niedziela, 5 grudnia 2010

16.04.07 // noooo więc.....

Jeny, oczopląs, niby biało,a tak pstrokato, nie mogę skupić wzroku i dojść do ładu z tym wszystkim. Może to kwestia tego, że odwykłam, a może po prostu niezbyt udana ta nowa szata sunsilka.

No tak, fajnie, najpierw jej nie było, a jak już przylazła, to się od razu wzięła za krytykowanie. Cała łapa!

Teraz powinnam zacząć serię tłumaczeń i przeprosin, ale nic z tego, nie chce mi się, nie muszę, pozwólcie mi na małe aroganctwo. Tak po prostu mi się przydarzyło, nie miałam na swój stan apatii sunsilkowej większego wpływu i nadal nie mam i nie wiem o co w tym wszystkim chodziło.

Ale odpoczęliście sobie ode mnie i to też ma swoje plusy :)

Co u mnie?
Wiosennie i błogo.
Choruję sobie na gardełko- konkretnie struny głosowe z racji zawodu, normalka. Biegam na zabiegi, czyli podłączają mnie do prądu.

Troszkę działkuję, nawet przypiekłam sobie ramiona pierwszym słońcem brzydalem.

Nie fotografuję, bo mi sie aparat spsuł i jutro dopiero będzie ekspertyza...trzymajcie kciuki, bo jak będzie beee, to będę wam serwować same archiwalne foty i zbierać makulaturę na następny.

Ciekawe czy wogóle uda mi się włożyć jakieś zdjęcia, bo z tego co sobie przypominam, to przy ostatniej notce, czyli kiedyś tam dawno temu, miałam problemy.

Dobra, to by było na tyle, muszę stopniowo wchłaniać atmosferę, ostrożnie, jak rekonwalescent po długim odwyku.

Buziole dla wszystkich, którzy się choć troszkę ucieszą i którzy choć troszkę pamiętali.
I merdnięcie ogonem od Demisi :)

