poniedziałek, 6 grudnia 2010

17.05.06 // jedna świeczka na torcie [*]

Posypały się ostatnio rocznice na sunsilku.
Rok czasu, 12 miesięcy pisania, śledzenia nowości, zawierania znajomości, komentowania, bycia tutaj, to godne podziwu.
Sunsilk jakoś spokojnie podszedł do tej sprawy więc same musimy ją nagłaśniać.
Bycie tutaj przez taki czas świadczy o tym, że nasz sunsilk jest coś wart, że wiele nam daje, że potrafi nas tym czymś co ma w sobie zatrzymać, urzec, zahipnotyzować, uzależnić, uwieść niemalże.
Tym czymś jesteśmy my sami, bo to dzięki nam sunsilk żyje.

Cieszę się, że tu trafiłam, choć do rocznicy mam jeszcze pół roku.
Aż dziw mnie bierze, że po sześciu miesiącach obcowania z wami czuję się jakbym znała was od wielu lat, jakbyście zawsze byli nieodłączną cząstką mojego życia.

To niesamowite.

Pewnie każda z was, która wsiąkła w sunsilk na dobre zastanawia się czasami nad tym jak długo będzie istniało to miejsce i czy w ogóle jest możliwe, że mogło byłoby go nie być!!??

Nieeeee!!!

Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, za to wyraźnie potrafię sobie wyobrazić scenkę, kiedy ogromne grono starszych, siwowłosych pań i panów (nie wymigasz się Jareczku) trzęsącymi się dłońmi i pokręconymi reumatyzmem palcami będzie usiłowało wystukiwać komentarze na klawiaturach.
Za plecami będzie szalał tłum wnucząt, a niedowidzące oczy będą śledziły nowe notki i zdjęcia u koleżanek.
A może sunsilk przyszłości będziemy odbierały wszystkimi zmysłami na wielkim plazmatycznym ekranie wiszącym na głównej ścianie dużego pokoju???

Jedno jest pewne, będziemy tu, bo jakże mogłoby być inaczej :)


