niedziela, 5 grudnia 2010

22.09.06 // ona jest zmęczona...

No i proszę na nią popatrzeć, po dwóch tygodniach wakacyjny zapas energetyczny powoli zaczyna ulegać wyczerpaniu.
Po zaledwie dwóch tygodniach.
Wystarczyło kilkanaście intensywnych dni, kilkudziestoosobowa gromadka absorbujących dzieci, natłok, emocji, wrażeń, zadań do wykonania, codzienna pobudka o 5.00 przez ostatnich pięć dni, aby poczuła się, jak sflaczały, przekłuty balonik.

Jest zmęczona, znowu jest zmęczona, nienawidzi tego stanu, ale jest bezsilna wobec słabości ludzkiego organizmu.

Czemu człowiek to taka krucha istota? Taka niedoskonała, słabowita, mdła, byle jaka...

Trudno sobie wyobrazić o ile świat byłby doskonalszy, gdyby człowiek nie musiał marnować energii na odpoczynek, sen, walkę z chorobami, gdyby odpoczynek był tylko przyjemnością , a nie potrzebą.

Czasami chciałaby być nadistotą, czarodziejką z księżyca, mutantem, superwomenką, bożycą, królowcem, czymkolwiek, byleby tylko władać własnym ciałem, a nie na odwrót.

Aby po pięciu godzinach snu, całym dniu pracy, przytarganiu siat z zakupami, wykonaniu misji kuchennych, porządkowych, pielęgnacyjnych, mieć jeszcze siły na uśmiech, miłe słowo, chęć rozmowy wobec męża , dzieci i wszelakich stworzeń domowych.

Aby nie zmywać w łazience całodziennego zmęczenia i krokiem zombi kierować się do łóżka,
by nie rzucać bezwładnie obolałego ciała i zapadać w szybki sen, jak po naciśnięciu wyłącznika ruchu w maszynie z jedyną myślą krążącą w zmęczonej świadomości: "kocham geniusza, który wymyślił łóżko!",
by nie przesypiać nerwowo krótkiej nocy w niezmiennej, embrionalnej pozycji,
by nie zrywać się z rana z wrażeniem, jakby się wcale nie spało,
by nie powielać kolejnego dnia schematu walki z własnymi niedoskonałościami.

Marudzi, bo co jej pozostało,
ale to fakt, że nie lubię kiedy nie ma wieczorem siły na uśmiech.

Łapa, Ty weź się w garść!!!





