niedziela, 5 grudnia 2010

25.12.09 // świąteczny błogostanie trwaj!

Oto ja, leżę na kanapie wyspana, rozleniwiona, z laptopem na kolanach, psim łepkiem na stopach i perspektywą mnóstwa wolnego czasu do dowolnego wykorzystania w najbliższej przyszłości.
Dobrze mi.
Nareszcie.
Jak ja o tym marzyłam, o tej błogiej chwili lenistwa, nic nie robienia, niczym się nie przejmowania, nie starania, nie przygotowywania, nie dopinania na ostatni guzik.
Doczekałam!
Do tego doszło błogie szczęście rodzinnego, świątecznego nastroju. Miło, ciepło, przytulnie, brzuch (prze)pełny, Mikołaj dopisał, i wszystko o czym tylko pomyślę też.
Sielanka normalnie.
I oby coś zaraz nie pieprzło, bo podobno nie dobrze, jak za dobrze. Ale cieszmy się chwilą tu i teraz.

I pomyśleć, że jeszcze dwa dni temu chciałam napisać, że odezwę się, jak odzyskam radość życia. Jak niedużo jednak potrzeba maluczkiemu do błogostanu.
Pozdrawiam Was świątecznie i życzę przede wszystkim świętego spokoju.


komentarzy [16] Komentuj z głową »
zakochana
04.01.10 12:50, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no no! I tak trzymać Beatko!!! :D fajna ta Twoja Demi! :D moja czarna kocica śpi na mojej stercie notatek, głuptas jeden wr wr :P za godzinę wychodzę na zajęcia i znowu do wieczora. Nie znoszę tego planu zajęć. Ale petycja poszła, żeby ostatni semestr studiów dali nam lepszy, a nie, że moja oligo grupa na końcu, po wszystkich! :> oj trzymaj kochana kciuki za mnie w środę i w czwartek! :) konieeeecznieeeee! Całuję i życzę wszystkiego naj w tym miejmy nadzieję, lepszym roku :*
zadowolona
03.01.10 22:46, pani_zuczek
// skasuj komentarz
a jak sylwester ? masz foty fajerwerkow - pochwal sie :)
spokojna
02.01.10 23:53, KiniaM
// skasuj komentarz
Demi to jeszcze nie taka staruszka :) Nasza Mika [ pudelek miniaturka] ma już 14 roczek :)
spokojna
02.01.10 23:47, KiniaM // /
// skasuj komentarz
Buziak w Nowym Roku :*
zajęta
01.01.10 16:05, Lilinka
// skasuj komentarz
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)
zajęta
29.12.09 10:30, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))
// skasuj komentarz
Jak tam "międzyświęta" ? W porządku masz nastrój ? No ja myślę, że tak :) Buziole posyłam :)))
samotna
27.12.09 17:54, Maślak
// skasuj komentarz
Proszę nie sugerować się ilością wpisów, bo teraz to dopiero ja mam zaległości :P ! Ale tak to niestety jest, że Sunsilk to dla mnie zabawa i przyjemność, a przyjemności są ciągle na końcu... Zastanawiałem się czego z okazji tych świąt mogę Pa ... tfu zapomniałem :), Tobie życzyć . Po przeczytaniu wpisu chyba najlepsze będą słowa piosenki: "TRWAJ ! CHWILO TRWAJ ! JESTEŚ TAKA PIĘKNA !" Życzę zatem by ta chwila błogostanu z Sunowego wpisu trwała przez cały nadchodzący rok ! I przynajmniej o jeden dzień dłużej ;) Ukłony ciepłe !:)
zajęta
27.12.09 12:43, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to kojarzysz, ciesze sie, a jak mniej wiecej to wyglada czasowo? ile zajmuje czasu dojazd od ciebie do Likuz? Bo ja jak narazie Olsztyna nie znam wogole
zajęta
26.12.09 21:34, Lilinka
// skasuj komentarz
Połknęłam bakcyla :) A co do pogody to dziś rano wyjrzałam przez szybę z widokiem na staw i przez moment (z braku okularów na nosie) miałam wrażenie, że kaczki na stawie są. Jak się potem okazało, to było przywidzenie, ale nie zdziwiłyby mnie nawet łabędzie... Tak ciepło.
zakochana
26.12.09 21:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
zauważam, że ostatnimi "wpisami" wiele mamy wspólnego :D coraz więcej rzekłabym!!! :D ja niestety lub też stety jestem niewierząca... przyznaję się do tego otwarcie, bo nie uważam tego za jakiś powód do wstydu. Atmosfery świąt nigdy nie czułam, w moim domu przy moim nienormalnym ojcu nigdy nie dało się czuć innej atmosfery poza skrajnymi radością- strachem. Ale w moim domu będzie inaczej, po mojemu. Mama będzie szczęśliwa i siostra. A ja już w czerwcu tuż po obronie zacznę na nowo, w Krakowie z ukochanym, o! :))) oj Beatko, spotkałabym się z Tobą, pogadała, pośmiała, o! :) Całussssy! :* krzyknij no jak kiedyś będziesz w stolicy to może i ja się tam udam wtedy!Muassss:*
zakochana
26.12.09 09:32, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
co Domi ma takie rude wokół ust? :P to już broda czy jadła coś? :P:P:P ciesze się, że pomogłam :* nie dziękuj! Ja od tego jestem!!! :D uwielbiam czuć się potrzebna. Czuć, że komuś coś daję.. bez tego, jakby mnie nie było! Całuję i życzę wypasionego wypoczynku! :D
zajęta
25.12.09 20:25, **Kirke**
// skasuj komentarz
przypomnialam sobie to LIKUZY, kojarzysz teraz?
zajęta
25.12.09 20:19, **Kirke**
// skasuj komentarz
zapomnialam nazwe dzielnicy, to domki jednorodzinne dosc bogate, niedaleko jest market Rast
zajęta
25.12.09 18:36, Lilinka
// skasuj komentarz
Piękną masz psinę :) Pozdrawiam ciepło i świątecznie.
leń
25.12.09 16:57, green_eyes
// skasuj komentarz
Ah Łapa, jak Ci dobrze....:) buziaki świąteczne:*
zajęta
25.12.09 16:30, **Kirke**
// skasuj komentarz
kojarzysz ulice Fiołkową? tam wlasnie nocowałysmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)