niedziela, 5 grudnia 2010

(archiwum- Sunsilk) 25.08.06 // sto lat, sto lat...







Tę notkę napisałam perfidnie wcześniej, żeby moje dziecko, w trakcie mojej nieobecności mogło ją włożyć i nieco odświeżyć atmosferę.
Monotonia tego samego wpisu przez dwa tygodnie może być bowiem zabójcza.

Dlaczego akurat dzisiaj?
Bo tego właśnie dnia o godzinie 19.00, moja wspaniała, dzielna mama wydała mnie na świat.
Na dodatek była to akurat niedziela, co by wyjaśniało moje zamiłowanie do lenistwa i odpoczynku.
Na dodatek był upalny sierpniowy wieczór, co by wyjaśniało moje uwielbienie ciepła i letniej atmosfery.
Mam więc sobie 18 lat...i 240 miesięcy, ale kto by tam się zajmował drobiazgami (i nie łapać mi tu za kalkulatory).

Oczywiście, jak każdy tego dnia patrzę wstecz i podsumowuję swój życiowy dorobek. I uśmiecham się.
Jest dobrze, jest mi dobrze ze sobą , ze światem, który mnie otacza, z tym wszystkim co dotyczy mego życia. Czy coś bym zmieniła? Może jakieś głupstwa.
Czy coś bym dodała? Może jakieś niezbyt ważne szczegóły.
Czy gdybym teraz miała odejść z tego świata , to mogłabym to uczynić z dumnie podniesioną głową? Tak!

Ale, ale, chwileczkę, nigdzie się nie wybieram, zamierzam kontynuować tę swoją życiową kronikę, wzbogacając stale jej czyste karty o nowe , ciekawe wpisy i ślady na życiorysie.
Chcę się pogodnie i zdrowo zestarzeć przy boku mojego mężczyzny,
chcę patrzeć na szczęśliwe życie swoich dzieci,
na dzieciństwo wnuków.
Naprawdę nie wymagam od życia zbyt wiele. Nie chcę być sławną gwiazdą , prezydentem, czy kosmonautą, nie mam aspiracji na wynalezienie nowatorskiej szczepionki, czy też odkrycie nowego lądu.
Chcę po prostu spokojnie żyć.
A od czasu do czasu sama ubarwię sobie to życie, bo pomysłów mi nie brakuje.

* * *

MAMO, CHCĘ W TYM DNIU PRZYTULIĆ CIĘ MOCNO DO SERCA I POWIEDZIEĆ CI, ŻE BARDZO CIĘ KOCHAM, ŻE JESTEŚ DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZA, I ŻE DZIĘKUJĘ CI ZA TO, ŻE DZIĘKI TOBIE ZANLAZŁAM SIĘ NA TYM ŚWIECIE.
DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKO. KOCHAM CIĘ.

Ps. Wpis dodałam ja czyli Sylwia(córka łapy),niektórzy pewnie mnie "znają" bo łapka czasami wstawia tu moje zdjęcia-(zawsze te najbrzydsze na których publikowanie sie nie zgadzam, no ale cóż... :D) Jeżeli macie jakieś pytania co do łapki itp. to ja chętnie odpowiem :))
Jak na razie mam wam do przekazania, że łapa ma się dobrze, pozdrawia was wszystkich i tęskni za wami straszliwie. Szukała już nawet Internetu w szpitalu ale nie znalazła :))
Zapoznała się z koleżankami z pokoju( jedna ma ok. 80 lat ,druga z 60 ale jest tez pani która ma 20 pare latek łapka się dobrze z nimi dogaduje bo w koncu sama skonczyła dziś 86 lat hyhy),czyta książki, jada niedobre jedzenie i już nawet raz uciekła do jakiegoś parku więc nie jest źle :D
pozdrawiam
Sylwia


komentarzy [40] Komentuj z głową »

spokojna
01.09.06 16:02, szczęściara1976 // No Sylwia -
// skasuj komentarz
niezla jestes! zakladaj swego bloga;)

spokojna
30.08.06 21:41, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Byle do piatku kochana :)

zakochana
30.08.06 19:40, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
czesc kochanie jak tam malo co cie widuje u nas w domku:(:(:smutno troszke:(:(:

zadowolona
30.08.06 19:15, RaDeK
// skasuj komentarz
yO! PLUSIK i zapraszam do głosowania

zajęta
30.08.06 09:29, ramka2
// skasuj komentarz
Wezystkiego najlepszego,dużo zdrówka +

zakochana
30.08.06 00:31, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
aaa my się znamy Sylwuniu :D poznałysmy sie w Warszawie, w Galerii Centruuum:PP buuuziaki :*:**

spokojna
29.08.06 21:16, lovelka
// skasuj komentarz
Sylwia kiedy ta Twoja mama wraca??

szczęśliwa
29.08.06 17:10, Adrianna
// skasuj komentarz
zyczę Ci wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń no i przede wszystkim tego spokojnego życia! :) No i duuuzo usmiechu! :)) Wracaj szybko!

zakochana
29.08.06 10:37, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
cztery łapy wracaj do nas szybko, tęsknimy :(((((

zakochana
28.08.06 16:34, ania 1271
// skasuj komentarz
w takim razie Sylwio wszystkiego najszczęśliwszego na świecie Ci życzę...troche późno, ale szczerze i z prosto z serca... Pozdrowienia dla mamy...

