poniedziałek, 6 grudnia 2010

22.03.06 // Stereotypowo dołączam do chóralnego NIE zimie!!!

Dobrze, już dobrze, zmieniam temat na bardziej optymistyczny, choć uciekanie od problemu nie jest żadnym wyjściem, a bezsilność tylko dołuje.
Nie chcę jednak teraz być przygnębiona, za oknem słońce, nareszcie, prawdziwe i nawet grzejące. Brudne, szare skrawki trawników powoli wynurzają się spod grubej warstwy ubitego śniegu, stęsknionym oczom ukazują się nieestetyczne pozimowe brudy: zapiaszczone chodniki, papiery, psie kupy. Ale to wszystko, to nieodłączny element przedwiośnia. Tym bardziej docenimy urok świeżej trawki, pierwszych pączków na gałęziach.
O rany, ale się rozmarzyłam, w sobotę pędzę na działkę poszukać dla was wiosny i niech mnie piorun strzeli, jeśli czegoś nie wygrzebię. Za uszy wyciągnę pierwszego przebiśniega spod śniegu, niech sobie nie myśli, wiosny mi tu proszę i bez żadnego gadania.
A póki co obejrzyjcie co za cudo zakwitło mi na kuchennym parapecie :)

* * * * *
Dotarła dzisiaj do mnie wraz z wiosną moja sunsilkowa nagroda. Dość dziwnie dotarła, bo pan listonosz przekazał paczkę w ręce mojego małoletniego dziecka. Mateusz sam dzielnie się podpisał na całej dokumentacji i paczkę odebrał, ale i tak dostał burę za otwieranie nieznanym osobom drzwi!!! Jak by nie było rude sunsilki stoją w mojej łazience, zabieram się więc za renowację włosków na wiosnę.
Ale będę miała piękne owłosienie, na wysoki kasztanny połysk!
Jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim tym sunsilkowianom, którzy przyłożyli do tego łapki i docenili moja skromną osobę.
Dziękuję kochani :)


komentarzy [76] Komentuj z głową »
leń
25.03.06 17:14, dew.. drop.. moderator
// skasuj komentarz
..sliczny wierszyk na moim blogu..bardzo dziekuje !! czyzby twojgo autorstwa??? ja rowniez teskie do tej prawdziwej wiosny i koffanego sloneczka, ktore bedzie nas budzic swoimi promieniami i zachecac nas do zycia w pelni..pozdrowiona i caluski :*
leń
25.03.06 16:52, green_eyes
// skasuj komentarz
aaa pitor nie ma nic do gadania :)
leń
25.03.06 16:28, green_eyes
// skasuj komentarz
baardzo ale to bardzzzo przypominasz mi moja bratowa z charakteru hehe, niewatpliwe jest to, ze sie w tobie zakocham :D
spokojna
25.03.06 16:25, venila moderator
// skasuj komentarz
zawsze możemy odbyc podróz na słonce z siatką pomaranczy pod pachą.
leń
25.03.06 16:12, green_eyes
// skasuj komentarz
nie chcę...pragnę ! :P
szczęśliwa
25.03.06 16:10, kunomiśka
// skasuj komentarz
plusik dla ciebie :) :*
spokojna
25.03.06 16:00, venila moderator
// skasuj komentarz
wizję ciepłych spacerów spędziła mi sen z powiek dzisiejsza pogoda. a huuu.
leń
25.03.06 15:55, green_eyes
// skasuj komentarz
no wlasnie chcę się doweidzieć, jak to jest rzygać czterołapką. Moze bedzie mi dane :) jak pojade do olsztyna i spotkam cie na miescie sprobuje to zrobic przed tobą :) zebys zobaczyla i Ty :)
zakochana
25.03.06 15:22, Monisi@
// skasuj komentarz
mój zestawik szamponików pachnie kakaowo dlatego, bo jest do brązowych włosów :D
zakochana
25.03.06 15:21, Monisi@
// skasuj komentarz
hmmmmm a ja może dzisiaj sobie zafunduję taką relaksującą kąpiel :)
leń
25.03.06 15:19, green_eyes
// skasuj komentarz
:))))
zakochana
25.03.06 15:12, Monisi@ // :)
// skasuj komentarz
mój zestaw sunsilkowy również dotarł razem z wiosną :D i pachnie tak pięknie - kakaowo :D a Twój?
