niedziela, 5 grudnia 2010

20.07.06 // WIELKA DYPLOMOWANNA :)

Yhm, yhm... uwaga, uwaga, mam coś do ogłoszenia!

Zastrzegam sobie wyjątkową bałwochwalczość, brak pokory i najmniejszego choćby odcienia skromności.

Należy mi się! po tylu trudach i znojach należy mi się ta chwila szczęścia, zanim przejdę nad tym, do porządku dziennego.

O rany, zrobiłam wstęp jakbym została koronowana co najmniej na tron angielski, a tu nic wielkiego, po prostu:

JESTEM WIELKA DYPLOMOWANNA!!! :)

pani mgr Beata O. , NAUCZYCIEL DYPLOMOWANY!!!

O w mordkę, napisałam to, co za żenada, jestem okropna, ale wybaczcie, dajcie się pocieszyć, okażcie troszkę wyrozumiałości.

No to jeszcze troszeczkę:

JUPI, JUPI , JEEEEEEEEEEEEEJ, ZDAŁAM , ZDAŁAM, ZDAŁAM!!!! HURA, HURA, HURRRRA!!!!!

HUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uf, no już, wycieszyłam się :)

I dzięki za słowa otuchy, trzymanie kciuków ( niemalże do połamania kości! no nie trzeba było aż tak panie J. ;)), i wreszcie dzięki za gratulacje i cudowną rozmowę ( tu znowu piję do pana panie J. :)), podziałała odstresowująco, Dorotka też się cieszy tym małym kontaktem :)))

No właśnie, przede wszystkim wielkie całusy dla mojej Dorotki, mojej opoki, ostoi, mojego odstresowywacza, odgramiacza, ochraniacza, pocieszacza, bez której bym poprostu tam nie poszła i już.

Jesteś wielka mój aniołku stróżu (czyżbyś piła mleko??! :) )

A tak właściwie, to co ja teraz będę robiła? Tak bez stresów, bez zjazdów, bez egzaminów, czy choćby zaliczeń?
Może jakaś podyplomóweczka? Pomyślę ;)

Ale póki co- wakacje!!!
Mogę zacząć myśleć o Warszawie.