komentarzy [75] Komentuj z głową »
25.09.06 19:07, aniechta
// skasuj komentarz
Sto lat sto lat... wszytskiego najlepszego cztery-łapy :)
sexy
25.09.06 18:52, Chilli
// skasuj komentarz
Wsyztskiego najlepszego z okzaji urodzin, choć coprawda nie wiem nawet których, no ale liczą się intencje
sexy
25.09.06 18:27, Kinia 21
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek:)
nieszczęśliwa
25.09.06 18:27, .......... // @----------------------->-------------------------
// skasuj komentarz
Dla Ciebie wszystkie cuda tego świata... Dla Ciebie ciepło słonecznego lata Dla Ciebie gwiazdki, co błyszczą na niebie Dla Ciebie nutki w ptaszków śpiewie Dla Ciebie kwiatki kolorowe I marzenia deserowe... Dla Ciebie wszystko co zapragnie dusza Bo jesteś Aniołkiem, który wciąż do radości nas zmusza!:) 100 lat moja lapkoo:)
smutna
25.09.06 18:17, sylwccciaaa
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:):)
zmęczona
25.09.06 17:17, Oliwcia
// skasuj komentarz
Łapko spełnienia marzen :*
zakochana
25.09.06 17:08, Canonera
// skasuj komentarz
wszystkiego naj najlepszego :*
szczęśliwa
25.09.06 16:55, Żabka moderator
// skasuj komentarz
Lovelko Łapka chciała sie odmłodzić i kazdy sie nabrał!! No nie każdy!! hehehe
spokojna
25.09.06 16:54, lovelka
// skasuj komentarz
Nie oszukuj:P. Urodziłaś się miesiąc temu:P.
zadowolona
25.09.06 16:44, 4maleeena
// skasuj komentarz
Buziaki urodzinowe! Sciskam Łapkę za łapkę i spełnienia marzeń życzę! I urodzinowego plusiarza daję ;-+
zmęczona
25.09.06 16:42, rogalska
// skasuj komentarz
sto lat sto lat, wszystkiego co naj naj naj!
spokojna
25.09.06 16:34, *LaUr-a*
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepszego!!!!!! ^^
zadowolona
25.09.06 15:52, PrettyWoman // 100lat 100lat
// skasuj komentarz
Duzo zdrówka, szczęścia pomyślności i wogóle wszystkiego co Ci się marzy :)
spokojna
25.09.06 15:07, Martita^
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego :)
zajęta
25.09.06 14:36, *Iskierka*
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego :)
spokojna
25.09.06 14:12, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no Łapa,Łapa :) Ty weź sie w garść i ucałuj Demi :) co by sto lat i dłużej :) cieszyła nas :))))) ;*
spokojna
25.09.06 14:01, *crazy angel
// skasuj komentarz
wszystkiego naj naj naj:*:)
szczęśliwa
25.09.06 13:56, Margie
// skasuj komentarz
Sto lat słoneczko:DDDDNie rozpisuje sie bo sama najlepiej wiesz czego sobie życzyć:Dmuuuua
zakochana
25.09.06 13:49, Myszunia // Hejka!
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego!!!! Dużo zdrówka i szczęścia no i miłości nie może zabraknąć. Buziaczki ;*
spokojna
25.09.06 13:44, KiniaM // Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin ....
// skasuj komentarz
100 lat i fury pieniędzy , pociechy z synka i po spełnienia marzeń i pragnień.....
spokojna
25.09.06 13:28, szczęściara1976 // Wszystkiego naj
// skasuj komentarz
ze szczerego serducha dla Ciebie:)))
szczęśliwa
25.09.06 12:14, Beacia i jej trójeczka // Kochana
// skasuj komentarz
czytałam wpisik Żabki że Twoje urodzinki były 25.08 no ale widać system coś pokręcił więc przyjmij te życzenia za spóźnione ale szczere,a z racji tej że nie mogłam się tu dostać wcześniej chyba wybaczysz mi tą małą wpadkę,na imieninowe też już zapóźno pewnie obchodzisz tak jak ja 6.09.Pozdrawiam.
szczęśliwa
25.09.06 12:05, Beacia i jej trójeczka // No i masz plusa
// skasuj komentarz
w prezencie urodzinowym.
szczęśliwa
25.09.06 12:03, Beacia i jej trójeczka // 100 lat ,100 lat ............
// skasuj komentarz
