wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 21.11.05 // Wiersz dla hell...

Poniżej obiecany dla hell wiersz, bo lubię spełniać obietnice. Zamykam już jednak kramik z wierszami. Tworzenia wierszy nie można niestety porównać do talentu, np. w haftowaniu serwetek, aby powstał, potrzeba bodźca, chwili, zjawiska, momentu, czasami radości lub bólu. Kto próbował, wie o czym mówię. Nie da się ich tworzyć taśmowo na zamówienie, niestety...a może na szczęście, bo wtedy poezja straciłaby swój niepowtarzalny urok. Oczywiście uogólniam, bo moim tworom daleko do poezji.
A tak wogóle, to jest mi dzisiaj radośnie, pomimo poniedziałku i ciężkiego dnia w pracy. Dwie godziny u fryzjera zaowocowały zmianą fryzury. Nie na długo, co prawda, bo moje włosy są z gatunku tych, co to żyją własnym życiem i to ja muszę się im podporządkować, a nie one mi. No trudno, ale mimo wszystko fakt jest faktem, że tak błahy powód potrafi poprawić humorek każdej kobiecie :))



......................................

Przybyła ze swojego świata,
z ciszy eteru, z przestrzeni wirtualnej,
z komputerowej nierzeczywistości.
Stąpając miękko po klawiszach klawiatury,
zeszła do nas...
Objawiła swoją drugą twarz.
Istota z otchłani piekieł? Kobieta wamp? Dziecko?
Dzban miodu z łyżką dziegciu?
Szalona wizjonerka? Różowy kłębek waty?
Plątanina zmysłów, uczuć, fantazji?
Zachłyśnięta lustrzanym odbiciem beztrosko popyra na baranku... przez młodość.
Nie dorastaj hell.
Nie przekraczaj piekielnych bram do czyśćca dorosłości,
Tam przytną ci skrzydła, spiłują różki,
Tam już nie jest tak pięknie...

Dla hell, Listopad 2005r.


komentarzy [50] Komentuj z głową »

spokojna
25.11.05 22:25, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
ŚWietny wiersz!!! A fryzura - bardzo fajna... moje włosy też "lubią zyć swoim życiem" 0 jak ładnie to ujęłaś :-) Fajna babeczka z Ciebie!

25.11.05 22:22, stokrotk@
// skasuj komentarz
widze że masz talent poetycki gratuluje!! ładna fryzurka miałam podobną tylko mi już trochę urosły włoski i już nie ma t6akiego efektu musze też sie wybrać do fryzjera;) pozdrawiam

23.11.05 16:53, Man
// skasuj komentarz
To dobrze, czy źle?;)) Bedę Tu!;)

23.11.05 16:44, Man
// skasuj komentarz
Interpretacyje pozostawie Tobie moja słodka;))

spokojna
23.11.05 16:24, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
wiem,że jestem gruba jak niedźwiadź i zapadne w zimowy sen,ale Ty? =). =).

23.11.05 16:20, Man
// skasuj komentarz
Nie pozostane larwa:)))))

23.11.05 16:14, Man
// skasuj komentarz
Wyciagasz kicia pohopne wnioski na podstawie szczątkowych danych-jeszcze mamy tydzien-prawda?:)) całuski;) ........

spokojna
23.11.05 16:07, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
za note sie bierz i nie zwalaj nic na biedną jagódke,raz,dwa =). wątpisz w moje zmęczenie?gdybyś mnie mogła zobaczyć =).

zakochana
23.11.05 16:03, hell
// skasuj komentarz
moge byc Twoja. nie protestuje.ps/ maska powiadasz na chcialabym sie przebrac za lucky luka albo lepiej za zorro wymiatqalabym zsz-pada w czarnej polerynie.=)

spokojna
23.11.05 16:00, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no cholera,wydało się.chciałam złagodzić bóle.oja niedobra =).

