niedziela, 5 grudnia 2010

22.05.09 // Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej :)

Wróciłam. Zrelaksowana, wypoczęta, dotleniona, nasycona cudnymi widokami, rozpieszczona (jedzonko pod nos, zero sprzątania, zmywania itp.), usprawniona fizycznie (gimnastyka, basen, codzienne dłuuuuugie spacery, balety), bogatsza o nowe wartościowe znajomości, odmłodzona (wśród grona starszyzny byłam dziewczynką, myślałby kto ;) ), dowartościowana lawiną komplementów (miło słuchać, trudno wierzyć), stęskniona za swoim światem i bliskimi, wyciszona, a jednocześnie buzująca energią i przede wszystkim podkurowana (zobaczymy zresztą, co moja foniatra powie w przyszłym tygodniu).

Generalnie było nieźle i na przyszłość już nie będę się tak zapierała przed wyjazdem do sanatorium. Trzy tygodnie mogą naprawdę zdziałać cuda, o ile oczywiście wszystkie czynniki pobytu będą na plusie. Ja miałam szczęście i zero powodów do narzekań, choć podobno różnie bywa.

Teraz jeszcze tylko pozostało przeżyć ten miesiąc i....WAKACJE!!!!!!

Uwielbiam ten stan oczekiwania :)

Gdyby życie było wiecznym, urlopem, było by jak odżywianie się samym tortem, bleeeee. A w życiu musi być słodko, kwaśno, pikantnie...

Tak więc cierpliwego oczekiwania na wakacje życzę sobie i Wam.



komentarzy [9] Komentuj z głową »
szczęśliwa
06.07.09 15:12, gojda31
// skasuj komentarz
cmok:D wrocilam ale ciiii...
zadowolona
29.05.09 23:49, pani_zuczek
// skasuj komentarz
te foty to jakas przeszlosc bo juz od 3 dni ciagle pada i zimno brr :/ a w weekend mialy byc imprezy...
sexy
26.05.09 10:22, clymenia // ,
// skasuj komentarz
czas oczekiwania jest najfajniejszy bo daje radość a jak byśmy dostawali wszystko od razu to było by nudno i smutno,
zadowolona
24.05.09 17:14, pani_zuczek
// skasuj komentarz
super foty to wyglada jak urlop a ty dopiero czekasz na wakacje ;p nie moze byc ciagle pieknie bo skad wiedzanoby ze jest dobrze :)
rozczarowana
23.05.09 19:04, Pozytywnie_zakręcona // .
// skasuj komentarz
pozytywne zdjęcia ;d pozdrowionka;]
spokojna
22.05.09 22:00, KiniaM
// skasuj komentarz
zabrakło spacji ... ups ...
spokojna
22.05.09 20:58, KiniaM
// skasuj komentarz
... wogóle czarowne miejsce .
spokojna
22.05.09 20:57, KiniaM
// skasuj komentarz
Byłam w Stańczykach ubiegłej wiosny :) cudne są te wedukty .
spokojna
22.05.09 20:56, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Świetnie wyglądasz ! Rzadko zaglądasz ale z każda wizyta piękniejsza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)