poniedziałek, 6 grudnia 2010

15.05.06 // jestem stworzeniem ciepłolubnym

Za dobrze było, za długo, wystarczy tej chwilowej pogodowej łaski.
Znowu zimno, pochmurnie i brzydko. Nie lubię marznąć,
jestem stworzeniem ciepłolubnym,
nawet jak z nieba leje się żar, ja nie narzekam, najwyżej chowam się w cień i jestem szczęśliwa.
W poprzednim wcieleniu należałam do plemienia hula gula i byłam czekoladowoskórą murzynką z czarnymi włosami pokręconymi w spiralki i namiętnie wydętymi ustami,
a moje czarne, przepastne oczy beztrosko patrzyły na nieskalaną cywilizacyjną stopą przyrodę rodzimej dżungli.
Mam tylko nadzieję, ze moje piersi nie wisiały na starość smętnie w okolicach pępka, jak to pokazują obrazowo filmy przyrodnicze.

Słoneczko kocham Cię, jak najczęściej molestuj moją skórę tego lata :)))))))

* * *
a to moje wtopy


* * *na przykład moje legendarne sam na sam z szerszeniem! Poszliśmy z moim jeszcze wówczas niemężem do solarium. Moje łóżko było już wolne wiec dokonałam negliżu i oddałam się przyjemności sztucznego opalania. Po chwili mój spokój zmąciło głośne bzyczenie,.....otwieram oczy, a tu w środku łóżka, bezpośrednio przy moim ciele łazi sennie przymroczony ciepłem (na szczęście!)olbrzymi szerszeń. W tamtym momencie jego rozmiary miały dla mnie ok. 2 metrów, nie licząć 3 m żądła!!!!!! Najpierw wydałam z siebie cichutkie aa! potem aaaa!!! a po chwili AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! na cały salon i połowę osiedla. Oczywiście wyrwałam z łóżka, ale to nie zmieniało faktu, że byłam nadal z tym POTWOREM w jednym pomieszczeniu. Po drugiej stronie drzwi dobijali się do mnie równie spanikowani, nieświadomi grozy sytuacji właściciel salonu i mój Misiek. Na szczęście zachowałam resztki trzeźwego umysłu i nasunęłam na gołe ciało spódniczkę, górę zakryłam bluzką i wytorpedowałam jak korek z butelki od szampana. Oni mieli kupę śmiechu po wyjaśnieniu sytuacji, a mi trauma została po dziś dzień, o!!!


* * * albo szczyt grzeczności w wykonaniu łapy: sceneria: dom mojego męża,wówczas jeszcze chłopaka; wchodzimy do salonu, żeby przyłączyć się do oglądanego przez innych członków rodziny filmu. Jego młodszego brata znałam już doskonale, więc bez żadnej krępacji puściłam do leżącej na kanapie osoby tekst: "no coś się tak rozwalił, weź się usuń chłopcze" święcie przekonana, że to Mirek. Tymczasem w półmroku słyszę głos mego przyszłego teścia "ależ proszę Beatko". Uuuuuu!!!!! Nogi mi się ugieły i najchętniej zapadłabym się pod ziemię :))))



* * * no i może jeszcze to: pojechałam z dwiema kumpelami i kolegą na rowerach nad jezioro. Dzika plaża, mały nadżarty zębem czasu pomościk, wlazłam na niego żeby się przyjrzeć jak kolega pzrygotowuje się do łowienia ryb, a ponieważ wystraszyłam się , ze zaczepi mnie haczykiem, jak weźmie zamach, to zaczęłam się cofać i teraz nastąpiło zjawisko, którego do dnia dzisiejszego nie potrafię wyjaśnić logicznie. Cofam się i nagle widzę ciemność, szum