niedziela, 5 grudnia 2010

01.09.07 // idzie nowe :)


No to cóż.
Można oficjalnie ogłosić koniec wakacji.
No wiem, wiem, studentki krzykną z oburzeniem: jaki koniec!
Lud pracujący zawoła: phii, praca? Już dawno zapomnieliśmy o urlopie. Ale uczniowie i nauczyciele smętnie przytakną: taaa, koniec wakacji nastąpił.

Trudno, taka kolej losu. Teraz przez 10 miesięcy będę sie ogrzewać wspmnieniami z wakacji i cierpliwie czekać na kolejną wiosnę, kolejne lato, chociaż tak właśnie życie przemija...

Najbardziej dobija mnie zbliżająca się monotonia dnia codziennego.
Znowu nastąpią te same czynności...dzień za dniem...zaspane spojrzenie w lustrze, mycie ząbków, czesanie włosków, ubieranie, ścielenie łóżka, te same schody w dół i znów w górę, ten sam autobus po tej samej trasie, te same twarze, te same problemy, te same pytania, powtórka z rozrywki.
Życie to schematy, z których rzadko rezygnujemy. W sumie tak jest łatwiej, prościej, wygodniej, ale ile czasu można jeść mdłą papkę?

Dlatego wakacje są tak uroczą odmiennością życia.
Chwilą, w której można spokojnie przespać dzień, można wyczarować na głowie najbardziej absurdalną fryzurę, można zaplanować coś szalonego lub bez żadnych planów, znienacka wyjechać, gdzie pieprz rośnie i to jest cudne, ale też nie na długo, bo ile czasu można jeść nawet najpyszniejsze lody? ;)

* * *

moja tajemnicza konkursowa zacieniona fota- http://www.sunsilk.pl/app/oneContestPhoto?photoId=1555


* * *

Dzisiaj wraca moja Dorotka! Ale się stęskniłaaaaaaaaam :))))))))))


komentarzy [22] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
09.09.07 16:04, .......... // pozdrowionkaa:D
// skasuj komentarz
czesc łapkoo maaa:D jak tam pierwsze dni w szkole??:D:D:D:D
zakochana
06.09.07 19:09, Nieodkryta Tajemnica...
// skasuj komentarz
Zawsze można umilać sobie życie w trakcie tak trudnych chwil. Liczy się pozytywnie nastawienie. Nie powinno się zauważać tej przygnębiającej szarości - bo i po co? Skoro to ona wpędza nas w tak podły nastrój. Pozdrawiam i życzę mimo wszystko kolorowych chwil.
smutna
05.09.07 19:47, hari
// skasuj komentarz
ja sobie nie wyobrażam powrotu do pracy. właśnie przez te schematy. brrr.
zadowolona
05.09.07 18:20, Iv
// skasuj komentarz
Sliczne fotki :)
leń
05.09.07 13:59, ...........
// skasuj komentarz
ja też mogę powiedzieć smętnie że już koniec wakacji :{
zakochana
05.09.07 10:40, xyzddd moderator
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaa to ja! to ja donia! steskniłam się za Toba chudzielcu :D
szczęśliwa
04.09.07 09:00, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no własnie trzeba mi było wybrac zawód nauczyciela:) wy to macie przez całe zycie sielanke:) tyle wolnego:))))
spokojna
03.09.07 14:37, szczęściara1976 // no tak
// skasuj komentarz
to ja na tej fotce:)
spokojna
03.09.07 14:33, szczęściara1976 // hejka
// skasuj komentarz
dlatego ja nie oszukuje w konkursach:) jestem za uczciwa i dlatego czasem nie wygrywam:)
spokojna
03.09.07 09:32, Melinda
// skasuj komentarz
Monotonia, takie życie, chyba trzeba po prostu jakoś je ubarwić, mnie nie zawsze sie udaje :)+
szczęśliwa
02.09.07 13:05, Łapa // .
// skasuj komentarz
Łapa to bardzo inteligenty pies, trochę leniwy az mało podobny do niektórych psów no i oczywiście bardzo pomocny. Potrafi pilnować porządku. Zapomniała bym o najważniejszym to mój przyjaciel najlepszy i obrońca.
leń
01.09.07 16:19, Bourjois // .
// skasuj komentarz
mam prośbę :) http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4269936 <----- jeśli los tych kociaków nie jest ci obojętny to może znajdziesz tu coś dla siebie i zalicytujesz ? można także przekazać zakupiony przedmiot do ponownej licytacji, nie pokrywa się wtedy kosztów transportu. Liczy się każda złotówka ;p
sexy
01.09.07 12:51, clymenia // ,
// skasuj komentarz
oj napewno nie będzie takiej samej monotoni, bo każdy kolejny dzień jest niespodzianka, bo nigdy nie weiadomo co tak naprawde się przytrafi.
spokojna
01.09.07 12:32, holiday
// skasuj komentarz
studiuję japonistykę - więc chciałabym pracować jako tłumacz :)
zadowolona
01.09.07 11:48, Iv
// skasuj komentarz
no pewnie za jakis czas tez tak bede myslala, narazie musze to jakos przebolec .. ehhh
leń
01.09.07 11:33, Wyrzeźbiona Z Czekolady
// skasuj komentarz
na szczęście mnie akurat mundurek omija już... :D ha :D a ta torebka na głowie to dlatego że kolezanka mnie wfarbowała...ale nie wiem po co mi założyła torebkę na głowe :D
nieszczęśliwa
01.09.07 11:28, ..........
// skasuj komentarz
i jeszcze jeden plus minusow dzis mamy sobote jeszcze 2 dni wiec co tam wakacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
leń
01.09.07 11:22, Wyrzeźbiona Z Czekolady
// skasuj komentarz
i ja też smętnie przytaknę: taaa
nieszczęśliwa
01.09.07 11:22, ..........
// skasuj komentarz
jak tak samo inny autobus inni ludzie wymyte schody pasta innego smaku lub wiecej w tubce inne spojrzeia bo po wakacyjne wlosy mozna inaczej zaczesacD:..autobus moze jechac wolniej kochana nie ma dwuch tych samych dni inocy ...kazda chwila jest inna Życie to nie schematy...no to sie postawilam belfrowi hahahah ty i tak masz cudnei twoje wakacje to 2 miechy:P:P cmokk na nowe dni wrzesnia:D..
spokojna
01.09.07 11:13, holiday
// skasuj komentarz
no pięknie tam, rzeczywiście... Może kiedyś się wybiorę i też trafię do raju :D a z teatrem nie wiążę przyszłości... będę to kontynuować jedynie jako hobby... Pracę chciałabym raczej w swoim zawodzie...
spokojna
01.09.07 11:13, holiday
// skasuj komentarz
no pięknie tam, rzeczywiście... Może kiedyś się wybiorę i też trafię do raju :D a z teatrem nie wiążę przyszłości... będę to kontynuować jedynie jako hobby... Pracę chciałabym raczej w swoim zawodzie...
spokojna
01.09.07 11:04, holiday
// skasuj komentarz
hehe, jako studentka spełnię Twoje oczekiwania.... jaki koniec? ;)))) pozdrawiam ! PS. gdzie to zdjęcie jest zrobione? ładnie tam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)