niedziela, 5 grudnia 2010

26.08.07 // Jak przygoda to tylko w Warszawie :)

Trzy dni temu zostałam zgwałcona, zmolestowana, sterroryzowana psychicznie przez osobniczkę znaną powszechnie na naszym blogu, jako niejaka Pulpecja.
Ludzie, wy się lepiej trzymajcie od niej z daleka. Ona ma taką siłę perswazji, taką umiejętność wiercenia przysłowiowej dziury w brzuchu bezbronnemu człowiekowi, że nawet ja, dorosła, zdyscyplinowana, realnie myśląca, zdrowa na umyśle osoba ugięłam się pod jej presją jak wierzbowa witka.

Rzecz dotyczyła mojego przyjazdu do Warszawy, bo w tejże mieli pojawić się również Venilka ze swoim ukochanym, w celu zażycia warszawskich rozrywek przed wyruszeniem w daleki świat ( zainteresowani zapewne znają szczegóły ich ekscytującej przygody)
Uległam, bo kto nie uległby po otrzymaniu pięciu tysięcy smsów, trzech tysięcy maili i informacji na poczcie głosowe, jednej, ale tak podnieconej i desperacko wyartykułowanej, że nie sposób było odmówić.

Podkreślam jeszcze raz, Pulpi to kobieta tajfun, powinni nazwać jej imieniem jakiś huragan, byłoby to w pełni uzasadnione. I pomyśleć, że zawsze uważałam ją za taką cichą i spokojną istotę.
Rzuciłam zatem wszystko, dzieci, męża, psa, dom i bladym świtem ruszyłam w wiekopomną podróż do Warszawy, gdzie na dworcu autobusowym oczekiwał mnie tęsknie powyżej wspomniany potworek.

I najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że nie żałuję że uległam.

Spędziłam cudne chwile, z cudnymi osobami. Osobiście wyściskałam Venilkę i poznałam jej Pawełka, ponownie spotkałam Izę-Weronikę-złotą rybkę naszą , nareszcie doznałam zaszczytu poznania Szwagierki, naszej fotoprofesjonalistki, poznałam wreszcie Andrzeja, zdobywcę Pulpinkowego serca, no i wreszcie miałam okazję do nagadania się z Pulpi.

To dopiero był maraton!
Gadałyśmy na wszelkie tematy od 09.30 dnia pierwszego do 18.50 dnia następnego, odliczając jedną godzinę snu i przerwy na kąpiel i toaletę.
Baby potrafią!

Moje biedne nauczycielskie struny głosowe, które i tak wg foniatry, u której się leczę, nadają się do wyrzucenia, doznały tak solidnego uszczerbku, że ok. godziny 5 nad ranem chrypiałam już, jak stary palacz.
I nie wierzcie, jeśli Pulpi będzie twierdziła, że to ja ją namawiałam do grzechu. Ilekroć zamykałam zmęczone powieki, tylekroć ona stawiała mnie na baczność jakimś kolejnym fascynującym tematem.
Przeżyłyśmy w nocy okropniastą burzę i tropikalny upał w ciągu dnia, szalałyśmy po Arkadii w celach zakupowych, tzn. ja szalałam, a Pulpi dogorywała w holu ( no ale jak się nie śpi w nocy?), miałam spotkanie pierwszego stopnia, oko w oko z Piotrem Rubikiem (o dziwo ekran telewizyjny wcale go nie zmienia, na żywo taki sam eteryczny blondasek).
Żal było opuszczać gościnne progi, ale niestety, wszystko co dobre szybko się kończy.

Można tylko powiedzieć- do zobaczenia za rok :)