komentarzy [75] Komentuj z głową »
24.07.06 10:53, nick_basia
// skasuj komentarz
Hej wpadnij do mnie nowa nocia :) +
szczęśliwa
24.07.06 10:51, kunomiśka
// skasuj komentarz
warto miec taka przyjaciółkę :) a co u ciebie ?? pewnie działeczka tak ci czas zajmuje skoro wpisu nie widac jeszcze nowego ;) buźka
spokojna
24.07.06 09:56, venila moderator
// skasuj komentarz
zyje. zyje.potem sie odezwe =)
23.07.06 22:17, Plapla // Witaj Pani Dyplomowanna:)))......
// skasuj komentarz
Gratulacje:)....Ja od jutra wracam do codzieności..dzis jeszcze wolne a potem dwa tygodnie harowy cięzkiej z rónej maści klientami...Bo oni różni sa,przeważnie sympatyczni ale trafiaja sie takie "klocki",że ręce opadaja..:)))Ale co tam,za dwa tygodnie znowu wolne...hurrrraaa:)
spokojna
23.07.06 21:05, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
Ty zawsze zdajesz.życioweegzaminy kochana :) z Twoją energią się nie da inaczej,buziole laska;* (+)
zmęczona
23.07.06 20:07, GośA_14
// skasuj komentarz
Nowy wpisik u mnie. Wpadnij i przeczytaj. A przy okazji zostawiam plusika.
zakochana
23.07.06 20:02, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no to gratuluje :) Ja sie tak szybko zmyłam, że nawet nie dałam rady was powiadomic. Troszke odpoczełam, opaliłam sie ładnie, a teraz musze załatwic pare spraw :)
spokojna
23.07.06 18:40, lovelka
// skasuj komentarz
Co tam? Wysiliłam się i napisałam nową notkę. Nie ciesz się jednak, bo nic ciekawego. W wakacje to nawet nie za bardzo mam się na kogo powkurzać ( poza rodziną) więc nie nachodzą mnie żadne irytujące myśli więc nie mam o czym pisać. Więc piszę o aferze z moja mamą, bo gdzie diabeł nie moze tam moją mamę pośle i o obiedzie u babci.
rozczarowana
23.07.06 16:55, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
uf uf 5 dni tylko jeszcze jeju ja sie stresuje a Ty?
zakochana
23.07.06 14:00, Alenka moderator // Zaglądam
// skasuj komentarz
od pewnego czasu, ale dopiero teraz piszę... Jako dziecko nauczycielskie doskonale znam ten cały cyrk wokół awansu na nauczyciela dyplomowanego... mamusia już także szczyci się wspomnianym awansem i dumna z niej jestem... bo tak zapracowanej jej jeszcze nie widziałam... Tak więc gratulację i ukłony i w Twoją stronę... :) Czy ten awans dał Ci jakąś satysfakcję?? :) Pozdrawiam... :)
23.07.06 12:41, Carolinaaa
// skasuj komentarz
;D Gratuluję!!! Wiedziałam, że Ci się uda, ale nie chciałam zapeszać.
zajęta
23.07.06 12:01, **M**
// skasuj komentarz
.i pięknie.;].;*
23.07.06 11:04, nick_basia
// skasuj komentarz
Dzięki :) Demi to też ładne imie dla psa :) +
zajęta
23.07.06 10:28, just_me
// skasuj komentarz
wow gratuluję!!!!:)))
23.07.06 01:50, Sheol
// skasuj komentarz
Tak na szybko,bo zaraz idę lulu...Ja zawsze jestem sobą, wydaje mi się, że mam wiele do powiedzenia, tak więc gadka o SxE to nie jakieś wyrzeczenie się, tylko poruszenie jednego z kilkunastu tematów, na jakie mam pomysł. Zainspirowałaś mnie, za co dzięki, ale nie zmusiłaś. Dalej...Dieta wegetariańska jest prostsza i tańsza od mięsnej, jest tez bardziej przyszłościowa, hodowanie soi jest o wiele bardziej oszczędne niż hodowanie krów na ubój. Nie wierzysz-spróbuj, mogę podac adresy z przepisami. Kotlety pieczarkowe wg przepisu mojej Myszki miażdżą i nie biorą jeńców :) Jeśli chodzi o SxE-to nie ejst sformalizowana grupa, jest wiele definicji bycia straight edge, dla niektórych jest to całkowite odcięcie się od nabiału, żelatyny, tłuszczów zwierzęcych, skórzanych butów, itd., dla innych nie...Ale nie jest to grupa, która cokolwiek narzuca, lub czegokolwiek specjalnego, poza czystością organizmu i ducha, wymaga. Wbrew pozorom, SxE jest dużo, a potencjalnych kandydatów tysiące..Wielu ludzi potrafi zrozumieć, że chlanie i ćpanie nie rozwiązuje problemów, a wręcz przeciwnie, tworzy kolejne. Wielu ludzi jest na tyle wrażliwych, że nie chce swojego życia obarczać cierpieniem innych istot. Proponuję Ci poczytać o tym na własną rękę, może nawet pójść na koncert zespołu z tego nurtu-nawet jeśli Cię nie ujmie, będziesz miała świadomość, że spróbowałaś to zrozumieć, zweryfikować swój punkt widzenia...Dla mnie to bardzo cenne. Dla Ciebie chyba podobnie ?
