całuuuuuuuuuuuuuusy :*:*:*
spokojna
12.02.07 19:25, lovelka
// skasuj komentarz
No bo nic się nie dzieje, żyję sobie w błogostanie, wegetuje i nic koło mnie godnego uwagi nie ma. Odpiszę, odpiszę, tylko niech się coś stanie, choćby drobiazg! A walentynek nie lubię... Bo ja to bym wolała, żeby one w lecie były, a nie tak w zimową pluchę.
spokojna
12.02.07 19:15, lovelka
// skasuj komentarz
Odpoczęłam, odpoczęłam. Ale teraz będę miała taką galopkę, że po tyłku nie mam jak się podrapać... Sprawdzian za sprawdzianem. Do tego zaczynam pracę:). Jutro idę na całe 4 h i zarobię całe 32 złote:)). I tak niezła fucha za 8 złotych! Karnawał niestety się już kończy:/ Teraz odliczam do świąt. Pff do końca roku zostało nie wiele ponad 80 dni roboczych więc dam radę:D. Kopiuj!
zajęta
12.02.07 19:14, **Kirke**
// skasuj komentarz
witaj znow w domu!!!!!!!!!!!!!
szczęśliwa
12.02.07 18:50, Adrianna
// skasuj komentarz
oooooooooooooooooooo i ile razy mi wcięło to co napisałam, taki urok tego, a błędy powtarzam, to moja specjalność! :)
szczęśliwa
12.02.07 18:49, Adrianna
// skasuj komentarz
konkurs u Brygady Radosnych Rozpustnic, Czterołapko zajrzyj proszę! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)