w uszach, stan nieważkości i ogromny plusk wody. Otwieram oczy i widzę, że siedzę z tyłkiem zanurzonym w wodzie pod pomostem. Okazało się , że brakowało w nim jednej jedynej nie za szerokiej deski. Jak udało mi się przez taką znikomą szparę przelecieć nie robiąc soobie na dodatek żadnej krzywdy???!!! Tylko zegarek zdarło mi z ręki. Cud, mówię wam, no chuda i długa byłam i owszem, ale mimo wszystko.....chciałabym to zobaczyć w zwolnionym tempie :)))))))



komentarzy [68] Komentuj z głową »
17.05.06 15:10, Plapla // :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
// skasuj komentarz
A sie usmiałam...........ja też przezyłam mnóstwo takich sytuacji....błoże,najpierw człek sie czuje glupio a potem....jest sie z czego posmiać:)))))))Ale to pierwsze jest the best:)))
zajęta
17.05.06 14:54, **Kirke**
// skasuj komentarz
mnie nioe wolno sie tak opalac bo zbyt wiele mam na sobie znamion
17.05.06 14:08, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Wyniki konkursu na gafe;) Zapraszam;)
17.05.06 10:28, *Nyguz*
// skasuj komentarz
hmmm słoneczny tatoo mi się bardzo spodobał :) trzeba będzie o tym pomyśleć :)
zakochana
16.05.06 23:56, *buskowianka*
// skasuj komentarz
alez oczywiscie, że zostało :) jeszcze zdarzymy sie upic :D ale tym razem ze szczescia
16.05.06 23:50, Man
// skasuj komentarz
Tak sledziłem Cie troszke-bo ciekay bylem, czy o mnie zahaczysz-Ha jednak mnie troszke lubisz(bo nie jest to przyzwycajenie na pewno;D) Pozdrowka-włącz na chwilke GG:)
16.05.06 23:46, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
skończyłam robić folder!!! ;D;D;D Wiem wiem.. prędka jestem;P Teraz ide włożyć to do koszulek;P;P
zajęta
16.05.06 23:35, lea moderator
// skasuj komentarz
lazisz po blogach a buzi na dobranoc mi nie dalas buuuu
zadowolona
16.05.06 23:26, Iv
// skasuj komentarz
też chciałam mieć to już za sobą, ale tak wyszło zę nie dałam rady jechać .. :(
16.05.06 23:03, juz nie tu.
// skasuj komentarz
bejb Ty masz sloneczny tatuaz - sloneczne stworzonko:)
zmęczona
16.05.06 23:03, Oliwcia
// skasuj komentarz
no baa wiadomo ze sunsilk hehe :)
16.05.06 23:01, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Cześć. Nowy wpis. Dobranoc.
zakochana
16.05.06 22:20, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
Kochana juz dawno Ci chcialam to napisac!:D:D:D Tyyyy masz buzie jak Kate Ryan :P tzn ona podobna jest do Ciebie:P gdybgy ją tak na szatynke zrobić to byłaby czterolapka norrrmalnie!:D buzi:*
zmęczona
16.05.06 21:36, Oliwcia
// skasuj komentarz
noi jeszcze plusik dla Ciebie ++++ pozdrawiam :*
zmęczona
16.05.06 21:35, Oliwcia
// skasuj komentarz
psinka superowa, a Twoj tatoo..nonono extra..guru hehe
zmęczona
16.05.06 21:34, Oliwcia
// skasuj komentarz
słońce swieci nad nami ogrzewa nasze nagie ciała promieniami :D lala a teraz Ja śpiewam heh
nieszczęśliwa
16.05.06 19:38, .......... // swiruska:)
// skasuj komentarz
cztery lapyyy cmok na wtork
szczęśliwa
16.05.06 19:34, Lady M.