23.11.05 15:59, Man
// skasuj komentarz
A i jeszcze niesmiały!:)

23.11.05 15:55, Man
// skasuj komentarz
A bo ja taki małomówny jestem i nudny-więc sama rozumiesz:) Całus w Twe słodkie;)

zakochana
23.11.05 15:52, hell
// skasuj komentarz
hellena nie jestem./ps. ladna z Ciebie dziolcha.=)

zakochana
23.11.05 15:31, hell
// skasuj komentarz
mm beautiful wiersz. mm ja pierdole jaki mnie zaszcyt kopnal. jestem pod wrazeniem. . teskty mnie powalaja.dziewczyno i like it.a dorasnac nie mam zamiaru .=) ps/ ladna jestem tylko skresl to "ena" =)

23.11.05 15:27, Man
// skasuj komentarz
Jestem moja Piekna jestem-nawet Ci dam plusa;)))<cmok>

23.11.05 14:59, kukinia // Siemanko!!
// skasuj komentarz
U mnie new nocia!!Czytałam note ale nie wiem co pisać:P:P.Nom no wiec napislaam o sobie i dlaam kolejna fotke i wogule zapraszam do siebie!!:)

spokojna
23.11.05 14:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
tiii żaden zdrajco =).Ty piszesz tak bardziej artstycznie i dojrzało i nie trzeba Ci oklasków,żebyś wiedziała,że jesteś dobra w tym co robisz =). a lovelke to trzeba wiesz na duchu wesprzeć hehe =). z reszta wiesz to tak bardziej na moj mozg=)

zajęta
23.11.05 14:46, Pulpecja * Dudzinka moderator // :DDDD
// skasuj komentarz
Jak to człowiek szybko zmienia zdanie :DDD Widać to w Twoich ostatnich komentarzach u mnie :DDD Co do Ringu to kiedyś miałam oglądać, ale tak ok. 20-30 min od rozpoczęcia filmu, kiedy reżyser już totalnie zaczął sobie robić jaja z widza - tzn. wymyślać takie niemożliwości, że aż mną trzepało - wtedy odpuściłam sobie oglądanie :D Ja rozumiem, że film to zwykle fikcja, ale niech ona ma choć ręce i nogi :)) Pozdrówki :))))

spokojna
23.11.05 13:28, lovelka
// skasuj komentarz
No ładny wierszyk:)

22.11.05 22:59, Man
// skasuj komentarz
Dlaczego ja nie mam twojego numeru GG?;)))

spokojna
22.11.05 22:16, venila moderator
// skasuj komentarz
rozjebal znaczy sie rozsmieszyl ;] takze spokojnie. jest dobrze. w domu wszyscy zdrowi.

sexy
22.11.05 20:40, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Tez kcem wierszyk !!!!!!!!

zajęta
22.11.05 20:26, lea moderator
// skasuj komentarz
jesteś niesamowita- wiesz o tym ? sliczna, ciepła, zdolna - jesteś magiczna .... chyba corz bardziej chciałabym Cię poznać - może jednak przyjedziesz pomalować ściany pokoju synka ? :)

leń
22.11.05 19:47, green_eyes
// skasuj komentarz
miło mi Beato :D

spokojna
22.11.05 19:39, venila moderator
// skasuj komentarz
dlaczego dobrze ?

22.11.05 19:13, Kasia24 // nieźle
// skasuj komentarz
szkoda że to ostatni wierszyk - mielibyśmy salonową poetkę tutaj ;)

spokojna
22.11.05 18:54, venila moderator
// skasuj komentarz
ojej. ale ładny ten wiersz. ale rozjebal mnie ten tekst L:"popyra na barnku " dziizes.

spokojna
22.11.05 18:11, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
a ja myślałam,że mnie zasxzczycisz wierszem,ale fakt co o takiej gupiej jagodzi można pisać hehe =)). no to o fryzurce powiem,że cudeńkooo =))) teraz to dopiero jesteś BOMBA =)) mmm... nie zasłaniaj tak buźki,piękności Ty moje =))

zadowolona
22.11.05 14:08, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
szcegónie dróga połowa mi się bardzo podoba, a co do tej przedmowy to masz całkowitą racje że wiersz nie da się piać tasmowo :) pozdrawiam

szczęśliwa
22.11.05 13:49, kunomiśka // oki nie ma sprawy
// skasuj komentarz
przecież nie będe cie poganiać :) czekam z niecierplwością pozdrawiam plusik zostawiam :*

szczęśliwa
22.11.05 12:09, Żabka moderator
// skasuj komentarz
racja!! wiersze musza dojzec najpierw w nas zeby potem przelac je na papier... prawda? pozdrawiam

zajęta
22.11.05 12:06, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Fajna fryzurka :))))) Fajny wiersz :))))) Moje włosy też są niegrzeczne i układają się jak im się tylko podoba... czasem chodzę z taką szopą, że aż wstyd, ale jakoś się tym nie przejmuję :)))) Moja babcia miała podobnej długości i urody włosy... pamiętam jak kiedyś w przedszkolu powiedziałam jakiejś koleżance, że dzisiaj przyjdzie po mnie moja babcia. Koleżanka na to - to ta kudłata ? Babcia przez wiele lat się z tego śmiała :)))) Pozdrawiam :))))

zakochana
22.11.05 09:16, Monisi@
// skasuj komentarz
kurcze dziewczyno! Ty masz ogromny talent!!! :D