komentarzy [79] Komentuj z głową »
zadowolona
20.05.06 00:01, Iv
// skasuj komentarz
Haha :) staram sie jak tylko mogę :D
nieszczęśliwa
19.05.06 23:59, ..........
// skasuj komentarz
no to kasa jest wolne tez to co jedziemmm gdzies hehehhhehe
zadowolona
19.05.06 23:54, Iv
// skasuj komentarz
Hahaha :) no dobrze :)
nieszczęśliwa
19.05.06 23:52, ..........
// skasuj komentarz
jak dzionek ?
nieszczęśliwa
19.05.06 23:51, ..........
// skasuj komentarz
kase masz?:)D
19.05.06 23:47, mala madziulka
// skasuj komentarz
przytulny i wspanaily:))))
zadowolona
19.05.06 23:46, Iv
// skasuj komentarz
Hahaha :D ja chciałam o czymś innym wpisik zrobić :P
spokojna
19.05.06 23:45, szczęściara1976 // nie no bez przesady;))
// skasuj komentarz
ja sobie wyobrazam zycie bez sunsilka;))ale ciesze sieze poznalam kilkanascie fajnych bab i dziewczynek:) zawsze bylam otwarta na wszelkie kontakty ale musze powiedziecze kazda noa osobaw moim zyciu chocby tylko wirtualnie ale jednak uczy mnie wiele:) ja lubie ludzi i lubie uczyc sie ich zachowan,odkrywac jak ktos niby taki sam jak ja a jednak az tak rozny:)
zadowolona
19.05.06 23:36, Iv
// skasuj komentarz
hahaha no widzisz strasznie Cie rozczarowałam :* wybacz :) nie dzwonił bo pracowali dziś 11 godzin a tam sklepy są do 17 maxymalnie pootwierane i nie miał gdzie karty kupić jutro ma dzwonic :)
19.05.06 23:34, mala madziulka
// skasuj komentarz
normalnie na sunsilku jest drugi dom... a jaki duuuzy...
nieszczęśliwa
19.05.06 23:34, ..........
// skasuj komentarz
ALOOOOOOOOOOOOO ALOO:)
19.05.06 23:33, mala madziulka
// skasuj komentarz
ja juz zawsze bede!!!
19.05.06 20:36, Man
// skasuj komentarz
Przykro mi, ale juz szachownicy nie mam:-(
nieszczęśliwa
19.05.06 19:50, .......... // swiruska:)
// skasuj komentarz
Łapy, łapy, cztery łapy A na łapach pies kudłaty. Kto dogoni psa, kto dogoni psa Może Ty, może Ty, może jednak ja. buzkaaaaa w piatek:)
spokojna
19.05.06 18:07, Yoanna
// skasuj komentarz
hehe oki:) i tak bede potzrebowała neta do komunikacji z Polska;) buzka i plusior;***
zadowolona
19.05.06 17:21, Iv
// skasuj komentarz
no bardzo dużo rocznic jest :) hihi ale ten czas leci :)
19.05.06 12:58, Plapla // Chpiy...podoba mi sie ten pomysł....tylko gdzie je
// skasuj komentarz
umieścić?..pod każdym kłaczkiem jeden czipek?:))I głowa waży 100 kilo:))wtedy trezba mocować baloniki do uszu,żeby nie leciało łebsko w dół:)))
sexy
19.05.06 12:57, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Kochana mam jeszcze jedno pytanko :P Bo na instrukcji tego nie znalazlam, być moze przeoczylam... Jak czysciłaś ten depilator i czym?? bo ja to zielona jestem i pytam sie mojego eksperta hihi buzka ;*
zakochana
19.05.06 12:12, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no głosowanie jest straszne :/ a dziekuje za usciski :) Buzka chorowitku i wracaj do zdrowia. Ja wróce w niedziele :)
szczęśliwa
19.05.06 11:35, Agusia:)
// skasuj komentarz
oj dostaniesz dostaniesz;)) chyba, że będziesz do mnie częściej wpadała...:D
sexy
19.05.06 11:13, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Dziekuje Ci kochana za te rady :* To wieczorkiem biore się do pracy sasasa :P Juz nie moge sie doczekać w przenośni zblizenia z moim depilatorkiem. Uzywam go a nie golarki poniewaz dluzej chce być gladziutka hehe :D A mi rok w sunsilku minie we wrześniu czy to w październiku hehe tylko że duzo tutaj kasowałam ale juz nie będę obiecuje jakby co to bedziesz mnie powstrzymywać hehe :) Buziaczki :******* + :)
szczęśliwa
19.05.06 11:06, Żabka moderator
// skasuj komentarz
no niezły ten sposób jest z koleżanka:) bo rzeczywiscie jak człowiek w samotności klepie to nic z tego niewyjdzie... a tak.. moze Miśka swojego zatrudnie, w końcu to samo musi wykuć co ja:)
szczęśliwa
19.05.06 10:25, Ania
// skasuj komentarz