Z bukietem róż do Ciebie przyjść nie mogę:( By złożyć Ci życzenia! Lecz wzywam los i proszę go. Niech spełnią się dziś, Twe najskrytsze marzenia. Jak co roku o tej samej porze, każdy Ci życzy co tylko może. Więc i ja korzystając z tej sposobności. Życzę Ci mile szczęścia i radości. By to o czym marzysz się spełniło! A to co kochasz... TWOJE Było!
zajęta
25.09.06 12:00, **Kirke**
// skasuj komentarz
Kochana czterolapko z okazji urodzin wszystkiego najlepszego, spelnienia marzen, mnostwo prezentow i czego sobie tylko zyczysz, buziaki
spokojna
25.09.06 11:51, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Stooo lat ;D. Buziooooole:*
zakochana
25.09.06 11:49, Maduixa // Wszystkiego najlepszego
// skasuj komentarz
z okazji urodzin czterolapko!
samotna
25.09.06 11:35, *słonek*
// skasuj komentarz
sto lat :) ale ślicznie lezy niunia :D
zajęta
25.09.06 11:29, _brunetka
// skasuj komentarz
wszystkiego naj :*
sexy
25.09.06 10:16, Pinkie
// skasuj komentarz
Wszystkieeeeeeeeeeego NAJ!!!!!!
zadowolona
25.09.06 09:54, pani_zuczek
// skasuj komentarz
hej wszystkiego naj...
zajęta
25.09.06 09:47, LULU
// skasuj komentarz
ten wpis jest taki prawdziwy jakbym swoje życie widziała...wszystkiego najepszego:) pozdrawiam
25.09.06 09:25, Plapla // Łapka....duuuużo energiii
// skasuj komentarz
na jakies 100 lat intensywnego życia i sunsilkowania:)....
szczęśliwa
25.09.06 09:15, Żabka moderator // HA!!! HA!!! HA!!!
// skasuj komentarz
Ludzie Nasza Cztero - Łapka przyszła na świat 25.08 o godzinie 19.00 Czy aby wszyscy czytaja uwaznie notki?? DZIŚ NA 100 % nie ma urodzin!!!!!!!!!!!!!!!!!! chyba urodzinki Demi dziś są, a nie Łapki. ha ha ha ha ha..
sexy
25.09.06 09:09, clymenia
// skasuj komentarz
Sto lat! sto lat! niech żyje, żyje nam ! :)
leń
25.09.06 08:52, ........... // .
// skasuj komentarz
wszystkiego najlepszego, spelniania marzen, sto lat !
zajęta
25.09.06 07:42, Joanna Mela // Łapko Kochana!
// skasuj komentarz
Nie mam czasu zbyrt wiele na sunsilka, ale jakzebym miała nie wpaśc z życzeniami? Obyś nigdy wiecej do szpitala trafić nie musiala - ani jako pacjent, ani jakon odwiedzajaca. Obyś zawsze miała w sobie tas cudowna umiejętnośc Polyanny, czyli wypatrywania pozytywów w negatywie. I obyś zawsze była usmiechnieta, szczęsliwa i trzymała reke na pulsie swojego fantastycznego zycia :)
25.09.06 07:30, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
AAAaaaaa Cztery litery!!! Wszystkiego najukochańszego;* Zdrowia, szczęścia, radości, ciapła, pociechy z pociech, itd! Sto lat sto lat niech zyje cztero łapka nam!! Nieeech żyje nam!!
spokojna
25.09.06 07:29, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
spełnienia marzeń...i zdrówka...jak to będzie to bedzie wszytko!!!!!!!!!!
leń
25.09.06 07:15, green_eyes
// skasuj komentarz
to chyba urodziny Demi, tak? :)
zakochana
25.09.06 06:39, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
Sto lat sto lat niech zyje zyje nam:**:*:*::*:**::*:**:*:*wszystkiego naj slonko:*:*:*:*
25.09.06 01:46, juz nie tu.
// skasuj komentarz
Czterolapka dzis sobie pomarudzi bo moze dzis powinna sobie lezec do gory brzuchem bo jej swieto i wszyscy z ania czarna i brudna robote powinni odbebnac o!! a jak nie to ja ich zagonie juz o to sie nie martw. wszytskieo dobrego i lepszego tez. aby kolejne dni napajaly Cie optymizmem i dawaly wiele powodow to pojawienia sie usmiechu na twarzyczce. buziam mocno i podziwiam pierwsze zdjecie bo bardzo mi sie podoba:)
zajęta
25.09.06 01:04, *Zazula*
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Aby wszystko o czym piszesz zniknelo, abys czula sie wypoczeta i pelna energii. Co do zdjec to zatesknilam za moim psem. Mialam go 13 lat, musialam uspic 8 lat temu a do teraz za nim tesknie, sni mi sie czesto i mam odruch, ze jak otwieram drzwi do domu wydaje mi sie, ze mnie przywita. Ehh, ale mi za nim teskno.
