poniedziałek, 6 grudnia 2010

21.02.06 // odsłona piąta- w moich oczach nawet przedmioty mają duszę

Jejku, kimkolwiek jesteś, jeśli czytasz ten tekst, to jesteś pierwszą osobą, którą zawiadamiam, że piszę, na nowej przyjaznej moim dłoniom klawiaturce, a u moich stóp cicho mruczy nowy, superancki komputerek, jeeeeee!!!!!!!!!!!!
Mój mążuś nie zdzierżył mojej smętnej miny, moich bolesnych westchnień po kątach i bladego ze zmartwienia oblicza i ulitował się nade mną.
Nadszedł więc kres życia mojego staruszka. Żegnam go z sentymentem w sercu, bo było nie było był moim pierwszym.
To z nim straciłam komputerowe dziewictwo, z nim zgłębiałam tajniki wirtualnych labiryntów, na nim wyładowywałam swoją złość lub wylewałam łzy bezsilności w momentach niepowodzeń. Spędziliśmy ze sobą kilka dobrych lat i nigdy o nim nie zapomnę.
Wiem, wszystko ma swój kres, nic nie jest wieczne, zwłaszcza przedmioty, ale czy to efekt mojego sentymentalizmu, czy też nadmiernego uwielbienia stabilizacji, ja po prostu zżywam się z przedmiotami, z którymi obcuję, traktuję je z szacunkiem i ciężko mi się z nimi rozstawać, gdy przychodzi taka potrzeba. Z tego samego powodu nie cierpię gubić czegokolwiek, bo każda strata jest dla mnie bolesna. Do tej pory np. pamiętam piękny, duży czarny parasol z drewnianą rączką, który kilknaście lat temu nieopatrznie zostawiłam na przystanku. A tak a propo gubienia, jeszcze bardziej nie lubię szukać rzeczy zagubionych. W tym przypadku tracę wszelką cierpliwość, ogarnia mnie amok wściekłości i zniecierpliwienia i przestaję rozumować logicznie. Dopiero wyciszenie się i chłodne przeanalizowanie drogi zaginionego przedmiotu przynosi najczęściej pozytywne efekty. W tm przypadku stwierdzam z całą stanowczością, że cierpliwość do szukania zaginionych przedmiotów nie jest dziedziczna, ponieważ moja mama, to anioł, oaza spokoju i systematyczności w takich sytuacjach.

Żegnaj więc mój komputerku, niech ci się dobrze wiedzie w krainie sprzętów na emeryturze :(

Witaj New Power Supply Tracer 4life 400 :))))) Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracowało.

***************
A jeżeli chodzi o moje dane ze starego dysku, to wszystko jest na dobrej drodze. Trzymajcie mocno kciuki, dziś wieczorem nastąpi chwila prawdy!

komentarzy [46] Komentuj z głową »

24.02.06 18:07, Kasia24 // mój komputer
// skasuj komentarz
prezeżył ze mną wiele lat - teraz ledwo zipie, a ja czekam z utęsknieniem na nowy sprzęt... na tym co mam ledwo mogę pisać prace magisterską :( wciąż się wiesza :( staruszek już... choć i ja sentyment do niego mam :))))

spokojna
24.02.06 00:15, alexisas
// skasuj komentarz
a ja dalej na starym kompie:(

leń
23.02.06 17:32, rudowłosa
// skasuj komentarz
albo lepiej - uniezależnienie.

leń
23.02.06 17:31, rudowłosa
// skasuj komentarz
och, Łapko... czy to nie uzależnienie?

23.02.06 14:30, curly999999999
// skasuj komentarz
ja mam to samo z przedmiotami....jak mi się coś zgubi to żal mi z powodu tylko wspomnień związanych z tym przedmiotem. A jak mam coś wyrzucić bo sie zniszczyło to tragedia. Bo mi tej rzeczy szkoda, ona może też ma duszę a ja ja ćiepam do kosza. To musi być dla niej straszne przeżycie być w taki spsób otrąconą/ym