leń
25.03.06 15:01, green_eyes
// skasuj komentarz
jasne,ze....TAK :).
25.03.06 14:00, Narazie papa
// skasuj komentarz
Aaa i jeszcze plusiorka zostawiam :P
25.03.06 14:00, Narazie papa
// skasuj komentarz
Kochana to wszystko przez to ze Cie kazdy lubi hihi :P I gratuluje nagrody :) Ja sobie bede musiala sprawić taki zestawik tylko, że dla brunetek bo moje włoski coś zniszczone po zimie hehe :) A tak wogole to Twoje wloski mi sie bardzo podobają :) Buziaczek w pysiaczek ;* :)
spokojna
25.03.06 13:23, lovelka
// skasuj komentarz
Jejuś.
leń
24.03.06 22:37, green_eyes
// skasuj komentarz
kiedy kawtan wlozyl cztery_lapy do ulubionych, to cztery_lapy przestalo kochac kawtana. No nieladnie wręcz.
zajęta
24.03.06 22:10, **Kirke**
// skasuj komentarz
a u mnie powoli akwita fiolek na rozowo..
spokojna
24.03.06 21:51, Cała ja:)
// skasuj komentarz
sliczny ten kwiatuszek:Dpozdrawiam:)
szczęśliwa
24.03.06 19:49, Lady M.
// skasuj komentarz
jak tam elfica :>??? łap plusiczka :*
spokojna
24.03.06 16:53, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
wiosna wiosna....lalalal.
spokojna
24.03.06 16:48, alexisas
// skasuj komentarz
tez cem taka nagrode:( moze mi sie uda tym razem:P wiooosna wiooosna:D
spokojna
24.03.06 16:41, lovelka
// skasuj komentarz
Łe u Ciebie nic nowego?
zadowolona
24.03.06 16:07, Iv
// skasuj komentarz
a u mnei dziś od ranka słonko świeci :) ale śnieg jeszcze zalega no ale zawsze cośże cieplej odrobinkę jest :P
zajęta
24.03.06 14:26, **Kirke**
// skasuj komentarz
zapraszam wszystkich wraz z Sunsilkiem w podroz do Kostaryki...
szczęśliwa
24.03.06 14:24, kunomiśka
// skasuj komentarz
u mnie też juz prawie prawie wiosna :) musiałam jej troche pomóc :P ale zawsze to milej... zapraszam na krótki wpis z moim pierwszym wierszem na sunsilku... :) pozdrówka i uściski dla Demi :*
leń
24.03.06 14:07, dew.. drop.. moderator
// skasuj komentarz
... hmm. nie wiem co napisac, bo noteczka bardzo długa ale zostawiam po sobie slad...
zakochana
24.03.06 11:29, 33Lola
// skasuj komentarz
:) milego mycia glówki:) :P
zakochana
24.03.06 09:39, Frage
// skasuj komentarz
kwiatek sliczny tez chce takiego:) poszukam:)
zakochana
24.03.06 09:38, Frage
// skasuj komentarz
ja mialam raz koszmar ze wstaje i jestem blad!!!!:)
24.03.06 02:45, atrama // yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
// skasuj komentarz
yyyyyyyyy nie kumam...hmmmm...tylko jak zaba u lekarza...