// skasuj komentarz
ojj to nie chodzi o punkty ;) nie jestem taką osobą :) nie ja nie mam czasu za duzo spadło mnie obowiązków naukowych praca licencjacja do napisania do 31. maja ;/ a ja jestem jeszcze w lesie prace z psychologii ;/ praca z pedeutologii 11 egzaminów ;/ opracowanie pytan na te egzaminy ehh a do tego praktyki :( a tak w ogole to chyba sie wypalilam ... bede odwiedzac :**** buzkuje :)
16.05.06 16:49, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Tak, te czerwone glizdy to małe chomiczki :D
zadowolona
16.05.06 16:06, Iv
// skasuj komentarz
no i dupa nie ma tatuażu. Dziadka do szptala zabrali a ze babcia sama w domu została bo alzheimera ma to ktoś musiał z nią zostać no i wypadło na mnie bo tata od poludnia do prac ma .. może jutro znajdzie godinke czasu dla mnie zobaczymy
16.05.06 16:01, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Cała przyjemność po mojej stronie ;)
sexy
16.05.06 14:54, Mala WisienKa
// skasuj komentarz
ale slodki piesek! buziaki ;***
spokojna
16.05.06 14:40, lovelka
// skasuj komentarz
Oj, nie było tak źle z tą Sylwią:P... Mamy czasem potrafią narobić obciachu:)).
zmęczona
16.05.06 13:58, anielska dziewczyna // ;))
// skasuj komentarz
ja tez istota ciepłolubna jestem, ale bez przesady;))) a z tych Twoich wtop to sie uśmiałam;))))) heh..;)
zakochana
16.05.06 13:29, *buskowianka*
// skasuj komentarz
zapraszam na moje urodzinki
szczęśliwa
16.05.06 13:01, Ania
// skasuj komentarz
Pierwsze miesiace byly super , nikt nikogo nie znal wszyscy dopiero poznawali sie dzieki blogom ...znalismy dokladnie kazdy blog i kazdy nowy wpis ,kazdą nowa osobe bo bylo nas niewiele ...teraz nie znam nawet polowy osób które tu sa ...no i nie bylo czegos takiego jak spamowanie ...ach piekne czasy ...
zajęta
16.05.06 12:16, lea moderator
// skasuj komentarz
kupa na srodku sklepu THE BEST 111 aslonecynz tatuay jest slodki :) buziaki malenka
szczęśliwa
16.05.06 10:31, Adrianna
// skasuj komentarz
dzięki!!! Pozdrawiam i miłej pracy! :)))
szczęśliwa
16.05.06 10:21, Żabka moderator
// skasuj komentarz
a ja trafiłam tam i czytałam wcześniej wtopy:) a co do tatoo słonecznego to BOMBA!!!! chyba tez coś sobie tekiego wymodze:)
zakochana
16.05.06 10:13, *buskowianka*
// skasuj komentarz
juz jest dobrze - dzis jest nowy dzien i oczka juz nie puchną, choc rano wygladaly fatalnie. Reszte opisze jak wroce, bo lece teraz na uczelnie :*
spokojna
16.05.06 10:02, szczęściara1976 // z tym wianuszkiem wnukow nie przesadzaj
// skasuj komentarz
skad biedna babcia wezmie na zcekolady itp rzeczy dla calego wianuszka?? bede mieala 1 dziecko i mysleze ono tez nie powinno miec duzo dzieci;)
szczęśliwa
16.05.06 09:46, Adrianna
// skasuj komentarz
jejku już się opalałaś! Zazdroszczę Ci masz ogródek! Chciałam się Ciebie zapytać, czy może dostałaś meila, że wygrałaś te kosmetyki, czy sma wysyłaś im swoje dane? Nie wiem chyba trzeba czekać?! Pozdraiwam ADA :)
zajęta
16.05.06 09:06, Pulpecja * Dudzinka moderator // :))))))
// skasuj komentarz
Serduszko - cudo :))))) Wpadki niezłe :DDDDDD Ja sobie na razie dwie przypomniałam i wylądowały u Tuśki :D Buziaki :))))))