zmęczona
25.09.06 00:32, szukajcie_a_znajdziecie
// skasuj komentarz
łapo urodzinki masz? :* to najcudowniejszego, najspokojnejszego i duzo duzo radości.
zajęta
25.09.06 00:10, na_opak
// skasuj komentarz
Wszystkiego naj!:*
24.09.06 20:43, *Dota*
// skasuj komentarz
"Zdarza"- rz, oczywiście, a nie ż- co za ciołek ze mnie. To się rzadko zdarza. Wow!!!
24.09.06 20:39, *Dota*
// skasuj komentarz
Dupa, dupa, dupa( sory), ty na działce z sobote, ja w niedziele. To niemożliwe, że się minełyśmy.To się nie zdaża!!! Ale jutro cię dopadnę w pracy. A TOLA tęskni za DEMI!!! Tego nikt nie zmieni.
zmęczona
24.09.06 18:13, Oliwcia
// skasuj komentarz
no wlasnie wlasnie. prosze mi tu nie marudzic tylko wszystkie dzieciaczki ode mnie wysciskac :)
sexy
24.09.06 14:03, clymenia
// skasuj komentarz
na zmęcznia ma wpływ nasz umysł, słaba psychika=zmecznie
szczęśliwa
24.09.06 13:37, Adrianna
// skasuj komentarz
własnie tą samotność w sieci chciałabym przecyztać i chyba tak zrobię! :))) może dziś zacznę?!
zadowolona
24.09.06 11:24, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Siła tkwi w umyle, a nie ciele. Rozumiem że moesz nie mieć siły, ale warzne jest że myślisz pozytywnie i jesteś :)
szczęśliwa
24.09.06 10:58, **.n.**
// skasuj komentarz
ja jush wróciłam... mam nadzieje, że pamietasz jeszcze troszku mnie;) zapraszam do siebie... niom i oczywiście +4U
szczęśliwa
24.09.06 10:57, **.n.**
// skasuj komentarz
Łapko Kochana! Dbaj o siebie... Ja chyba bym tak nie mogła-5godzin snu... kocham spać i trudno wyrwać mnie z łóżka... choć ostatnio 6,5godzinki to jest max... niestety szkoła szkoła szkoła...
zakochana
23.09.06 22:49, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
:D =) nie zaglądają:P głupole sa bo nikt rprawie tam nie kupuuje. pol litra coca coli= 8.50zł:| ajj okrucienstwo. jakies dofinansowania powinny byc tam czyy cossssssss:P karolinke wysciskalam za wszystkich sunsilkowiczow:PPP / a chodzilo mi o tesciowa, bo tescia niestety nigdy nie poznam... ale zawsze jak jestem w Lublinie odwiedzamy Jego grób... :( / idę spac :)) dobranoc Beaciu :***************
samotna
23.09.06 21:55, Lisica_Łachudra
// skasuj komentarz
Łapa to masz u mnie szacunek nie maly bo obawiam sie ze ja po pieciu dniach gdzie dawka snu nie przekracza 5 godzin bylabym albo niedotykalskim klebkiem nerwow, albo przyszlym samobojca albo kto wie czym jeszcze- nie potrafie normalnie funkcjonowac jesli jestem nie wyspana...no chyba ze natlok zajec pomaga zapomniec o niewyspaniu.
zakochana
23.09.06 20:44, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a no to widze opisałas perspektywe moich rozpoczynających sie miesiecy pracy :D
leń
23.09.06 20:37, rudowłosa
// skasuj komentarz
O widzisz, Łapko. Tobie potrzeba było dwóch tygodni, mnie wystarczą dwie godziny, bom młoda i niewiele o życiu wiedząca. No żartuję, żartuję. Ja ze skłonnością do narzekania dam radę to i Ty dasz mimo zmęczenia i chwilowego - CHWILOWEGO - zmęczenia...
spokojna
23.09.06 19:26, lovelka
// skasuj komentarz
Spłodziłam. Cieszysz się?
23.09.06 18:47, Samwoja.
// skasuj komentarz
Rozumiem Cie w pelni.. mnie nie meczy nadmiar obowiazkow, bo nie mam ich az tak wiele, ale meczy mnie ich powtarzanie.. codzien pranie, gotowanie, sprzatanie.. meczy mnie rutyna.. i wchodzenie po schodach hehe
zajęta
23.09.06 15:55, **Kirke**
// skasuj komentarz
prosze, oddaje ci troche mojej radosci bys i ty mogla czus sie wspaniale
sexy
23.09.06 15:54, Czarnoksiężniczka // Oj kochana Czterołapko ...
