niedziela, 5 grudnia 2010

06.08.07 // w planie wakacjowanie

Ech, mogłam zacząć od beztroskiego jakgdyby nigdy nic powitania, od udawania, że niby nic się nie stało, ale chyba jednak trącało by to obłudą.

Z obawą, niepokojem, pokorą, uczuciem zawstydzenia wręcz zaglądam tu do was.
Czuję się jak zdrajczyni.
Kochałam przecież to miejsce, więc dlaczego? Dlaczego coś we mnie pękło? Co podcięlo mi skrzydła? Co powoduje, że palce nie chcą wystukiwać na klawiaturze www.sunsilk.pl ?
Jestem obecnie wobec sunsilka taka wierząca niepraktykująca, jest tak bo ...bo nie jest inaczej.

Obiecałam sobie, że wakacyjny czas będzie możliwością powrotu do sunsilkowa, może już nie tak szalonego, tak ekspansywnego, tak ingerującego w moje życie, ale zawsze.
Minęła połowa wakacji, a ja dopiero za moment przystopuję, otrząsnę się z letnich emocji, których doświadczyłam, osiądę, wyciszę, pobędę tylko dla siebie (ha, ha, to akurat nie możliwe w rodzince).

Czytam wasze beztroskie wakacyjne notki i tak błogo mi się robi na sercu. To jednak dobry czas, długo oczekiwany, wypragniony, dlatego tak cenny po całym roku pracy. I dlatego tak szybko się kończy, żeby sie nie znudził, nie zmonotonniał, nie spowszedniał.

Buziaki dla wszystkich, którzy nie mają mi za złe mojej banicji i dla tych co mają, też, a niech tam ;))))