zadowolona
23.07.06 00:34, Iv
// skasuj komentarz
gratulujeeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!! :* +
foch
22.07.06 23:41, pink_butterfly
// skasuj komentarz
Gratulacje!!!! Ani przez chwile nie watpilam niz moze byc inaczej!!! WIEDZIALAM, ze wyjdziesz z wielkim bananem na ustach. :-)
zadowolona
22.07.06 23:07, dodo87 // .
// skasuj komentarz
gratuluje! to teraz bedzie straszenie uczniow linijka?:P
zmęczona
22.07.06 19:11, Oliwcia
// skasuj komentarz
to teraz mam do Ciebie pisac przez pani magister tak?
szczęśliwa
22.07.06 18:05, nata_
// skasuj komentarz
ojj niedobre te męże ... wrr a nie nudno ci po magistrze??
22.07.06 16:09, Man
// skasuj komentarz
Pa! raczej nie mamm juz o czym myslec:)
22.07.06 15:50, Man
// skasuj komentarz
Nie bardzo. Nuda. Ciepło. I chce jesc!
zajęta
22.07.06 15:39, **Kirke**
// skasuj komentarz
a daj spokoj czasem sie zastanawiam po co bylo wogole studiowac skoro nie mozna znalezc pracy......Zuzia wraca jutro popoludniu
zajęta
22.07.06 15:32, **Kirke**
// skasuj komentarz
no niestety proboje od 2 lat i bezskutecznie bo nie ma wolnych etatow a starzy nauczyciele nie chca odejsc
zajęta
22.07.06 14:48, **Kirke**
// skasuj komentarz
wiesz ona była wsciekla ze po niespełna miesiacu pracy dosc szybko sobie zjednałam przychylnosc uczniow i probowala mi wmowic ze sie nie nadaje do tego zawodu, a ja mialam dobra opinie nie tylko wsrod uczniow ale i nauczycieli, a w tej szkole panuja dosc dziwne obyczaje, raz ze dyrektor glowny nie podejmuje zadnych wznych decyzji, dwa w szkole panuje wsrod nauczycieli złodziejstwo i obmawianie i ogromna nietolerancja dla mlodych pracownikow, ja sama bylam ofira kilku osob ktore mi zarzucaly ze dostałam ta prace tylko i wylacznie przez lozko....paranoja. Odeszłam z tamtad i mimo ze mi pozniej proponowano powrot ujelam sie duma i nie przyjelam tej pracy, to byla podstawowka
szczęśliwa
22.07.06 14:42, nata_
// skasuj komentarz
hihih no u nas suche wczorja niby padalo... ale jedynym skutkiem tego 'padania' bylo niemienie produ.... :P co u ciebie?
zajęta
22.07.06 14:38, **Kirke**
// skasuj komentarz
bo to bylo tylko zastepstwo, co prawda mialam propozycje pozostania w tej szkole ale pani dyrektor nie podobało sie ze mialam bardzo dobry kontakt z dziecmi i ze przychodziły do mnie po rozne porady....(tak na prawde to miała swoja pupilke i chciala mnie wygryzc)
zakochana
22.07.06 14:38, **LaVa**
// skasuj komentarz
Myślę, że zrozumiałam :) buzka :*
zajęta
22.07.06 14:28, **Kirke**
// skasuj komentarz
no to dawaj
szczęśliwa
22.07.06 14:28, nata_
// skasuj komentarz
no nie gadaj , ze u was pada u nas suchutko jak nie wiem :P:P hihi ale burza moze byc co parno strasliwie :P hih a co u ciebie??
zakochana
22.07.06 14:27, **LaVa**
// skasuj komentarz
dziękuję bardzo...aż mi głupio... :] pozdroffka
zajęta
22.07.06 14:27, **Kirke**
// skasuj komentarz
w zasadzie mam dwa zawody: pedagog szkolny i pilot wycieczek ale z tej drugiego sama zrezygnowalam po ukonczeniu licencjata gdy Zuzia sie urodzila i chciałam pracowac w szkole ale dane mi byly mi tylko 3 miesiace w zawodzie pedagoga szkolnego......teraz jestem bezrobotna i moje glowne zajecie to wychowywanie dziecka a od czasu do czasu robie korekty tekstow dla znajomego na rozne sympozja, Zuzia jutro wraca
zakochana
22.07.06 14:09, **LaVa**
// skasuj komentarz
Ja też dziękuję, że zajrzałaś :) no i życzę....szczęścia :D
zajęta
22.07.06 14:06, **Kirke**
// skasuj komentarz
czyli juz jestes nauczycielem dyplomowanym.......ach ja nawet nie mam tytułu stazysty, koszmar chyba bede musiała sie przekwalifikowac na jakis inny zawod.......
zakochana
22.07.06 11:51, **LaVa**
// skasuj komentarz
gratulacje !!!nauczycielko :D
zakochana
22.07.06 11:48, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
no to moje wielkie gratulacje, masz sie czym chwalić to sie chwal, gratulacje jeszce raz :)
21.07.06 22:17, lilek
// skasuj komentarz