no cóz wszystko kiedys sie konczy ,ale poki trwa cieszmy sie tym ...
19.05.06 10:12, Man
// skasuj komentarz
Mmmmm te włoski....:-)
zakochana
19.05.06 00:04, *buskowianka*
// skasuj komentarz
a tak wpadłam Ci dac plusa - A co :)
smutna
18.05.06 23:34, hari
// skasuj komentarz
już chyba inaczej się nie da;) wpadłyśmy w to po uszy i na dobre;)
18.05.06 23:12, j
// skasuj komentarz
Niestety podejrzewam ,ze jak spadnie koniunktura ,a to miejsce przestanie byc formą miarodajnej reklamy... to niestety zniknie.pzd żona andy67m i cos na otarcie łez
zakochana
18.05.06 21:56, Czarno_to_widzę
// skasuj komentarz
heehh coz za wizja sunislka za paredziesiat lat;p hehehe
18.05.06 21:50, Plapla // do czasu,jak artretyzm mnie powykręca....
// skasuj komentarz
(a mam nadzieję jednak,że to nie nastapi:)...na pewno dorobimy sie sunsoimplantów....wszczepianych pod skóre głowy od razu będą rozróżniac kolor włosów:))
sexy
18.05.06 21:49, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Czterolapko napisz mi jak sobie radzić z tym depilatorkiem bo do soboty musze być piękna i gladziutka hihi :)
zmęczona
18.05.06 21:35, Oliwcia
// skasuj komentarz
ja na sunsilku jestem niecałe 3 miesiace, a jest tu tak superowo, ze naprawde nie wyobrazam sobie zostawic mego fotobloga i was :/ o nie!!! nigdy nigdy :)
zmęczona
18.05.06 21:34, Oliwcia
// skasuj komentarz
jacie ale masz piękniste włoski :) super super :)
sexy
18.05.06 18:26, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
zaliczylam nie mam pieska ale mam 6 u babci!
szczęśliwa
18.05.06 17:32, Ćma
// skasuj komentarz
zapraszam na nowy wpis
szczęśliwa
18.05.06 16:36, kunomiśka
// skasuj komentarz
tez sobie nei wyobrażam że sunsilk kiedys przestanie istanieć.... a tfu! co ja mówie...a włoski mas bardzo ładne :) demi też by sie przydał sunsilk ale do siwych włosów :P pozdrawiam i +
zajęta
18.05.06 16:36, **Kirke**
// skasuj komentarz
nie wybiegaj az tak daleko w przyszłosc...liczy sie to co jest teraz a jest super...pozdrawiam
zakochana
18.05.06 13:51, Maduixa // czesc czterolapko:) jednak bedziemy oblewac ten inny powod:))))))))
// skasuj komentarz
jestem bardzo szczesliwa, od poniedzialku zaczynam pracowac!
spokojna
18.05.06 13:22, venila moderator
// skasuj komentarz
mru mrru
szczęśliwa
18.05.06 12:06, Żabka moderator
// skasuj komentarz
śliczne włoski
szczęśliwa
18.05.06 08:25, Agusia:)
// skasuj komentarz
U mnie rok mija dopiero w niedzielę:P:P Zapraszam na torta:P:P (jak będe w stanie coś upiec)
zadowolona
18.05.06 00:08, Iv
// skasuj komentarz
no my też zsie ieszymy ze tu trafiłaś :)
zakochana
17.05.06 22:56, *buskowianka*
// skasuj komentarz
Ja odeszlam na jakis czas, najpier bo wyjechalam do Wloch, gdzie internet udalo mi sie nalesc 17 sierpnia, czyli jakis miesiac po przyjezdzie. A potem, bo umieralam z bólu za nim, bo udawalam, ze sie bawie, pilam imprezowalam i ryczalam. W poduszke wsiakaly non stop łzy. A teraz.... dzieki wam, rodzicom, przyjaciolom, pomocy z góry juz umiem sie smiac. Zasypiam juz nie na mokrej poduszce, czasem tylko te zrywy. Ale to podobno dobrze. Taka jest kolej rzeczy, kiedys juz nawet zrywy ustaną, a ja bede wolna i szczesliwa. Kiedy zakladalam tu bloga, Ciebie jeszcze nie bylo (z osob z ktorymi utrzymywalam kontakt pozostala Ania, z Doń odnalazlysmy sie przed samym moim odjazdem) ale nie wyobrazam sobie teraz blogu bez Ciebie. Wpadam tu jak mi jest zle, jak chce sie wyplakac w ciszy, nie na forum mojego blogu. Czasem sie zastanawiam skad sie to wzielo, ale czy warto szukac na to odpowiedzi. Ciesze sie ogromnie ze jestes, dziekuje Ci za Twoje słowa i za obecnosc. Buziak
spokojna
17.05.06 22:42, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
mamuśka a jak my sie jednym kompem u Ciebie podzielimy i jednym sunsilkiem? ;d hehehe ;* +
leń
17.05.06 22:41, green_eyes
// skasuj komentarz