zakochana
23.02.06 08:47, *buskowianka*
// skasuj komentarz
No ja tez mam obudowe Tracerka :) A jesli chodzi o sprzety, to swoj pierwszy mialam jeszcze w podstawówce, cale wieki temu, gdy jeszcze dysk twardy mial 800MB, czyli tyle ile obecnie ma plytka <lol>. Ale lepsze bylo to, ze jak w nocy go wylaczalam, to myslalam ze on bedzie ze mna gadal i troszke sie balam tego komputera :) A teraz.... Trzymam kciuki za dane :)

spokojna
22.02.06 23:24, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Zdrada czy śmierć.. Ciężko powiedzieć.. zdrada jest czymś na co mamy wpływ, na śmierć nie mamy.. Zdrade można wybaczyć, śmierc jest nieodwracalna... Dla mnie zdrada równa jest śmierci, oznacza rozstanie z ta osoba pomimo bólu. Zdradzie towarzyszą negatywne emocje, w obliczu śmierci wybacza się wszystko. Gdy ktos umiera to mowimy o nim tylko dobrze, gdy rozstajemy sie po zdradzie mowimy zle.. sama nie wiem co lepsze.. A widzialas film "Closer"

22.02.06 23:17, minimati
// skasuj komentarz
mój to już raczej mnie nawet nie kocha :(... bo po czynach to tego nie widać :/

22.02.06 23:00, behind_these_hazel_eyes
// skasuj komentarz
trzymam kciuki za egzystencje Twojego kompa aby śłuzył Ci przez długie długie lata hihi ;-))

zadowolona
22.02.06 22:59, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Wisiała u górt, nad drzwiami

szczęśliwa
22.02.06 22:55, Lady M.
// skasuj komentarz
ładny sprzecior :>

22.02.06 22:54, Man
// skasuj komentarz
Wiec jak piszesz nna sunsilku?;)))))))

spokojna
22.02.06 22:54, venila moderator
// skasuj komentarz
ciąaagle pada.

spokojna
22.02.06 22:53, venila moderator
// skasuj komentarz
a to twoje dziecko na 1 foto ?

22.02.06 22:45, Man
// skasuj komentarz
Buahahaha to wczesniej zacznij;)))))))))))))))

zadowolona
22.02.06 22:36, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Wiec wróciłaś na dobre :) przywiązywanie się do przedmiotów, chyba każdy troszkę tak ma że lubi przedmioty którymi się otacza. Ja też :)

zajęta
22.02.06 22:17, **Kirke**
// skasuj komentarz
bardzo dziekuje za zyczenia. Jeslio chodzi o to czy u nas w Radomiu gryza biedronki to mysle ze jak wszedzie sa one takie same chociaz kiedys ugryzla mnie zołta biedronka nie czerwona, pozdrawiam

22.02.06 22:10, Man
// skasuj komentarz
Wyczerpująca odpowiedz w poczcie.

22.02.06 22:01, impresja
// skasuj komentarz
Ooo tak :) Takie żebym dzięki nim weszła do nowego świata ... :)

zakochana
22.02.06 21:54, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
termin byl do dzis :( i bylo to w pokoju Tuśki

zakochana
22.02.06 21:44, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
gratuluje zakupu mam nadzieje ze bedzie dlugo sluzył :)

22.02.06 21:42, impresja
// skasuj komentarz
Też chcę nowego kompa!! Ale na początek wystarczą mi nowe drzwi :D

zajęta
22.02.06 21:36, lea moderator
// skasuj komentarz
mam nadzieje,ze zaraz sie poprawi i bedziesz moc obejrzec filmik :)

22.02.06 20:39, Narazie papa
// skasuj komentarz
Heheh ja tesh kcem nowy komputerek ;) pozdrawiam ;*

zajęta
22.02.06 20:21, lea moderator
// skasuj komentarz
ooo jakie piekne wyznanie do komputera :) uff dobrze,ze juz jestes :*

spokojna
22.02.06 19:22, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Dobrze że los oszczędza Ci zdrady. Zdrady chyba nie da się przeżyć, może ciało to przetrwa, lecz dusza napewno nie ..