komentarzy [28] Komentuj z głową »
nieszczęśliwa
26.08.07 00:16, ..........
// skasuj komentarz
czesc łapko nei spisz jeszce?..
zmęczona
21.08.07 09:00, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
pamietam pamietam jakbym mogła zapomniec :)
zajęta
20.08.07 22:03, hubik // Pochwalipiętuję się
// skasuj komentarz
jak tylko znajdę trochę czasu na uporządkowanie zdjęć. Jest ich parę z urlopu. Od dwóch tygodni dochodzą te zapisane cyfrowo. Teraz to i kilkanaście zdjęć dziennie mam zapisanych. Brak tylko czasu na ich selekcję. Pozdrawiam w tonacji wkacyjno - jesiennej. ;-) Bo od jakichś dwóch tygodni zaczyna już mi jesienią zalatywać. Szczególnie w sobotnie popołudnie na działce. Ech... czekam tylko na kolory. +
spokojna
20.08.07 12:11, lovelka
// skasuj komentarz
No proszę, a ja nie wiedziałąm nic o tej notce. Ja też nie jestem tu tak jak kiedyś całą duszą, ale nie mogę zostawić tego miejsca. Resztą napiszę ci na maila, zaraz się zabieram do napisania;]
zakochana
20.08.07 00:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
;** no właśnei z czekolady! Wiem, przeginają z cenami. Alee była pyszna mmmmmmm
zajęta
20.08.07 00:08, Moniaa
// skasuj komentarz
Hehe dobry pomysł z tym Narodowym Świętem Lenia:D Ale wtedy byłoby tylko raz w roku:P A ja je mam co najmniej raz na tydzień:P (no, oczywiście jak mam wakacje:P) buzki:* ;)
nieszczęśliwa
19.08.07 23:16, ..........
// skasuj komentarz
łapko jak tylko bedziesz miala ochote zapraszam :Dto nie tak dalekoo:D
nieszczęśliwa
19.08.07 22:42, ..........
// skasuj komentarz
szkoda :D..ale jesli kiedys bedziesz miala chec serdecznie zapraszam!!!!:Dale bylo by superr
nieszczęśliwa
19.08.07 22:31, ..........
// skasuj komentarz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa łapka na lini swietujmyy!!!:D hehe czesc kochana a wakacje sie koncza buu brat mi dzis juz pojechal i nie mam z kim poklachac noca na balkonie az spi bo do pracy a jaaa sie nudze :D
zajęta
19.08.07 14:02, bababafsdfgsdgfsda
// skasuj komentarz
fajnie ze sobie odpoczelas - od pracy, od sunsilka i od tego wszystkiego od czego chcialas odpoczac:) Buziaki
leń
18.08.07 15:35, green_eyes
// skasuj komentarz
;))
sexy
18.08.07 12:26, clymenia // ,
// skasuj komentarz
jako powrót miałam na myśli częstsze bywanie.
spokojna
18.08.07 11:06, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
to odpoczywaj mamuśka, nalezy Ci sie :) mam nadzieje ze mimo to ze tutaj wygaslas troszeczke w zyciu dalej jestes takim szalenczym wariatem ;) pozdrawiam gorąco ;*;*;*
nieszczęśliwa
18.08.07 10:30, .......... // :D
// skasuj komentarz
o w morde jeza:D.... moja łapkaaa:D kochanaaa nie ma cie nie ma i nas:d... w wakacje zawsze tak jest a i nei tylko podpre sie slowami zabki i zgodze sie z nia w 100% a szkoda.... cmokusie łapkoooooooo maaaa:D
szczęśliwa
16.08.07 02:05, Beacia i jej trójeczka // Ech
// skasuj komentarz
Jak zwykle wiesz wszystko co chciałabym powiedzieć o sobie :P. Masz telent do ubierania emocji w słowa a to nie jest łatwe. Napisz coś ,myślę że dla wielu byłaby to emocjonująca lektura. Pozdrawiam :*
leń
14.08.07 15:42, green_eyes
// skasuj komentarz
;). nie spotykałam Cię w Olsztynie, na sunsilkowie też nie...już się bałam, bałam, ze o nas zapomniałas! ;*
sexy
13.08.07 09:07, clymenia // ,
// skasuj komentarz
zawsze jest czas żeby powrócić.
spokojna
08.08.07 14:32, szczęściara1976 // mnie
// skasuj komentarz
mnie tez tu prawie nie ma;)
szczęśliwa
08.08.07 09:19, Żabka moderator // :)
// skasuj komentarz
każdy wie co czujesz bo połowa z nas czuje to samo. moze dlatego nie chce sie wystukiwac www.sunsilk.pl bo nie jest on juz taki sam jak kiedys, moze dlatego ze ludzie których sie lubiło i nadal lubi juz tu zagladaja 'od świeta'. ja opusciłam się w sunsilkowaniu właśnie z tego powodu.
zmęczona
07.08.07 11:11, ....
// skasuj komentarz
o wróciła pani z białym kułatym piesiem ;D więc może nie tylko duchowo tu będziesz :]
zadowolona
07.08.07 11:03, iwonne
// skasuj komentarz
heeeeej ruudzia! coś mnie dziś natknęło na odwiedziny ;> jak pewnie zauważyłaś też mnie tu nie ma za wiele. ale tyle się dzieje... zresztą to nie jest wytłumaczenie. nastapił przesyt sunsilka i zniknęłam ;> jestem już mgr, dostałam fajną pracę, przyjęłam oświadczyny, zaplanowaliśmy wesele i ślub i remont mieszkania, obecnie urlop, wakacje, jedno wesele za mną, kolejne przede mną, dzieje się ;> ściskam mocno paaaaa ;*
zakochana
07.08.07 10:19, elninio
// skasuj komentarz
Czekałam i się doczekałam! :) :* + pozdrawiam cieplutko :)
zmęczona
07.08.07 08:51, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
dobrze cię tu widzieć :)
zajęta
07.08.07 07:36, Joanna Mela // Kochana!
// skasuj komentarz
Jak mogłaby cię winić ta, która sama zgrzeszyła? ja juz też rzadko tu zagladam, ale jednak zaglądam. Cos mnie tu nadal trzyma, ciesze sie jak głupia gdy zobaczę, ze zaktywizował sie ktoś ze starej gwardii, śledzę (choć nie zawsze piszę) jak rosnie synek Nieistotnej....
zajęta
06.08.07 23:44, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))
// skasuj komentarz
No to buźka na dobry początek sierpnia :D
zakochana
06.08.07 23:22, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jaa nie mam Ci nic za złeeeeeeeee:Dd cuidownie, że jesteś!:))) /// ja mam 3 dni wolnego od jutra i baaardzo mnie to cieszy ;D miałam cięzki weekend w Vero Modzie (zwłaszcza dzisiejsza dostawa towaru ) kurde ile roboty!:D ale kocham moją pracę!!!:DDD
zajęta
06.08.07 23:17, Moniaa
// skasuj komentarz
Demi wygląda wręcz anielsko :)
zajęta
06.08.07 23:16, Moniaa
// skasuj komentarz
Witaj ponownie więc :) pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)