niedziela, 5 grudnia 2010

19.02.10 // deszcz na szybach okien domu mego

Za oknem pada deszcz, krople stukają o szyby.
Niesamowite.
Jak dawno nie słyszałam tego dźwięku.

Chodniki ujrzały światło dzienne. Dziwnie stąpa się po twardej powierzchni.

Temperatura skoczyła w górę, bo kudłak już nie załatwia swoich potrzeb w ekspresowym tempie, tylko z zaciekawieniem wącha powietrze. Czyżby czuła wiosnę?
Osobiście wątpię, podobno zima da się nam jeszcze we znaki. Ale miło sobie pomarzyć.

A propo marzeń, kupiłam strój kąpielowy. Śliczny. Za kilka tygodni będzie mi potrzebny, choć nadal nie mogę w to uwierzyć.

A póki co, łykam antybiotyk i próbuję nie dać się zimie.

I nie tylko ja się zepsułam, komputer tez się nam rozkraczył i trzeba było nabyć nowy...wedle zasady "Nie musisz wydawać kasy? to masz!".
No, ale w końcu JAK ŻYĆ bez komputera?!!!

Ot i tyle. Buziaki bezwalentynkowe.

Wracam do kontemplowania stukotu deszczu kropel w szyby okien domu mego...

komentarzy [13] Komentuj z głową »
samotna
14.03.10 20:20, Maślak
// skasuj komentarz
"Z pewną taką nieśmiałością" zaglądam bo dawno mnie tu nie było... Na przekór pluchy za oknem ukłony ciepłe załączam ! :)
leń
13.03.10 21:34, green_eyes
// skasuj komentarz
Oj Kochana...Za oknem coraz bardziej...WIOSNA...usmiechnij się:-) pozdrawiam!
zakochana
05.03.10 18:41, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
uwielbiam na Cieie patrzeć kobieto! :D przyszłam na chwilkę odwiedzić moje kobietki i spadam. Grzać się pod kołdrą. Zaliczyłam sesję, lepiej niż myślałam bo nie zeszłam poniżej średniej 4,70 a myślałam, że tak będzie :P ruszyłam z pracą licencjacką uhuu! :) w życiu rodzinnym jak zwykle hardcore. Czasem myślę, napisać Ci maila ale chyba wolę nie :D bo byś padła :P borykam się z bólem stawów skokowych i strasznie cierpię. Ale dobrze, że ktoś wymyślił środki przeciwbólowe. No a w nast tygodniu ruszam do specjalistów. Muszę się w końcu odważyć i pójść zbadać kwestie, które mnie martwią. Ale pozytywnie jest. Nie poddaje się nigdy. Kupiłam sobie super książkę... o tym, dlaczego ludzie mają myśli aby kogos zabić :D coś dla mnie :P nooo to spadam! :*
zakochana
03.03.10 16:32, *Misialinka* // //
// skasuj komentarz
u mnie poplątanie z pomieszaniem z pogodą,teraz pięknie słońce grzeje,a za chwilę sypie śnieg-ogromny !:O ładne zdjęcia ;**
sexy
01.03.10 17:10, clymenia // ,
// skasuj komentarz
W południe słońce a popołudnie zalane deszczem,tak wyglądają ostanio moje dni.
zakochana
01.03.10 12:16, *tabaque // ,
// skasuj komentarz
wczoraj znów padał deszcz, a ja leżałam wtulona w Jego ramiona i poczułam się tak bezpiecznie.. krople uderzają o parapet a ja jestem w swoim ciepłym pokoiku.. bezcenne uczucie. :*
zadowolona
28.02.10 20:06, pani_zuczek
// skasuj komentarz
nie dziekuję :) no mnie się dziś ferie kończą :/ przeleciały jak zbicza strzelił ;p jutro znów uczelnia, ale plan ok. w tym tygodniu mam zajecia tylko jutro i w środe ;p reszta dni na pisanie pracy :p pozdrawiam.
zadowolona
24.02.10 00:18, pani_zuczek
// skasuj komentarz
deszcz wole jak pada snieg ;p tak codzien widze jak zaspy sniegu na chodniku zmniejszaja sie :) i kot chetniej wychodzi na dwor. cos w tym musi byc Zycze zdrowia
spokojna
22.02.10 13:49, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Oczywiście ZDRÓWKA ! :)
spokojna
22.02.10 13:47, KiniaM // .
// skasuj komentarz
Tak, dźwięk deszczu wprowadził mnie w osłupienie, a potem w stan błogiego rozmarzenia za wiosną. Ostatnio śnią mi się Jerzyki [ptaki], które co roku szaleją wokół mego bloku,śni mi się zieleń i ciepło. Choćby i zima jeszcze dała znać o sobie, to jednak bliżej wiosny co dnia. Mój komp też popsuty, działam na starym laptopie .... grrrrr .... A i mnie choroba w końcu dopadła i łykam antybiotyk . Tkwię w takim dziwnym marazmie . Oby do wiosny.
zajęta
21.02.10 21:46, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)
// skasuj komentarz
:* Zdrowiej :)
zajęta
21.02.10 13:04, Lilinka // ...
// skasuj komentarz
Tez słyszałam, że zima ma nam się jeszcze dać we znaki... Mimo, że chciałabym już wiosnę,to w sumie anomalią by było, gdyby w lutym już do nas przyszła. No, ale już coraz bliżej wiosny. Z całą pewnością! A do czego potrzebny Ci strój kąpielowy? Wybierasz się w jakieś ciepłe kraje?? ;> ------- Ps. Widzę, że nie tylko ja jestem tak wrażliwa i ryczę na filmach jak głupia. Ale co poradzić, skoro lubię :) Pozdrawiam!
zakochana
20.02.10 00:24, *tabaque
// skasuj komentarz
tak, dźwięk deszczu potrafi uspokoić...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)