zakochana
23.03.06 22:51, *buskowianka*
// skasuj komentarz
No to ty pilnuj tu porządków, a ja zmykam do mamy odpoczać na 3 dni. Dzis juz prawie napisam caly drugi rozdzial, pewnie w poniedzialek dokoncze. Narazie wszsytko jest na dobrej drodze zebym to ukonczyla na czas :) Sciskam mocno - odezwe sie w niedziele wieczorkiem PAPA
zakochana
23.03.06 22:17, Andzia i Karolek
// skasuj komentarz
wiosna przyjdzie napewno
23.03.06 20:17, Plapla // Niech będzie storczyk....śliczny:))
// skasuj komentarz
A ja dzis planowałam zakup jakiegos kolejnego wiosennego flowera:) ale...wpadła i w oko super torebka...No i wydałam kasiore na torebkę:))Ale jest tak samo wiosenna jak twój storczyk:))
23.03.06 16:20, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Należała ci się Ta Nagroda:) No i należy:PP Śliczny kwiatek=]=]
spokojna
23.03.06 15:26, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
kwitnąco mamuśka.sadź sadź kwiatki.bedziemy wąchać;P =* młah. (+).
spokojna
23.03.06 15:22, lovelka
// skasuj komentarz
Kurcze, szóstek dzisiaj zabrakło, ale przyniosłam Ci 5 z polskiego, 5 z WOK-u i 4+ z matematyki. Wystarczy? A u mnei słoneczko też praży więc Ci je chcę pokazać:P.
szczęśliwa
23.03.06 14:31, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale dziecko chciało dobrze... gdyby nie otworzyło drzwi panu kurierowi nie dostałabys susnilka w pore. A Twoja pociecha wykazała sie zaradnością.. pogratulowac tylko.
spokojna
23.03.06 14:04, szczęściara1976 // a u mnie zimnow cieniu:(
// skasuj komentarz
a wczoraj strasznie snieg padal
zakochana
23.03.06 10:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Oj Adas nie ma raczej plusa u mamy:P ona go uuuwiellbia ALE. Mama uwaza, ze ja ciagle psuje jej kompa [to był 2gi raz jak ktos za moim posrednictwem rozwalil kompa] no i mowi, ze nie ufa juz nikomu kogo ja załatwiam potem do naprawy. A ze Adas jest moj to tak jakby ode mnie a ze to on zalatwil informatyka to mama tez uznaje, ze to MOJ ziom od kompow. Ale na prawdę jestem taaaaaaaaaak sazczesliwa, ze to wszystko sie dobrze skonczyło:) bo mama nie miala zadnych kopii tego, co najwazniejsze. A co czw/sob i czesto w niedziele prowadzi kursy w Gliwickim Osrodku Metodycznym lub w szkołach. I wszystkie jej scenariusze zajec sa wlasnie na laptopie- wiec mialabym na sumieniu kursy mamy, ktorych by nie bylo jesli bysmy nie naprawili kompa. No i jej ksiązka o ADHD tez tam była. A nawet gorsze... bo była juz z poprawkami, ktore mama zrobila jak ksiazka przyszla od babki, ktora ją sprawdzała. Aleeee uffffffffff... wszystko jest=))))) alee sie rozpisałam::PP:P
sexy
23.03.06 09:42, Angelaaa
// skasuj komentarz
NO TAKA JESTEM ZŁA....
sexy
23.03.06 09:42, Angelaaa
// skasuj komentarz
bo niebezpieczne!!!! no ! i że chcecie wojny to będzie miec! i cała masa różnych bzdur ( miedzy innymi , że samochody rozbieracie!!?!?!?!?! ) no cholera i ona ma pretensje....... nie no..... MOJE PIESKI ZAMKNĄĆ NA CAŁE ŻYCIE W KOJCU ( KTÓREGO NAWET U NAS NIE MA ! ) MOZE JESZCZE AN ŁAŃCUCH?!?!?!?
