poniedziałek, 6 grudnia 2010

19.01.06 // Ważna jest magia...

Codzienność, monotonia, szarość, rutyna, nuda- słowa ciężary, słowa, które dołują, przytłaczają, sprawiają, że życie staje się bezbarwne i nieznośne. A wystarczy odrobina magii, szczypta szaleństwa, garstka dobrych chęci, by przemienić nudną codzienność w atrakcyjny dzień warty wspomnień. Pewnie oczekujecie, że teraz opiszę, co to ja nie wyprawiam ze swoim życiem, jak je cudownie ubarwiam, magnetyzuję, roziskrzam (swoją drogą ile jest fajnych słów na określenie czaru chwili), nic z tego, sęk w tym, że codzienny kierat niestety przebija atrakcyjne momenty mojego życia w proporcjach powiedzmy 80 do 20 %. Brzmi niefajnie, ok, ale to nie oznacza, że jestem nieszczęśliwa i do czegoś zmuszana. Nie. Spełniam się w tym, co robię, ale jak chyba każdy, gdzieś tam w głębi duszy marzę o czymś szalonym, niecodziennym, jedynym w swoim rodzaju. I kolejna refleksja- żeby coś mogło być magiczne i niezwykłe, nie może zdarzać się na co dzień.

******************************************************************************************
Magia, to nie tylko fascynujące momenty naszego życia, to także dziwne, niezwykłe wydarzenia, zbiegi okoliczności, zaskakujące momenty, jak chociażby te dwie fotografie. Na czarno-białej 6-letni chłopiec, w tle stary wiatrak. To skansen w Olsztynku, niedaleko Olsztyna. Druga fotografia- wykonana 22 lata później, to samo miejsce, ten sam wiatrak, idealnie w tej samej pozycji, dużo wyższe drzewa, inny 6-letni chłopiec. Pierwsze zdjęcie zrobił mojemu mężowi jego dziadek, drugie zdjęcie zrobiłam ja... naszemu synowi. Przypadek sprawił, że obie fotografie znalazły się w jednym czasie w moich rękach. Porównałam. Wrażenie było niesamowite... Czy to nie magia?




komentarzy [52] Komentuj z głową »
zadowolona
25.01.06 18:40, iwonne
// skasuj komentarz
Czterołapko, coś specjalnie dla Ciebie, coś obiecanego :)
spokojna
25.01.06 13:04, szczęściara1976 // pisz
// skasuj komentarz
!@
zakochana
25.01.06 12:21, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Na imię mam Marta moje 3cie imie to Julia... drugiego nie podam bo jest paskudne (ojciec mi je nadał) :P a Martita Pomidoressss ... powstało w gimnazjum tzn jakies 4 lata temu :p gdy z klasą postanowilismy nakrecic telenowele... bylam glowna bohaterka, ktora zwala sie Martita Pomidoresssss.. miala zła macoche 2 okrutne siostry i musiala co dzien kupowac tonu smalcu dla nich:P achhh stare dawne czasyy;) buziak:**
zakochana
25.01.06 11:51, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Kochana moze pokusisz sie o nowy wpisssss?:> dziękujemy za zyczonka :))) taka kochana z Ciebie Istota :)) taka szczera... w dodatku tak pięknie piszesz:))) wydaje mi sie,że nawet jakbyś miała kogoś "zbluzgać" to uzyłabys do tego pieknych słow:))) buziaczki :*:*:* i + na zachete, do zrobienia nowego wpisikuuu;)))
24.01.06 21:04, Narazie papa
// skasuj komentarz
Zapraszam na nowy wpisik ihih ;) pozdrawiam ;*
24.01.06 19:20, mamuśki :)
// skasuj komentarz
ależ my się znamy moja droga :) to nie fikcja, to się działo prawie 5 lat temu :) dziekuję za bardzo miły i ciepły komentarz
spokojna
24.01.06 19:06, lovelka
// skasuj komentarz
Mam! Nie mogę w to uwierzyć, ale mam piękną kicię!!:)
24.01.06 17:18, mamuśki :)
// skasuj komentarz
i co tam u Was słychać ? :)
zakochana
24.01.06 12:37, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Komentarz od Ciebie jest cuuuuuuuuuudowny!!! :)))) na prawdę! Jak nie moglam wejsc na netka, poprosilam Adama, zeby nowe komenatarze przez tel mi przeczytal i jak mial przeczytac Ten od Ciebie zapowiedzial Go: "No a teraz bardzo ladny komentarz od CzteroLapki" :)):P I gdybym miala sie wypowiedziec odnosnie mojego tematu/pytania to opisalabym to tak samo jak Ty:) buzia:*:*:* no i + :))
spokojna
24.01.06 09:17, lovelka // Czterołapko coś Ci powiem.