28.08.06 14:57, WerkaZ
// skasuj komentarz
Wszystkiego najlepszego!!

zmęczona
28.08.06 13:29, Oliwcia
// skasuj komentarz
ojej...a mnie nie bylo i nie moglam zyczonek zlozyc...100 lat cztero-lapko :* wszystkiego czego sobie tylko wymarzysz...i wracaj do nas szybciutko :*

28.08.06 12:16, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
najglebszych*

28.08.06 12:13, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
z najglebszyk zakatkow mojego serduszka zycze Ci spelnienia wszystkich marzen, jestes cudowna osobka o duszyczce aniolka, nawet nie wiesz jak sie ciesze, ze moglam Cie poznac puszysta czupryno:*

szczęśliwa
28.08.06 11:47, kunomiśka
// skasuj komentarz
wszystkiego co najlepsze :) spełnienia marzeń, wszystkich bez wyjątku :) i chyba jeszcze tego żebyś sie nigdy nie zmieniła :* wracaj szybko do nas :)

zakochana
27.08.06 23:43, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
sto lat sto lat niech żyje zyje nam :)))

zadowolona
27.08.06 17:58, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, a Ty jeszcze w szpitalu? no nie masz ciekawszych zajęć? ;p no ale co ja chciałam. no to dużo dużo zdrówka, miłości, szczęścia, pogody ducha, bezbolesnego powrotu do pracy, dużo słonka na co dzień, wielu babskich wieczorów i nieograniczonej kasy na to, co kobiety kochają najbardziej, czyli zakupy. a. i jeszcze spełnienia wszystkich marzeń.! Rudzia, wiesz, że Cię uwielbiam. wracaj szybko.! i uściski dla Sylwii.! i koniecznie wprowadzaj się do nas.! ;***** +

szczęśliwa
27.08.06 17:54, Żabka moderator
// skasuj komentarz
łpako jak tu do nas wrócisz to sie z komentowaniem nie pozbierasz.. wiesz?? hi hi:) pozdrawiam gorąco:) i lece obejrze jeszcze filmik który załaczyłas nam jak tylko sie pojawiła taka możliwośc:)) i pomachałas nam lapką Demi

leń
27.08.06 15:43, rudowłosa
// skasuj komentarz
Od Ciebie, Łapko, naprawdę trzeba się uczyć. Uczyć radośnie odbierać rzeczywistość, codzienność, nawet rutynę. Pozdrawiam serdecznie!

26.08.06 19:17, Man
// skasuj komentarz
O kurde..... Hmmmm ale...ten, no... no wlasnie!

spokojna
26.08.06 19:05, venila moderator
// skasuj komentarz
ah.i sylwio.kiedy moge liczyc na twoj pierwszy wpis ? ;)

spokojna
26.08.06 19:03, venila moderator
// skasuj komentarz
sto lat. łapko.

szczęśliwa
26.08.06 18:56, Żabka moderator
// skasuj komentarz
drugi raz wszystkiego najlepszego:))) Sylwia, zawsze mozesz mame (łapke) podac do sądu ze wykorzystuje bez zgody Twoje foto. Ale to chyba będzie zbędne bo sa w porządku!!! ucałuj mame i życz zdrówka:)

zmęczona
26.08.06 16:57, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
a ja oczywiście z opoźnieniem:)) Wszystkiego Naj, Najlepszego :) Zdrowka, szczescia, pociechy z dzieci:) spełnienia najskrytszych marzeń i czego tylko sobie zyczysz:)) Pozdrawiam Ciebie łapko i Sylwie równiez (mamy nie ma w domu , to wreszcie masz komputer dla siebie;))

smutna
26.08.06 14:57, hari
// skasuj komentarz
ja jak zwykle spóźnione ale za to najlepsze życzenia przesyłam:)

leń
26.08.06 14:53, green_eyes
// skasuj komentarz
cześc Sylwia! :) a Tobei Łapko wszystkiego co najlepsze..i wracaj, wracaj do nas!

leń
26.08.06 14:53, green_eyes
// skasuj komentarz
cześc Sylwia! :) a Tobei Łapko wszystkiego co najlepsze..i wracaj, wracaj o nas!

spokojna
26.08.06 13:26, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Spóźnione oczywiście Stooo laaaat :]]

spokojna
26.08.06 13:24, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
hehe :d. Niezła rodzinka :P. Buziaki dla łapki :*

25.08.06 20:46, martysia24 // Wszystkiego Najlepszeeeeego!!!
// skasuj komentarz
Sierpniowe dzieci sa naj naj!!! Ja tym samym tez sierpniowe wiec jeszcze raz 100lat!!!

