niedziela, 5 grudnia 2010

(archiwum- Sunsilk) 20.08.06 // przerwa zdrowotna :(

miss sierpnia :)

pozdrowienia dla Pulpi od mojej koszulki
pozdrowienia dla wszystkich
to idę sobie...


Kochani, przede mną dwutygodniowy odwyk od sunsilka, komputera, świata zewnętrznego.

Nie żegnam się, mówię do widzenia, do przeczytania, bo ten czas szybko minie.

Niestety, powodem nie jest wyjazd na Karaiby. Rzeczywistość jest bardziej banalna.
Moje zdrówko wymaga renowacji, jak rower Mateusza. Czeka mnie czas badań, zabiegów, taki to los nauczycielski.
Muszę pełna sił wrócić do swoich przedszkolaków. Zanudzę się na śmierć w szpitalnych murach i zatęsknię...żeby choć mały laptopik, ale nic z tego.

Pozostaje mi wierzyć, że nie zapomnicie o takiej jednej Łapce, zresztą, jak wrócę, to Wam zaraz o sobie przypomnę.

Może moja Sylwia na trochę przejmie mój pokoik, żeby nie obrósł kurzem i pajęczynami.

Oczywiście szkoda mi wakacji, swobody i końcówki urlopu, ale ludzie w białych fartuchach nie znają litości.
Nie pozostawili mi wyboru, albo teraz, albo ok. trzech miesięcy oczekiwania na zabiegi, na które musiałabym dojeżdżać na drugi koniec miasta, dodatkowo już pracując, mając na głowie dom, dzieci i ich szkołę. Wybrałam więc mniejsze zło.

Postaram się czerpać z tej sytuacji pozytywne fluidy i odpoczywać, odpoczywać, odpoczywać.
Nareszcie nadrobię różne zaległości, przeczytam tony książek i znajdę czas tylko dla siebie.

To czekajcie, wrócę tu na pewno. Na razie.


PS. Zostałam wybrana sunsilkową miss sierpnia w Salonie Moda, hi, hi, jakby banalnie to nie brzmiało, to jednak kryje się za tym czyjaś sympatia i uznanie. Dzięki dziewczyny :)

Po za tym, to podwójnie miłe, bo sierpień to mój miesiąc. Szkoda tylko, że urodziny też przeżyję w szpitalu. Trudno.

Uśmiech na usta, o tak, już lepiej :)



komentarzy [40] Komentuj z głową »

szczęśliwa
25.08.06 12:48, Żabka moderator
// skasuj komentarz
STO LAT!!! STO LAT!!! STO LAT!!! STO LAT!!! Niech żyje żyje Nam!! Zdrowka pomyślnosci i czego tylko sobie zapragniesz..

zajęta
25.08.06 11:31, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))))))))
// skasuj komentarz
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam! Niech żyje nam! . Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam! Niech żyje nam! :))))))))))))))))))))

zajęta
25.08.06 00:46, *Zazula*
// skasuj komentarz
Jak widzisz wszyscy pamietaja. Zdrowiej i nabieraj sil!

zakochana
25.08.06 00:18, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
STOOOO LAT! STOOOOOOOO LAAAAAAAAT! NIECH ZYJE, ZYJE NAM!!! :)))))):* wszyyyystkiego najjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!

zakochana
24.08.06 22:34, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe to dlatego Cie nie ma :( No coz ja tez opuszczam sunsilk, ale tu wróce.Planuje we wrzesniu, ale nie powiem napewno, bo nigdy nic nie wiadomo

spokojna
24.08.06 16:36, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Zdejmuje tylko pajęczyny

spokojna
24.08.06 15:01, lovelka
// skasuj komentarz
Nuda tu bez Ciebie. A ja muszę sprzątać i nawet nie mam się komu poskarżyć.

szczęśliwa
24.08.06 12:19, kunomiśka
// skasuj komentarz
co u ciebie Łapko kochana ???? :* +

rozczarowana
24.08.06 11:30, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
wracaj do nas szybko kochana:*

zmęczona
24.08.06 09:19, Oliwcia
// skasuj komentarz
a ja wpadlam usmiech zostawic..i powiedziec ze tesknimyyyyyy :)

