poniedziałek, 6 grudnia 2010

24.02.06 // Odsłona siódma- ja istota ciepłolubna

Szwecja, Irlandia, Hiszpania- jak myślicie, dlaczego wybrałam Hiszpanię?
Jestem stworem lubiącym słońce, nie przeszkadzają mi upały, najwyżej mogę poszukać sobie cienia. Uwielbiam lato za możliwość obcowania z przyrodą,
spania pod gołym niebem,
nieograniczoność ciuchową,
wakacje,
dłuuuugi dzień,
ciepło na opalonej skórze,
za energię, która wyłazi z człowieka, paruje z każdej cząsteczki naszego ciała, rozpiera, pobudza,
za kolorowe spojrzenie na świat,
za swobodę,
ruch,
ciepły powiew wiatru i ekscytujące, ulewne letnie burze,
za każdy zielony listek i świeże źdźbło trawy,
za żaby, żuczki, biedronki,
za radosny świergot ptaków,
za jaskółki nad moim oknem sypialni,
za radość moich dzieciaków i niemożność zapędzenia ich do domu po harcach całego dnia,
za urlopowe chwile swobodnie spędzane z rodzinką,
za radochę czterech łap brykającą po krzakach i straszącą żaby,
za możliwość nadrobienia wszystkich zimowych zaległości,
za wodę w każdej postaci i obcowanie z nią,
za leniuchowanie w łóżeczku,
za czerwcowe truskawy, lipcowe czereśnie, sierpniowe maliny,
za lody pochłaniane litrami...

Urodziłam się w sierpniu, to już schyłek lata, ale jestem pewna, że ma to jakiś związek z moją naturą, a może w poprzednim wcieleniu byłam rudym kotem wylegującym się na piecu, albo wielonogim krabem wystawiającym swoje opancerzone ciałko do słońca na jakiejś egzotycznej plaży...


Zimo...ty już sobie idź...