// skasuj komentarz
Wiesz co? Tobie postanowiłam powiedzieć w tajmenicy coś ważnego. Ale obiecaj, że nikomu nie powiesz:P. Dziś chyba będę miała mojego kotka, a raczej kocurkę. Ale nie chcę zapeszać więc cichosza:). Jak wrócę napiszę...
spokojna
23.01.06 22:32, *szwagierka moderator
// skasuj komentarz
ależ mi dzisiaj źle jest... Pozdrawiam!
23.01.06 21:33, BrygadaRadosnychRozpustnic // RR
// skasuj komentarz
Wybory najzabawiniejszego zwierzaka sunsilka. zAPRASZAM DO ZABAWY!!
spokojna
23.01.06 20:01, lovelka
// skasuj komentarz
Mnie z moją mamą też łączy silna więź, taka jak z dziadkiem i babcią, ale jednak bardziej koleżeńsko. Bo moja mama jest taką mamą przyjaciółką. I w sumie to dobrze.
23.01.06 15:05, kuki.monster moderator
// skasuj komentarz
żałuje tylko, że nie miałam okazji spotkać się z Tobą.... buziaczki
zakochana
23.01.06 09:13, Monisi@
// skasuj komentarz
Piękny wpis! :) Pozdrawiam cieplutko w te mrrroźne dni! zapraszam do mnie na nowy wpis
spokojna
23.01.06 09:06, lovelka
// skasuj komentarz
Nawet jak bym chciała teraz to kotków nie ma:). Wybrałam sobie sezon nie ma co! A te bezdomne piwniczaki sobie nie radzą, a jeszcze ludzie zamykają okienka piwnic bo im śmierdzą. Chyba lepiej zeby śmierdziały niż zeby zamarzały? W heliosie będą grać w walentynki, bo już zapraszali nas na premierze;) Idź, idź bo film całkiem całkiem:)
zakochana
22.01.06 22:35, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
koniec tropikow... -20 wlasnie jest. Bleeeeeeeeee. Ten kamien to malachit:P ide spaaaacc dobranoc Cztero-Łapko ;****
22.01.06 19:07, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
=) Fajnie.... =D Tak. To pewnie magia=P
22.01.06 18:55, Narazie papa
// skasuj komentarz
Tak, tak Czerołapko zgadlas co do fotki, dzieki za słowa otuchy co do mojej wagi :P pozdrawiam ;*
zadowolona
22.01.06 14:20, PrettyWoman // :)
// skasuj komentarz
Mam kilka imoin na oku, ale to jeszcze tajemnieca ;)
zajęta
22.01.06 13:55, lea moderator
// skasuj komentarz
szlajaj się, szlajaj, toż to sama rozkosz :) ja za 10min rozpoczynam dyzur, siedzieć będe online do 24godz...
zajęta
22.01.06 13:37, lea moderator
// skasuj komentarz
widzę,ze Ty też teraz szlajasz się po internecie hihi ;)
zakochana
22.01.06 13:22, Strusiuuu moderator
// skasuj komentarz
6taka magia ktora sami sobie wyczarujemy :) moj plusik dla czterolapki :)
spokojna
22.01.06 13:04, without_wings
// skasuj komentarz
czesc;) moja kolekcja Aniolkow rowniez nie byla zamierzona. tez dostawalam je w prezencie.czasami sama sobie kupilam i tak wyszlo jakos;] jak bede miec aparat jakos za miesiac moze dopiero:( to zrobie im fotki. co do rosyjskiego to rozmawiajac ze znajomymi ( 17,18lat) to dziwnie na mnie patrzac jak mowie ze chce sie uczyc rosyjskiego. no coz. nie mozna nikogo zmusic przeciez. a ja sie zawzielam i mam zamiar tez jako tako nauczyc sie go aby sie moc porozumiec;] zaczynam od alfabetu ajjć. hehe. a Twoj wpis o Aniolkach i te fotkiiiii przesliczne! daje plusika + za to ;) pozdrawiam i buziak:*
22.01.06 12:46, Kasia24 // u Ciebie
// skasuj komentarz
zmiany też są - chyba Ty sama je mniej widzisz... ale choćby to, że początkowo była właśnie Demi - teraz Demi pojawia się już gościnnie :*
22.01.06 12:43, Kasia24 // lubię zmiany
// skasuj komentarz
