niedziela, 5 grudnia 2010

(archiwum- Sunsilk) 24.07.06 // Dzisiaj notki nie będzie.


Siedzę przed monitorem....Word przezornie otwarty, co by się nie wściekać, gdyby przy zapisywaniu na sunsilku "wcięło" super notkę, którą mam zamiar właśnie spłodzić.
Palce na klawiaturze, gotowe do działania, ciało czujne i sprężone....w głowie...pustka!!!!

Artystyczna niemoc, rzekłby poeta, pisarz, publicysta.

No, bez obaw, tak wysoko nie sięgam. Ale pustka jest, rasowa, autentyczna.
Cholercia, pierwszy raz zabrakło mi języka w gębie.
Tzn. pisać byłoby o czym, ale ile można o działkowaniu, słońcu, upałach, wypadach, zwierzaczkach i wszelkich wakacyjnych leniwych działalnościach i doznaniach. No, ja bym mogła właściwie bez końca, ale kto by to czytał?!

Trochę też w tym winy Sheola ( tak, o Tobie mówię, mój drogi!!!! hmmm...miało być bez wirtualnych czułości, to zmiana- "mój drogi" na "kolego" :))
Dlaczego?
A niech się inteligentni domyślą. Ja tam swoje wiem ;)

Dobra, chwila ciszy, skupienie, robię kolejny wgląd w swój umysł.....no....wyjałowiony, jak bozię kocham pusto i głucho, jak w głębokiej studni, kto nie wierzy, niech wrzuci kamyk.
Mam tylko nadzieję, że to chwilowe, i że syndrom wakacyjnego lenistwa nie pozostawi po sobie skutków ubocznych w postaci rozumku a la Kubuś Puchatek.

No, cóż przykro mi , starałam się, ale nic z tego, muszę więc oświadczyć:

DZISIAJ NOTKI NIE BĘDZIE !

I dobrze, nie musicie się dręczyć czytaniem :)





komentarzy [41] Komentuj z głową »

spokojna
25.07.06 20:51, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Dziekuje za to piekne zdjecie :) kiedys zabierzesz mnie na wycieczkę :)

nieszczęśliwa
25.07.06 20:51, .......... // czesc
// skasuj komentarz
buzioll slawnym lapkaaaaaaaa wpadam z pozdrowieniamii na wiecej nie mam mocy po pracyy i upalee nic sie nie chce :D na spokojnie bede w piatek :Dbuzka w piatek jedziesz olee :D powodzeniaa

leń
25.07.06 17:44, green_eyes
// skasuj komentarz
ja tez czekam! ;]

leń
25.07.06 16:40, rudowłosa
// skasuj komentarz
Dobra, ja czekam na kolejną notkę :P

25.07.06 15:45, Man
// skasuj komentarz
Mmmm do twarzy Ci w tym kasku...;)

zakochana
25.07.06 15:43, Alenka moderator // I co
// skasuj komentarz
znalazłaś ten rozum na podłodze? :D:D

spokojna
25.07.06 12:53, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
jezu mamuśka się stuknąć musiałaś o coś ;P bo ja pierdziule :P przeca Ty zawsze masz głowe zalaną wszystkimi tematami świata,kiedyś myślałam,że ktoś Ci wylał czkoapik,który jadł Einstein,ale nieee toż to nie może być,bo by musiał mieć atak zwrotny ;P ( mało wytrzymałym prosze nie czytać,zasyfiam ;P ) aaa i ślicznie Ci w tej kiecce :) ;*

szczęśliwa
25.07.06 12:44, Pyza
// skasuj komentarz
jak na brak notki to i tak niexle ci poszło :-D

zakochana
25.07.06 12:25, *buskowianka*
// skasuj komentarz
hehe no ja mam ten sam ból. Tyle mialam przemyslen z którymi chcialam sie podzielic z wami, jak bylam w domku, a teraz ........ (w miejsce kropek wpisz kropki :P) no ale skoro ty tez masz pustke, to ja tez, wiec luz :)

25.07.06 00:09, Sheol
// skasuj komentarz
Chwileczkę, moja droga, jaka mea culpa ? Czymżem Ci zawinił ? :) Kajając się u Twych stóp i błagając o wybaczenie nieśmiało nadmieniam, że jestem typem pieszczocha i możesz mi "drogować" ile wlezie :)

25.07.06 00:06, Sheol
// skasuj komentarz
Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem. puszkkka.spinacz.pl/ www.kuchareczka.com (osobliwa strona kulinarna, nieprawdaż ? :P)

zakochana
24.07.06 23:59, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
no tak. Tylko gorzej jak ktosssss nie ma ciuszkow, ktore wdg niego nadaja sie do reklamy;p no truudno najwyzej bedziemy sobie pozyczac!:D z reszta ja jestem pewna, ze wszystko bedzie tak, jak mialo byc!:d najbardziej to mnie ciekawi podział rol;D