komentarzy [53] Komentuj z głową »
07.03.06 08:38, Misiasta
// skasuj komentarz
Ja też lubię ciepełko...
zadowolona
27.02.06 18:13, Iv
// skasuj komentarz
Witam serdecznie :) ja już wrociłam i zapraszam na nowy wpisik z pobytu we Francji :) piękny ogródek :) sliczniusi :)
zajęta
27.02.06 17:01, **Kirke**
// skasuj komentarz
ja rowniez lubie cieplo ale nie znosze upalow najlepiej niech bedzxie pogoda 25stopni i jest ok
27.02.06 16:43, Kasia24 // niestety
// skasuj komentarz
długo ta zima ze mną nie wytrzymała - już wiosnę czuć w powietrzu, choć jeszcze dziś chłodno u mnie :)))
zadowolona
27.02.06 16:05, iwonne
// skasuj komentarz
hejjjjjjj! ;D temacik w porządku, może poświęcę mu następny wpis tak na dobry początek marca, choć jaka jestem nie wie nikt, nawet ja sama ;P a ostatnio siebie nie poznaję, odrzuca mnie od kompa, no nie wierzę ;D łap buziaka :*
27.02.06 15:02, curly999999999
// skasuj komentarz
twój ogród???? tylko pozazdrosćic....nie posiadam takowego mogę jednak korzystać z działki jednej i drugiej babci oraz balkonu rodziców który bardziej przypomina dżunglę. Co zrobię że mam pokręconego tatusia który do domu znosi rosliny typu bananowie, krzewy kawowe itp :)
zakochana
27.02.06 14:40, *buskowianka*
// skasuj komentarz
A ja chce by juz byla wiosna, by wreszcie nie bylo mi zimno, bo ja tez jestem cieplolubna, a Irlandie wybralam z innych powodów +
spokojna
27.02.06 14:40, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
to ja przyjeżdzam na truskawy,a Ty mamuuśka coś taka zssapana? że tchu nie możesz nabrać? gdzie tak latasz? weź no trochu odpocznij,co? nooo całuje;* (+).
spokojna
26.02.06 23:51, lovelka
// skasuj komentarz
Czasu nie masz jak każdy. 23:50 jutro do szkoły nie wstanę, ale czekam aż na Uncle Ben's nagrody będą, bo mamie krajalnice do sera chce skombinować... Mela rozrabia i spać nie chce... Znów ją będę musiała do siebie przygarnąć.
szczęśliwa
26.02.06 22:36, tweety102 moderator // :)
// skasuj komentarz
Molestuj molestuj :) Kazda kobita wkoncu i tak znajdzie sposob na faceta, a swojego to juz wogole :P
zmęczona
26.02.06 22:02, Oliwcia // :)
// skasuj komentarz
ja mam 2 koty, 2 psy, szczurka i zółwika..niestety nie mam na kompie fotki mojego Bodzia (żółwik) pozdrawiam buzka
zadowolona
26.02.06 21:51, cztery-lapy moderator
// skasuj komentarz
3...4...najpierw WIOSNAAAAAAAA!!!!!!:))))
26.02.06 21:37, aniechta
// skasuj komentarz
3 4 LATOOOOOOOOOOOOOO :))))))
szczęśliwa
26.02.06 21:31, kunomiśka
// skasuj komentarz
zapraszam na wpis o Tomku, pomóżmy wszyscy razem szyjąc misia który pomoże mu wygrać z chorobą
zmęczona
26.02.06 21:25, Oliwcia // Zima fee
// skasuj komentarz
Piekny ogródek...Latooooo!!!!!!!!!! Dziewczyny wołajmy na 3 4ry Lato!!!! hehe może nas usłyszy 3 4 ry start latooooooooooooooo
leń
26.02.06 21:17, rudowłosa
// skasuj komentarz
może kiedyś będzie okazja, żeby przegadać całą noc... i trochę Was zmuszam do czytania tego przez sam fakt publikacji. no, ale przecież o uczuciach, o problemach trzeba mówić... a ważne jest też to, że o niektórych rzeczach myślę dużo, pragnę ich i piszę, a niektóre tylko przebiegają przez głowę, ale też o nich wspomninam w notkach. trochę w tym 'całej mnie', trochę fikcji. trudne to, ale przez pisanie staram się zrozumieć.
leń
26.02.06 20:56, rudowłosa
// skasuj komentarz
och, uwiódł mnie ten ostatni zwrot, ta apostrofa wręcz! co jeszcze, rozumiem tę sympatie do ciepła, które tak mocno związane jest z beztroską, szczęściem, odpoczynkiem! i masz rację, to, co piszę jest bardzo osobiste, czasami nieudolne, ale to wynika ze szczerych chęci, bo jak jest mi źle to piszę. nie wychodzę, nie krzyczę, nie płaczę - piszę.
spokojna
26.02.06 20:42, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamka jade do Ciebie na działe pojść truskaw :))) (+). ;**
26.02.06 19:55, aniechta
// skasuj komentarz
Ja bym miala problem z wyborem chyba. Hiszpania ładna i ciepła, w Szwecji tez ładnie choć zimno, no a Irlandia... ach mało słow. Wybieram wszytkie:)))))))) pozdrów pieska swojego:))))) i plusik zostawiam jeszcze
26.02.06 17:07, curly999999999
// skasuj komentarz
no ładnie, zodiakalny lew a ja myślałam że rak. To jednak duuuuuużo tłumaczy w sensie jak najbardziej pozytywnym :)
26.02.06 16:34, Kasia24 // ups....
// skasuj komentarz
to chyba ja zawołałam zimę z powrotem - ale troszkę poczarowałam, by jeszcze do nas wróciła :) chciałam na łyżwach pojeździć... tak mi się z końcem zimy spodobało :* ale i lato uwielbiam!!!!! za... 1001 powodów :)
26.02.06 16:17, Narazie papa
// skasuj komentarz
=]
26.02.06 16:01, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Oooo ale mas Slicniusi w ogrodQ=D
szczęśliwa
26.02.06 15:48, Adrianna
// skasuj komentarz
"NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA".... :) Czy zgadzasz się z tym twierdzeniem???Zapraszam do dyskusji!!! Pozdrawiam serdecznie ADA
szczęśliwa
26.02.06 14:15, kunomiśka // mnnnnnnn....