o kochana! dostajesz w tym momencie kopa, jeszcze sie pytasz dlaczego? MASZ TAKEI SAME OKULARY JAK JA! no nie....!
spokojna
17.05.06 22:39, Yoanna
// skasuj komentarz
plusior offcourse:)
spokojna
17.05.06 22:38, Yoanna
// skasuj komentarz
Tylko Kochana nie oszalej jak zobaczysz ze Cie do finału nominowalam:) hehe:)
sexy
17.05.06 22:27, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Oj kochana kochana :) Wlaśnie sie wydepilowalam troche depilatorem epilady i mam go od niedawna i wszystko mnie boli. Mam małe pytanko jak wytrzymywalaś ten bol ?? bo ja juz nie moge. Moze mialas jakies sposoby? bo ja juz nie moge a musze bo nie mam innego depilatorka tzn aktualnie mnie nie stać :( Buziacki ;*;*
zajęta
17.05.06 22:15, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))))
// skasuj komentarz
ic9r43tfn ihdoiqu43 934893j e[ 4039485jv ds;seof ups sorki - zapomniałam włożyć okulary :D Komp "mi się" naprawił :) Ale jutro będę nieobecna w necie - Misio na moje życzenie zahasłuje kompa, bo jak siebie znam to trudno by mi było tak bez GGadania przeżyć, a mam przecież strasznie dużo roboty... do tego coś mnie łapie... gardło boli.... mięśnie bolą.... ojojojjjjj...... no...bym jeszcze coś ciekawego ( a mam co.....heheh) napisała, ale mnie wszystko boli, więc idę spać :))) Buzie :))))
zakochana
17.05.06 22:15, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
No i udalo sie zdalam na 100%:):)caluski
spokojna
17.05.06 22:09, without_wings
// skasuj komentarz
ale masz piĘĘĘĘĘĘĘkne wlosy:PPPPPP
spokojna
17.05.06 21:22, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Piekny wpis pod ktorym podpisuje sie czterema lapkami :)
spokojna
17.05.06 20:54, lovelka
// skasuj komentarz
Ej! Ty to nawet młodość umiesz człowiekowi obrzydzić. Z chemią się rozprawiłam i idę na na wspólnej:P.
zmęczona
17.05.06 20:49, anielska dziewczyna // :))
// skasuj komentarz
sunsilk uzaleznia:)) hihihi... ale to takie pozytywne uzaleznienie:) a to zdjecie - gejsza to bylo robione tak jak na plakacie reklamującym film;)) nawet podobnie dość wyszło:)
17.05.06 20:06, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
łapka chce przelecieć osobę o imieniu tusienieczka :). Tak tak tak, o wiele lepiej;D
17.05.06 20:02, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
beata chce przelecieć osobę o imieniu pulpecja. To twoje?? Zdalam sobie sprawe że nie wiem jak siem nazywacie.. ;P;P A czemu nie Tusia?? ;(;(
17.05.06 19:58, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Szkoda, że wcześniej nie odkryłam domku sunsilka
17.05.06 19:58, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Minka nie jest kwaśna tylko coś akurat szamałam :P
szczęśliwa
17.05.06 19:47, Żabka moderator
// skasuj komentarz
nic dodac nic ując!!!
17.05.06 19:37, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
http://dlugosc.pl/imiona/145964
17.05.06 19:29, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
eeeeee mam taki sam kalkulator!! Tzn. mialam bo już siem zepsol;P ;* ;* Dwa busiaki w nagrodrl;P
foch
17.05.06 19:17, pink_butterfly // Poprawka
// skasuj komentarz
Sorry - ten koment od Tigerra napisalam bedac zalogowana na jego blogu. :-/ Ugh. :-P
zajęta
17.05.06 19:15, Tigerro
// skasuj komentarz
Ten ostatni akapit mnie rozbawil. :-) Mam nadzieje, ze naprawde tak bedzie, bo bardzo lubie osoby, ktore tworza Sunsilk. Sa mile, przyjazne i otwarte. :-) I bardzo lubie czytac Twoje wpisy. :-*
spokojna
17.05.06 19:14, lovelka
// skasuj komentarz
[*]? Boże myślałam, że ktoś umarł... Całe szczęście że to tylko świeczka na torcie! Tak, tak, Wy będzie staruszkami, a ja i Kunomiśka będziemy jeszcze piękne i młode:P. Jedno jest pewne bez sunsilka, żyć bym już nie umiała. Czegoś ważnego by w moim życiu zabrakło, bo wiem, że zawsze tu mogę przyjść i wszystko powiedzieć, a wy zrozumiecie, pocieszycie, jak trzeba będzie to dacie kopa i jakoś będzie:]. No, dość tego chemia mnie czeka:). Upojny wieczór, co? Wiedziałam, że będziesz mi zazdrościła.