zakochana
16.05.06 07:55, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
nooo skoro tak myślisz :P ciesze się, że jest jeszcze pare osób, które doeceniają i nie skreslają kogos po wygranej. Oj oj bo mało takich zostało;)) buuuuuuuuuziaczki CzteroŁapciu:* miłego dniaaaaaaaa!:*
zadowolona
16.05.06 06:27, Iv
// skasuj komentarz
Ja juz umyta :) teraz ide włoski suszyć :) jest godzina 6:27 :P
zadowolona
16.05.06 00:16, Iv
// skasuj komentarz
ja uciekam spać bo jutro na 7 do szkoły :* papapa
zadowolona
16.05.06 00:16, Iv
// skasuj komentarz
ekhmm to było niekontrolowane :) tyle że z rególy szklankom dna nie odpadają :) no mi jednak sie to zdażyło :D ostatni raz tam piwo kupiłam :)
zadowolona
16.05.06 00:14, Iv
// skasuj komentarz
kurde chyba mam zamalo stresujący tryb życia :/ normalnie brzucho mi rośnie od siedzenia w domu i jedzenia caly czas :/ ale co tam :) jeszcze będe się stresować :P dizękuję za kciuki :) mam tylko nadzieje że nie odprawi mnei z kwitkiem :P
zadowolona
15.05.06 23:49, Iv
// skasuj komentarz
co Ty robisz że masz taki brzuszek ?
zadowolona
15.05.06 23:49, Iv
// skasuj komentarz
eee noo :) jakie fotki :) no no no :D a ja jutro ide na wypełnienie mojego tatoo :)
15.05.06 23:32, _Dragon_fly
// skasuj komentarz
ja już nie mogę doczekać się lata :) ciepłych wieczorów, upalnych dni, ohhhh. ale mi tego brakuje :) ale już niedługo :) pozdrowionka!! :)
15.05.06 23:27, Man
// skasuj komentarz
Od siebie? Nawet nie próbuje-bo ...czasem tak dla hecy-lubie patrzec jak-coraz blizej świecy-ruda krąży cma...;)
15.05.06 23:15, Man
// skasuj komentarz
Pisałem o reszcie waryjatko dyplomowana!;'))
zakochana
15.05.06 23:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
na dobraaaaaanoc takie slodkie alergiczno-kropelkowo-pomaranczowe:PP :*:*:*
zakochana
15.05.06 23:11, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
ale jedno wiem-> w reklamie się pani na 1000000% znajdzie! :) buuuziaaczkiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:**
zakochana
15.05.06 23:10, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
kochana szkoda,ze ta kamerka nie trafila w Twoje dłonie. Ale cóz nie bedę tutaj za plecami nic mówic:P i wiem, ktoz jeszcze zyczyl Ci wygranej z całego serca.. ale widac niestety zwaliłam misję :(
15.05.06 23:05, Man
// skasuj komentarz
Sie wysmaroałas jakims karotenem , czy innym wynalazkiem:-)
zadowolona
15.05.06 20:26, iwonne
// skasuj komentarz
Kochana, dzięki za punkciki ;*
15.05.06 19:52, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
ej no! Jak? Bo ja jakoś ne umiem as taki szerszeń nieznajomy siem tu rządzi;P
15.05.06 19:49, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
Eeeee Jak ona to zrobila?? A to szerszeń jeden maly no!
spokojna
15.05.06 19:38, lovelka
// skasuj komentarz
A najlepsza akcja z tym solarium:D:D. Ile razy ja juz przeżyłam takie głupie sytuacje to wolałbym nie pamiętać:P.
spokojna
15.05.06 19:29, lovelka
// skasuj komentarz
Dobra, przyznaję się bez bicia. Byłam u babci;). A co, jest się w końcu dobrą wnusią! Idę czytać Twoje dzieło;P.
