wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 20.11.05 // W odpowiedzi na concurs...

W odpowiedzi na concurs o takitamenie...i dla niego, ot tak z czystej życzliwości dedykuję ten wierszopodobny twór...

Wiersz o t a k i m t a m e n i e

Dosyć twardy, jak orzech, problem do zgryzienia.
Z kim w końcu my mamy tutaj do czynienia?
Wiemy, że Jarosław, i że piwnooki,
że słusznej postury, i raczej wysoki.

Żądlący, jak osa, ironizujący,
a czasem, na fazie, złośliwy i kpiący.
Typ skryty, zamknięty i nieprzenikliwy.
Twierdzi, że jest nudziarz i to zaraźliwy.

Obok żądła osy, ma też czułe struny,
co mnie prowokuje do lekkiej zadumy
Potrafi być szarmancki, żartuje, urzeka.
Jakiż z niego człowiek? Wnikliwie dociekam.

Bystry obserwator, wytknie...skrytykuje...
lecz dosyć powoli nam siebie dawkuje.
No i niech, proszę bardzo, spróbuje zgadnąć która,
czy taki on pozorant,
czy taki tam figurant?

Lecz pod przenikliwym spojrzeniem kobiety
nic się nie ukryje, mój Jarku, niestety.
Jesteś, ot, duży dzieciak, łasy na pochwały.
Ostrożny wśród obcych, wśród przyjaciół śmiały.

I twierdzę, że w całej swojej słodkiej krasie,
Chyba w końcu jakoś polubić Cię da się.

Listopad 2005r.


komentarzy [30] Komentuj z głową »

spokojna
22.11.05 18:51, venila moderator
// skasuj komentarz
czlowiek z garbem na glowie :D hyyyh. to jest moje haiku takie niedorozwiniete

leń
21.11.05 17:00, green_eyes
// skasuj komentarz
zaglosowalam na ten wiersz.mmm :D

spokojna
21.11.05 16:31, lovelka
// skasuj komentarz
Podobał mi się wierszyk Twój, ale zagłosowałam na Prosiaczka bo to anioł mój:)

spokojna
21.11.05 14:17, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
no to ztym wierszem poszło Ci na 6,to teraz następny,o mnie hehe =)).

szczęśliwa
21.11.05 14:04, Agusia:)
// skasuj komentarz
Dla mnie wiersz jest świetny! Już zostawiłam komentarz u Jarka, że Twój wiersz zasługuje na 1 miejsce:D pozdrawiam!

szczęśliwa
21.11.05 13:54, kunomiśka // czyżby żeczywiście taki był??
// skasuj komentarz
plusik dla ciebie za twórczość i całokształt :P pozdraiwam i zapraszam do mnie :D

zakochana
21.11.05 11:48, Monisi@
// skasuj komentarz
S U P E R ! ! ! nic dodać nic ująć!

21.11.05 10:25, Man
// skasuj komentarz
Mmmm ulubiona pozycja...69;D Co do wpisu raz jeszcze-taka sztanga-to nie sztanga moja droga-jeszcze Ciebie na niej bym wycisnał:) Miłego;) Jarek

20.11.05 22:51, minimati
// skasuj komentarz
ja jestem pewna, że się Go da polubić :] a fotki są super :))

spokojna
20.11.05 22:39, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
łapciapciak,co Ty ot o się nie bój. =). przyszłam życzyć Ci ślicznych senków no to buziol;*

20.11.05 21:20, *wiewioreczka basia*
// skasuj komentarz
Tresele naprawde sa bardzo trwale a ubrania pachna nimi jeszcze dlugo po ich uzyciu

zakochana
20.11.05 21:09, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Okiiii :) czekam z niecierpliwością:) bo ja bardzo cierpliwa kobita jestem;)) buziaczki na dobranoc;***

zadowolona
20.11.05 21:07, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Śliczny wierszyk :)

20.11.05 18:08, Kasia24 // obawiam się
// skasuj komentarz
że ktoś tu jest bezkonkurencyjny :*

20.11.05 18:00, Man
// skasuj komentarz
O tej cesze bedzie mój nastepny wpis;)))) Napisze za jakis czas;)

20.11.05 17:52, Man
// skasuj komentarz
Ale ja nie mam takiego nochala;D!!!! Napisz do mnie prosze mejla!:)

20.11.05 17:49, faankaa
// skasuj komentarz
dlaczego krępująco?? Bez dwuch zdań masz wiele talentów... i koniec tematu!! co na to poradzisz że z ciebie taki zdolny człowiek jest :) a OCC rządzi :)

20.11.05 17:23, faankaa // :)
// skasuj komentarz
tak to ten program!! po prostu ich uwielbiam :) bardzo fajnie piszesz :)

zajęta
20.11.05 15:40, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))
// skasuj komentarz
Nic dodać - nic ująć - jak ten wiersz nie wygra to własnoręcznie Takiegotama ukatrupię :D :)))) A tak przy okazji.... Jarek - o co Ci znowu poszło ?, bo myślę, myślę i wymyślić niczego sensownego nie mogę - co ja z nim mam ....ehh :DD Ale i tak go lubię :)))) Pozdrawiam :))))

zakochana
20.11.05 15:34, Dżustina
// skasuj komentarz
hehe fajnie to wymyslilas :D:D:D

20.11.05 14:43, Man
// skasuj komentarz
Niech tu pozostanie, przy podsumowaniu-jesli takowe będzie-może sam wkleje w notce-coby zachował swa forme i przejrzystość;) Co do tresci-a bo ja wiem? Jury niech sie wypowiada;D)

spokojna
20.11.05 14:40, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
jak zwykle plusik =).

spokojna
20.11.05 14:40, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
matko.to ja też muysze ogłosić konkurs =). cudO =) a wizja moich ścian i ogólnie pokoju jest cudna =)).szkoda,że jagóda nies tać na takie eksperymenty =)). jesteś walnięta jak ja=) bo kibel to świetna sprawa na ścianie =):P

20.11.05 14:01, Kasia24 // sama miałam
// skasuj komentarz
coś stworzyć, ale teraz wiem że się poddam - ja tak nie umiem :(

20.11.05 13:47, ButterflyKiss
// skasuj komentarz
ojej... heh fajnie to wyszło.. no może polubić się da ;)

20.11.05 13:29, Man
// skasuj komentarz
Teraz musze leciec-więc przeczytam potem-jak sie najem, browarka wezme, usiąde wygodnie włącze cicha muzyke...a póki co- a gdzie okulary? I gdzie mój słynny brzuszek???;))) Całusy! Jarek;)

zakochana
20.11.05 13:16, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ja popieram hell tez chce podobizne;p

zakochana
20.11.05 13:15, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Pooba mi się wierszykkkk :)) bardzo wesoe rymy i cała prawda o Jareczku;) buziaczki;***

zakochana
20.11.05 13:03, hell
// skasuj komentarz
ja Ci dam.... dam Ci 5.=) nie bede sie targowac.ha co Ty na to[?] jestem glodna. ale nie ide do kuchni.

zakochana
20.11.05 12:46, hell
// skasuj komentarz
ja tez chce podobizne i wierszyk.=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)