niedziela, 5 grudnia 2010

17.07.06 // Z lotu ptaka

Śniło mi się, że latam...kiedyś.
To stary sen z czasów, kiedy jeszcze nie męczyły mnie nocne koszmary całodziennego przemęczenia i przepracowania, ani z czasów kiedy rozleniwiony odpoczynkiem umysł rozwiewał sny, jak poranną mgłę.

Latałam nieudolnie i niezgrabnie, unosiłam się jednak w przestrzeni, odpychałam sie rękoma od powietrza przemieszczając swoje niedoskonałe ludzkie ciało.
Żeby było ciekawiej pode mną płynęła Wisła.

Latałam nie czując lęku.

Latałam...

* * *

No dobra, fantazje zamieniamy w rzeczywistość, ludzkość posiada umiejętność latania... i co???

Hmmm, niewiele.
Biorąc pod uwagę mentalność ludzką, najwięcej korzyści z tego procederu mieli by producenci i instalatorzy zewnetrznych żaluzji antywłamaniowych.

A ptaki?
Biedne zeszłyby pewnie do podziemia.


komentarzy [51] Komentuj z głową »
zajęta
20.07.06 14:06, ramka2
// skasuj komentarz
Spokojnych snów.+
zajęta
20.07.06 12:35, alya
// skasuj komentarz
a ja trzymam jeden bo drugą ręką piszę;)
20.07.06 12:08, Man
// skasuj komentarz
Tak tylko wlazłem na chwilke, by powiediec,ze trzymam kciuki jest 12:08 a ja twrdo!:-) buzka;)
spokojna
20.07.06 08:59, lovelka
// skasuj komentarz
A ja latam codziennie. U nas gniazdo jaskółek niestety trzba było zniszczyć zanim jeszcze powstało. Latające ptaszydła doprowadzają Melę do szału. Mogłaby nawet wylecieć przez okno. Ale jaskółki są cfaniary nalepiły u nas później kilka takich gródek, żeby większe ptaki ( ku radości Meli) leciały do nas, a nie do ich gniazda. Chyba nie mają nam za złe tego wandalizmu, bo nie włożyły jeszcze dużo pracy w budowę. A ja już jestem w domu, i byłam w kinie i nadrabiam teraz braki sunsilkowe. A jak tam Twój egzamin? To było 19 lipca, czy sobie coś uroiłam. Wnioskuje, że działkujesz. Śliczne masz ptaszki.
zmęczona
19.07.06 23:44, Oliwcia
// skasuj komentarz
nie odlec za daleko :)
zajęta
19.07.06 21:51, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
A więc opisałaś sen z czasów kiedy jeszcze nie miałaś koszmarów sennych z Pulpi w roli głównej ? :DDDD Pozdrówki :)))))
zakochana
19.07.06 21:49, Alexzz
// skasuj komentarz
Yo..:D cio tam u ciebie...:)) pozdrawiam.... z tymi ptakami i podziemia ylo dobre.. całuje.e.e.e.e..;***
19.07.06 20:41, nick_basia
// skasuj komentarz
Hejjj!!!! Miłego dnia wpadnij do mnie papa
szczęśliwa
19.07.06 18:16, Adrianna
// skasuj komentarz
dziwię się ludzim, którzy niszczą właśnie gniazda jaskółek i innych ptaków, a to takie piękne, patrzeć jak rodzi sie nowe życie!
19.07.06 17:29, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
ale za to Demi na balkonie ladnie wyszla;d
19.07.06 17:23, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
o tak... inwalido:P Trzeba przyznac że slońce niezle daje;];]
zajęta
19.07.06 16:58, Joanna Mela // Ha :) no bo podobno sie zjeżdzacie gwiazdy reklamy wy...
// skasuj komentarz
więc trzeb was poznać zanim staniecie sie sławne i zaczniecie zadzierać nosa ;P. A z pulpi kolejną lekcje mam poza domem bo ona biedna ma straszną alergię na moją kicię. A najgorsze, ze obie bardzo sie polubiły - moja Ciri od razu wlazla jej na kolana, a Ciri biedna po chwili zaczęła ronić lzy - bynajmniej nie wzruszenia...Ciesze sie bardzo, ze się poznamy ;)
zmęczona
19.07.06 16:32, GośA_14
// skasuj komentarz
Cześć! Dawno tutaj nie byłam. Wpadnij do mnie.
19.07.06 14:28, nick_basia
// skasuj komentarz
ok to ja czekam na plusa :) Pozdrowienia dla Demi :D
19.07.06 11:51, Man
// skasuj komentarz
Cierp ciało-skoros chciało;D)
19.07.06 11:49, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
bleeeee Ale ochydne gniazdo;P:P Dawno u ciebie nie byla trzylapko:P
19.07.06 09:52, nick_basia
// skasuj komentarz
:) A Ty jakiego masz psiaka jaką ma rase? + dla Ciebie
szczęśliwa
19.07.06 07:33, Pyza