sexy
23.03.06 09:40, Angelaaa
// skasuj komentarz
a więc słuchaj.... mam cholernie głupich sąsiadów....i to niestety tych za ogrodzeniem..... jesteśmy raczej wyroumiali , i niech by każdy robił sobi eu siebie co chce .... co mi tam... ale oni wprowadzili się do domu bez kanalizacji!!! a pseudo szabmo..... to dołek w ziemi.... oni mieszkają wyżej.... więc chciał nie chciał wszystko płynie i śmierdzi u nas.......... !!!! pominę o skażeniu środowiska.... bo to trwa już prawie rok!!! po dwuch interwencjach "urzędników" wczoraj ta.... dopadła moja babcie!!! i dawaj drzeć się na nia !!!!!!! że te nasze cholerne psy to cały czas szczekaja!!!! że zamykać to !!!
sexy
23.03.06 09:35, Angelaaa
// skasuj komentarz
/gratuluje nagrody :)
sexy
23.03.06 09:34, Angelaaa
// skasuj komentarz
dobra dobra .... niech Ci będzie , że na parapecie ;P + ode mnie a tak w ogóle to Ci coś opwiem...
spokojna
23.03.06 08:36, lovelka
// skasuj komentarz
No to papa... Nie mogę się rozstać! Nagroda pierwsza klasa! A ja wygrałam gacie atlantica, i musze je odebrać w poniedziałek:P. Wrocław biedne miasto, biedne w nim gazety więc nie stać na pocztę:P.
spokojna
23.03.06 08:35, lovelka
// skasuj komentarz
No właśnie idę, mam na 10:P. Ty to gorzej niż moja mama:). Idę idę, nie byłabym sobą gdybym nie opryskała zarazkami dyrektorki:P.
spokojna
23.03.06 08:27, lovelka
// skasuj komentarz
Trzeba będzie napisać petycje do sunsilka:) Firma bogata, to chociaż dwa zasponsoruje:P.
zakochana
23.03.06 00:01, Frage
// skasuj komentarz
jejku wszyscy sie ciesza a ja nic nie dostalam:( a jeszcze bardziej optymistycznie sliczny tatulaz :) odrazu wlazlam i szukalam fotek:) no i pytanko jak nazywa sie ten kwiatek?
zakochana
22.03.06 23:14, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Kochana:* Dałam Ci 5 :D ihaa :D ja tez dostalam dzis cosmetyki :P komputer juz jeeest!:D Zaden dokument sie nie stracil dzieki informatykowi z pracy Adama:)) jeeju jaka jestem szczęsliwa. W dodatku Adam mnie dzis zaskoczyl bukietem tulipanow o ktorych marzyyyłam:P a mama mi wybaczyła!!!:D:D:D:D Dzieeekuje za wsparcie i 3manie kciukow:P ps. do laptopa mam zakaz zblizania sie na odl. 1 metra:P buuuuuuuuuuzi:*************
22.03.06 23:11, Plapla // Orchidea??tak wyglada...Śliczna....Ja mam na razie
// skasuj komentarz
pierwiosnka w doniczce,żółty,słoneczny,prosto z kwiaciarni:)
zakochana
22.03.06 23:04, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
Taa psie kupy, pole minowe wręcz hehehe No ladnie Ci wyroslo;) a co do kosmetykow to taki prezencik w sam raz na rozpoczecie wiosny:D
zakochana