Rudzia, ta moja lampka to jakaś lipna ;)))) bo mnie dziś w ogóle nie było, na promocji calutki dzień harowałam ;))))) jutro też mnie nie będzie, bo promocja, wieczorem śmigam do Radka na dzień lub dwa, w pon. do rodzinki, zostanę pewnie do środy, więc trzymaj się, do napisania w następnym tygodniu.! :))))) muuuuu ;* +
zakochana
21.07.06 22:02, k-m
// skasuj komentarz
NO to gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestem tu pierwszy raz i od razu trafilam na tak optymistyczny wpis:) Teraz moze Pani chodzic dumna jak paw, bez zadnej skruchy haha:) Pozdrawiam cieplo:)
21.07.06 21:58, Sheol
// skasuj komentarz
Gratulacje dla Pani Magister !! :) Setek wychowanków nie objetych amnestią życzę :)
leń
21.07.06 20:41, rudowłosa
// skasuj komentarz
Gratuluję, gratuluję, moja droga! :)
21.07.06 20:29, nick_basia
// skasuj komentarz
Gratuluję :):):)
spokojna
21.07.06 18:22, lovelka
// skasuj komentarz
Po porządkach już nie ma śladu. A Mela to się nadaje tylko do piwnicy, a nie na występy do rynku. Może to nie apetyczne, ale cała się dziś zafajdała. Biegała po całym domu, żeby zgubić tego lokatora. Musiałam ją myć, a ona się rzuca jak nie normalna. Cała się musiałam rozebrać do bielizny, żeby mnie nie pomoczyła ( wyglądałam jak jakiś zoofil- zdaniem mojej siostry, która zamiast pomóc się śmiała). A do teraz i tak czuje ten zapaszek... A kot zły, bo go wyprałam. Chyba ją ogolę na łyso, bo to futro nikomu na dobre nie wyszło. I tak cud, że nic poza podłogą nie zostało ubrudzone.
szczęśliwa
21.07.06 18:11, Adrianna
// skasuj komentarz
no faktycznie widać, że miałas stresa, wszystkiemięśnie spięta,ale teraz GRATULACJE!!!!!!!!!!
leń
21.07.06 16:24, green_eyes
// skasuj komentarz
GRATULUJĘ ! :)5035516-gg. napisz tam swój nr tel :-)
szczęśliwa
21.07.06 14:31, tylko_ona
// skasuj komentarz
oczywiście gratuluję... :)
nieszczęśliwa
21.07.06 14:29, .......... // pozdrawiam:D
// skasuj komentarz
nooooooooooooooo nooooo gratulujee cztery lapy nie dosc ze beda slawne to z jakim tytulem heheh brawoooo ale ja nigdy nie watpilam ze nie zdasz :D olee a teraz to zycze milego wekenduuu
rozczarowana
21.07.06 14:28, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
no no kochana to dobrze:) gratuluje zdanej:) wiedziałam ze zdasz:) trzymałam kciuki:) a co do Wawy to zaczynasz sie denerwowac:>?
szczęśliwa
21.07.06 13:32, Pyza
// skasuj komentarz
!!!!!!!!!!!!!!!!!! brawo!!!!!!!!!! gratuluje...a zdradzisz mi czego mozesz uczyć...
szczęśliwa
21.07.06 12:38, Żabka moderator
// skasuj komentarz
a mi się scenariusz podoba, wiesz bo on nawiązuje do nastepnego konkursu. wiec ciiii .... tu nic wiecej nie napisze
zmęczona
21.07.06 12:18, Oliwcia
// skasuj komentarz
osz no to gratuluje...cos mi sie teraz wydaje ze w tych naszych snach o ksiezniczkach i parobkach Ty bedziesz bardziej pozadana niz ja hehe :D
21.07.06 11:49, nick_basia
// skasuj komentarz
No, ale Dafi nie lubi kąpieli tylko wtedy tak wyjątkowo, bo było mu strasznie gorąco, ze az nie miał sily isc :) +
zmęczona
21.07.06 11:08, GośA_14
// skasuj komentarz
Cześć! Co tam u ciebie słychać? U mnie nowy wpisik. Wpadnij
zadowolona
21.07.06 10:41, Iv
// skasuj komentarz
na skałke wlazłam :P a ptasio niezyje:( dzień po wizycie u weterynarza mi zdechł :( mao się nie zapłakałam :(
zadowolona
21.07.06 10:24, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
WIELKIE GRATULACJE :) A teraz odpoczywaj, kozystaj ze słoneczka i owiedzaj nas czasem
spokojna
21.07.06 10:08, lovelka
// skasuj komentarz
No to należą się ogromne gratulacje i setki plusidł! Chociaż to było pewne, że zdasz. To pewnie teraz i podwyżkę dostaniesz:D. No to moze tej podwyżki na kino starczy? A jak nie to powiedz, żeby Ci rodzina postawiła w nagrodę za sukces! No i chciałam coś powiedzieć ciekawego, ale mnie zawołano, żeby podziwiać triki Meli i zapomniałam. W każdym razie gratuluję! A nerkę to sobie zostaw, bo może się przydać. Ewentualnie telewizor sprzedaj. Tylko jak wtedy obejrzysz sunsilkową reklamę?
20.07.06 23:58, lilek
// skasuj komentarz
