niedziela, 5 grudnia 2010

18.01.07 // :)

No i jak tu zapaść w sen zimowy, gdy za oknem ani krztynki śniegu.
Nic to! Nawet nie pragnę.
Chociaż na zewnątrz szarobura plucha, we mnie kumulują się kolory.
Nareszcie nie ma zmęczenia, poczucia beznadziejności, monotonii, bólu.
Jest spokój, wyciszenie, radość, a i zapomniałabym o dumie, o zapale do życia, o energii, która wreszcie nie uchodzi ze mnie, jak z przekłutego balonika.
Już nie jestem Arielką stąpającą po ostrzach noży, jakkolwiek banalnie to brzmi...
Czy są to powody do szczęścia? Dla mnie tak. Wreszcie.

Czemu mi zdjęcia nie wchodzą?!


komentarzy [18] Komentuj z głową »
spokojna
27.01.07 11:20, lovelka
// skasuj komentarz
Łapo!+ ale wracaj.
25.01.07 18:15, *Dota*
// skasuj komentarz
A , zapomniałam dać ci plusiora, boś nieprzyzwoicie daleko wylądowała od czuba.
25.01.07 18:13, *Dota*
// skasuj komentarz
Ciotka, jestem pod wrażeniem. Mało nie dostałam wysypki z wrażenia, że zostawiłaś po sobie ślad. Idę prasować kreacje na jutro. Hejka. Aaaa, tak w ogóle ,to co taka krótka ta notka???Jak już wlazłaś to mogłaś coś więcej z siebie wykrzesać. o !!!
szczęśliwa
23.01.07 18:57, Żabka moderator
// skasuj komentarz
nie wiem dlaczego Ci zdjęcia nie wchodzą:( a dlaczego Dota skasowała bloga?? a co do zimy to podobno NADCHODZI
zadowolona
23.01.07 16:25, Iv
// skasuj komentarz
i co sie nie odzywasz jak jestes juz na sunsilku ?? !! :(
nieszczęśliwa
23.01.07 15:16, ..........
// skasuj komentarz
a ja pojade razem z lovelkoo o!!!!
spokojna
23.01.07 15:03, lovelka
// skasuj komentarz
I co jeden wpis i myślisz, że będę się cieszyć? Kochana, jak ta lampa się tu zaraz nie zaświeci, to chyba się przejadę pociągiem na drugi koniec Polski...
rozczarowana
23.01.07 10:12, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
kochana! jak ja bym chciała czuc sie tak samo tak Ty:) powiedz gdzie znalazłas radosc? spokoj? wyciszenie? chyba bede musiała sprobowac medytacji :P ale nie jest zle, tylko mało cie tu. tesknie!
zakochana
21.01.07 22:05, Plotkaraa
// skasuj komentarz
A mnie trochę brak tej prawdziwej zimy... i śniegu;D pomimo wszytkiego... ale najbardziej brakowałau mi śniegu na święta...
leń
21.01.07 13:27, green_eyes
// skasuj komentarz
:*
szczęśliwa
20.01.07 09:19, Adrianna // CZTERO-ŁAPKO!!!!!!!
// skasuj komentarz
u BrygadyRadosnychRozpustnic jest głosowanie na logo!!!!!! Mogą głosować tylko rozpustnice! A Ty jesteś jedną z nich! :)
sexy
19.01.07 10:27, clymenia // .
// skasuj komentarz
o wkońcu coś napisałaś :)
19.01.07 09:53, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
co nie wchodzą? jak nie wchodzą? dawaj zdjęcia kangurzyco! :]
szczęśliwa
18.01.07 20:59, kunomiśka
// skasuj komentarz
dawno cię nie było :) jak minęły święta, sylwester i przede wszystkim jak ci sie rok zaczął ?? pozdrówka :* +
zakochana
18.01.07 20:55, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
oj ja czekam kiedy będę miała taki czas wyciszenia i spokoju, jestem wyczerpana i czuje że wysysają ze mnie reszki energii....a co do zimy skoro ja mamy to powinna być śniezna bo co to taka zima nie zima bardzo brzydka szaro bura :((( pozdrawiam
nieszczęśliwa
18.01.07 16:28, .......... // :D
// skasuj komentarz
ło matko moje laki bylyyyyyyyyyyyy aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
spokojna
18.01.07 16:27, lovelka
// skasuj komentarz
Plusuje, bo nie mogę patrzeć na to 215 miejsce:)
spokojna
18.01.07 16:26, lovelka
// skasuj komentarz
Nie zapadłaś? To gdzie Ty tyle byłaś?! Sen zimowy byłby Twoim jedynym wytłumaczeniem... Cieszę się, że jesteś, choć nie wiem co ma znaczyć słowo "troszkę". A zła jestem piekielnie, ale taka moja natura:D. Więc proszę ucałować Potworki i Demi i nie robić mi więcej takich numerów. Jasne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)