15.05.06 17:43, Carolinaaa
// skasuj komentarz
Już wcześniej czytałam Twoje wtopy :P U mnie już dzisiaj był upał nie do wytrzymania ;/ Zamieniłabym się chętnie na deszcz, bo tylko w taką pogodę da się wytrzymać w szklarni.
zakochana
15.05.06 16:44, *buskowianka*
// skasuj komentarz
ja tes, ja tes - ale juz jestem opalona toszeczke :) tylko dzis mi zle, ale juz mi sie humor poprawia dzieki sunsilkowi
15.05.06 14:19, nie_moge_być_sobą
// skasuj komentarz
buehehehehe;'P To z' gównem było niezle;D Mose s dlaej. Ja sie nie obraże;D
zadowolona
15.05.06 13:41, iwonne
// skasuj komentarz
cmok ;* +
zadowolona
15.05.06 13:41, iwonne
// skasuj komentarz
Rudzia, dobre, dobre!!!!! chcę więcej!!!!! a z tym pomostem to mówię Ci miałam identyczną sytuację! tylko, że w moim przypadku nie obyło się bez optarć, szerszeniów też się przeraźliwie boję i nie wyobrażam sobie takiej sytuacji sam na sam bosh! toć to by się mogło źle skończyć! ;))))
zadowolona
15.05.06 13:34, iwonne
// skasuj komentarz
idę czytać następne wtopy........
zadowolona
15.05.06 13:33, iwonne
// skasuj komentarz
jezu Rudzia, przeczytałam na razie pierwszą wtopę! matko! ja to bym takiego buraka złapała, że by mi nie minęło przez najbliższy tydzień bahahahaha mhihihihihi nie no ja podobnych rzeczy chyba nie próbowałam w dzieciństwie, przynajmniej nic mi nie wiadomo ;)))))
zadowolona
15.05.06 13:30, iwonne
// skasuj komentarz
poszłam, poszłam i widziałam Rudzią na koniku! :))))) ta malutka w czapeczce to Ty? ;)))))
rozczarowana
15.05.06 12:18, Weronika
// skasuj komentarz
hej, wpadnij do mnie, ciekawa jestem Twojej opinii!
spokojna
15.05.06 12:15, szczęściara1976 // razw tym roku sie opalalm
// skasuj komentarz
ale w solarium;)
spokojna
15.05.06 12:15, szczęściara1976 // a ja nie tylko marzylam zeby
// skasuj komentarz
byc krolewna ale tez nia bylam:) w jakim spzredstawieniu:) dlatego masm ta korone-tatus mi ja zrobil-chyba cos bylo o krolewnie sniezce bo jablko mialam na tej koronie-takie zatrute;)
spokojna
15.05.06 11:45, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
Ty to mamuśka dobry żuczek jesteś ;d opalaj sie bo ja balda dupa ;] sasa ;* +
zakochana
15.05.06 11:36, laczuszka for...ever...
// skasuj komentarz
No no to faktycznie szczescie maials nierobiac sobie zadnej krzywdy:):)a co do uczulenia na jakis metal to niewiem bo wsumie mam koczyk w jezyku w pepku i brodzie i wszedzie sie zagoilo wiec ?....caluski:*:*:*
spokojna
15.05.06 10:29, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Twoj opis mojego malucha z pupa na sloncu poprawil mi humor :)
spokojna
15.05.06 10:26, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
wiem, wiem, w tym roku wszelkie opalanie opada.. bo brzuszek tego nie lubi, a buzia moze nabawic sie plam i przebawien, wiec w tym roku Ty poopalaj się za mnie.. a w przyszlym roku to masz rację, na tym koyku z polrocznym maluchem poleze :)
spokojna
15.05.06 09:57, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
No teraz to juz przesadzilas.. zeby pokazywac takie piekne i opalone cialko nam bladusom.. no nie ladnie.. ja w moich rekordach opalania wygladam tak jak Ty gdy zaczynasz sie opalac.. z stworzeniem cieplolubnym jest napewno bo nawet przy takich temp. jakie sa teraz mam czasem dreszcze z zimna i wszyscy sie ze mnie smieja, mam to po mamie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)