i choć coś jest wciąż takie same, co jakiś czas jest coś innego - tak żeby mi się nie znudziło ;) ale nie lubię, jak ktoś zmienia swój nick, bo przy niektórych się już dawno pogubiłam :))))) jak będzie cieplej, na pewno mniej będę siedzieć przed komputerem - ale wtedy też zdjęcia będą bardziej wiosenne... i może kiedyś zeskanuję swoje zdjęcia, ale na razie nie mam jak :( a aparat cyfrowy raz mam, potem nie mam :( ale jakoś sobie radzę :))))
zakochana
22.01.06 12:23, Frage
// skasuj komentarz
pozdrowilam:) i on tez pozdrawia cztery lapki:) musze mu teraz zdjecia twoje pokazac:)
22.01.06 12:20, Kasia24 // sama
// skasuj komentarz
też musiałam coś poczytać z książek, "jak sobie radzić z..." i doskonale wiem, że teoria swoje, a praktyka swoje :*
22.01.06 12:18, Kasia24 // jakoś
// skasuj komentarz
tak poważnie u mnie ostatnio i w życiu ;) ale na razie pochłonęła mnie praca magisterska, więc mniej czasu spędzam w pokoiku - wolę zrobić to co muszę teraz, bo na luty mam mieć przygotowane 100 ankiet... i trochę schodzi na szukaniu właściwych osób :( zresztą, chciałam coś zmienić u siebie, żeby pokoik wyglądał inaczej... za niedługo znów wrócę na zdjęciach ja :)))))))))))))))))) p.s. może dadzą jakiś bardziej codzienny temacik na luty? :***
22.01.06 11:53, Kasia24 // łatwiej
// skasuj komentarz
rozmawia się z kimś kogo nie znamy za dobrze, gorzej gdy widzimy jak cierpią bliscy :( teorie książkowe się nie sprawdzają wtedy - choć wiele słów zostało napisanych, jak radzić sobie ze śmiercią... to chyba tak, jak z tymi książkami jak radziś sobie z trudną młodzieżą w szkole ;)
zakochana
22.01.06 11:18, Frage
// skasuj komentarz
bardzo lubie takie zdjecia porownawcze:) bo w nich cos sie kryje zawsze:)
spokojna
21.01.06 23:58, lovelka
// skasuj komentarz
No i wróciłam z kina... Nie poderwałam słynnego Macieja, bo to gość nie w moim guście. Taki jest trochę gburowaty. A może tylko dla fanów;)?
zadowolona
21.01.06 22:56, iwonne
// skasuj komentarz
Czterołapko, zaglądam codziennie, nie wypowiadałam się na temat magii, bo na chwilę obecną nie mam zbyt wiele do powiedzenia na ten temat, moje życie w ciągu ostatnich dni dość przyziemne ;) mam nadzieję, że w najbliższym czasie to się zmieni :) jak tylko znajdę chwilę, zamieszczę nowe zdjęcia psiaczka mojego mena, są komiczne, sama zobaczysz, w nowym kombinezonku na zimę ;) a kotek przygarnięty od rodzinki, która ogłaszała się w lokalnej gazecie, chciałam wprawdzie ze schroniska, ale się nie udało, moje dwa poprzednie kociaki były ze schroniska, pozdrawim cieplutko!
zakochana
21.01.06 22:34, Tajemnicza&Namacalny
// skasuj komentarz
hehe faktycznie niewiele brakuje nam do tego filmu ;)
zakochana
21.01.06 22:04, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Oczywiscie, ze tak:)))))))))))))
zakochana
21.01.06 21:53, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Magia jest wszędzie!!!:D A te foteczki niesamowite:D rodem z filmu:P babcia nie pamieta co siedzi w pierscionku ale w pon sie dowieeem:)) buziiolkiI:**
spokojna
21.01.06 21:21, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mala strata mamuśka. =). damy rade nie? =).
21.01.06 17:09, Kasia24 // smutno jednak
// skasuj komentarz
gdy uświadamiam sobie, że odchodzą Ci, co wydawali się być od zawsze...