25.08.06 19:33, *Dota*
// skasuj komentarz
Ja to Ty, Ty to Ja, DOROTKOBEATKA. Gdyby Ciebie nie było, słońce by zgasło. Wpadłam do SUNSILKA tylko dlatego, żeby złożyć Ci życzonka, choć sama dzisiaj Cię ściskałam. Ale to za mało. Mój Ty Ciociulku ... życzę Ci dobrego zdrówka, samych sukcesów, dróg pełnych róż, wygranej na loterii, pogody ducha, pomyślnych wichrów, wygodnych butków, domku z ogrodem i basenem, limuzyny, samych zwycięstw, spełnienia pragnionek, przyjaciela na śmierć i życie (już masz), zawsze "naładowanych akumulatorów", uśmiechu na co dzień, świętego spokoju, tęgiej głowy, żadnych trosk, samych słodkości, pozytywnych wibracji, wielkiego słońca, łez ze śmiechu, olimpijskiej kondycji, słodkich nocy, wygodnego łóżka, miodu w ustach, pękatego portfelika, hojnej ręki, szerokiej drogi, pewności siebie, zielonego światła, przychylnego nieba, czujnego Anioła Stróża, przynajmniej 100 lat żywota, manny z nieba, dobrego fryzjera, końskiego zdrowia, odwagi, determinacji, śmiałości, zapału, konsekwencji, gwiazdki z nieba, kolorowych chwil, miejsca w księdze rekordów Guinessa, wielu wzruszeń, podróży co w duszę zapadną, osiągnięcia mety, trafnych wyborów osobistych, mądrego i wesołego towarzystwa, wyśmienitego humoru, złotej jesieni, gorącego lata, śnieżnej zimy, promiennej wiosny, anielskiej cierpliwości, wiecznej młodości, bujnej wyobraźni, szczęśliwej rodzinki, pomyślnych wieści, pomocy w potrzasku, złotej rybki, niskich rachunków, WOLNOŚCI, radości, miłości, szacunku, braku wrogów, podróży do okoła świata, celnych strzałów, miłych sąsiadów, pieskiej wierności, wiary w sukces i to nie jeden, owacji na stojąco, ptasiego mleczka, happy endu, długiego weekendu, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci, asa w rękawie, ciepła z kominka I ZAWSZE CZTEROLISTNEJ KONICZYNKI - Twoja Dorotka

25.08.06 17:05, **e**
// skasuj komentarz
no to wszystkiego nalepszego 18stko z 240 miesiącami :DD buziaki:***

spokojna
25.08.06 15:12, lovelka
// skasuj komentarz
Sylwio przekaż mamie te moje liche życzenia, chociaż i tak pewnie ona wie, czego jej życzę:P. No i oczywiście poinformuj, że natychmiast pobiegłam po kalkulator i byłam zdziwiona co do wyniku, bo obstawiałam 60 lat!

spokojna
25.08.06 15:11, lovelka
// skasuj komentarz
Dlatego też dopiero o 15.09 mogę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia! Życzę Ci z całego serducha żebyś nigdy nie straciła pogody ducha, żeby Twoja fantazja i polot nigdy nie zginęły! Żebyś zawsze była troszkę szalona tak jak teraz! Żeby wszystkie Twoje marzenia się spełniały, żeby Twoja rodzina dalej była tak urocza jak jest! No i żebyś juz do nas wróciła, bo ja tęsknię:(.

spokojna
25.08.06 15:09, lovelka // Dziś są Twoje urodziny
// skasuj komentarz
i ja pamiętałam i cały dzień marzyłam o tym, żeby wreszcie dostać się do internetu i złożyć Ci Staruszko życzenia, a nie mogłam, bo najpierw wygoniono mnie na zakupy, potem grano w FIFĘ i nikt się nie liczył z moim błaganiem o internet!

25.08.06 14:58, *inka*
// skasuj komentarz
:) no to czekamy :)

25.08.06 14:18, *inka*
// skasuj komentarz
A kiedy łapcie wypisują ze szpitala?

25.08.06 14:16, *inka* // wszystkiego najlepszego!!!!!1
// skasuj komentarz
och... wszystkiego naj naj naj 100000 lat szczęścia pomyślności spełnienia marzeń noi oczywiście zdrowia :) żebyś zawsze była uśmiechnięta i twoje życie było kolorowe żebyś miała to czego pragniesz i życze Ci wszystkiego czego nie wymieniłam :)<cmoook> BUŹKA :*:*:*:* <kiss>

spokojna
25.08.06 14:04, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no i łezka się zakręciła w mym oku :) Beata,a ja dziękuję komuś tam u góry,że Cię poznałam,zaakręcie :) życzę Ci tak prosto z serduszka co byś była szczęśliwa w swoim świecie,pociechy z dzieci,męża,duuuuużo zdrówka i uśmiechu na każdy Boży dzień ( bo cudacznie się uśmiechasz ),życzę troche tych szczegółów,które radują,bo zasługujesz na wszystko co najlepsze :) wspaniała z Ciebie osoba :) zasyłam słodkie buziaki z zimnej Legnicy.wychodź szybko robaku z tego szpitala,ino już... =*

spokojna
25.08.06 13:57, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
najlepszego...spełnienia najskrytszych marzeń:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)