niedziela, 5 grudnia 2010

15.11.09 // zasnąć...

Zakopałam się w gawrze, skuliłam, wtuliłam nos w ciepłe futro i zasnęłam. Śniłam o cieple, słońcu, jasnym niebie i wolności.

Brzydko...
mokro...buro...

Drzewa stoją łyse, nie zimno im?

Lasek koło mojego bloku, podtopiony błędną, bezmyślną działalnością twórców nowego osiedla domków jednorodzinnych właśnie ulega zagładzie.
Najpierw drzewa cierpiały w powolnej agonii gnijąc w milczeniu.
Jedno zemściło się opadając na zaparkowany w pobliżu samochód.
Teraz ludzie nie mogąc patrzeć dłużej na swoje absurdalne dzieło, zasypują powstałe bajorko, wyrywają i wywożą brzozowe trupy.

Świetnie, powstanie nowe miejsce na kolejny parking.

Po co komu drzewa.
Po co komu wieczorne i całonocne koncerty żab rechocących latem swoje kołysanki.
Co kogo obchodzi, że całe stado dzikich kaczek pozostanie bezdomne.

Górą cywilizacja.

Górą człowiek.

komentarzy [15] Komentuj z głową »
zajęta
24.12.09 11:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
posluchalam cie i tez zaczelam tworzyc archiwum swojego bloga w Wordzie na wypadek likwidacji sunsilka, Pozdrawiam zyczac zdrowych i udanych Swiat Bozego Narodzenia.Plusik
zajęta
17.12.09 00:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
Bede w ten weekend w Olsztynie na szkoleniu
szczęśliwa
03.12.09 14:29, Ćma
// skasuj komentarz
ciesze sie ze mieszkam na wsi w dodatku nad morzem, u moich rodzicow, tam jest pieknie na prawde,mimo iz wszedzie daleko czy do miasta czy do lekarza badz apteki jednak warto :) lasy,pola drzewa, maly ruch,male domki, poprostu pieknie
zajęta
01.12.09 23:00, bdagusia // .
// skasuj komentarz
Dlatego tak uwielbiam wracać do domu, las, staw, strumień... rano budzą Cię ptaki wieczorem zasypiasz przy świerszczach... a zimą, zimą jest lodowisko i wygibasy kota na nim, jest skrzypienie pod stopami i duuuuużo śniegu do odśnieżenia bo tam już żaden pług nie daje rady... I lubię Warszawę- nie powiem, ze nie ale wracać w tamto- MOJE- miejsce będę zawsze!
zakochana
01.12.09 22:55, Frage
// skasuj komentarz
wirus sunsilkowy opanowany wróciły zdjęcia i notki!:) jupiii
zakochana
01.12.09 22:55, Frage
// skasuj komentarz
ostatnio zaczęłam pisać znów:) Marzenki nie znam:( czami jest gorzej żeby później mogło być lepiej:)
zakochana
29.11.09 16:32, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
znaczy się nie tak deszczowo;p nie wiem czemu mi się ze śniegiem skojarzyło ;p
zakochana
29.11.09 16:32, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
hello ;) jak tam pogoda,chyba juz nie tak snieznie?:)
spokojna
24.11.09 22:57, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Nawet w Warszawce mam jeszcze swoje dzikie ostępy i chaszcze , jest tam dziki sad i trawka do połążenia , pod samym nosem :) ale słyszałam, że mam tam wyrosnąć stacja metra do 2012 :(
zakochana
24.11.09 22:53, Frage
// skasuj komentarz
niestety nie każdemu zależy na zieleni ja ja uwielbiam i też mnie męczy to ciągle wycinanie tylko po to aby powstał kolejny blok:(
zakochana
22.11.09 18:25, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ech kochana kochana... zły nastrój się Ciebie trzyma! A fe a fe! Wyganiam!!!!!! i Ciebie tulę mocno! :*
zajęta
22.11.09 13:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
Co tam u ciebie kochana slychac? tez niezbyt czesto tu sie pojawiasz...........pozdrawiam
zadowolona
17.11.09 23:17, pani_zuczek
// skasuj komentarz
okropni sa ludzie. ja też sie dziwiwlam jak sasiad wycial sad tyle lat mu nie przeszkadzaly drzewka a ty nagle kupil sobie zabaweczke i sie bawi maly chlopiec :/
zakochana
17.11.09 10:40, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
świat niby idzie do przodu. aut coraz więcej na osiedlach budowanych w czasach komuny i przed, kiedy auto miał mało kto... miejsc za mało, za mało wszystkiego ludziom ciągle. Zapominają, że miejsce na wyciszenie... miejsce, które odfiltruje nasze ohydne powietrze to właśnie drzewka, natura... to śpiewające ptaszki i długie spacery po oszronionych polach nieopodal lasów... brak mi takich miejsc okropnie! Zwłaszcza w moim mieście... parki mam dwa z czego jeden całkowicie "udekorowany" przez pseudo architektów. Pfff szkoda słóóóóóóów. Całuję kochana :* i nadzieję mam, że dni jeszcze zrobią się ciepłe i choć trochę polsko- jesienne w tym roku... choć ja i tak jesieni nie znoszę. Byle do lata!!!!!!!!! :)
spokojna
15.11.09 16:46, KiniaM // ,
// skasuj komentarz
Przykro mi ..... Ja też wspominam nieistniejące już zielone ostoje mojego życia ...........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)