// skasuj komentarz
chodze do pracy i mam zamiar do końca lipca..od sierpnia jak jeszcze nie wykluje to juz ide do domku...a mąz chce byc ze mna i mam nadziej , ze nam sie uda..nie wyobrażam sobie bez niego..
19.07.06 00:47, juz nie tu.
// skasuj komentarz
latanie zostawmy zwierzetom i aniolom:) a ludzie niech zostana na ziemi.
18.07.06 23:50, Man
// skasuj komentarz
Hehehehe zaatakuj mnie-moge byc niewidoczny:) Nie zaniedbałem-bo ciagle myslałem-i tu sie zdziwisz...o Was!:-)
18.07.06 23:41, Man
// skasuj komentarz
No tak:) Pozdrów wiesz kogo;)
18.07.06 23:40, Sheol
// skasuj komentarz
Zainspirowałaś mnie do ciekawego wniosku. Blogi są tutaj sponsorowane przez Sunsilk-pewnie jako element tworzenia wizerunku dla ich kosmetyków, pewnie zależy im, żeby tu było kolorowo, radośnie, beztrosko-bo to się najlepiej sprzedaje przy tego typu produktach...A ja, jak zwykle-pod prąd-śmierć, aborcja, absurdy życia w Polsce, prawa kobiet :) Jeszcze trochę i mnie stąd pogonią :) Mam nadzieję, że choć jeden stanik zapłonie jako symbol buntu :) Pozdrawiam i miłych snów życzę !
18.07.06 23:35, Man
// skasuj komentarz
Na GG wleziesz kiedy?;)
18.07.06 23:30, Man
// skasuj komentarz
Nie, nie, nie-Tobie znowu jakies głupie perwersje chodza po głowie! Ja sie wypne-a Ty wtedy co?;)) Nie, nie-dzieki-postoje!;D)
18.07.06 23:16, Sheol
// skasuj komentarz
Chodziło mi jedynie o wizualia, nie istotę zabiegu.
18.07.06 23:15, Sheol
// skasuj komentarz
Nie, Twój blog nie jest miałki...Nie chciałem tego sugerować. Mam tylko inny sposób oswajania problemów-Ty je odsuwasz na bok, ja je rozdrapuję, staram się dotrzeć do ich istoty,nauczyć je tolerować, albo opracować jakieś remedium-tyle akurat mogę zrobić, choć może blog nie jest ku temu najodpowiedniejszym miejscem :) Hm, zdecydowanie muszę spróbować zmienić tematykę na bardziej neutralną...Może wegetarianizm ? Straight edge ? Pomyślę. Spodziewaj się Sheola v.1.1 :)
18.07.06 22:56, Sheol
// skasuj komentarz
Widziałem ten film. Wstrząsający, to prawda, ale nie oszukujmy się-równie wstrętny byłby film z taką sama dokładnością pokazujący operację na sercu, itd. Złoty środek istnieje-ogólna dostępność środków antykoncepcyjnych, dotowanie ich przez państwo (skoro nie stwarzają warunków do tego, abyśmy mogli zapewniać godne wwarunki bytowania dzieciom, powinni sie dokładać do oszczędzania dzieciom losu nędzarzy) i obowiązkowa oświata seksualna, prowadzona przez zawodowców, a nie katechetów, puszczających ściemę o wyższości metody kalendarzykowej nad innymi. Pozdrawiam !
18.07.06 22:52, Sheol
// skasuj komentarz
Hmm, wiesz,ja nie sądzę, żeby kogoś interesowało, co mnie cieszy. Nie żebyście z zasady mieli mnie gdzieś, ale po prostu wydaje mi się, że to byłaby zupełna abstrakcja dla większości, a mnie nie pociaga opcja"patrzcie i podziwiajcie, jaki jestem oryginalny" :) Gdybym np. napisał, jakiej muzyki dziś słuchałem-Cock And Ball Torture, albo o tym, dlaczego nie znoszę portalu piar.pl, to umarlibyście z nudów po pierwszym zdaniu. Niemniej dziękuję za wnikliwe czytanie moich wypocin, no i postaram się faktycznie z większym optymizmem zaatakować. Mam taką deformacje psychiczną, że zawsze to,co wesołe, wydaje mi się trochę miałkie-mam tak pesymistyczny odbiór świata, że "wesoły" dla mnie równa się "niedoinformowany". Chciałem jutro o śmierci napisać, ale wobec powyższego się wstrzymam :]
18.07.06 21:50, lilek
// skasuj komentarz
Rudzia, a kiedy masz egzamin i drugie pytanie: kiedy jedziesz do Wawy kręcić reklamę? :-)
zmęczona
18.07.06 17:17, Oliwcia
// skasuj komentarz
ja chce latac!
18.07.06 14:31, nick_basia
// skasuj komentarz
Napisałam nowy wpis o moim psie :D Wpadnij zobaczyc Miłego dnia.....
szczęśliwa
18.07.06 14:05, Pyza
// skasuj komentarz
super z tymi ptaszkami..u mnie zawsze pełno ptaszków na balkonie zimą..szukaja słoninki..