***
Pulpi, Ty wariatuńciu, tak na całą Polskę....???


http://pl.youtube.com/view_play_list?p=D2364529BED94EA3

komentarzy [38] Komentuj z głową »
zadowolona
01.09.07 08:25, Iv
// skasuj komentarz
wiem ze nic nie zmienie, ale po prostu to bylo tak jakby mi ktos w morde dal ... :/ ehhh jakos to bedzie jeszcze nie wiem jak ale bedzie ... a co do mate to ona sama w sobie tak dziala i nie ma w niej nic nielegalnego- tak jak w guaranie tylko mata nie zawiera guarany ona sama z siebie daje takiego powera a zamowic mozna przez neta :) mozna tez kupic w sklepach zielarskich ale tak wychodzi znacnznie drozej
zakochana
01.09.07 00:07, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Ty! Byłaś tu,a u mnie nie! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
szczęśliwa
31.08.07 21:04, Łapa // .
// skasuj komentarz
Cześć.
zajęta
31.08.07 20:33, Pulpecja * Dudzinka moderator // Aaaaaaaa
// skasuj komentarz
Widze Cię :P Sorki, że nie odpisałam na SMSa, ale jakoś przyszedł pierońsko późno, a potem zapomniałam. Dzisiaj byłam strasznie zapracowana. Pokój Beci pomalowany :) Ty nawet nie wiesz jaki ona syf miała... 2 dni sprzątałam... Ale jest już fajnie :) Jutro pokażę :) Buziaki :))
nieszczęśliwa
31.08.07 20:13, ..........
// skasuj komentarz
tez bym sie do szkoly wybrala hehehe :D....
nieszczęśliwa
31.08.07 18:38, .......... // czesc
// skasuj komentarz
dzien dobry łapko moja kochanaaa co slychac?:D
sexy
31.08.07 08:56, clymenia // ,
// skasuj komentarz
dla mnie Warszawa jest niezwykła może to dlatego że mimo tłoku i szarości ja potrafiłam znaleśc takie miejsca które były zielone i zachwycały mnie swoim pieknem, moja Warszawa rózni się od twojej. plus
zajęta
30.08.07 21:44, Joanna Mela // Łapcia...dałam ciała z tym niestawieniem sie...
// skasuj komentarz
ale serio mam jakis straszny okres w pracy...do tego swoj slub za 2 tygodnie i brak garnitrta dla Roberta, mieszkanie w proszku....strasznie zaluje ze sie nie zobaczyłysmy...
zmęczona
29.08.07 23:26, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
no baaa :D dobrze ze nikt nie nagrał jak ja spiewam bo ze mnie artystka to zadna ;) [ja tak zawsze mowie. gdybym miala mozliwosc wybrania urodzic sie czy nie. chciałabym się urodzic pomimo tego ze zycie kopie w d....] :*
leń
29.08.07 22:33, green_eyes
// skasuj komentarz
na tęsknocie, Kochana...na tęsknocie. ;*
zadowolona
29.08.07 21:11, Iv
// skasuj komentarz
ponad rok :) hehe a co do maty to pije ją od 1,5 miesiaca i musze Ci powiedziec ze jest genialna, teraz mi sie skonczyla i czekam na paczke mam nadzieje ze jutro ja dostane :) zamowilam sobie pomaranczowa i cytrynowa :) hehe zobaczymy jaki ma smak, ale dziala swietnie mozesz byc zmeczona nie wiem jak a jak sie tego napijesz to normalnie sil nabierasz :)
29.08.07 19:37, slodkokwasna
// skasuj komentarz
mail posłany:) mam nadzieje ze sie z tym nie narzucam? pozdrawiam:*
29.08.07 19:32, slodkokwasna
// skasuj komentarz
pewnie ze pomogłas:) napisze zaraz krotkiego maila i wszystko ci w nim opowiem:)
zmęczona
28.08.07 20:44, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
boskie filmiki :D :D nie będę spiewała :P
zajęta
28.08.07 11:15, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
No już :D Buziaki :))))
sexy
28.08.07 09:28, clymenia // ,
// skasuj komentarz
stolica ma swój magiczny urok który potzymuja dodatkowo ludzie z którymi się ten urok "zwiedza" :)
sexy
28.08.07 09:15, lija
// skasuj komentarz
Zazdroszczę tego spotkania :-) Pozdrawiam!
zadowolona
27.08.07 13:38, pani_zuczek
// skasuj komentarz
http://www.psy.pl/zerwijmy_lancuchy/ wejdz koniecznie :)
