wtorek, 7 grudnia 2010

(archiwum Sunsilk) 15.11.05 // Opowiem wam o... dziełach rąk moich :), cz. I;

W rzadkich chwilach wolnego czasu, wiedziona powiewem muzy od dziwacznych pomysłów, wyżywam się tworząc ozdobniki do mojej chałupki:
- koszyczek, okienko i klatka dla ptaszków ze świeżych gałązek brzozowych
- baba z chłopem z masy solnej ( wzór ściągnięty, niestety, ale skwapliwie odtworzony)
-"olejanki"- buteleczki wypełnione nasionkami, ziarenkami, roślinkami i wypełnione olejem, a następnie szczelnie zamknięte taśmą izolacyjną
- malunki na lustrach, szkłach, przedmiotach użytkowych
- obrazki na płytce glazury- okleina i relief
- anioł z bandaża gipsowego (główka- odlew gipsowy);
-ile jeszcze nagrzeszyłam, już nie pamiętam...


komentarzy [27] Komentuj z głową »

zajęta
22.11.05 12:11, Pulpecja * Dudzinka moderator // :)))))
// skasuj komentarz
Chyba najbardziej podoba mi się klatka z ptaszkami :))))))) Chyba sobie też taką upletę - o ile mi się uda :)))) Pozdrawiam :))))))

spokojna
17.11.05 15:26, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
to jej lizak;D Ty intrygantko Ty.a ja zara bede miec kakaoko jak przyleci do mnie.skad przyleci myslisz? od Chinkoli? dawaj foty,a nie marudzisz.osz.osz.

spokojna
17.11.05 13:54, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
talenciku Ty mój osz.time up.foty maja być=).

17.11.05 11:54, DooorKa // Fantastyczny blog
// skasuj komentarz
Ujmujące zdjęcia i opisy. Dodałam do ulubionych i częstym będe gościem.Pozdrawiam

16.11.05 23:58, Man
// skasuj komentarz
Nie jakis...tam, lecz takitam:)) Nie prosze o psychoanalize, lecz o wierszyk, a do tego nie musisz znac historii mego zycia:) Choc jesli Cie to interesuje-pisz-odpisze Ci:)

16.11.05 22:47, Mały_biały_pies // =)
// skasuj komentarz
dziekuje , i powodzenia w rozwijaniu kariery p. psycholog =)))=*

zadowolona
16.11.05 22:41, PrettyWoman // wow
// skasuj komentarz
ale z Ciebie zdolniacha :) + za talencik :)

zmęczona
16.11.05 22:28, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
tak powinnas ten klej (płyte też:)) dostać w sklepie dla artystów plastyków:)

zmęczona
16.11.05 21:41, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
właśnie wysłałam Ci mail'a:)

16.11.05 21:14, Marteczkaaa1987
// skasuj komentarz
a kto Ci to powiedział ?? tak kocham psy a w szczególnosci psy :) Pozdrawiam i sle buziaczki i daje +

szczęśliwa
16.11.05 20:53, tweety102 moderator // wow
// skasuj komentarz
jestem pod wrazeniem twoich zdolnosci ... cos pieknego ... wszystko mi sie strasnzie podoba ... zdolna kobita z Ciebie

zmęczona
16.11.05 20:12, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
pocztowa bizuteria to nie sekret;) jak chcesz poznać tajniki wykonania to podaj mi swoj mail ;) wysle Ci krotka instrukcje. Mam nadzieje, że tej wiedzy nie wykorzystasz przeciw mnie hihihi ;)

zakochana
16.11.05 18:16, Dżustina
// skasuj komentarz
ladne to wszystko :d zdolniacha :D

sexy
16.11.05 15:56, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Dzieki za informacje ;) pozdrawiam ;*

zakochana
16.11.05 15:04, Monisi@
// skasuj komentarz
bardzo mi się podoa ten koszyczek!!! poprostu cudo!!!! pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

leń
16.11.05 14:59, green_eyes
// skasuj komentarz
i tak na uszko powiem - baba i chłop - pomalowane farbami plakatowymi beda wygladaly jeszcze lepiej. Wierz na slowo !!!

leń
16.11.05 14:57, green_eyes
// skasuj komentarz
widzisz sąsiadko, ja tez bawie się w takie rzeczy. Mam w domu baaardzo duzo butelek, słoczkow, witrazy - malowanych przeze mnie farbami do szkła, lepię tez z masy solnej - aniolki, ludzi, smieszne stwory... bawiłam się keidys równiez w makaronie - tzn lepilam z nich anioki. Smiesznie bywało =).Więc nie jest mi obca Twoja notka =) o nie! pozdrawiam!!!

spokojna
16.11.05 14:27, lovelka
// skasuj komentarz
Ładnie:)

szczęśliwa
16.11.05 13:36, Żabka moderator
// skasuj komentarz
ale piekności!! WOW.. koszyczek mi sie podoba:)

spokojna
16.11.05 11:05, Nieistotna moderator
// skasuj komentarz
Witam :) Właśnie oglądam Twoj dzieła i jak zobaczylam chlopa z babą to oniemiałam... są przesliczni, cudowni.. chcialabym mo kiedys dojsc do akiej wparawy.. zostawie plusa za talent

zmęczona
16.11.05 10:55, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
anioł z bandazy tez super:)

zmęczona
15.11.05 23:59, anielska dziewczyna
// skasuj komentarz
super te obrazki na lustrze, baba i chłop też :) zdolniacha z Ciebie kolezanko:)

sexy
15.11.05 22:11, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Mam pytanko jak dokladnie zrobilas i czym te winogrona na lustrze??

15.11.05 22:09, Man
// skasuj komentarz
No nieźle, nieźle..ale jak sie ma cztery łapy...:))))))

szczęśliwa
15.11.05 21:59, kunomiśka // :)
// skasuj komentarz
+ za twórczość zapraszam do mnie

sexy
15.11.05 21:45, Czarnoksiężniczka
// skasuj komentarz
Ohohoh zrob mi cos :P

spokojna
15.11.05 21:32, Jagodzia moderator
// skasuj komentarz
ocho takie rączki mieć,moje to nic nie chcą robić.no dobra,to masz dwa dni na foty;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że mój wpis Cię zainteresował. Dziękuję za poświęconą chwilę na komentarz :)