niedziela, 5 grudnia 2010

21.09.09 // Naga prawda

W piątek dałam się namówić przez znajomą pańcię z drogerii na darmowy wizaż połączony z kosmetycznymi poradami. Nie jestem amatorką obfitego tapetowania twarzy, ale delikatna korekta, czemu nie, a że wiedzy w tym temacie nigdy dosyć, oddałam swoje oblicze w ręce specjalistki.
Kosmetyki Gosha- podkład, puder, róż, brązer, cienie, kredka do oczu, tusz, konturówka do ust, błyszczyk. Cała maskarada trwała 45 minut.
Efekt?
Nie podobał mi się dobór kolorów, zielone cienie na powiekach zamieniły mnie w ofiarę przemocy domowej.
W ogóle było tego za dużo, za mocno i za długo, jak na mój gust i moje codzienne możliwości. Rano mam pół godziny na umycie się, uczesanie, lekki makijaż i wskoczenie w ciuchy, drugie pół godziny na spacer z psem, kanapki dla dzieciaków do szkoły i herbatę dla siebie, i już pędzę do pracy.
Generalnie cieszę się, że nie jestem niewolnicą makijażu. Jakoś do tej pory nikt jeszcze nie dostał zawału na mój widok, jeśli zdarzyło mi się wyjść z domu bez poprawek.
Moje szalone dziecię wyrwało mnie ostatnio z błogiego snu sesją w stylu paparazzi. Dzisiaj natrafiłam na te zdjęcia i może Wam pokażę rozczochraną, zaspaną Łapę po przebudzeniu, tak dla przekory wobec samej siebie, wbrew chęciom, żeby publicznie zamieszczać wyłącznie swoje dobre zdjęcia, swoje najtrafniej ujęte oblicza.


komentarzy [13] Komentuj z głową »
zajęta
03.10.09 20:57, **Kirke**
// skasuj komentarz
do twarzy ci w tym stroju nocnym, pozdrawiam zaspana ksiezniczko
zakochana
03.10.09 09:26, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
cześć golasie :* no chyba zrobię taki bilans, zobaczymy na czym stanę ;) jak minął kolejny tydzień??? Całusssssssss! :*
zakochana
02.10.09 00:54, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
ja niestety nie mam kosiarki spalinowej :p Kupimy w przyszłym roku... ale ja poradzę sobie ze wszystkim ;) Jak ten czas leci...dziś już piątek ;)
zadowolona
01.10.09 16:46, aniaw
// skasuj komentarz
ps super foteczki a co do makijażu to Tobie nic nie trzeba poprawiać a takie poprawianie na siłe może tylko zaszkodzić tak jak pisałaś
zadowolona
01.10.09 16:41, aniaw
// skasuj komentarz
oj tak wspaniały a teraz jeszcze bardziej to widzimy bo ta Tosia to niezła rozrabiara i wszystko gryzie pozdrowionka
sexy
01.10.09 10:17, clymenia // ,
// skasuj komentarz
ja dopiero poznawałam tajniki łowienia ryb, dlatego uczyłam się zarzucać i zwijać wędkę :)
zakochana
25.09.09 17:42, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
dobre geny masz pani piękna :D :*
zajęta
24.09.09 12:29, bdagusia
// skasuj komentarz
... chciałabym za te kilka lat jak już będę w Twoim wieku mieć tak samo idealną cerę i tak mało zmarszczek jak Ty... a jak dodać jeszcze do tego, że masz stresującą i wymagającą pracę... Jka Ty to robisz?? :)
samotna
23.09.09 19:04, Maślak
// skasuj komentarz
Zwracam honor i biję się w piersi... :) Odwagi Ci nie brakuje ;PP Superowe zdjęcia :DD!
zakochana
23.09.09 17:38, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
zdjęcia są urocze ;) jedyną rzeczą jaką wielbie w makijażu to cienie na powiekach i tusz na rzęsach ;)
samotna
23.09.09 10:55, Maślak
// skasuj komentarz
Dobrze Proszę Pani ;DD Miłego dnia :)
sexy
23.09.09 10:44, clymenia // .
// skasuj komentarz
tym zdjęciom nic a nic nie brakuje, promiennie wyglądasz :)
samotna
22.09.09 20:38, Maślak
// skasuj komentarz
"Z pewną taką nieśmiałością" spróbuję więcej Szanowna Łapko Ci nie Paniować :P Eeee... już się rumienię ;D Odnośnie biegania na obasach, to Panie w tym wyścigu osobno startowały ! Jedna z nich zajęła w ogólnej klasyfikacji 2 miejsce i jako JEDYNA niczego nie rozlała !:) Ale ja tego nie na żywo nie oglądałem więc dokladnie bucików nie opiszę :P No i nie da się ukryć, że nie ma takiej siły i motywacji bym takowe buty założył !:) Nawet Szczurka nic by tu nie zdziałała :P Hm... troszkę tu pusto ?:P Chyba jednak odrobinę odwagi zabrakło , czy może "paparazzi sesja" trafiła już (za ciężkie pieniądze ;P) na łamy Faktu tudzież innego Super Ekspresu ?:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)