22.03.06 22:50, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Kiedy juz nie umialam sobie radzic, kiedy bedac we Wloszech traktowana bylam jak rzecz, kiedy on bral mnie lub odstawial jak lalke, wtedy siadalam i pisalam. To nie są wiersze(przynajmniej nie wydaje mi sie), to są moje mysli, czasem troszke ubrane, a czasem powiedziane wprost. Nie zmienie sie, nie umiem tak traktowac ludzi, jak oni potrakotwali mnie, nie umiem kłamać i wyzyskiwac. Pewnie wielu powie, że to dobrze, ja tez tak uwazam, ale pewnie przez to wiele osob wykorzysta to. Ale trudno, skro im bedzie to do czegos potrzebne. Mimo, ze mam dopiero 22 lata, zauwazam kolosalna roznice w swoim mysleniu i postepowaniu. Zupelnie inaczej podchodze niz osoby w moim wieku, ktore znam. Nie uwazam, ze dzieje mi sie krzywda, wprost przeciwnie, czuje sie szczesliwa (no moze tylko gdyby nie ten termin pracy - ledwo zyje, a tu jeszcze troszke jak tydzien mi zostalo). Ale mam swoją silownie (dzis slyszalam, jak dwoch gosci mowilo - fajne ma nóżki :D - udałam, że nie slysze :D), mam gitare, ktora tak ładnie oddaje moje smutki i radosci, mam swoje czujniki i sterowniki, muzyke, przyjaciól, cudownych rodziców, braciszka, pieski, kotki, mam was. Ciesze sie, gdy swieci slonko, ciesze sie z pierwszego kwiatka, z zielonej trawki - jestem szczesliwa, moze troszke zraniona, ale i tak wiem, że jest dobrze, a przynajmniej wszystko zmierza ku dobremu. Sciskam mocno i wracam do czujniczków :)
sexy
22.03.06 22:42, alciak
// skasuj komentarz
witam! zapraszam na konkursik..;-) temacik latwy i mily ihih nagroda napewno bedzie poooooozdrawiam i buuuuuziaka zostawiam:-***
smutna
22.03.06 21:35, hari
// skasuj komentarz
stokrotkę skądś moja mama przyniosła;)
rozczarowana
22.03.06 21:04, Weronika
// skasuj komentarz
ha! a do Pulpecji jeszcze sunsilki nie doszly - ciekawe, prawda? a moze to znaczy, ze do Palacu Kultury dojechalabys szybciej od niej? :-) Twoje dziecię spisało się na medal!
spokojna
22.03.06 20:29, lovelka
// skasuj komentarz
Jestem za! Tylko nie wiem gdzie bym sobie go postawiła w tej mojej klitce:/. A wiem, że biały bo się dziś tak piękni rozwinął, że aż strach:) Może jutro uda mu się strzelić zdjęcie? To mój mały płomyczek nadzieji na wiosnę:).
spokojna
22.03.06 20:05, lovelka
// skasuj komentarz
I plusik za postawę odnośnie kupek Demi godną pochwały:). Ja tam Meli łopatom wygrzebuje te kupki i spuszczam hen daleko:). +
22.03.06 20:05, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
;-)) aaaa jaki piekny...!! ja tak naprawde nie zauwazyłam wiosny od ndz siedziałam w łozku - dopadło mnie choróbsko a jak dzisiaj wybrałam sie do school to tak przemarzłam ze głowa mała! no ale u nas w świetokrzyskim zawsze takie anomalie...ehhh
rozczarowana
22.03.06 20:03, Weronika
// skasuj komentarz
a co tam u elficy słychac?
spokojna
22.03.06 20:01, lovelka
// skasuj komentarz
Jest biały, a mi nabija się temperatura, siostra okupuje komputer więc z nowej notki nici. A mam Wam tyle do powiedzenia... Ciężki jest taki dzień bez sunsilka.