24.08.06 08:20, *inka*
// skasuj komentarz
kuruj sie i wracaj do nas szybciutko :) gratuluje miss :) zostawiam plusa i gorąco i mocno pozdrawiam :*:*:* życze ZDROWIA bo zdrówko jest najważniejsze :)

zakochana
23.08.06 20:44, ania 1271
// skasuj komentarz
No to czekamy na zdrową i wypoczęta Czterołapkę....

spokojna
23.08.06 18:28, venila moderator
// skasuj komentarz
zdrowiej piękna ;)

zajęta
23.08.06 11:03, just_me
// skasuj komentarz
mimo wszystko milego pobytu:* w szpitalu tez mozna poznac interesujacych ludzi:) siedziałam kiedys 2 tygodnie i niezle psociłam z innymi dziewczynami;) moze sie nie zanudzisz:*:*:*

spokojna
22.08.06 21:11, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
acha :]. No i oczywiście gratulacje zostania miską ;P

spokojna
22.08.06 21:09, Agnieszeczeńka
// skasuj komentarz
Składam życzenia urodzinowe i życzę szybkiego wydostania się ze szpitalnych murów :]. Duuużo buziakow :**

spokojna
22.08.06 20:59, lovelka // Wróć do mnie
// skasuj komentarz
Widzisz ja Ci tylko serenady pod oknem śpiewam! O zostały trzy dni do Twoich 60 urodzin:).

spokojna
22.08.06 18:34, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
co Tobie sie stało? Łapek? jezu,mam nadzieje,że nic groźnego. mnie jakieś choróbsko złapało,ggardło chce mi wyrwać,mówić nie daje,masakra. a kiedy amsz urodzinki?? na maila mi napisz adres jak mozeszz wredoto i zdrowiej mi tam szybciorem,co bys mogla jeszcze oddechnac przed pojsciem do pracy :)) wielkie buziaki;*;*

leń
22.08.06 17:45, rudowłosa
// skasuj komentarz
Odpoczywaj, nadrabiaj zaległości, szalej! PS Jak wrócisz, odezwij się do mnie na gg, bo mam pytanko do Ciebie w sprawie być może wspólnych znajomych...

szczęśliwa
22.08.06 14:36, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no Sylwia czekamy na relacje. jak tam mama się czuje?

zakochana
22.08.06 14:03, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Czekamy na Cieebie :**********

22.08.06 11:07, Carolinaaa
// skasuj komentarz
A co to jest 2 tygodnie ;] Tylko szkoda, że bez sunsilka, bo przeleciałoby jeszcze szybciej. Miłego wypoczynku i obyś tu wróciła zdrowa jak rybka ;) Pozdrawiam.

zakochana
22.08.06 10:22, Monisi@
// skasuj komentarz
gratuluję Ci tytułu Miss Sierpnia i życzę dużżżżżżżżżo zdrówka :*

21.08.06 22:15, WerkaZ
// skasuj komentarz
No to miłego wypoczynku i gratulacje.Zostawiam plusa+

21.08.06 20:35, Man
// skasuj komentarz
Jeszce troszke deszczu i mysle,ze nadejdzie jej czs, a Ty sie kuruj-bo z kim ja sie bede uzerał i wyznawał rożne takie?;)

21.08.06 17:43, madlenn
// skasuj komentarz
ps: gratuluję tytułu missssss ;]

21.08.06 17:42, madlenn
// skasuj komentarz
WITAJ! pewnie przeczytasz to już po powrocie, ale i tak napisze, a może tym bardziej napiszę! Przykro spędzać wakacje w szpitalu, w ogóle na chorowaniu (to akurat wiem, z własnego doświadczenia), ale akurat to jest ważniejsze, niż czas wolny! Mam nadzieję, że po powrocie będziesz szczęśłiwa, zdrowa i wypoczęta...i że przeczytasz dużo ciekawych lektur i że wrócisz do sunsilka szybciej niż zdążysz powiedzieć "do widzenia" ;) pozdrawiam serdecznie! papa

nieszczęśliwa
21.08.06 17:42, .......... // buziolllllllllllllllllll
// skasuj komentarz
ja tak na chwile bys wiedziala ze pamietam cmokuise zostawiam i mkne dalejjj:d pozdrowionkaaa