komentarzy [26] Komentuj z głową »
zadowolona
19.04.07 16:12, Iv
// skasuj komentarz
a dziekuje :)
spokojna
18.04.07 23:37, szczęściara1976 // o
// skasuj komentarz
Ty tez wrocilas:) mi tez sie teraz szata graficzna nie podoba-nie widze czy ktos jest czy nie-nie widze zapalonych zarowek i wogole jakos dziwnie
spokojna
18.04.07 23:29, KiniaM
// skasuj komentarz
słodziak , słodziak masz rację ............... A dziś ? Brrrrrrrrrrrrrrrrrr .... taka pogoda , że dobrze się do maluszka przytulić :)
zajęta
18.04.07 22:48, hubik // O to to.
// skasuj komentarz
O takie właśnie działkowanie mi chodzi - walnąć się na leżance pod orzechem z kilkoma książkami, albo najzwyczajniej się zdrzemnąc (ale to to tylko latem). Szczególnie po wcześniejszym rowerkowaniu - sam miód.:-) +
zajęta
18.04.07 22:09, hubik // Nigdy
// skasuj komentarz
nie sądziłem, że będę - ale zaczynam też czuć taki dziwny pociąg do działkowania. Tylko że - jedna z działek - nie jest moja, ale jest blisko (wręcz pod nosem, patrząc z perspektywy DC) i lubię tam jeździć. Druga - jest znacznie dalej, jest na niej znacznie więcej do roboty i trudniej się na nią "wyrwać". Miłej i pożytecznej pracy.
spokojna
18.04.07 19:36, lovelka
// skasuj komentarz
Ja też jestem noga, teraz coś zrozumiałam, bo babka dobrze tłumaczy. Bo moja mama jest cudakiem, denerwuje się, że opaski kładę na komodzie w przedpokoju! A gdzie mam kłaść jak nie tam? Przecież zakładam opaskę jak wychodzę z domu! Mały pedancik... I ma przedszkolakowe metody wychowawcze;D.
leń
18.04.07 15:24, green_eyes
// skasuj komentarz
ja nie na rozrabiałam...nie ja.
spokojna
18.04.07 14:56, lovelka
// skasuj komentarz
Marudzę, bom marudera mała:P. Ale i tak Cię uwielbiam, za to, ze tu z nami jesteś:* I jesteś jak mama, a nie macocha. Bo mamy są od tego, zeby ustawiać do pionu. Moja Joleńka np teraz krzyczy żebym sprzątnęła opaskę. Odlicza do 5 i chowa. Ale ja i tak wiem gdzie, to sobie potem zabiorę;). Dostałam piątkę z chemii! Ja i piątka z chemii! Druga w karierze! Mam dwie piękne piątki na czysto! I pani mnie pochwaliła;).
spokojna
18.04.07 14:45, lovelka
// skasuj komentarz
Łapo! Byłam przez chwilę samotna, ale Ty przyszłaś, okrzyczałaś mnie komentarzem i przestałam nią być. Sklerotyk;P.
spokojna
18.04.07 12:07, KiniaM
// skasuj komentarz
Wczoraj było pięknie..... 22 stopnie ! Nałaziłam sie z synkiem po parku , pobawiłam ....
zakochana
17.04.07 22:11, *buskowianka*
// skasuj komentarz
kutfa juz nie moge :/ ehh to wpadne jutro
zakochana
17.04.07 22:11, *buskowianka*
// skasuj komentarz
no wpadalm dac + na dobranoc
zadowolona
17.04.07 11:33, PrettyWoman
// skasuj komentarz
pewnie że pamietam, jak mogła bym zapomniec :)
sexy
17.04.07 09:36, clymenia // ,
// skasuj komentarz
cudowny ten twój pies. :)
sexy
17.04.07 00:21, ***rudzienkaaa****
// skasuj komentarz
złoscilowosc rzeczy martwych :p hehe
spokojna
17.04.07 00:10, KiniaM
// skasuj komentarz
Witaj witaj :) swietnie, że jesteś ... Aparatem się nie przejmuj , ty ważniejsza jesteś od zdjęć :)
szczęśliwa
16.04.07 20:53, Lady M.
// skasuj komentarz
a spiaca demi jest sliczna :)
szczęśliwa
16.04.07 20:52, Lady M.
// skasuj komentarz
chyba wszystkie mamy dzialkują już moja tez :P
leń
16.04.07 20:02, green_eyes
// skasuj komentarz
hej heeeeej hejjjjjjjjj lapencjo :) nie widac CIę w tym Olsztynie wogole ;) no ale masz szczęscie, ze chociaz tutaj jesteś! :*
sexy
16.04.07 19:57, ***Turtledove***
// skasuj komentarz
jaka słodka psina normalnie plusik dla psiuni :)
zadowolona
16.04.07 19:42, anaaa
// skasuj komentarz
normalnie ja się w tym piesku zakochałam ;p ale tak na serio to códny jest.. [pozaty7m zna ktoś nie códowego psiaka??]
spokojna
16.04.07 19:29, lovelka
// skasuj komentarz
Zawsze zazdrościłam Ci tej działeczki! Że też moi rodzice czegoś takiego nie wykombinują sobie...
spokojna
16.04.07 19:26, lovelka
// skasuj komentarz
Już nie jestem samotna:*
zakochana
16.04.07 19:24, *Pomidores los Ciagnikos moderator
// skasuj komentarz
oooo!!!! :))))) ja się cieesze!:D:P choc ja też na Sunsilku nie obijam- juz za 3 tygodnie matura. Jeju strasznie to brzmi:O i wiesz, co jest najgorsze? Gniję z poczuciem tego, że mało umiem a nie potrafię sie skupic i siąść i czegos nauczyc. Ech :P ale wiem, ze dam radę:D bo chyba inteligentna ze mnie bestyyja :P
zakochana
16.04.07 19:06, *buskowianka*
// skasuj komentarz
yo yo no troszke zaleglosci masz :) przegapilas nawet moj pobyt w US :) A u mnie jak zwykle swieca sie klopoty. Nie wiem moze ja sama je przyciagam. Nie nie, nie jestem nieszczesliwa, wprost przeciwnie. Ale cos sie swieci :/ i musze sie postarac by tego uniknac. No a narazi + na Demi :) a dla Ciebie buziaki
sexy
16.04.07 17:41, lija
// skasuj komentarz
Witam. myślę że do wyglądu strony , przyzwyczaisz się. Mnie też spiekłao słoneczko i mam slad na twarzy po okularach. Trzymaj się , pozdrowienia dla Demi :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)