zadowolona
22.03.06 19:26, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Już nie długo prawdziwa wiosna ma przyjść
22.03.06 18:41, Kasia24 // przez chwilę dziś
// skasuj komentarz
to nawet zaczęłam w wyobraźni widzieć pierwszego wiosennego, śniegowego bałwanka - ulepionego przeze mnie, oczywiście :)))
22.03.06 18:27, Kasia24 // a u mnie dziś
// skasuj komentarz
śnieg sypał przez dobrą chwilę... słońca wciąż brak :(
zakochana
22.03.06 16:00, *buskowianka*
// skasuj komentarz
MNie sie wczoraj zrobilo troche smutno, bo slonko ladne, a ja znow sama w kolejna wiosne. No ale szybko minelo. Pierwszy rozdzial pracy mam za soba. :)
szczęśliwa
22.03.06 14:12, kunomiśka // u mnie jeszcze mało wiosny
// skasuj komentarz
troche jeszcze sniegu, przed moim domkiem zawsze jest mokro, a jak listonosz podjeżdza pod same drzwi to robi jeszcze wiecej, dziś też mała przesyłka, jeszcze wiecej blota..........wiosnao wracaj do nas szybko !!! pozdrówka :)
spokojna
22.03.06 14:02, lovelka
// skasuj komentarz
A mi też mój Hiacynt dziś zakwitł:). Byłam z niego taka dumna! A Mela kocha kaktusy, nie mogę jej od nich oderwać, jak narazie nic jej się nie stało, ale liczę na to, że jak się nie groźnie ukłuje to przestanie. Zauważyłam, że im częściej odganiam ją od nich tym częściej ona tam łazi;). Przekora! Wiosna, wiosna a ja dostałam kataru:/ Ledwo oddycham. Weź naprawdę wyciągnij tego przebiśniega, tylko czy on ma uszy? Widzę, że moje notki idą w świat:). No i dobrze, bo pewnie się nudzą tak w archiwum. A Ty sprzątasz po Demi? Mój wujek kupił sobie nie dawno pieska, a jak narzekał na kupki, to moja mama zapytała: A Twój piesek to co? Nie robi? A wujek: Mój? Mój to robi na gazetkę:). Mój kotek robi do kuwetki. A Demi gdzie robi?
zakochana
22.03.06 14:01, Maduixa // przychuchuje barcelonskie ciepelko:)
// skasuj komentarz
sliczne kwiaty, ja czekam az moja orchidea in vitro zakwitnie:) buziaczki
smutna
22.03.06 13:12, hari
// skasuj komentarz
też mam podobne cudeńko u mnie na parapecie. tylko że moje już przekwitło. czekam aż znaowu będę mogła te śliczne kwiaty podziwiać:) pozdrawiam:)
szczęśliwa
22.03.06 12:50, Lady M.
// skasuj komentarz
Dziś w przedszkolu uslyszałam taki tekst: Przepraszam gdzie jest temperówka ? odpowiedz: Poszukaj sobie Czy pownno byc mi przykro ? szkoda gadac mam dośc ;/
sexy
22.03.06 12:10, Angelaaa
// skasuj komentarz
kochana ale z tym piorunem to uważaj lepiej..... :****
sexy
22.03.06 12:10, Angelaaa
// skasuj komentarz
taaaaaaaak .... zakwitło ale chyba w OBI ;))))
zakochana
22.03.06 11:44, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
te kupy sa z tego wszystkiego naaaaaaaaaajgorsze. Jeju ten Sunsilk ma chyba jakis kryzys. I co drugi komentarz to... super blog. wpadaj do mnie. och och... to ja tez bede jak Ci nowi :D wpaadaj do mnie Cztero Lapko kochanaaaaa
zakochana
22.03.06 11:37, Monisi@
// skasuj komentarz
a Twój kwiatuszek jest naprawdę śliczny :*
zakochana
22.03.06 11:37, Monisi@
// skasuj komentarz
u mnie wczoraj było tak typowo wiosennie,słonecznie i ciepluko, a dzisiaj znowu powróciła zima :( ciągle pruszy śnieg :( i wogóle jest tak szaro buro :/
sexy
22.03.06 09:50, daria_19
// skasuj komentarz
Śliczny kwiatek Ci wyrósł, a co do przedwiośnia to u mnie przed blokiem od kilku dni jest jedna wielka kałuża i nikt tego nie sprząta. I jak tylko wyjdę z domku to mam już całe butki mokrę, ale mam nadzieję że zima nie wróci!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)