// skasuj komentarz
ale mi ochoty na lato narobiłaś............ pozdrówka i zapraszam do siebie
zakochana
26.02.06 14:00, *buskowianka*
// skasuj komentarz
A ty wciaz w krainie slonca :) szkoda, ze jeszcze tyle trzeba na to czekac :/
spokojna
26.02.06 13:02, alexisas
// skasuj komentarz
czy ja moge tylko pomarzyc? :(
26.02.06 11:01, Brysia
// skasuj komentarz
aż się rozmarzyłam... pragnę więcej ciepłego słońca!
26.02.06 10:59, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
nie wiedziałam, że hodujesz foki? :D
26.02.06 10:58, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jaki chudzielec.. weź idź Babo Ty ;p
26.02.06 10:58, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
ooooooooooooo mniam! truskawki!!!!!!!!!!! dżizes!!!! dawaj!!!! dawaj!!! już!!! :D
zakochana
26.02.06 10:56, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
a ty nadal cieplutko i tak latem zapachnialo :)
spokojna
25.02.06 23:28, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Podział obowiazków jest kluczową rzeczą w zwiazku. u mnie jest podzial jest taki jakiego dokladnie nie chce. przez to ze nie udaje mi sie znalezc pracy, musze odgrywac role kury domowej, ja wolalabym to wyposrodkować.. powiem szczerze ze nawet jak pracowalam nie bylo mowy o porozumieniach, wspolpracy.. czasami jest to strasznie meczące :)
szczęśliwa
25.02.06 23:26, tweety102 moderator // no
// skasuj komentarz
ja przyznam ze tez musz epobuszowac poo kilku blogach bo jestem do tyłu na maxa ... tyle miesiecy mnie nie bylo ze szok :) ulubione trzeba oczyscic i zrobic porzadek :) dodaje,bo tu milutko
szczęśliwa
25.02.06 23:09, tweety102 moderator // jejkju
// skasuj komentarz
ja tez cieplolubna, jak patrze na te fotki to tesknie corz bardziej za wiosna, latem, s,loncem, dlugimi spacerami i wogole ...
zadowolona
25.02.06 22:16, iwonne
// skasuj komentarz
no właśnie idź sobie! ;) mhm byłam w Hiszpanii, o tak! jest cieplutko w ciągu dnia 50 st., ale za to w nocy brrrrrr temp. spdała do 5, 10, ale fajno było, dobre winko mają i sprzedają je nawet w kartonikach jak soczek hehe buziole :*
sexy
25.02.06 20:07, lija
// skasuj komentarz
ależ piękny ogród :-0
zmęczona
25.02.06 20:05, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
ojj.. czytanie to też mój nałóg. Jak dorwę się do dobrej książki to czytam do 2-3 w nocy. To chyba przez te wszystkie książki , które przeczytałam mam taką bujną wyobraźnie i głowę pełna marzeń i pomysłów :)
zmęczona
25.02.06 20:00, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
ja za upałami nie przepadam. Najbardziej odpowiada mi Wiosna:) wszystko budzi się do życia. Jest ciepło, ale nie upał. Można sobie spacerować po polach i zachwycać się pięknem przyrody:) niedługo zima się skończy:)
25.02.06 18:08, Netis
// skasuj komentarz
ale śliczne zdjęcia...
spokojna
25.02.06 17:49, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Zupełnie rozumniem o czy mówisz.. ktorego sierpnia przyszłaś na świat? ja 20 :)
25.02.06 17:14, mamuśki :)
// skasuj komentarz
odwiedzisz mnie ? doradzisz mi proszę ?
zakochana
25.02.06 15:33, Monisi@
// skasuj komentarz
ja również kocham ciepełko!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
25.02.06 15:08, Narazie papa // :)
// skasuj komentarz
Ach :P lato, lato, lato :) No chocby troche wiosny troche słonca :) JAk widze te fotki to az sie we mnie gotuje :P tak bardzo chce lata :) i masz racje :P Zima ma sobie isc :P pozdrawiam ;*
zmęczona
25.02.06 13:54, Oliwcia // :)
// skasuj komentarz
Jejku ja chce latoooo!!!!!!! dodaje do ulubionych pozdrawiam
zakochana
25.02.06 13:06, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
sliczne masz to otocznie wkolo siebie, a tych popisow na fokach to zazdroszce :D
szczęśliwa
25.02.06 12:38, Ania
// skasuj komentarz
ale tam fajnie ...a u nas zimno i snieg ..:-(
zajęta
25.02.06 12:35, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Cudniście macie :)))))) Muszę Was kiedyś nawiedzić - poszerzajcie bramę :DDDD Buuziaki :))))
zadowolona
25.02.06 12:24, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
mimo że ja się urodziłam zimą :) tez jestem stworzonkiem kochającym lato i ciepy klimat :)
zakochana
25.02.06 11:49, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Ja tez urodzialam sie w sierpniu (10) i uwielbiam slonko, plaze, truskawki, wode, zielen, letnie sukienki, wieczory spedzone na dworze, bez uciekania do domu, opalenizne itp. Ale narazie musze jeszcze poczekac - przedemna godziny przed kompem i pisanie mgrki :(
spokojna
25.02.06 11:24, lovelka
// skasuj komentarz
Sierpniowe dziewczyny są najfajniejsze:P
25.02.06 08:50, Man
// skasuj komentarz
Żuczki, ..biedronki... heh no to wyjaśnia wszystko;)
leń
25.02.06 08:37, green_eyes
// skasuj komentarz
ja chyb napisze list do Pana Boga, ze chcialabym, aby na mojej maturze ciepło było, bo tu 17 stopni mi zapowiadają. Ugh. Beatko ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)