24.07.06 23:53, Plapla // Jak nie będzie kiedy jest....
// skasuj komentarz
Notka...:))

zajęta
24.07.06 23:46, Joanna Mela // Hmm....zapachniało mi to tekstem Hey'a ;P
// skasuj komentarz
w moich słowach słoma czai się - nie znacza nic......Ale własnie to jest fajne w fotoblogach - jesli nie chcesz duzo pisac, oddasz to co chcesz powiedziec zdjeciami ;)

zakochana
24.07.06 23:45, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
hie. tez jestem zawiedziona ale w sumie to wole siebie w moich ubraniach;) jeszcze by mnie w jakas zielen ubrali booze nie zgodzilabym sie chyba!!!:P

zakochana
24.07.06 23:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ktoo Ci smsa wyslal ?:O:O:O:P ja dostalam maila a nie smsaaa. coo to ma bycc:P:P

smutna
24.07.06 23:41, hari
// skasuj komentarz
byleby to fajnie zostało:)

zakochana
24.07.06 23:27, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ojjjj tak!:D aa wiesz juz jakie ciuszki ze sobą wezmiesZ??:>:P

leń
24.07.06 23:10, green_eyes
// skasuj komentarz
jesteś niemozliwa! :) a jutro odwołanie wiozę, Ola namawia i ja chce. bo tak mi zalezy bardzo.

leń
24.07.06 23:06, green_eyes
// skasuj komentarz
ano umowilysy sie kolo alfy ok 11. bo ja na wydzial nauk spolecznych i sztuki zajsc musze. a potem na piwo. dzieki Ci panie, ze w idei tel. masz! =)

smutna
24.07.06 23:03, hari
// skasuj komentarz
według mnie to możesz nas śmaiło zadręczać;) skoro już to zadręczaniem nazwałaś;)

zakochana
24.07.06 22:33, ania 1271
// skasuj komentarz
No to widzę, ze nie tylko ja mam problemy z weną. Tylko, że ja nic nie stworzyłam, dodatkowo ogarnelo mnie totalne lenistwo...

zakochana
24.07.06 21:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
jak to nie ma notki?? Jest notka!!!:p a my sie widzimy za 4 dni cudaku Ty moj:D:D:d

zakochana
24.07.06 20:52, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
jak by nie było jakas tam notka powstała i to sie liczy :) buziole :)

szczęśliwa
24.07.06 20:41, Adrianna
// skasuj komentarz
wiesz mnie też ogarnęła ta niemoc, ale to chyba przez te upały :) noralnie usycham! :)

zadowolona
24.07.06 16:51, Iv
// skasuj komentarz
no ja też szukałam rozumie u niestety nie znalazłam a jak Tobie poszukiwania poszly ??

leń
24.07.06 16:11, green_eyes
// skasuj komentarz
czterołapko, jutro będę w Olsztynie. Będę widziałam się z rudowłosą! a Ty? Ty nei dajesz znaku życia! przepraszam - nei dajesz numeru!

24.07.06 15:14, nick_basia
// skasuj komentarz
:) Wpadnij do mnienowa notka :)

foch
24.07.06 14:24, Owszy
// skasuj komentarz
U mnie to po filmie z kasą krucho. Podjęłam decyzje ze ja płace za kin. Na poczatku miałam jechać tylko z tatą, ale wyrolowała mnie kolezanka i jeszcze mame zabrałam. No i sobie zpłaciłam sporo za bilety i jeszcze lody.

spokojna
24.07.06 14:11, szczęściara1976 // no ale
// skasuj komentarz
komentarz byl a jakoby go nie bylo;)))))

24.07.06 14:08, *inka*
// skasuj komentarz
czemu ja cie w ulubionych nie miałam... :) już mam :* zdrówko 4 you :)

24.07.06 14:02, *inka*
// skasuj komentarz
z działeczką to też jestem za takim jej wykorzystywaniem :P

24.07.06 14:01, *inka*
// skasuj komentarz
cudne bo boskie :P :D

spokojna
24.07.06 13:23, szczęściara1976 // ah
// skasuj komentarz
ah...komentarza nie bedzie;)

24.07.06 12:51, Man
// skasuj komentarz
Nie świruj malneka! A i wiesz z czym-na 99 procent jednak nie-przykro mi:(

szczęśliwa
24.07.06 12:37, tylko_ona
// skasuj komentarz
u mnie też jakoś tak pusto i głucho w głowie... ;) zero pomysłów na jakąś notkę... :)

foch
24.07.06 12:33, Owszy
// skasuj komentarz
Chyba wakacje na każdego tak działają. Może jak bedzie chłodnie albo chociaż troche popada to znowu wszystko u Ciebie wróci i jeszcze zadziwisz tu wszystkich swoją notką. Wieże w to.

24.07.06 12:32, *inka*
// skasuj komentarz
:) aha i na dodatek bolące plecy od plewienia grządek :)

24.07.06 12:29, Man
// skasuj komentarz
To,ze jest:) I zasłania!;))

24.07.06 12:18, Man
// skasuj komentarz
Po co Ci ta sukieneczka?:)

24.07.06 12:15, *inka*
// skasuj komentarz
gdzie sie tak opialiłaś??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)