szczęśliwa
21.08.06 17:03, kunomiśka
// skasuj komentarz
zobaczysz... szybko minie :) a ludzie w białych fartuchach nie są aż tak źli....napewno nie zapomnimy o naszej gwiazdeczce :) plusik dla Ciebie :* +

szczęśliwa
21.08.06 14:19, Żabka moderator
// skasuj komentarz
pająki u Ciebie się nie zaplęgną, co najwyżej żaby z wilgoci bo ostatnio tak czesto pada. wracaj do ZDROWIA jak najszybciej, badania wyjdą dobrze więc nie ma co sie martwić. 3mam mocno kciuki za zdrówko i przede wszyskim za pozytywne myślenie!

zadowolona
21.08.06 13:32, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, no coś Ty.! nie idź do szpitala.! bo Ci zaraz 20 chorób znajdą ;) eeeee to lipa. Sunsilk bez Ciebie a feeeee. ;) w takim razie trzymaj się i wypoczywaj.! muuuuua ;*

spokojna
21.08.06 11:47, Cava3
// skasuj komentarz
Cztero łapku wracaj szybko do zdrowia !! A na pocieszenie powiem Ci ,ze już MTV jesteście :)) buźa

zmęczona
21.08.06 10:25, Oliwcia
// skasuj komentarz
no to niech te badanka szybko miną ...ja tu bede czekac na Ciebie... :) taaa miss sierpnia...nalezało Ci sie :)

rozczarowana
21.08.06 10:22, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
witam witam:) no u mnie tak własnie jak pisałas, nic dodac nic ujac:) wspaniale jest:) powodzenia zycze w badaniach i tych wszystkich rzeczach ktore cie kobietko czekaja:* buziaki!

spokojna
21.08.06 08:44, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, staruszk sypiesz się! Mam nadzieję, że to nic poważnego;). Sylwię gorąco zapraszamy, o ile będzie mieć czas, bo jak rozumiem jako kochająca córka będzie przy Tobie dniem i nocą. Mam rozumieć, że zabierasz szlafrok, kaputki i będziesz sobie spała i jadła za szpitalne pieniądze?! Gratuluję pani Miss:). No, no kto by pomyślał:). I urodziny też spędzisz w szpitalu? To jak ja Ci złoże życzenia tego pamiętnego 25 sierpnia??!! Ah jak my sobie tu bez Ciebie damy rade?

spokojna
21.08.06 08:29, alexisas
// skasuj komentarz
odpoczywaj :) czekamy juz na powrót! :)

zajęta
21.08.06 08:14, Joanna Mela // Łapciu!
// skasuj komentarz
Zdrowia, zdrowia i jeszcze raaz zdrowia. chuchaj i dmuchaj na siebie i wracaj pełna sił i energii do swoich przedszkolaków, no i do nas! A z Sylwia chetnie sie zaprzyjaznimy, jesli sie uaktywni :)

leń
21.08.06 00:16, green_eyes
// skasuj komentarz
wracaj do zdrowka Beatko ;*. Szepnij czasem coś na komórkę :) ;*

zajęta
20.08.06 23:13, ramka2
// skasuj komentarz
Kochana Łapeczko,ja wiem ,że wszystko będzie ok.ale tak na wszelki wypadek będę trzymała kciuki za Twoje zdrówko.Wracaj do nas szybciutko pełna zdrowia ,sił i optymizmu jak do tej pory.Wielgachne buziaki ,pozytywne fluidy i +.:)

zajęta
20.08.06 22:45, Pulpecja * Dudzinka moderator // Ohhh
// skasuj komentarz
Moja Biedna Łapeczka :( Będziemy tu trzymali kciuki za Twoje zdrowie - masz wyjść ze szpitala nowa i błyszcząca ! A może kupisz sobie takie cuś : http://www.allegro.pl/item119695226_super_zestaw_komputerowy_z_lcd_bez_ceny_minimalnej.html Według mnie to niezły bajer za małe pieniądze... byś mogła wpadać na Sunsilka... Ahh... Biedeńko... Buziaki - TRZYMKAJ SIĘ :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)