zmęczona
21.01.06 15:08, anielska dziewczyna // :)
// skasuj komentarz
magia zwyczajnych chwil jest piękna (jeśli tylko potrafimy dostrzec to piękno )... :) to ona sprawia , że życie jest piękne :) a zdjęcia... niesamowite :)) po prostu... pozdrawiam
21.01.06 13:58, mamuśki :)
// skasuj komentarz
serdecznie zapraszam Cię czterołapko, do wspólnej zabawy, plotek, ploteczek i na pyszną kawkę :)
spokojna
21.01.06 13:55, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
aj troche magii w łapki.łap łap mamuśka. =). co prawda to prawda Twoje dzieciatko sie troche rozchorowała gdzieś tam w środku,może coś umarło,ale całość jeszcze jakoś się trzymie =).nie moge noty dodać i jakbyśmogła to gdzieś tam zakomunikuj =). może ktoś przeczyta.nie wiem w ogole gad mi zwisł,wszystko sie pieprzy(aj,nawet słowa ostatnio ostrzej brzmia...). i jeszcze paznokieć mnie sie odleciał,bo kiedyś pizdłam o drzwi reka i byl taki odpadajcy i w nocy mi odpadl i chyba Gaf go zjadl bo go nigdzie nie ma,a chcialam sobie dokleic go.a moj Gafi rano rzygal wiec niewiaodmo.ogolnie jest szaro zimno i boli,ale pcham sie do przodu,wiec nie bojaj.ubieram zolte skarpety grubasne jak pierzyna,maluje oczy na rozowo i ogladam majewskiego.chyba jeszcze nie jest ze mna az tak zle.tuli jagod mamuske=*
spokojna
21.01.06 13:32, lovelka
// skasuj komentarz
No nie aż takie... Dziś mamy -4, a w nocy ok. -10... :)
20.01.06 20:51, Narazie papa
// skasuj komentarz
To nie jest magia to prawdziwa magia :) pozdrawiam ;*
zajęta
20.01.06 15:57, lea moderator
// skasuj komentarz
no patrz :) niby inny ten twoj wpis a podobny do mojego :)
szczęśliwa
20.01.06 15:11, kunomiśka // rzeczywiście to magia
// skasuj komentarz
bardzo ciekawie jest porównać ze sobą te dwa zdjęcia, zobaczyć co się w tym czasie zmieniło itp. jak zawsze ciekawy wpis :) pozdrawiam i zapraszam na cd
spokojna
20.01.06 14:31, lovelka // Nareszcie:).
// skasuj komentarz
Magia:) Człowiek chciałby raz na jakiś czas oderwać się od codzienności prawda? Żeby choć na chwilę zawalczyć z rutyną... Doskonale rozumiem, też chciałabym mieć taką odskocznie raz na jakiś czas, choć chyba jestem szczęśliwa w tej swojej codzienności. Mimo, ze marudzę;).
zajęta
20.01.06 12:33, **Kirke**
// skasuj komentarz
MAGIA MA WIELE TWARZY...
zajęta
20.01.06 10:23, **Kirke**
// skasuj komentarz
OBAWIAM SIE ZE MASZ ABSOLUTNA RACJE I TO KONIEC SKORO OD PRAWIE DWOCH TYGODNI SIE NIE ODZYWA I NIE CHCE NIC WYJASNIC TO PO CO MAM SIE DALEJ ZAMARTWIAC I WYLEWAC LZY DO PODUSZKI...JEMU NAJWIDOCZNIEJ NIE ZALEZY ALE TRZEBA ZYC DALEJ WKONCU MAM TYLKO ZUZIE I DLA NIEJ WARTO BYC POGODNYM A NIE SMUTNYM CZLOWIEKIEM...POZDRAWIAM
zakochana
20.01.06 10:18, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Nie wazne co robimy, gdzie pracujemy i jaką szarosc widzimy za oknem - magia jest w nas. To od srodka zaczyna sie wszystko. To my widzimy rzeczy bardziej kolorowe niz sa, niebo bardziej niebieskie. Podobno wystarczy sie przez chwile usmiechac (nawet na sile) by zaczac sie usmiechac naprawde. Świat ktory nas otacza jest piekny i przeciez my go tworzymy. Życze by kazdego dnia byl ten "promyk" jak nazywala go Emilka z ksiazki L.M. Montgomery (tak sie chyba to pisze :))
19.01.06 23:17, BrygadaRadosnychRozpustnic // RR
// skasuj komentarz
Dziekuje za przysłanie fotek :) zapraszam do oglądania i kometowania zwierzaków
19.01.06 22:25, minimati
// skasuj komentarz
wspaniała magia... aż pragnie się uwierzyć, że istnieje naparwdę... niestety dziś jakoś nie umiem w to wierzyć...nawet pomimo tego namacalnego dowodu jakim jest To zdjęcie :( nie dziś
19.01.06 21:20, Kasia24 // w moim życiu
// skasuj komentarz
też zdarzają się takie pełne magii chwile, gdzie czasem aż ciężko mi uwierzyć że coś się dzieje naprawdę, a nie jest to tylko sen - zdjęcia świetne... coś się zmieniło, a coś pozostało stałego :) lubię takie fotografie, tak inne a tak podobne do siebie... to magia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)