szczęśliwa
22.02.06 18:03, Adrianna
// skasuj komentarz
u nas snieg topnieje i jest wszędzie mokro, jest tylko śnieg gdzie niegdzie na poboczach. W sobotę to wróciłam ze spaceru z mokrymi nogami tak tajał śnieg! :))) Ale u Ciebie to faktycznie dużo śniegu!!!Pozdrawiam ADA

szczęśliwa
22.02.06 17:55, Adrianna
// skasuj komentarz
no no sprzęcik niezły!!! Byle się dobrze na nim pracowało! :)))))

szczęśliwa
22.02.06 17:54, Adrianna
// skasuj komentarz
:) u nas dziś teżbyło słonecznie!!!! Nawet rozpiełam sobie płaszczyk jak spacerowałam, nich już przyjdzie wiosna!!!!! Czekam na nią z utęsknieniem! :)))))

22.02.06 16:02, minimati
// skasuj komentarz
no to tylko pogratulować i życzę miłej współpracy :)

szczęśliwa
22.02.06 14:51, kunomiśka // ciesze sie że już masz nowego przyjaciela
// skasuj komentarz
niech ci służy kope lat i niech sie nie psuje :) pozdrawiam :)

22.02.06 14:51, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
3mam kciuki, 3mam!!!!!!! :)*

22.02.06 14:50, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
jezu ja patrze co tam lezy na tym sniegu, a to 4 łapy w ubranku :DDDDDD jaki śniegowy piesior :DDDDD

22.02.06 14:49, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
wow, nowy sprzęciorek.. je je je:D

22.02.06 14:49, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
a mały gra w conter strike'a :DDDDD

zajęta
22.02.06 11:49, **Kirke**
// skasuj komentarz
mam nadzieje ze humorek dopisuje i uciekly zle mysli? pozdrawiam ai zapraszam na bardzo pozytywny wpisik

szczęśliwa
22.02.06 10:29, Żabka moderator
// skasuj komentarz
gratuluje nowej zdobyczy... a męża to masz wspaniałego... a moze marudzenia miał dość??? przyznaj się !!! a teraz nuce.. łapy łapy cztery łapy... a na łapach pies kudłaty... la la

szczęśliwa
22.02.06 10:20, a-a-a
// skasuj komentarz
nie wiem czemu się nie chce włączyć... spróbuj kilka razy od poczatku, to może pójdzie ;) albo to przez Twój nowy komputer...jest za dobry na stare filmiki <lol> ... bo wątpię, zeby brakowało mu jakiegoś oprogramowania do oglądania... ale ja się na tym nie znam niestety... spróbuję się dowiedzieć dlaczego tak się dzieje... ;))) Buziaki :*

zakochana
22.02.06 08:56, Monisi@
// skasuj komentarz
wow! grauluję nowego komputerka :))

22.02.06 07:35, martini
// skasuj komentarz
...znów się zepsułeś i wiem co zrobie....la la la la....zamienie ciebie na lepszy model...hi hi Pozdrawiam

zajęta
21.02.06 22:51, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))
// skasuj komentarz
JUPI < JUPI :))))))) Cieszę się razem z Tobą :)))))) Buziaki :))))))

spokojna
21.02.06 21:34, lovelka
// skasuj komentarz
U mnie też dziś sypało, a teraz trochę odwilżyło... A myślałam, ze na wiosnę idzie!

spokojna
21.02.06 21:34, lovelka
// skasuj komentarz
New Power Supply Tracer 4life 400 Profesjonalnie brzmi:) A męża masz widać w porządku skoro tak z sam siebie zakupił! Marzenie mojej mamy, mieć fajnego męża:P. Co do oczu to zakupiłam je w zaprzyjaźnionej pasmanterii za całe 1,20 za oczko! Mama ma wtyki, bo w końcu z niej krawcowa;).

21.02.06 20:59, Man
// skasuj komentarz
:) A GG zainstalowałaś?;)))

spokojna
21.02.06 20:52, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Witamy nowego towarzysza Czterołapki... niech się grzecznie sprawuje :)

zmęczona
21.02.06 20:49, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
no proszę :) super , że masz nowy komputer. Oby się jak najlepiej sprawował. Powiem Ci, że jak ja coś gubie to jest tragedia... najpierw spokój, poźniej zniecierpliwienie, które przechodzi w rozpacz. A na koniec wołam siostrę , by pomogła mi znaleść to co zgubiłam - i ona zazwyczaj znajduje :) Co ja bym bez niej zrobiła...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)