27.08.07 10:16, slodkokwasna
// skasuj komentarz
doszło i bardzo ci dziekuje;) chyba zapisze sie do ciebie jak do psychologa. normalnie od razu inaczej mysle i inaczej czuje. jednak jak ktos wysunie dobre argumenty to nie da sie ich niczym przebic. twoja pomoc jest bardzo wazna i zastanawiam sie czy bysmy nie mogły sobie troche popisac ale przez maila. pogadac na niektore tematy?
zadowolona
27.08.07 09:46, Iv
// skasuj komentarz
a tez takie oswojene były ??
spokojna
27.08.07 08:25, szczęściara1976 // a ja bylamw Wawie na 2 dni(Buuu) tydzien temu:) i spotaklam piosenkarzynke Gąsowskiego;) Ale kurdupel z niego:)
// skasuj komentarz
ale w Wawie ciagle na kogos sie w pada-doslownie-w EMPIkuw Arkadii wpadlam an Materne:) I na rodzine Jopkowo-Kydrynska:)a co do pamietania-ja zawsze o Tobie pamietam ale myslalm ze Ty o mnie juz NIE;)Pozdrawiam
leń
26.08.07 23:23, green_eyes
// skasuj komentarz
cieszę się niezmiernie :)*
szczęśliwa
26.08.07 23:10, Łapa // .
// skasuj komentarz
Jak dla mnie to świetny znak. Mamy dużo wspólnego.
zadowolona
26.08.07 22:23, **Tosia**
// skasuj komentarz
ja kofuniam caffe maciato:D mniammmm pysznosci:P hehehe ile ja sie tego tutaj w niemczech napilam:D koffania ciotunia wie jak uszczesliwic swoja chrzesnice:P heheheh
zajęta
26.08.07 21:52, Pulpecja * Dudzinka moderator // Byłabym pierwsza, ale...
// skasuj komentarz
wrzucałam z filmem i mi wyskoczył błąd. Najgorsze było to, że ze schowka zniknęła również skopiowana wcześniej na wszelki wypadek notka. Ehh.. Buziaki :))
zakochana
26.08.07 21:10, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nieeeeeeee napiszę Ci tak! Bo jestem okrutnie zła! Zawsze i wszędzie mówiłam/pisałam, że jak spotkania sunsilkowe to mnie wołać... ale chyba ktoś mnie nie chciał w towarzystwie ;) mmmmmmmmmmm.
leń
26.08.07 20:16, green_eyes
// skasuj komentarz
ja jestem jak najbardziej za :) i mam nadzieje, ze o mnie nie zapomnisz juz NIGDY wiecej :P hehe
zadowolona
26.08.07 20:06, pani_zuczek
// skasuj komentarz
pewnie :) miłośniczkę zwierząt i tańca ;p :D +
leń
26.08.07 20:01, green_eyes
// skasuj komentarz
No pięknie! nie pomyślałaś...mam Cię ;P. a z typowaniem dolara to jest tak, że wygrałam mp4 ;]. a tam bardzo chciałam aparat ;P
zadowolona
26.08.07 18:40, pani_zuczek
// skasuj komentarz
dzieki za ostrzezenie :D
leń
26.08.07 12:12, green_eyes
// skasuj komentarz
Pulpi namawiała mnie do rzucania pracy, azebyprzyjechac do Warszawy. Czasami żałuję swoich wyborow :)
leń
26.08.07 12:10, green_eyes
// skasuj komentarz
niesamowite kobiety. :) dzięki a buziaka po jednej i drugiej stronie twarzy hehe :*
szczęśliwa
26.08.07 11:39, Łapa // .
// skasuj komentarz
Hej.
nieszczęśliwa
26.08.07 11:38, .......... // ..
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaa widzisz bylo powiedziec mam pompke do matereaca przeslala bym:D cmokkkkkkkkkkkkk
zadowolona
26.08.07 11:33, **Tosia**
// skasuj komentarz
czy ja tam widze caffe macciato czy siakos tak sie tp pisze :P hehehehe mniammmmmmmmmmmmmmmmmm :D
zakochana
26.08.07 10:47, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jejuuuu i Ven tak pięknie wyglądała, opaliła się i zapusciła włosy jejuuuuuuuu. ;((((
zakochana
26.08.07 10:46, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kurrrrrrrrwaa... że tak brzydko powiem ;( żeee mnie tam nie byłooooooooooooooooooooooooooo! ;( trzeba było powiedzieć, że się spotykacie to bym wzięła 3 dni wolnego pod rzad i wpadła. Jeju :( Czterołapa obraziłam się!
26.08.07 10:24, slodkokwasna
// skasuj komentarz
napisałam ci prywatna wiadomosc, prosze o pomoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)