// skasuj komentarz
... co ten wpis jakiś taki smutny mi się wydaje :P A co do ogolnego zmeczenia to chyba nikt nienawidzi tego stanu :P P.S juz niedlugo bedziemy obchodzić rok w Sunsilku bo pamietam, że Ty niedługo po mnie odkryłaś to magiczne miejsce ... :*
zajęta
23.09.06 14:49, **M**
// skasuj komentarz
piesio jest świetny.niestety szkoła wykańcza.zbyt dużo godzin spędzamy w szkole.;*
sexy
23.09.06 13:13, lija
// skasuj komentarz
w tej naszej kruchości są ziarna siły, dlatego codziennie dajemy radę!
szczęśliwa
23.09.06 12:59, Margie
// skasuj komentarz
Coś o tym wiem..a mam tylko dwoje dzieci pod opieką za to 24 na dobę. Czasem zmuszam swoje członki do posłuszeństwa. Czasem mam łzy w oczach o 3 w nocy...ale nie zamieniła bym tego na nic! Trzymaj się kochanie,odpocznij,może kąpiel z bąbelkami,masaż lub lampka wina wieczorkiem. Mlaśnij ode mnie czworonoga :-)))
zadowolona
23.09.06 11:55, 4maleeena
// skasuj komentarz
Łapko, weź się w garść :) Dasz radę, rozstaw maluchy po kątach i usiądź z nogami na stole :) Odpocznij :)
nieszczęśliwa
23.09.06 10:48, .......... // czesc
// skasuj komentarz
cmokk lapkooo slicznaa ta twoja psinkaaa hehe ja jak odpoczywam to myslala ze to przyjemne:) no wlasnie wez sie w garsc :P:P
zajęta
23.09.06 10:44, bababafsdfgsdgfsda // Uwielbiam tego geniusza,
// skasuj komentarz
który wymyślił łóżko!!! codziennie to powtarzam...
spokojna
23.09.06 09:21, lovelka
// skasuj komentarz
Nawet nie wiesz jak rozumiem Twoje zmęczenie. Ja po 3 tygodniach jestem poprostu wypruta.
spokojna
23.09.06 09:20, lovelka
// skasuj komentarz
Wiem, że się opierniczam, ale mam nadzieję, dziś to zmienić. Po pierwsze mam do wyboru, czy połazić po waszych pokojach, czy napisać notkę, to wolę połazić i zobaczyć co tam u Was słychać. Na wszystko czasu nie mam. A jak mam to komputer zajęty. Mama wczoraj poszła poinformować dyrektorkę, o tym że to skandal, a we wtorek idzie do tego faceta mu nabluzgać;). No i mama jest święcie przekonana, że zajęcia z kung fu prowadzone przez tego pajaca, nigdy się w tej szkole już nie pojawią. Dziś naprawdę napiszę notkę.
leń
23.09.06 01:26, green_eyes
// skasuj komentarz
kochana, tak! na stae! na stałe!! :)
szczęśliwa
23.09.06 00:28, Beacia i jej trójeczka // A cio to
// skasuj komentarz
znowu nutka pesymizmu,ja też mało sypiam mam problemy ze wstawaniem,nawet śpię w pozycji embrionalnej.To chyba znaczy że nie czujemy się bezpiecznie,czy takie tam. Ale na uśmiech jest zawsze pora pa posyłam Ci jeden :)
spokojna
23.09.06 00:17, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
kochana jesteś :-)) najpierw zdecydowanie książka!
zajęta
23.09.06 00:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
chyba bym najpierw przeczytala a dopiero pozniej obejrzala ten film, na festiwalu w Gdyni strasznie skrytykowany zostal, pozdrawiam
zakochana
22.09.06 23:32, elninio
// skasuj komentarz
ach! jeszcze zdjęcia dodałaś :) mmmmm bolończyk... :* wymiziaj go ode mnie :))))
zakochana
22.09.06 23:30, elninio
// skasuj komentarz
Oj biedna Łapko...Znam to uczucie zmęczenia...czasami bywa, że jestem tak zmęczona, że aż zasnąć nie mogę...to straszne jest... Coraz bardziej się denerwuję...od października studia... będę musiała się przyzwyczaić, że po całym dniu wykładów/ćwiczeń trzeba wrócić do domu, zjeść, posprzątać, pouczyć się, mieć czas na relaks (w ramionach Ukochanego), przygotować i odbyć korepetycje (moje źródło dochodu), a jeszcze chciałabym zająć się wolontariatem...uhuhu...co to będzie, co to będzie... :) pozdrawiam cieplutko, buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)