22.11.05 08:01, minimati
// skasuj komentarz
extra fryzurka :) bardzo mi się podoba :D

22.11.05 00:15, Man
// skasuj komentarz
Ja natomiast Ciebie lubie;D)))))))) <pocałował_ją> Jarek

zakochana
22.11.05 00:14, Dżustina
// skasuj komentarz
idz, idz :D branoc ^^

zakochana
22.11.05 00:11, Dżustina
// skasuj komentarz
handlowa zylka, a ekonomii boje sie jak ognia :D albo pani dr, juz sama nie wiem :P dobranoc. p.s. moja pizza tez bys wzgardzila? :>

22.11.05 00:08, Man
// skasuj komentarz
Nie muszą byc ani celne, ani riposty-po prostu pisz czasem:) Dobranoc;)

zakochana
21.11.05 23:57, Dżustina
// skasuj komentarz
hehe, odstapie za + ;)) ej, nie spie, bo sie nazarlam pizzy, poza tym to zazwyczaj ide spac pozno... :>

21.11.05 23:55, Man
// skasuj komentarz
Nie rozpieszczam i nie zdobyłas-choc fakt, że lubie Cie pracusiu, a nick? Ja średnio raz w tygodniu zmieniam-choc człon zasadniczy nie ulega zmianie;)

leń
21.11.05 23:53, green_eyes
// skasuj komentarz
pewien mezczyzna wymeczyl mnie na gg nie mam sil na nauke, nie mam pojecia jak jutro wstane - wogole dla mnie dobra powinna trwac 48h!! stanowczo :) dobranoc ...hm, jak Ty wogole masz na imię sąsiadeczko? =). słodkich snow.

zakochana
21.11.05 23:50, Dżustina
// skasuj komentarz
kupic zwrot czy psa? ;))

21.11.05 23:41, Man
// skasuj komentarz
Ok pracusiu;)))))) A tak wogóle-to miałem nie mówić(ale czytam,ze narzekasz)-ale bardzo podoba mi sie Twoja fryzura-jest sexy,...i wystarczy:)) Buźka:)

leń
21.11.05 23:10, green_eyes
// skasuj komentarz
to tak jak i ja. Teraz mam zamiar uczysz sie z angielskiego, zostaly mi tylko 3 przedmioty. łał, jak mało :| ehhh.

zmęczona
21.11.05 23:05, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
no prosze:) widze , że wszechstronna Jestes... taka artystyczna dusza :) Fryzurka super:))) Ja sie jakos do fryzjera zebrac nie moge:)

leń
21.11.05 22:57, green_eyes
// skasuj komentarz
notka zatytułowana ":O" :D. pozdrawiam=)

leń
21.11.05 22:50, green_eyes
// skasuj komentarz
hahaha to sie hellica ucieszy. hah. ps. kilka notek nizej, nie wiem dokladnie zaraz sprawdze opisalam moje przypuszczenia itp dotyczacego tego romansu. Mozesz poczytac.

21.11.05 22:40, Man
// skasuj komentarz
Rozbrykana Hellena dance Macarena;))))) No Hell przynajmniej podobna do siebie-apropos-dostałas mejliki?:) Całusy! Jarek

szczęśliwa
21.11.05 22:16, Agusia:)
// skasuj komentarz
Ty serio masz talent! Powinnaś wydać tomik wierszy o Sunsilkowcach:D Zarobiłabyś fortune;))

szczęśliwa
21.11.05 22:14, kunomiśka // jako że wystawiam ci pierwszy komentarz na nowym wpisie
// skasuj komentarz
i jest to już 331 komentarz, pytam czy ja tez mogłabym liczyć na jakis mały wierszyk z twojej strony ;) oczywiście plusik za twórczość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)