zadowolona
17.05.06 19:13, iwonne
// skasuj komentarz
cmok ;* i + i wracam do książek............
zadowolona
17.05.06 19:12, iwonne
// skasuj komentarz
a wiesz, że dziś znalazł się psiak mojego taty!!!!! okazało się, że ukradły go jakieś typki i przez parę dni się nim zabawiały aż się im znudził i dziś oddali do schroniska, a parę dni temu śniło mi się, że Maja się znalazła :)))))
zadowolona
17.05.06 19:09, iwonne
// skasuj komentarz
ja też sobie nie wyobrażam życia bez sunsilka i choć jakoś na razie minęła mi potrzeba uzewnętrzniania się, to nie mogłabym żyć bez codziennych odwiedzin u Ciebie :)))))
zadowolona
17.05.06 19:06, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, Ty czytasz mój wpis na zdjęciach!!!!! :))))) ahhhh. jestem na zdjęciach :)))))
sexy
17.05.06 19:05, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
no kocham pisaczki muach dodaje do ulubionych i plusik
szczęśliwa
17.05.06 18:56, monikka
// skasuj komentarz
Ja kocham zwierzeta. Gdybym tylko mogla to bym do siebie do domu sprowadzila wszystkie, ktore tego potrzebuja:)
zakochana
17.05.06 18:41, Maduixa // moze sie uda i bedziemy oblewac moja prace
// skasuj komentarz
bo teraz od 1 maja juz mam papiery na legalna prace w Barcelonie i mam 3 oferty: 2 pewniarskie i te jedna na ktorej wyniki czekam, na niej mi najbardziej zalezy:)) wiec jak dobrze pojdzie to w dzien rocznicy bedzie moim pierwszym dniem pracy w Barcelonie a co za tym idzie poczatkiem mozliwosci wynajecia wlasnego kata itp .
zajęta
17.05.06 18:39, just_me
// skasuj komentarz
nom niestety nie... uczepiłam się tylko jednego, mojego ulubionego 27mio latka... choc mogłabym wymieniac i wymieniac blizszych lub dalszych kolegów,którzy mają/robią tak samo... smutne ale niestety prawdziwe:(
nieszczęśliwa
17.05.06 18:32, .......... // CMOK:)
// skasuj komentarz
cooooooooooooo nie zaplacilyyyy kara bedzi ehahahahaahha zaraz rozesle ponaglenia :) ,,kot pies egalll hahahah swir i to sie liczyy:) bys wydrukowala tyle dypomow to kota z papuga pomylisz ahahahahah cmok
spokojna
17.05.06 18:13, venila moderator
// skasuj komentarz
sunsilk to istne dzieło.
zakochana
17.05.06 18:13, Maduixa // no to wszystkiego najlepszego dla meza
// skasuj komentarz
chyba jakis drobiazg wybiore, bo tak wspolnie umowilismy sie na kolacje w restauracji. Moze jeszcze przy okazji bedziemy oblewac inne wydarzenie:)))
nieszczęśliwa
17.05.06 18:10, .......... // buziolkiiii
// skasuj komentarz
noo noo szefowooo noo alee madre slowaa:) jak na swirka hehehe zarcik czesc kochana padam po pracyy ale jest gitt pracuje na zmarszczki hehehehe ..psss jak nam sunsilka odbiora tooo ja sie wnerwie eheheh a too sle rokuje cmok na srode kochana :) ile mamy kasy??aa co demi sie zgodzila???:)
zajęta
17.05.06 18:07, just_me
// skasuj komentarz
hehe dokładnie krocze kierowcy:D tego samego który mnie codziennie odbiera ze szoły:D tylko,ze niestety o Nim jest ten wpis:/
szczęśliwa
17.05.06 17:54, monikka
// skasuj komentarz
Ale Ty masz piekne wlosy:) Tez chce takie!!! Ja sobie nie wyobrazam by mogloby nie byc sunsilka. Tyle czasu tu spedzam, rozmawiam z Wami i jest mi tu naprawde dobrze. Buziaki.
zakochana
17.05.06 17:51, Maduixa // wow jaka wizja:)))
// skasuj komentarz
ale duzo w tym prawdy, tzn ja sobienei wyobrazam nie zagladac tutaj. Jestem od ponad roku i czuje ze daje wam czastke siebie. Wiem, ze gdy zaczne pracowac bede miala mniej czasu na wpadanie ale bede zawsze.
zajęta
17.05.06 17:24, just_me
// skasuj komentarz
ja jestem coprawda od jakis 2 miesiecy ale... konkretnie mnie to wciągneło... wątpie,zebym potarfiła teraz z sunsilka tak po prostu odejsc...;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)