szczęśliwa
18.07.06 13:45, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ja juz zaczynam dziś trzymac kciuki za egzamin:)
rozczarowana
18.07.06 00:42, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
oczywiscie ze MUSI i oczywiscie ze BEDZIE kochana:) jakzeby inaczej skoro bedziemy tu wszystkie na czele ze mna trzymac za ciebie kciuki!!!
foch
17.07.06 21:22, Owszy
// skasuj komentarz
Fajnie było by umieć latac choć przez chwile.
17.07.06 20:42, **e**
// skasuj komentarz
juz sobie to wyobrazam,jak stalas caly dzien z aparatem w reku i czekalas na latajace stworki , czyli ptaszki.. ;] heeh..
szczęśliwa
17.07.06 20:36, Żabka moderator
// skasuj komentarz
8135546 to mój odezwij sie
szczęśliwa
17.07.06 20:35, Żabka moderator
// skasuj komentarz
podaj mi swoje gg:) czekam
zajęta
17.07.06 20:24, **Kirke**
// skasuj komentarz
acha tak tez pomyslalam ze to dzialeczka, a jesli chodzi o samotnosc owszem jest potrzebna bardzo mi byla potrzebna ta cisza, ale dziecko jest mi bardziej potrzebne i jego usmiech, ach nawet nie mam do kogo sie przytulic w nocy, brakuje mi tego pachnacego i milutkiego ciałka ale czas szybko leci i do niedzieli jakos wytrzymam
zajęta
17.07.06 20:13, **Kirke**
// skasuj komentarz
teskno mi bardzo za cicho jest i nudno bez mojej Zuzi, brak mi jej uroczych tekstow i obrazania
zajęta
17.07.06 20:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
a ten piekny ogrod w takim razie czyj jest?
leń
17.07.06 18:16, green_eyes
// skasuj komentarz
już sie tlumaczę Beatko! jesli chodzi o spotkanie moje i rudowlosej - hmm nei sadzilam, ze do niego dojdzie, otóz - wyjezdzając do olsztyna pomyslalam sobie, ze moge napisać wiadomosc na gg - bo przeciez nic sie nei stanie, podalam nr telefonu - odezwala sie i sie spotkalysmy - twojego gg nie mialam - więc nei napisalam. a szkoda. dzis tez bylam w olsztynie, ale z Michalem .. takze spotkanie nei wchodizlo w gre. chcac nei chcąc bedziesz musiala sie ze mną spotkać . . .kiedys napewno to się stanie :-)) pozdrawiam i uciekam ponownie!!;*
17.07.06 15:19, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Wczoraj u mojego (mieszka na 4-ostatnim piętrze) obserwowałam jaksółki ;D W końcu położyłam się na łóżku i dokładnie je widziałam jak tymi małymi łebkami wychylały się wypatrując swoich rodziców. Szkoda, że się ludzi boją ;/ takie śliczności, chętnie bym dała takim pomieszkać w moim domu :D A co do snów o lataniu... to miewałam kiedyś, ale ostatnio nic mi się nie śni. Kiedyś to nawet chmury jadłam :P pycha.
zajęta
17.07.06 15:11, **Kirke**
// skasuj komentarz
hej przeciez ty masz domek a tu jakis bak\lkon widze z bloku?
17.07.06 15:05, lilek
// skasuj komentarz
dwa razy miałam sen o latatniu, fajnie było :-) myślę, że jakby ludzie potrafili latać, upadłaby miejska komunikacja ;-) Rudzia, ale mnie w pracy wkurzyli!!!!! ludzi mają za nic!!!!! już tam nie wracam!!!!!! od dziś szukam nowej pracy :-) muuuuu ;* +
leń
17.07.06 15:04, Bourjois
// skasuj komentarz
Odwróćmy sytuację: gdyby ludzie potrafili latać to jaką przyszlość miałyby sny o lataniu? :)
szczęśliwa
17.07.06 14:26, Żabka moderator
// skasuj komentarz
racja.. czlowiek jak sie do czegoś zabierze to z czasem jest zachłanny i psuje to co pięne wiec oby latanie dla człowieka było jak najdalej. a Twoje ptasiorki spiewac umieją??
rozczarowana
17.07.06 13:45, JaNikt moderator
// skasuj komentarz
jeszcze tylko 11 dni lalalalalla:) stresa masz?
spokojna
17.07.06 12:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
plusio! :)
spokojna
17.07.06 12:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
=O*
spokojna
17.07.06 12:57, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
gdyby ludzie chcieli latać... ale tak jest im prosciej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)