Rudzia, byłam pewna! myślałam dziś z rana o Tobie. wielkie gratulacje! zasłużyłaś na ten tytuł swoją pracą, zamiłowaniem do niej, wytrwałością, poświęceniem! po prostu dla mnie jesteś the best! :))))) ściskam z całych sił muuuuu ;**** +
spokojna
20.07.06 23:53, szczęściara1976 // na serio o mnie myslalas
// skasuj komentarz
wtedy???fajnie;)
spokojna
20.07.06 23:50, szczęściara1976 // chodzilo mi
// skasuj komentarz
o to ze komus tam(mowaic szczerze nie pamaitam juz kto) napisalze ludzie dla kotkow i pieskow robia blogi:) a jesli dla kogos to jest sposob komunikowania sieze swiatem?? hehe zartuje...ale jesli ktos kocha zwierza to dlaczego ma mu bloga nie poswiecac???wcale nie znaczy ze czyha na nagrode dla kota!czy dla siebie -wykorzystujac tego biednego kociaka;)ale sa osoby ktore uwazaja ze tozle.a ja mowie-kogo to obchodzi??niech wl;asnie kazdy robi co chce-jednakw granicach dobrego smaku i wychowania;) ajak widze sa duze roznice w pojmowaniu tych granic;)
szczęśliwa
20.07.06 22:47, Żabka moderator
// skasuj komentarz
nie nie.. kochana ja bede porywaczem MTV:)
szczęśliwa
20.07.06 22:29, kunomiśka
// skasuj komentarz
gratuluje Beatko :) należy Ci sie wieeeelki + za to :) nasza Pani MGR :*
szczęśliwa
20.07.06 22:12, Żabka moderator
// skasuj komentarz
Gratuluje:)) kciuki pomogły:)) hip hip hura
zajęta
20.07.06 22:11, alya
// skasuj komentarz
nigdy nic nie wiadomo może się powtórzy trzeba tylko na castingi pobiegać:) a luzik będzie potrzebny nie ma co się stresować;) no chyba że stres to kumpel Twój;)
spokojna
20.07.06 21:49, *katarinka* moderator
// skasuj komentarz
no to gratuluje pani dyplomowanej:)
spokojna
20.07.06 21:36, szczęściara1976 // Gratulacje:)
// skasuj komentarz
a sa osoby ktore nie zdaja??
zajęta
20.07.06 21:14, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
// skasuj komentarz
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Przyjmij moje GRATULACJE i OWACJE (na stojąco) najniezwyklejsza z 4 Łapek :))))))))))))))))))))))))))
20.07.06 17:55, Man
// skasuj komentarz
Cóz to za tajemniczy Pan J.??? Czy mam byc zazdrosny?;)
zakochana
20.07.06 17:38, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
no ta, w koncu sie nalezy:D
zajęta
20.07.06 17:37, **Kirke**
// skasuj komentarz
juz mnie drazni ta samotnosc i potworna cisza, nie mam co ze soba robic a jeszcze od wczoraj padam bo mam miesiaczke
zakochana
20.07.06 17:34, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
weekend sie zbliza to sobie pofolgujesz;) a to fragment wywiadu olejnik i kublik z tym arycbiskupem hehehe/ hmmm ten kolor to sie nazywa meksykanskie chilli czy jakos tak. W rzeczywisotsci nie podchodzi tak bardzo pod czerwien jakos na zdjeciach tylko tak wyglada nie wiemczemu:P
zajęta
20.07.06 17:29, **Kirke**
// skasuj komentarz
gratuluje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zajęta
20.07.06 17:10, alya
// skasuj komentarz
adka wyjechała do irlandii poznałam ją tutaj na sunsilku mieszka w małej mieścinie bez dostępu do neta w tej irlandii:( ale zobaczysz jaka to świetna zabawa:) naprawdę fajnych ludzi można poznać na planie... także się nie stresuj przecież granie to taka przyjemność... zresztą sama zobaczysz:)
zakochana
20.07.06 17:06, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
gratuluje!!!!gratuluje!!;p to flache stawiaj tero:P
zajęta
20.07.06 17:05, alya
// skasuj komentarz
bywałam kiedyś w Olsztynie ładne miasto:) a zapomniałam rzeczywiście i reklamki też gratuluję:) wyśpij się porządnie przed reklamą;) zobaczysz ile trwa kręcenie... chociaż na planie też sobie można przysnąć;)
spokojna
20.07.06 17:01, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
A ja wiem ze zdalas z smsa do Pulpecji :) juz sie cieszylam sie tego strasznie :) Gratuluje!!!!!!!! szczerze gratuluje... to wspaniale... slyszlam ze chcialas spac z Pulpi a tu zmiana planow :)
zajęta
20.07.06 16:55, alya
// skasuj komentarz
Gratuluję!:) Pan J. kazał mi trzymać kciuki za czterołapkę:) przeprowadzać się będziesz do W-wy? jesteś z warmii czy mazur? bo ja z mazur pochodzę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)